مشاور و کارشناس امور بیمه ای داخلی و بین المللی ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در خسارات بیمه ای  در دیه  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  در جرح و هزینه های بیمارستانی  ،وکیل متخصص و پایه یک دادگستری خسارت بیمه ای  نقص عضو  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری خسارت بیمه ای در فوت  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  در بیکاری ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  تامین اجتماعی ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  ثالث ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در صدور و خسارت بیمه های  پولی و اعتباری و تضمین ، اتومبیل ، آتش سوزی ، اشخاص ، مهندسی ، مسئولیت ، انرژی ، کشتی، هواپیما  

وکیل مهاجرتی در اخذ ویزای توریستی کشور قطر * وکیل مهاجرتی در اخذ ویزای تحصیلی و بورسیه کشور قطر * وکیل مهاجرتی در اخذ اقامت کشور قطر از طریق سرمایه گذاری * وکیل مهاجرتی در اخذ اقامت کشور قطر از طریق ثبت شرکت
ژانویه 14, 2019
وکیل اتباع خارجه در ایران ، وکیل اتباع خارجه دراخذ  اقامت ایران ، وکیل اتباع خارجه در امور کیفری و جزایی
ژانویه 19, 2019
مشاور و کارشناس امور بیمه ای داخلی و بین المللی ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در خسارات بیمه ای  در دیه  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  در جرح و هزینه های بیمارستانی  ،وکیل متخصص و پایه یک دادگستری خسارت بیمه ای  نقص عضو  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری خسارت بیمه ای در فوت  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  در بیکاری ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  تامین اجتماعی ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  ثالث ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در صدور و خسارت بیمه های  پولی و اعتباری و تضمین ، اتومبیل ، آتش سوزی ، اشخاص ، مهندسی ، مسئولیت ، انرژی ، کشتی، هواپیما  

 

وکیل بیمه ای خسارت دیه ، وکیل بیمه ای خسارت فوت و نقص عضو ، وکیل بیمه ای خسارت بستری در بیمارستان ، وکیل بیمه ای خسارت مسئولیت ، وکیل بیمه ای خسارت مهندسی ، وکیل بیمه ای خسارت آتش سوزی ، وکیل بیمه ای خسارت اشخاص ، وکیل بیمه ای تامین اجتماعی ، وکیل بیمه ای بازنشتگی تامین اجتماعی ، کارشناس رسمی در امو بیمه ای

قبول وکالت و مشاوره در خسارات بیمه ای توسط وکیل متخصص و پایه یک دادگستری           
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  ، گروهی مجرب از وکلا و حقوقدانان است که با دارا بودن دانش و تجربه کافی و وافی ، و همچنین ارتباطات موثر با وکلا و حقوقدانان در ایران و سایر کشورها توانسته است تیم حقوقی پرتوان و پای بند به اصول اخلاق حرفه ای را جهت ارائه خدمات حقوقی در امور قرارداد های بیمه ای ( صدو و خسارت ) مورد نیاز به کلیه افراد ، شرکتها و سازمانها و نهادهای عمومی و دولتی در ایران و خارج از کشور تشکیل دهد.
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  ، با بیش از چندین سال تجربه فعال در عرصه های حقوق داخلی و بین المللی توانسته است علاوه بر ارائه مشاوره و همچنین طرح وپیگیری پرونده های موفق حقوقی بیمه ای ( کلیه شرکتهای بیمه ای و بیمه تامین اجتماعی )  برای موکلین ایرانی و خارجی در مراجع قانونی ایران ، حضور موفقی هم در دادگاههای سایر کشورها و عرصه های مختلف حقوق بین الملل داشته باشد.
انتخاب وکیل بیمه ای به عنوان یکی از تخصصی ترین و فنی ترین اجزای بیمه که دسترسی به محصولات بیمه ای را در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته و باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد،می تواند راه حل مناسبی برای هر فرد،شرکت یا سازمان  باشد.
این موسسه  در مقام مشاوری امین با استفاده از وجود متخصصین با تجربه بیمه ای در تمام رشته ها  آمادگی دارد تا با مطلوبترین طرحهای بیمه ای را پیشنهاد نماید و همراه شما برای انتخاب بهترینهای بیمه ای باشد .
قبول وکالت و مشاوره در امور  تصادفات توسط وکیل پایه یک دادگستری
در برخی اتفاقات شما همواره نیاز به وکیل و پشتیبانی حقوقی دارید. وکیل تصادفات در کل شهرهای ایران  یکی از مهم ترین موارد اتفاقات ناگوار است. با توجه به پیچیدگی اتفاقات موجود امروزی نظیر تصادفات و زمان محدود ما در اتفاقی مثل تصادف نیاز به وکیل کاملا واضح و مبرهن است و در اکثر موارد به دلیل ندانم کاری یا عدم اطلاع موکلین شخص توانایی گرفتن خسارت تصادف را ندارد. در مواردی خاص که مبلغ خسارت بالا می باشد گاهی گرفتن خسارات عادی پاسخگوی مشکلات نیست. به طور مثال یک خودروی چند صد میلیونی در یک تصادف ساده گاهی با خسارات میلیونی مواجه می شود. استخدام وکیل تصادفات می تواند از خسارات میلیونی جلوگیری کند. وکیلی که بتواند حق و حقوق شما را باز پس گیرد و شما بتوانید از حقوق خود در مورد خودروی لوکس تان حمایت قانونی کنید.
 قبول وکالت و مشاوره در صدور و خسارت (بیمه نامه تضمین سرمایه برای سرمایه گذاری)
از جمله عواملی که سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند باعث تشویق آن شود، بیمه سرمایه گذار در مقابل خطرات احتمالی در آینده است. به طور کلی، اگر حتی انگیزه های اقتصادی، مالی و فنی برای سرمایه گذاری کاملا مساعد باشد، اما سرمایه گذار با خطراتی از قبیل سلب مالکیت و عدم امنیت جان و مال مواجه باشد، اقدام به سرمایه گذاری نخواهد کرد.
به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه كشورهای مختلف برای حل این معضل، راهكارهای تضمین اعتبار سرمایه گذاران برای دریافت وام را ایجاد كرده اند و روش های متفاوتی بر اساس ساختار اقتصادی سیاسی، درجه توسعه یافتگی صنعت بیمه و وضعیت بازار تضمین به كار برده اند. از جمله این راهكارها می توان به تاسیس “شركت های بیمه تخصصی تضمین اعتبار” یا “صندوق های تضمین اعتبار” اشاره كرد.
 نسبت سرمایه ای كه صندوق ها تضمین می كند از كشوری به كشور دیگر و از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت و معمولا بین 50 تا 80 درصد است. تعیین حداكثر سهم بانك از هر ریسك به عهده صندوق است اما این سهم نباید خیلی زیاد باشد، چرا كه در این شرایط از یك سو، بانك فقط اعتبارات متضمن ریسك های غیرعادی و بزرگ را به صندوق انتقال می دهد و از سوی دیگر، سهم اندك بانك هم باعث بی توجهی بانك به ارایه تسهیلات می شود. بنابراین بانك ها باید به صورت متوسط بین 20 تا 50 درصد ریسك را بپذیرند.
 میزان تعهدات پذیرفته شده صندوق با توجه به سرمایه آن متفاوت است و حداكثر آن را مدیریت صندوق تعیین می كند یا در اساسنامه تعیین می شود. در كشورهایی كه در این زمینه پیشرفته تر هستند، حداكثر تعهدات 20 تا 25 یا حتی 36 برابر سرمایه است اما معمولا بین 20 تا 25 برابر سرمایه قابل قبول و منطقی به نظر می رسد.
 در كشورهای توسعه یافته، مدیریت صندوق تضمین به شكلی است كه حداكثر تعهدات انباشته شده، در هر زمان بین 20 تا 25 برابر سرمایه است و برخی از كشورها نیز بر مبنای 10 برابر سرمایه عمل می كنند. کارشناسان به كشورهای در حال توسعه توصیه می کنند كه از 10 تا 15 برابر سرمایه شروع کنند و به تدریج افزایش یابد. اما باید این نکته را در نظر داشت که صندوق تضمین نیازمند مدیریت مالی قوی است، زیرا در بسیاری از موارد، مدیریت یا فاقد دوراندیشی اداره صندوق را با مشكل مواجه خواهد كرد.
اهمیت این ارقام زمانی مشخص می شود که نحوه و شیوه مختلف سرمایه گذاری نیز در کنار آن گفته شود. سرمایه گذاری خارجی معمولا در دو قالب سرمایه گذاری خارجی در سبد مالی (Foreign Portfolio Investment=FPI) و سرمایه گذاری مستقیم خارجی (Foreign Direct Investment=FDI) صورت می گیرد.
در واقع سرمایه گذاری مستقیم سرمایه گذاری است که کشور یا سرمایه گذار خارجی مستقیما و یا با مشارکت سرمایه گذاران داخلی مبادرت به سرمایه گذاری می کند (FDI) و سرمایه گذاری غیر مستقیم نیز سرمایه گذاری است که معمولا از طریق خرید سهام و اوراق قرضه در بورس توسط سرمایه گذاران خارجی صورت می گیرد (FPI).
 اما خصوصیت بارز این سرمایه‌گذاری ها آن است که سرمایه گذاری های خارجی صرفا یک سرمایه گذاری نیست، بلکه انتقال تکنولوژی، تجربیات و مهارت های مربوط به مدیریت و بازاریابی و حضور در بازارهای جهانی را نیز می تواند به همراه داشته باشد که ممکن است اهمیت آن برای کشور پذیرای سرمایه‌گذاری مهمتر از ورود سرمایه صرف باشد. بازگشت منابع تامین کنندگان پروژه ها از طریق بیمه یا تضمین دولت های گیرنده سرمایه تضمین می شود؛ البته پس از ساخت این پروژه منابع گرفته شده بازپس داده می شود و در ضمن سرمایه گذار هیچ ریسکی را نمی پذیرد.
اکنون نقش شرکت های بیمه بیشتر مشخص می شود، برای اینکه سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری می خواهد که منافع خود را بیمه کند. اما نکته مهم اینجاست که شرکت های بیمه داخلی تمایل به سرمایه گذاری دارند، اما صدور این بیمه ها منوط به اجازه از بیمه مرکزی است. برخی از کارشناسان بر این باورند که شرکت های بیمه خسارات سنگینی را به علت صدور این بیمه نامه ها متحمل شده اند. اما شرکت های بیمه در اغلب موارد ریسک خود را ارزیابی و برای صدور یک چنین بیمه نامه هایی از مفادی که باعث کاهش ریسک می شود، استفاده می کنند.
قبول وکالت و مشاوره در صدور و خسارت (بیمه پول)
بیمه پول یکی دیگر از رشته‌های بیمه‌ای زیرمجموعه گروه بیمه باربری می‌باشد که در آن انواع وجوه نقد شامل انواع پول رایج (اسکناس، مسکوکات) و ارز و وجوه غیرنقد شامل انواع چک، سفته، تمبر، اوراق قرضه و مشارکت، شمش و سکه‌های طلا و نقره تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.
قبول وکالت و مشاوره در صدور و خسارت( بيمه صداقت در امانت)
بانكها و موسسات مالي و اعتباري علاوه بر آنكه با ريسك هاي عدم وصول مطالبات ناشي از اعطاي اعتبار و همچنين خطراتي مانند ورشكستگي كه ممكن است منجر به عدم ايفاي تعهدات در برابر سپرده گذاران شود از ناحيه عملكرد كاركنان خود نيز در معرض خطر قرار دارند . صداقت , امانتداري و عملكرد صحيح كاركناني كه در بانك ها , موسسات مالي و اعتباري يا واحدهاي مالي وحسابداري , سازمان ها , كارخانجات و ساير مراكزي كه وظيفه نگهداري , مبادله و جا به جايي پول و اسناد اعتباري را بر عهده دارند از مهمترين عواملي است كه به سلامت حساب هاي مالي و كاركردهاي بنگاه مي انجامد .
قبول وکالت و مشاوره در صدور و خسارت( بیمه اعتباری )
مؤسسات و شرکت‌هایی که به مشتریان خود وام یا اعتبار می‌دهند و یا کالا و خدمات را اقساطی می‌فروشند، با وجود آنکه از مشتریان وثیقه می‌گیرند، اما باز هم با ریسک وصول نشدن مطالبات خود، یا خسارت ناشی از تأخیر در وصول آن روبه‌رو هستند. برای جبران این خسارت، بیمه‌های اعتباری این ریسک‌ها را پوشش می‌دهند
قبول وکالت و مشاوره در امور حقوقی بیمه تامین اجتماعی توسط وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با قبول  دعاوی مربوط به روابط کار، احاطه به شیوه تنظیم دادخواست، شکایت و لایحه، انتخاب اسناد و سایر ادله در زمان مناسب و ارائه دفاعیات و اقدامات لازم به ترتیب و طریقی که قانون پیش بینی کرده است از اهمیت زیادی برخوردار است. گروه حقوقی اندیشه کوروش، با در اختیار داشتن کادر مجرب، با اشراف به حقوق کارگر و کارفرما، نسبت به ارائه خدمات حقوقی در خصوص قبول وکالت در دعاوی و تنظیم لوایح در دعاوی مطرح در هیئت تشخیص و حل اختلاف کارگر و کارفرما و دعاوی مطروحه در دیوان عدالت اداری و دعاوی مطروحه در محاکم دادگستری از باب حوادث ناشی از کار و تنظیم قراردادهای کار و … در کنا شما هموطنان گرامی می باشیم .
بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام که درآینده بار حقوقی خواهد داشت با یک وکیل متخصص (همانند کاری که افراد در کشورهای پیشرفته انجام می دهند) مشورت نمائیم تا جلوی خسارات آتی را بگیریم و در صورت بروز اختلافات قبل از اقدام حقوقی حتما با یک وکیل مشورت کنیم که چه بسی یک مشورت ساده و صرف هزینه ای اندک جلوی خسارات و راه های طولانی دادگاهها و اطاله وقت مان را بگیرد .

 وکیل بیمه ای خسارت مالی و جانی ، وکیل بیمه ای خسارت بدنه اتومبیل ، وکیل بیمه ای خسارت تصادفات ، وکیل بیمه ای خسارت سرقت اتومبیل ، وکیل بیمه ای خسارت شخص ثالث ، وکیل بیمه ای خسارت تامین اجتماعی ، وکیل بیمه ای حقوق کارگران و کارمندان سازمان تامین اجتماعی ، وکیل بیمه ای خسارت باربری ، کارشناس رسمی در امور بیمه ای

موسسه حقوقي بین المللی یسنا هميار و پشتيبان شماست.
در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر كليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين كرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *