مشاور و کارشناس امور بیمه ای داخلی و بین المللی ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در خسارات بیمه ای  در دیه  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  در جرح و هزینه های بیمارستانی  ،وکیل متخصص و پایه یک دادگستری خسارت بیمه ای  نقص عضو  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری خسارت بیمه ای در فوت  ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  در بیکاری ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  تامین اجتماعی ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری  خسارت بیمه ای  ثالث ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در صدور و خسارت بیمه های  پولی و اعتباری و تضمین ، اتومبیل ، آتش سوزی ، اشخاص ، مهندسی ، مسئولیت ، انرژی ، کشتی، هواپیما  
ژانویه 16, 2019
ثبت شرکت در عراق ، صادرات و واردات در عراق ، وکالت در عراق، وکیل عراق ، قبول وکالت عراق
ژانویه 21, 2019
اخذ اقامت ایران برای اتباع خارجه ، اخذ ویزای ایران 
وکیل اتباع خارجه در ایران ، وکیل اتباع خارجه دراخذ  اقامت ایران ، وکیل اتباع خارجه در امور کیفری و جزایی ، وکیل اتباع خارجه در اخذ پاسپورت ، وکیل اتباع خارجه در اخذ شناسنامه ، وکیل اتباع خارجه در ازدواج ، وکیل اتباع خارجه در طلاق ، وکیل اتباع خارجه در ثبت شرکت ، وکیل اتباع خارجه در اخذ ویزا ، وکیل اتباع خارجه در ثبت شعبه
  وکیل اتباع خارجه در ایران ، وکیل اقامت اتباع خارجه در ایران ، وکیل شناسنامه اتباع خارجه در ایران ، وکیل پاسپورت اتباع خارجه در ایران ، وکیل طلاق اتباع خارجه در ایران ، وکیل ازدواج اتباع خارجه در ایران ، وکیل ثبت شرکت اتباع خارجه در ایران ، وکیل ورود غیر قانونی اتباع خارجه در ایران ، اخذ ویزا برای اتباع خارجه
پذیرش وکالت و مشاوره در امور حقوقی مهاجرین و  اتباع خارجه در کشور ایران
 موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با همکاری کارشناسان خبره و وکلای معتبر و با داشتن سالها تجربه در زمینه اخذ اقامت کشور ایران در خدمت مهاجرین و اتباع خارج  از کلیه کشورها می باشیم  .
خدماتی وکلای  موسسه حقوقی و بین المللی یسنا قادر به انجام آن در کشور  ایران برای مهاجرین و اتباع می باشد به شرح ذیل می باشد :
1- پذیرش وکالت در پرونده های جزایی ( کیفری ) برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
2- پذیرش وکالت در پرونده های حقوقی ( مدنی ) برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
3- پذیرش وکالت و مشاوره در اخذ اقامت برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
4- پذیرش وکالت و مشاوره در اخذ ویزای برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
5- پذیرش  وکالت و مشاوره در رفع ریجکتی ( ریجکت شدن ) برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
6- پذیرش  وکالت و مشاوره در رفع اخراج شدن ( دیپورت ) برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
7- پذیرش  وکالت و مشاوره در ثبت شرکت و گرفتن شریک تجاری برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
8- پذیرش  وکالت و مشاوره در ثبت شعبه برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
9- پذیرش  وکالت و مشاوره در سرمایه گذاری برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
8- پذیرش  وکالت و مشاوره در امور بازرگانی و تجاری ( صادرات و واردات ، خرید کالا ، حمل و نقل بین المللی ، امور گمرکی و ترخیص کالا ، تنظیم قراردادهای بین المللی ) برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری.
9- پذیرش  وکالت و مشاوره خرید و پیش خرید و اجاره املاک و مستغلات  مسکونی و اداری و تجاری برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری
10- پذیرش  وکالت و مشاوره در کلیه خدمات بانکی و نقل و انتقالات ارزی برای مهاجرین و اتباع خارجه درکشور ایران توسط وکیل پایه یک دادگستری

وکیل اتباع خارجه در ایران ، وکیل اتباع خارجه دراخذ اقامت ایران ، وکیل اتباع خارجه در امور کیفری و جزایی ، وکیل اتباع خارجه در اخذ پاسپورت ، وکیل اتباع خارجه در اخذ شناسنامه ، وکیل اتباع خارجه در ازدواج ، وکیل اتباع خارجه در طلاق ، وکیل اتباع خارجه در ثبت شرکت ، وکیل اتباع خارجه در ویزا

 اقامت کشور ایران برای مهاجرین و اتباع خارجه بشرح ذیل می باشد :
1- دریافت  اقامت کشور  ایران از طریق سرمایه گذاری
2- دریافت  اقامت کشور ایران از طریق ثبت انواع شرکت با مالکیت 100 درصد
3- دریافت  اقامت کشور ایران  از طریق ثبت شعبه خارجی با مالکیت 100 درصد
4- دریافت   اقامت کشور ایران از طریق  گرفتن شریک تجاری
5- دریافت  اقامت کشور ایران از طریق پناهندگی
6- دریافت  اقامت ایران از طریق کارآفرینی
7- دریافت  اقامت ایران از طریق تولد ( خاک و خون )
8- دریافت  اقامت کشور ایران از طریق ازدواج
9- دریافت  اقامت کشور ایران از طریق تحصیل
پذیرش  وکالت و مشاوره در اخذ اقامت کشور ایران از طریق سرمایه گذاری توسط وکیل پایه یک دادگستری
موسسه حقوقی بین المللین یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور ایران  پذیرا می باشد.
 مزايا و ويژگي‌هاي اقتصاد کشور ايران
1- هجدهمين اقتصاد برتر دنيا
2- رشد مثبت اقتصادي
3- جمعيت جوان و تحصيلکرده
4- غني به لحاظ ذخاير طبيعي
5- زيرساختهاي اقتصادي قوي و گسترده
مزيتهای کشور ایران  به لحاظ ذخاير طبيعي و معدني
1- تنوع درحوزه هاي اقتصادي وغني به لحاظ ذخاير هيدروکربني ونفتي
2- چهارمين توليد کننده نفت در جهان
3- داراي دومين ذخاير گازي جهان
4- حائز رتبه دهم در صنعت توريسم و رتبه پنجم در اکوتوريسم
5- بزرگترين وبيشترين ميزان صنايع در حوزه خاورميانه وشمال آفريقا
6-رتبه هاي چهارم تا دهم دنيا در توليد روي وکبالت
7- حائز رتبه برتر در ذخاير آلومينيوم، منگنز و مس در جهان
8-رتبه چهارم دنيا به لحاظ تنوع توليدات محصولات کشاورزي در جهان
پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در امور اخذ اقامت کشور ایران از طریق ثبت شرکت توسط وکیل پایه یک دادگستری
  موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  با همکاری کارشناسان خبره و وکلای معتبر  و با داشتن سالها تجربه در زمینه ثبت شرکت در  کلیه مناطق ایران با مالکیت 100 دصد  و همچنین دریافت اقامت بر مبنای ثبت شرکت   برای شما مهاجرین و اتباع خارجه  از کلیه کشورها ،آمادگی خود را جهت انجام پروسه های اداری ثبت  و همچنین دریافت اقامت برای شما عزیزان اعلام میدارد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه مشورت نمایید .
پذیرش  وکالت و مشاوره حقوقی در امور اخذ  اقامت کشور ایران از طریق ثبت شعبه خارجی توسط وکیل پایه یک دادگستری
  موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  با همکاری کارشناسان خبره و وکلای معتبر  و با داشتن سالها تجربه در زمینه ثبت شعبه خارجی در  کلیه مناطق ایران با مالکیت 100 دصد  و همچنین دریافت اقامت بر مبنای ثبت شعبه خارجی  برای شما مهاجرین و اتباع خارجه  از کلیه کشورها ، آمادگی خود را جهت انجام پروسه های اداری ثبت  و همچنین دریافت اقامت برای شما عزیزان اعلام میدارد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه مشورت نمایید .
پذیرش  وکالت و مشاوره حقوقی در امور اخذ اقامت کشور ایران از طریق گرفتن شریک تجاری  توسط وکیل پایه یک دادگستری
مشارکت ایرانی و خارجی بدین صورت است چنانچه شریک خارجی فرد یا افرادی باشد بیشترین مقدار سهم آنها چهل و نه درصد می باشد .   برای انجام پذیرفتن قرارداد شرکت های اتباع خارجی با وزارتخانه ها و موسسات دولتی لازمه ی انجام پذیرفتن قرارداد این است که شرکت اتباع خارجی در کشور خودش نیز قانونی باشد.
در صورتیکه شریک خارجی شرکت باشد همچنان حداکثر میزان سهم ایشان چهل و نه درصد می باشد مگر اینکه اداره سرمایه گذاری اتباع خارجی با داشتن مقدار سهام بیش از چهل و نه درصد موافقت کند که لازمه این موافقت پس از ثبت شرکت ایرانی به مقدار چهل و نه درصد خارجی و پنجاه و یک درصد ایرانی دارای صلاحیت بررسی و اجرا می باشد.
پذیرش  وکالت و مشاوره حقوقی ار امور اخذ اقامت کاری مهاجرین و اتباع خارجه در کشور ایران
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  ، با همکاری گروهی مجرب از وکلا و حقوقدانان  ، و همچنین ارتباطات موثر در ایران و سایر کشورها توانسته است تیم حقوقی پرتوان و پای بند به اصول اخلاق حرفه ای را جهت ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز برای کلیه مهاجرین و اتباع خارجه در کشور ایران  تشکیل دهد.
جهت صدور این نوع اقامت راه حلهای مختلفی وجود دارد که بصورت مختصر توضیح خواهیم داد.
این اقامت برای بار اول یکساله صادر  می شود و  استخدام شخص مورد نظر در یک شرکت معتبر و فعال که برای استخدام شخص خارجی باید شرایط لازم کشور ایران را داشته باشد .  با تاسیس شرکت نیز شخص مورد نظر میتواند با استخدام پنج کارمند ایرانی ، فقط به مدت یک الی دو ماه تا زمان صدور مجوز کار و اقامت یک ساله، جهت دریافت مجوز کار و اقامت اقدام نماید و در صورت تمدید برای بار دوم حتما باید پنج کارمند ایرانی  را به مدت یک سال در شرکت استخدام نماید.
  پذیرش  وکالت و مشاوره حقوقی در امور اخذ اقامت از طریق ازدواج  برای مهاجرین و اتباع خارجه در کشور ایران
آن دسته از مهاجرین و اتباع خارجه که قصد گرفتن اقامت کشور ایران از طریق ازدواج را دارند می بایست یکی از طرفین ( خانم ، آقا ) اقامت شهروندی ایران را داشته باشند . در نتیجه چنانچه یک آقای  ایرانی قصد ازدواج با یک خانم  خارجی را داشته باشد و این ازدواج صورت گیرد اقامت دائم کشور ایران به خانم خارجی تعلق می گیرد و همچنین برعکس چنانچه یک خانم ایرانی قصد ازدواج با یک آقای خارجی را داشته باشد و این ازدواج صورت گرفته باشد اقامت موقت کشور ایران شامل حال آقای خارجی می شود . برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و موکلین موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مشورت نمایید .
پذیرش  وکالت و مشاوره حقوقی در امور اخذ  اقامت از طریق تولد ( قانون خاک و خون )  برای مهاجرین و اتباع خارجه در کشور ایران
در صورتی که فرزند شما در کشور متولد شده است و شما می خواهید از طرف فرزندتان برای اخذ اجازه اقامت درخواست کنید، باید در رابطه با شرایط و روند تکمیل درخواست اطلاعات لازم را کسب کنید. که می توانید این موضوع را با کارشناسان و موکلین پایه یک دادگستری در میان بگذارید .کودکان متولد ایران ، در صورتی که یکی از والدین آنها  ایرانی باشد، می توانند تابعیت ایران  را بگیرند. این قانون در مورد کودکی که از یک مادر ایرانی  متولد می شود نیز صرف نظر از محل تولد او اعمال می شود.
 شرایط لازم برای اخذ اقامت و تابعیت ایران از طریق تولد
برخی شرایط خاص برای همه متقاضیان اخذ اقامت و تابعیت ایران  از طریق تولد یکسان است و علاوه بر آن، شما و فرزندتان باید شرایط زیر را داشته باشید:
1- فرزند شما در ایران  متولد شده باشد.
2- فرزند شما جزئی از خانواده شما باشد.
3- از زمان تولد فرزندتان، شما و فرزندتان عمدتاً در ایران  اقامت داشته باشید.
4- از زمان تولد فرزندتان ، شما متقاضی اخذ اقامت و تابعیت ایران از طریق تولد باید یک مجوز اقامت معتبر داشته باشید یا پس از تولد فرزندتان شهروند ایران شده باشید.
پس از طرح دعوی با وکیل پایه یک مورد نظر خود، شما می توانید درخواست حضور وی در محل را ارائه دهید. در این مرحله وکیل با بررسی شرایط دعوی و ضرورت حضور در محل ، هماهنگی های لازم جهت اقدامات حضور در محل را با شما انجام می دهد و سپس در زمان و محل مشخص حاضر می شود.
مؤسسه حقوقی و بین المللی یسنا با سال ها تجربه در زمینه دعاوی شرکت ها ، امکان حضور وکیل پایه یک دادگستری در محل را برای شما فراهم نموده است.
 بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام که درآینده بار حقوقی خواهد داشت با یک وکیل متخصص (همانند کاری که افراد در کشورهای پیشرفته انجام می دهند) مشورت نمائیم تا جلوی خسارات آتی را بگیریم و در صورت بروز اختلافات قبل از اقدام حقوقی حتما با یک وکیل مشورت کنیم که چه بسی یک مشورت ساده و صرف هزینه ای اندک جلوی خسارات و راه های طولانی دادگاهها و اطاله وقتمان را بگیرد .

اتباع خارجه یا مسافرین خارجه ، مهاجرین خارجه در ایران ، اقامت اتباع خارجه در ایران ، پاسپورت اتباع خارجه در ایران ، شناسنامه اتباع خارجه در ایران ، ثبت شعبه برای اتباع خارجه ، تحصیل اتباع خارجه در ایران ، ازدواج اتباع خارجه در ایران ، ورود غیر قانونی اتباع خارجه ، طلاق اتباع خارجه در ایران

موسسه حقوقي بین المللی یسنا هميار و پشتيبان شماست.
در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر كليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين كرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *