خرید ملک در دبی، سرمایه گذاری دبی ، ثبت شرکت و شریک تجاری دبی ، پیش خرید ملک در امارات دبی ، اخذ اقامت در امارات متحده عربی ، مهاجرت به امارات ( دبی ) ، اخذ ویزای امارات ( دبی ) ، اخذ نمایندگی بین المللی در امارات ( دبی ) ، قبول وکالت در امارات ( دبی ) ، سرمایه گذاری در امارات ( دبی ) ، اجاره ملک در در امارات ( دبی ) ، ویزای تحصیلی در امارات ( دبی ) ، ویزای کاری امارات ( دبی ) ، امور بازرگانی در امارات ( دبی ) ، صادرات و واردات در امارات ( دبی ) ، خدمات بانکی و ارزی در امارات ( دبی ) ، نقل و انتقالات مالی ارزی امارات ( دبی ) ، خدمات بیمه ای امارات ( دبی )، رفع دیپورتی در امارت ( دبی ) ، رفع ریجکتی در امارات ( دبی )
ژانویه 22, 2019
اقامت انگلیس ، سرمایه گذاری در انگلیس ، ویزای انگلیس، وکیل انگلیس ، قبول وکالت انگلیس
ژانویه 26, 2019

دریافت  ویزای توریستی  ترکیه  توسط وکیل متخصص  *  دریافت  ویزای تحصیلی و بورسیه ترکیه  توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) ترکیه  از طریق سرمایه گذاری توسط وکیل متخصص  *  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) ترکیه  از طریق ثبت شرکت توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) ترکیه  از طریق خرید سهام شرکت توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) ترکیه  از طریق ثبت شعبه توسط وکیل متخصص  *  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) ترکیه   از طریق ازدواج و نامزدی توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) ترکیه  از طریق تولد فرزند توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) ترکیه   از طریق کاری ( نیروی متخصص) توسط وکیل متخصص  *مشاور خرید و اجاره ملک ( مسکونی ، اداری ، تجاری ) در ترکیه  *مشاور اخذ نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر ترکیه  * مشاور خدمات بازرگانی ( صادرات و واردات ، حمل و نقل ، ترخیص کالا) در ترکیه  * مشاور خدمات بانکی ( اخذ وام ، صدور ضمانت نامه ،دیسکانت ، افتتاح حساب ) در ترکیه  * مشاور خدمات ارزی ( ارسال حوالجات و معاملات ارزی ) در ترکیه  * مشاور رفع ریجکتی ویزای ترکیه  * مشاور رفع دیپورتی از کشور ترکیه  * قبول وکالت و مشاوره در کلیه امور حقوقی کشور ترکیه  توسط وکیل متخصص و بین المللی ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  اولین مجموعه حقوقی و دپارتمان شده با ساختار مدرن و تخصصی  در کشور ایران می باشیم و نیز مفتخریم که با داشتن تیم متخصص و مجرب به عنوان یکی از متخصص ترین مجموعه های حوزه مهاجرتی با همکاری وکلا و موسسات حقوقی در کلیه کشور ها در خدمت شما عزیزان باشیم .
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید 
   www.yasnahome.com
(قسمت :حقوق مهاجرت )www.yasnasa.com
(قسمت :مهاجرت ، ویزا )www.yasnairan.com
(قسمت : مهاجرت و اقامت )www.yasnalawyer.com
(قسمت :مهاجرت و ویزا )www.yasnamigration.com

 اخذ ویزای ترکیه ، اخذ ویزای سرمایه گذاری ترکیه ، اخذ ویزای تجاری ترکیه ، اخذ ویزای کاری ترکیه ، اخذ ویزای ازدواج ترکیه ، اخذ ویزای کار آفرینی ترکیه ، اخذ ویزای بازرگانی ترکیه ، اخذ ویزای زیارتی ترکیه ، اقامت ترکیه از طریق خرید ملک ، اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت ، اقامت ترکیه از طریق ثبت شعبه

پذیرفتن  وکالت و مشاوره توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( گرفتن اقامت موقت ، و اقامت دائم و اخذ پاسپورت ) کشور ترکیه ” اروپا ” ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

موسسه حقوقی وبین المللی یسنا با بهرمندی از حرفه ای ترین و مجرب ترین کادر حقوقی مهاجرتی بین المللی یکی از بهترین و خوش سابقه ترین موسسات مهاجرتی بین المللی در ایران می باشد. این موسسه همواره در تلاش بوده است که بهترین راه و وکالت و مشاوره را مطابق سلیقه شما در نظر گرفته و با تمام دقت و در سریع ترین زمان ممکن پروسه قانونی شما را به سرانجام برساند و در کلیه مراحل شما را در جریان وضعیت پرونده تان قرار دهد .
موسسه حقوقی وبین المللی یسنا با برخورداری از تیمی دقیق، کار آمد، و متخصص و اشراف کامل به قوانین و مقررات مهاجرتی کشور های مختلف از جمله کشور ترکیه از طریق ارائه مطلوب و انواع خدمات مهاجرتی رضایت مشتریان خود را تامین نماید.

روش گرفتن اقامت موقت و اقامت دائم و گرفتن پاسپورت کشور ترکیه

1- روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق سرمایه گذاری
2-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق ثبت شرکت
3-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق ثبت شعبه تجاری
4-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق گرفتن شریک تجاری
5-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق کارآفرینی
6-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق ازدواج
7-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق خرید ملک
8-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق کارمندی یا کارگری
9-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق تحصیل
10-روش گرفتن اقامت موقت ، اقامت دائم و دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق تولد

مشخصات کشور ترکیه

پایتخت : استانبول
زبان : ترکی
نوع حکومت : جمهوری
 مساحت :783/562 کیلومتر مربع
 جمعیت : 79/463/663 نفر
واحد پول : لیر
دین : مسلمان همسایگان : ایران ، آذربایجان ، ارمنستان ، گرجستان ، عراق ، سوریه ، بلغارستان ، یونان

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی )  کشور ترکیه ” اروپا ” توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا ، متخصص در امرمهاجرت وبا هدف ارتقاء سطح دانش مهاجرت، در خدمت متقاضیانی است که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند.از آنجا که مهم ترین اصل در امور مهاجرتی، مقوله اعتماد در مقاطع مختلف می باشد، موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  با به کار گیری وکلای پایه یک دادگستری با  سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد اطمینان و آسودگی خیال را برای شما عزیزان فراهم آورده است. این موسسه با بکارگیری وکلا و مشاورین برجسته و با سابقه  در اخذ انواع ویزای شغلی، ویزای سرمایه گذاری، پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی، گرفتن اقامت دائم برای والدین، فرزندان، همسر و اخذ ویزای توریستی کشور ترکیه  آماده ی ارائه انواع خدمات مشاوره ای و انجام امور مهاجرتی برای هموطنان محترم می باشد.

 

  پاسپورت ترکیه از طریق ثبت شرکت ، پاسپورت ترکیه از طریق ثبت شعبه، افتتاح حساب بانکی در ترکیه ، پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری ، پاسپورت ترکیه از طریق ازدواج ، پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک ، پاسپورت ترکیه از طریق ازدواج ، پاسپورت ترکیه از طریق تولد فرزند ، پاسپورت ترکیه از طریق کار آفرینی ، پاسپورت ترکیه از طریق خود اشتغالی

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ انواع ویزای ( ویزای توریستی یک ساله ، ویزای تجاری ، ویزای کاری ، ویزای سرمایه گذاری ، ویزای کاری ) کشور ترکیه توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از نیرو های کارآمد و با تجربه، کلیه مراحل مربوط به اخذ ویزاهای کشور ترکیه  را که شامل مشاوره، ترجمه، تکمیل فرم و غیره می باشد را به طور تخصصی به متقاضایان ارائه می دهد.

اخذ انواع ویزای کشور ترکیه

با توجه به نوع فعالیت و زمانی که میخواهید در ترکیه بمانید، نوع ویزا ترکیه و قیمت ویزای ترکیه متفاوت است. در زیر اطلاعاتی درباره انواع ویزا ترکیه ارائه شده است. که میتوانید با توجه به نوع مسافرت خود یکی از این ویزا ها را انتخاب کنید.
1- ویزای توریستی ترکیه
2- ویزای دانشجویی ترکیه
3- ویزای تجاری ترکیه
4- ویزای ‌پژوهشی ترکیه
 ویزای توریستی کشور  ترکیه
ویزای توریستی ترکیه نیز داری انواع متفاوتی است که با توجه به نوع آن مدت اقامت میتواند متفاوت باشد.

اقامت توریستی ۹۰ روزه بدون ویزا ترکیه

مدت این اقامت ۹۰ روزه یعنی ۳ ماه می باشد برای این نوع اقامت نیازی به ویزا نمی باشد ( البته برای ایرانیان) و شما می توانید در کشور ترکیه به مدت ۳ ماه در سال بدون نیاز به ویزا یا اجازه اقامت بدون هیچ مشکلی ساکن شوید. توجه داشته باشید با این نوع ویزا اجازه هیچ کاری مثل دادوستد و کار یا تحصیل در ترکیه را نخواهید داشت.

ویزای توریستی ۶ ماهه ترکیه

در ترکیه تنها راه حل اخذ اقامت بیش از 3 ماه برای ایرانیان اقامت برای خرید ملک است . البته سند ملک دلیلی برای اخذ این نوع اقامت نبوده و پلیس ترکیه مستندات دیگری را برای اعطای آن مطالبه خواهد نمود. با توجه به اطلاعات به دست آمده از پارلمان ترکیه کلیه اتباع خارجی نظیر ایرانیان با در دست داشتن سند مالکیت خود موفق به اخذ اجازه اقامت حداقل یکساله  خواهند شد.
قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.

 ویزای تحصیلی یا دانشجویی ترکیه

در صورتی که بخواهید ویزای دانشجویی ترکیه بگیرید باید مدرک تومر را بگیرید. با داشتن این مدرک شما در کمتر از ۳ ماه می توانید اقامت دانشجویی در کشور ترکیه را فراهم کنید. البته اخذ پذیرش از موسسات آموزشی نیز پیشاپیش ملاک اعطای این نوع اقامت خواهد بود. این روش اخذ اقامت برای آنانی که قصد اقامت قطعی در ترکیه را دارند نیز موکدا توصیه می گردد. برای گرفتن ویزای تحصیلی ترکیه ابتدا باید در آزمون تومر (مرکز آموزش زبان ترکی) شرکت کرده و مدرک تومر را بگیرید. با اخذ این مدرک شما می توانید برای تحصیل در یکی از دانشگا های ترکیه و به تبع آن اقامت دانشجویی اقدام نمایید.

 ویزای کاری ترکیه

دریافت ویزای کاری ترکیه به 2 صورت امکتن پذیر است، یکی دریافت ویزا بعنوان کارفرما و دیگری دریافت ویزا بعنوان کارگر. عموم خارجیان از جمله ایرانیان با ثبت شرکت در ترکیه و اخذ مجوز کار واجد شرایط اخذ اقامت یکساله به عنوان کارفرما بوده و این نوع اقامت در سالیان بعد با بازه های ۲ ساله تمدید خواهد شد.برای دریافت ویزای کاری از نوع کارگری یک شرکت در کشور ترکیه باید از شما دعوت به همکاری نماید به شرطی که با این تخصص که از شما دعوت به کار شده هیچ شهروند ترکی در آن زمان طبق استعلام اداره کار ترکیه بیکار نباشد. بنابراین میتوان گفت این نوع ویزا عملا برای اقامت کاربردی نیست.
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 وکیل ترکیه ای در صادرات ، وکیل ترکیه ای در واردات ، وکیل ترکیه ای در ثبت شرکت ، وکیل ترکیه ای در پاسپورت ، وکیل ترکیه ای در شناسنامه ، وکیل ترکیه ای در ثبت شعبه ، وکیل ترکیه ای در اخذ ویزا ، وکیل ترکیه ای در اخذ قرارداد، وکیل ترکیه ای در سرمایه گذاری ، وکیل ترکیه ای در ازدواج ، وکیل ترکیه ای در خرید ملک ، وکیل ترکیه ای در گمرک

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه ” اروپا”  از طریق سرمایه گذاری توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

 موسسه حقوقی بین المللی  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص اخذ اقامت از راه سرمایه گذاری در کشور  ترکیه  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، آلانیا ، بدروم )  پذیرا می باشد.
سرمایه گذاری و  تاسیس شرکت تجاری در کشور  ترکیه  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )  یکی از راههای سریع و آسان اخذ اقامت در این کشور می باشد. شخص اقدام کننده می تواند به همراه کلیه اعضای خانواده خود برای این اقامت اقدام نماید.
در حال حاضر دولت ترکیه به هدف حمایت از سرمایه گذار قوانین جدیدی را برای دريافت اجازه اقامت با تملک يک آپارتمان، ویلا یا ملك تجاري تصویب نموده است که پیرو آن برای اتباع خارجی با خرید غیر منقول، امکان دریافت اجازه اقامت برای یکسال امکان پذیر خواهد بود و مادامی که صاحب ملک می باشند، این اقامت سالیانه تمدید خواهد شد.
دریافت اقامت از طريق خريد مستغلات مشروط به دریافت سند ملک و درخواست از طریق بخش مهاجرت در اداره پلیس و منوط به تایید توسط اداره مهاجرت می باشد. همچنین اتباع ایرانی امکان تاسیس شرکت در ترکیه بدون نیاز به شریک ترک را دارند و از آن طریق نیز می توانند شروع به فعالیت تجاری نموده و پیرو آن اجازه کار و اجازه اقامت دریافت نمایند.

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ پاسپورت کشور ترکیه در کمتر از شش ماه توسط وکیل متخصص و بین المللی

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از نیرو های کارآمد و با تجربه، کلیه مراحل مربوط به اخذ اقامت   ( تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه  از طریق خرید ملک  توسط وکیل متخصص و بین المللی می باشد را به طور تخصصی  به متقاضیان ارائه می دهد.
با خرید یک  میلیون دلار املاک در ترکیه طبق قانون ترکوآز ، بلافاصله اقامت دائم خانواده و ظرف کمتر از شش ماه پاسپورت ترکیه را برای کل اعضای خانواده بگیرید.

پذیرش وکالت و مشاوره در اخذ اقامت موقت ترکیه ( بدون خرید ملک یا ثبت شرکت )

این اقامت که به صورت یکساله یا دوساله قابل تمدید به تعداد تمدید نامحدود برای تمام اعضای خانواده توسط امیگریشن صادر می شود اقامت توریستی دائمی یا اقامت موقت نام دارد .

نحوه اخذ اقامت کشور ترکیه  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا ، بدروم )

پس از عقد قرارداد اجاره ، مستاجر به همراه مشاور دفتر به اداره نفوس مراجعه و پس از اخذ شماره می تواند همانروز برای اقامت خانواده اقدام نماید .
پس از مراجعه به اداره امیگریشن تاریخ نزدیکی ( سه روز الی ده روز ) برای دریافت مدارک تعیین وقت می شود و در روز مقرر اقامت صادر و کارت اقامت به صورت پستی یا حضوری تحویل می گردد . مشاور دفتر به عنوان همراه و راهنما و کاربلد این روند اداری در تمام مراحل همراه شما خواهد بود . همچنین همزمان با این پروسه می توانید برای کلیه اعضای خانواده حساب بانکی نیز باز نموده و کارت بانک را بلافاصله دریافت نمایید .

مدارک لازم :

برای تمام موارد اداری در ترکیه مدارک زیر لازم است که می توانید خیلی ساده از همکاری مشاور و کادر اداری شرکت برای تامین آنها کمک بگیرید .
1- ترجمه رسمی پاسپورت تمام اعضای خانواده در دفاتر نوتاری ترکیه
2- اخذ کد مالیاتی ( ورگه نوماراسی ) و کد ملی ( ت . ج . نومارا )
3-  اجاره نامه
4-  کپی کارت ملی مالک
5- برگه نفوس
6- ترجمه رسمی عقدنامه فقط برگ اصلی در نوتاری
7- ترجمه شناسنامه اولاد
8-  پنج قطعه عکس رنگی زمینه سفید هر یک از اعضای خانواده
9- برگ اسکان ( برای خریداران ) ( پایان کار جدید )
10- کپی تاپو ( کپی سند )
11- خرید بیمه نامه درمانی یکساله برای هر یک از اعضای خانواده .

 پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه ” اروپا” با خرید ملک توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا ، بدروم )

  یکی از بهترین راه اخذ اقامت کشور ترکیه سرمایه گذاری از راه خرید املاک و مستغلات مسکونی ، تجاری ، اداری ، صنعتی ، کشاورزی با مالکیت 100% و همچنین ثبت شرکت و شریک تجاری است.
موسسه حقوقی و بین المللی  یسنا  مفتخر است با کادری مجرب و توانا بعنوان مشاوره حقوقی  یکی از بزرگترین مرکز خرید و پیش خرید ، فروش و پیش فروش املاک ( آپارتمان ، ویلا ، سوئیت، زمین ) بصورت نقد و اقساط با مالکیت 100% در ترکیه اخذ اقامت آن کشور و همچنین  مشاور حقوقی در  املاک و مستغلات در شهرهای استانبول ، آنتالیا ، آلانیا ، کوش آداسی و همچنین این موسسه  تمام معاملات املاک و مستغلات را بدون واسطه مستقیم با شرکتهای سازنده در کشور ترکیه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد .
موسسه حقوقی و بین المللی  یسنا  ارائه دهنده مشاوره حقوقی جهت دریافت وام و تسهیلات بانکی برای اشخاصی که قصد سرمایه گذاری از طریق ( خرید و پیش خرید ملک) در کلیه مناطق کشور ترکیه را دارند می باشد .
 موسسه حقوقی و بین المللی  یسنا  اطلاعات اختصاصی املاک و مستغلات شامل ( تصاویر ، مشخصات ، موقعیت ، قیمت و غیره) و پیش فروش ملک های مسکونی ، اداری ، تجاری ، تفریحی و گردشگری ، بصورت اقساط و تسهیلات بانکی با متراژهای مختلف ( سوئیت ، آپارتمان ، ویلای – یک خوابه ، دو خوابه ، سه خوابه ………) و بسیار شیک درکشور ترکیه و شهرهای استانبول ، آنتالیا ، آلانیا ، کوش آداسی در اختیار شما مشتریان گرامی قرار میدهد تا از این طریق بتوانید ملک مورد نظر خود را خریداری نمائید .

شرایط واگذاری پیش خرید املاک و مستغلات در کشور ترکیه ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا ، آلانیا، آلانیا ، بدروم )

مرحله اول : در زمان اخذ قرارداد پیش خرید ملک مسکونی ، اداری ، تجاری شامل (سوئیت ، آپارتمان ، ویلا ) متقاضی یا خریدار می بایست 35% از کل قیمت ملک را با شرکت سازنده در کشور ترکیه پرداخت نماید .
مرحله دوم : اقساط پروژه در حال ساخت 12 قسط می باشد که خریدار می بایست هر 3 ماه به 3 ماه به شرکت سازنده در کشور ترکیه پرداخت نماید .
مرحله سوم : مرحله سوم زمان تحویل ملک پیش خرید شده می باشد که شرکت سازنده طبق قراداد موظف است بعد از 36 ماه ملک ساخته شده را به خریدار تحویل می نماید.
پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت کشور ترکیه از طریق اجاره ملک توسط وکیل متخصص و بین المللی ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا ، بدروم )
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از نیرو های کارآمد و با تجربه، کلیه مراحل مربوط به اخذ اقامت   ( تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه  از طریق اجاره ملک  توسط وکیل متخصص و بین المللی می باشد را به طور تخصصی  به متقاضیان ارائه می دهد.

اقامت با اجاره ملک در ترکیه

 با وجود اینکه در بخش اخذ اقامت ترکیه  درباره اجاره نامه رسمی ملک و اهمیت آن توضیحات کامل داشده شده است،   ولازم است که در ارتباط با قوانین جدید اخذ اقامت با اجاره ملک  اطلاعات بیشتری داشته باشید.حتماٌ لازم است که اجاره نامه شما از نوع محضری باشد. اگر قصد اجاره ملک در ترکیه را دارید حتماٌ لازم است نسبت به اجاره ملکی اقدام کنید که صاحب ملک به شما اجاره نامه محضری بدهد. لازم به ذکراست که تمام املاک و آپارتمان های موجود دارا شرایط داشتن اجاره نامه محضری نمی باشند .
بر اساس  اخذ اقامت با اجاره ملک ،در هنگام پر کردن فرم اقامت حتماٌ توجه داشته باشید که آدرس را به درستی و به شکلی که در شهرداری منطقه ثبت شده است پر کنید و همان آدرس را نیز در برگه اجاره نامه محضری ذکر کنید .
فکر نکنید که با اخذ اقامت، کار شما با اداره اقامت و پلیس اداره مهاجرت تمام شده است . مطابق قوانین جدید شما میبایست در آدرسی که برای اقامت ذکر کرده اید حضور داشته باشید و پلیس با مراجعه به آدرس محل اقامت شما ، اقامت شما در آن آدرس را تایید میکند و در صورتیکه که شما  در آن آدرس زندگی نکنید ، یا شخص دیگری به جای شما در ان آدرس زندگی کند و پلیس این موضوع را تثبیت نماید موجب باطل شدن اقامت شما میشود .
بر اساس قوانین جدید اخذ اقامت با اجاره ملک، پس از دریافت اقامت میبایست آدرس خود را در اداره مهاجرت ترکیه نیز ثبت کنید .
اگر پس از دریافت اقامت ، آدرس خود را تغییر میدهید حتماٌ میبایست به اداره مهاجرت و پلیس بخش اداره مهاجرت این تغییر آدری رااطلاع دهید تا  محل اقامت و آدرس جدید شما را ثبت کنند .
مطابق با قوانین  ترکیه ، اقامت بر روی اجاره خانه فقط به مدت یکسال ارائه میشود و پس از آن امکان تمدید آن امکان پذیر نمی باشد . در واقع اقامت یکساله بر روی اجاره ملک که از نوع توریستی میباشد ، فقط برای یکسال داده میشود و قابل تمدید نمیباشد.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت توریسی

1-  قرارداد اجاره خانه به مدت حداقل ۸ ماه به نام شخصی که قصد اخذ اقامت دارد ۳ نفر با یک قرارداد امکان اخذ اقامت دارندو یا دریافت برگه از هتل که به همین مدت زمانی اشاره کند (این ادرس توسط اداره امنیت چک میشود) تا تایید اجاره نامه توسط دفترخانه
2-  کپی سند مالک خانه
3-  پاسپورت و کپی پاسپورت
4-  عکس ۴ قطعه
5-  مدرکی دال بر اینکه شما مبلغ ۶۰۰۰ دلار در حساب بانکی در ترکیه داریدالبته پس ار افتتاح حساب مبلغ می توانید از حساب برداشت کنین (این بند ۱۰۰% در اختیار مامور رسیدگی می باشد و در بسیاری از موارد مخصوصا استانبول احتیاجی نیست)
6-  دریافت شماره مالیاتی از ورگی دایرسی
7-  بیمه سلامتی یکساله
8-  فیش واریز اداره مهاجرت واداره پست
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت ، اقامت ترکیه از طریق ثبت شعبه افتتاح حساب بانکی در ترکیه ، اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری ، اقامت ترکیه از طریق ازدواج ، اقامت ترکیه از طریق خرید ملک ، اقامت ترکیه از طریق ازدواج ، اقامت ترکیه از طریق تولد فرزند ، اقامت ترکیه از طریق کار آفرینی ، اقامت ترکیه از طریق خود اشتغالی

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه ” اروپا”  از طریق ثبت شرکت و ثبت شعبه توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از نیرو های کارآمد و با تجربه، کلیه مراحل مربوط به اخذ اقامت   ( تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه  از طریق ثبت شرکت و ثبت شعبه  توسط وکیل متخصص و بین المللی می باشد را به طور تخصصی  به متقاضیان ارائه می دهد.

ثبت شرکت در کشور ترکیه

قابل توجه صادرکنندگان، واردکنندگان و تولید کنندگان که با مشکلات تحریم های خارجی در ایران مواجه میباشند. شما میتوانید با ثبت شرکت در ترکیه از مشکلات تحریم به سادگی عبور نمایید. ضمنا بانکهای ترکیه بستر مناسبی جهت نقل و انتقال پول به سراسر دنیا برای شما فراهم خواهد نمود.
ارائه خدمات LC و گشایش اعتبار در کمترین زمان برای شرکت شما در ترکیه. ضمنا شما میتوانید به راحتی و بدون نگرانی از تحریم با سراسر جهان به تجارت آزاد بپردازید.
علاوه بر موارد بالا میتوانید از مزایای اخذ اقامت ترکیه نیز بهره مند گردید.
با ثبت شرکت در ترکیه ، اقامت ترکیه تا 5 سال به صورت موقت به شما اعطا میگردد. با گذشت 3 سال از این 5 سال میتوانید اقامت دائم و پاسپورت کشور ترکیه را نیز دریافت نمایید.

مزایای ثبت شرکت در ترکیه

1- خارجیها بدون نیاز به مشارکت شهروندان آن کشور میتوانند شرکت تأسیس کنند. بنابراین، برخلاف کشورهایی مانند امارات متحده عربی، نیازی به پرداخت بی مورد وجه به شهروندان بومی آن کشور نیست. فقط شرکت می بایست حتما حسابدار ترک داشته باشد که با پرداخت  هزینه جزیی امکان پذیر  است.
2- پس از ثبت شرکت در ترکیه به شما اجازه اقامت یکساله داده میشود.
3- در صورت فعال نگه داشتن شرکت ، ۵ سال پس از تاسیس می توانید از ترکیه اقامت دائم بگیرید و از امتیازات کامل شهروندی استفاده کنید.
4- برای کسب درآمد نیاز به کارسطح بالایی نیست، با ثبت شرکت در ترکیه حتی می توانید رستوران ایرانی در ترکیه دایر کنید.
5- با داشتن پاسپورت ترکیه میتوانید بدون نیاز به  ویزا به دهها کشور در تمام دنیا سفر کنید.
6- با ثبت شرکت در ترکیه میتوانید به نام شرکت ملک مسکونی و مستغلات خرید و فروش نمایید.
7- هزینه های تأسیس و نگهداری شرکت در ترکیه به مراتب پایین تر از بسیاری از کشورهای دیگر است.
8- هزینه زندگی در ترکیه ارزانتر از سایر کشورهای اروپایی  است.
9- مالیاتی که به دولت پرداخت می کنید مبلغ جزئی می باشد و در قبال درآمدهای حاصله خواهد بوده و شما مجبور به پرداخت وجوه ثابت و بی مورد به عنوان مالیات نیستید.

در پروسه ثبت شرکت در ترکیه موارد مهم شامل موارد زیر است

1- ثبت شرکت در ترکیه بدون اقامت نیز انجام میشود و الزامی برای اخذ اقامت ترکیه قبل از ثبت شرکت در ترکیه نیست.
2- ثبت شرکت در ترکیه سه حالت کلی دارد ثبت شرکت شخصی ،ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت آنونیم یا تعاونی
3- در پروسه ثبت شرکت در ترکیه الزامی به این نیست که دفتر تجاری داشته باشید شما میتوانید آدرس منزل را نیز به عنوان هوم آفیس به اداره ثبت اعلام نمایید
4- ثبت شرکت به صورت شخصی بیشتر برای شهروندان ترک طراحی شده به عنوان مثال سرمایه ثبت شرکت بصورت یکبار باید در حساب نشان داد ولی در شرکت مسولیت محدود شما در ابتدا یک چهارم به عنوان سرمایه اولیه و سپس سه چهارم را میتوانید به دولت نشان دهید اهمیت این مسئله در اخذ اقامت کاری مشخص میشود
5- شما باید یک یا نهایتا دو  عنوان کلی مانند شرکت مشاوره و بازرگانی …. یا شرکت ساختمانی و توریستی …. معرفی و لی در اساسنامه شرکت می توانید موضوعات کلی کاملا بی ارتباط مانند پزشکی و پوشاک یا ساختمان و … را با جزئیات بیاورید
6- پروسه ثبت شرکت در ترکیه طی یک هفته تا ده روز انجام میگیرد
7- طبق قانون کشور ترکیه شما باید یک حسابدار جهت انجام امور مالیاتی و اداری به دولت معرفی کنین تجربه و تخصص این حسابدار یا عدم تجربه و تخصص وی میتواند برای شرکت بسیار مهم باشد.
8- بعد از ثبت شرکت شما باید یک چهارم مبلغ اجاره ماهیانه را به عنوان مالیات به اداره مالیات پرداخت کنید.
9- در صورتیکه شما هیچگونه فاکتور نداشته باشید ماهیانه حداقل 200 دلار جهت هزینه های معمول شرکت هزینه خواهید داشت.
10- جهت اخذ اقامت کاری حداقل سرمایه شخص صد هزار لیر می باشد.

ثبت انواع شرکت در کشور ترکیه

  1- شرکت با مسئولیت محدود:

شرکت  با مسئولیت  محدود  در ترکیه  حداقل با یک و  حداکثر  با 50 شریک قابل  ثبت  است  و مسئولیت هر یک  از سهامداران در مورد  بدهی‌های شرکت محدود به مبلغ سرمایه‌گذاری  شده در  شرکت می باشد. به  زبان ساده‌تر در صورتی که شرکت  ورشکست شود  و نتواند  جوابگوی طلبکاران باشد تنها سرمایه  سهامداران  از بین میرود  و  طلبکاران نمی‌توانند  باقیمانده  مطالبات خو د را از اموال شرکای شرکت مطالبه  کنند. حد اقل  سرمایه  برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود  5000  لیره  ترک میباشد و  هر  نوع  تغییر  و انتقال سهم الشرکه شرکا  باید در دفتر خانه رسمی انجام شود.

2- شرکت سهامی(خاص- عام):

تاسیس این نوع شرکت نیازمند حداقل 5 شخص حقیقی و یا حقوقی است. شرکا در قبال  دیون و قروض شرکت به اندازه سهم اشان مسئولند. در شرکت ها ی سهامی سرمایه باید به قسمتهای مساوی تقسیم شده باشد و هر یک از اجزاء تقسیم را سهم گویند. شرکاء لازم نیست که هر یک فقط یک سهم داشته باشند بلکه هر شریک میتواند به هر مقدار که بخواهد سهم بخرد. بر اساس قانون تجارت ترکیه جلسات مجمع عمومی باید با حضور نمایندگانی از وزارت  بازرگانی  ترکیه برگزار شود. شرکت های سهامی به دو نوع تقسیم میشود:
1-1- شرکت سهامی خاص: شرکت های  هستند  که  تعداد  سهامداران آن  زیر 250  نفر  میباشند.
2-1- شرکت سهامی عام : شرکت های  هستند  که تعداد  سهامداران آن بیش از 250 نفر میباشند.

3- شرکت تضامنی

شرکتی  است که تحت اسم مخصوصی  بین  دو  یا چند شخص حقیقی با  مسئولیت  تضامنی تشکیل می‌شود و  اگر دارایی شرکت  برای  تادیه  تمام  قروض شرکت ک افی نباشد ٬ هر  یک از شرکا مسئول پرداخت تمام قروض می‌باشند.

4- شرکت مختلط

در این نوع شرکت  یک یا چند   نفر شریک، ضامن  تمام  دیون و دارای سهم الشرکه  می باشند و  دیگر  شرکا در  مقابل   دیون شرکت فقط  به  نسبت سرمایه  خود در شرکت  مسئولیت دارند. اشخاص حقوقی نمی توانند جزو شرکاء ضامن باشند. مقبولترین و بیشترین انواع شرکت که در ترکیه ترجیح  داده  میشود به  ترتیب شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص میباشد.

5- موسسات مالی (صرافی) درکشور ترکیه

 تاسیس این گونه موسسات مالی در قالب یک شرکت سهامی ممکن می باشد. لیکن  تاسیس این نوع موسسات مستلزم اخذ مجوز  از سازمانهای مربوطه  است که این سازمان ها فعلا  مجوز صادر  نمیکنند. با این  وجود  تاسیس  این  گونه  موسسات مالی با راه کار ویژه ای  و  به  صورتی کاملا قانونی مقدور است که در صورت مراجعه دوستان متقاضی همکاری لازم بعمل خواهد آمد.

شرایط و اقدامات لازم برای ثبت شرکت:

ثبت شرکت ها به دو صورت (الف) با مسئولیت محدود و (ب) سهامی خاص انجام میشود.

الف) شرکت با مسئولیت محدود به این ترتیب است که:

1- امکان ثبت آن باعضویت یک نفر هم امکان پذیر است.تا پنجاه نفر امکان عضویت در شرکت با مسئولیت محدود وجود دارد.
2- حداقل میزان سرمایه لازم برای شرکت های با مسئولیت محدود 5.000 لیر ترک می باشد.البته توصیه می شود که حداقل با 100.000 لیر انجام شود تا ارزش شرکت بالاتر برود.
3- اگر شخص یا اشخاصی از اعضای ثبت کننده شرکت،تمایل به صاحب امضا شدن برای شرکت ثبت شده داشته باشند،می بایست قبل از اقدام به ثبت شرکت،برای اخذ اقامت اقدام نمایند.
در غیر اینصورت میبایست به شخصی که دارای اقامت ترکیه میباشد وکالت دهند.
4-  مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت عبارت است از اصل پاسپورت،شماره مالیاتی که در کشور ترکیه اخذ می شود و ترجمه پاسپورت که آن هم در کشور ترکیه انجام میذیرد.
5- یک چهارم میزان سرمایه اعلامی برای ثبت در اتاق بازرگانی ترکیه،در حساب بلوکه ای بانکی شرکت ثبت شده به مدت یک هفته بلوک میشود و پس از آن امکان خارج کردن آن موجود است.
6- تمامی امور ذکر شده در مدت سه روز کاری انجام می پذیرد.

ب) شرکت سهامی خاص به این ترتیب است که:

1-  حداقل با پنج عضو باید به ثبت برسد.اعضای هیئت مدیره حداقل باید سه نفر باشند.
2- حداقل میزان سرمایه لازم 50.000 لیر ترک میباشد.
3- اگر شخص یا اشخاصی از اعضای ثبت کننده شرکت،تمایل به صاحب امضا شدن برای شرکت ثبت شده داشته باشند، می بایست قبل از اقدام به ثبت شرکت،برای اخذ اقامت اقدام نمایند.
در غیر اینصورت میبایست به شخصی که دارای اقامت ترکیه میباشد وکالت دهند.

مدارک موردنیاز:

1- مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت عبارت است از اصل پاسپورت،شماره مالیاتی که در کشور ترکیه اخذ می شود و ترجمه پاسپورت که آن هم در کشور ترکیه انجام میذیرد.
2- یک چهارم میزان سرمایه اعلامی برای ثبت در اتاق بازرگانی ترکیه،در حساب بلوکه ای بانکی شرکت ثبت شده به مدت یک هفته بلوک می شود و پس از آن امکان خارج کردن آن موجود است.
3- تمامی امور ذکر شده در مدت سه روز کاری انجام می پذیرد.
توضیح اول : بستن و ابطال کردن شرکت های با مسئولیت محدود بسیار ساده تر از شرکت های سهامی خاص است.
توضیح دوم : هر شرکتی در بدو تاسیس نیاز به یک حسابدار دارد.
توضیح سوم : در ابتدای سیکل ثبت شرکت میبایست یک آدرس را به عنوان مرکز اعلام نمود.
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

  پاسپورت ترکیه از طریق ثبت شرکت ، پاسپورت ترکیه از طریق ثبت شعبه، افتتاح حساب بانکی در ترکیه ، پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری ، پاسپورت ترکیه از طریق ازدواج ، پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک ، پاسپورت ترکیه از طریق ازدواج ، پاسپورت ترکیه از طریق تولد فرزند ، پاسپورت ترکیه از طریق کار آفرینی ، پاسپورت ترکیه از طریق خود اشتغالی

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه ” اروپا”  از طریق تولد فرزند توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از نیرو های کارآمد و با تجربه، کلیه مراحل مربوط به اخذ اقامت   ( تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه  از طریق تولد فرزند توسط وکیل متخصص و بین المللی می باشد را به طور تخصصی  به متقاضیان ارائه می دهد.
اخذ تابعیت ترک نوزادانی که در ترکیه متولد شده اند بستگی به شرایط پدر و مادر دارد . برای اخذ تابعیت ترک نوزاد متولد شده یکی از والدین باید ترک باشند . تابعیت ترک نه بر حسب تولد ، بلکه بر مبنای تبار کسب می شود . یعنی نوزادی که والدینش اتباع خارجی هستند ، به صرف متولد شدن در ترکیه نمی تواند تابعیت ترک کسب کند .

 ثبت هویت نوزادان متولد شده از والدین خارجی در کشور ترکیه

در ثبت هویت نوزادان متولد شده در ترکیه که به دلیل پدر یا مادر (و یا هر دو) خارجی ، جزو اتباع خارجی هستند ، چه روندی باید در پیش گرفته شود ؟ در صورتی که پدر تبعه خارجی باشد ، چنانچه مادر نوزاد ترک باشد ، از بدو تولد نوزاد شهروند ترک محسوب می شود . در صورتی مادر تبعه خارجی و پدر ترک باشد ، نوزاد متولد شده از پدری ترک در ترکیه می تواند دارای شناسنامه تنظیم شده در ترکیه باشد . تحت این شرایط نوزاد متولد شده در ترکیه علاوه بر کسب تابعیت ، در دریافت شناسنامه نیز مانعی نخواهد داشت .
همانگونه که ذکر شد ، با اطلاع رسانی پدر یا مادر به کودک شناسنامه داده خواهد شد. مطابق قانون تابعیت ماده۷/۳ صدور شناسنامه برای نوزاد متولد شده از مادری با تابعیت خارجی طی رابطه خارج از ازدواج چنین می باشد : فرزندی که از پدر ترک و یا مادری غیر ترک در رابطه ای خارج از ازدواج به دنیا بیاید ، در صورتی که اصول و اساس مربوط برای ایجاد نسبیت به جای آورده شود می تواند تابعیت ترک را کسب کند . تصحیح نسب فرزندی که خارج از ازدواج از مادری غیرترک به دنیا آمده ، اثبات پدر به واسطه حکم رسمی ، چنانچه با یکی از روش های شناخت نسبیت با شهروندی ترک مرتبط باشد ، از بدو تولدش شهروند ترک محسوب خواهد شد .
در چنین وضعیتی شرط به جا آورده شدن اساس ایجاد نسبیت وجود دارد . در این شرایط برای صدور شناسنامه ترک هیچ مانعی وجود نخواهد داشت . صدور شناسنامه نوزادی که با تولد تابعیت ترک را کسب کرده ، مستلزم به جای آوردن تعهد اطلاع رسانی می باشد .
ماده ۸ قانون تابعیت برای فرزندان متولد شده در ترکیه که تابعیتشان را از طریق پدر یا مادر نمی توانند کسب کنند :
کودک متولد شده در ترکیه که به دلیل پدر یا مادر خارجی خود نمی تواند با تولد تابعیت هر نوع کشوری را کسب کند ، از بدو تولد شهروند ترک محسوب می شود . در چنین شرایطی کودکی که شهروند ترک محسوب می شود می تواند شناسنامه ترک دریافت کند . برخلاف روند موجود در برخی کشورهای دیگر، تحقق رویداد تولد مستقیم برای کسب شهروندی به تنهایی کفایت نمی کند . همانگونه که در بالا شرح داده شد برای صدور شناسنامه کودکانی که در ترکیه متولد می شوند ، ارتباط مستقیمی با کسب تابعیت ترک دارد . ولی اشخاصی که تابعیت ترک داشته ، یا از بدو تولد شهروند ترک محسوب می شوند ، می توانند شناسنامه ترک داشه باشند .
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه ” اروپا”  از طریق ازدواج توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از نیرو های کارآمد و با تجربه، کلیه مراحل مربوط به اخذ اقامت   ( تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه  از طریق ازدواج توسط وکیل متخصص و بین المللی می باشد را به طور تخصصی  به متقاضیان ارائه می دهد.
 مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج  بدین صورت است که از طریق ازدواج با یکی از شهروندان کشور ترکیه ,طی ۳ الی ۵ سال میتوان برای دریافت  اقامت  دائمی  کشور ترکیه اقدام کرد.  در ادامه میتوانید موارد و نکاتی که برای اقدام جهت اخذ اقامت دائم کشور ترکیه با ازدواج ضروری هست را مطالعه فرمایید.

 نکات مهم برای اخذ اقامت کشور ترکیه از طریق ازدواج:

۱- ازدواج  بایستی واقعی باشد. بدین معنی که مدارکی جهت اثبات صوری نبودن ازدواج باید  ارائه شود.
این امر انقدر حائز اهمیت است که  اگر پس از دریافت شهروندی کشور ترکیه،  مشخص شود که ازدواج انجام شده  فقط  با هدف کسب اقامت و شهروندی صورت گرفته است ، دولت کشور ترکیه   این حق را برای خود قائل است  که شهروندی کسب شده از طریق ازدواج در  ترکیه  را  باطل کند.
 ۲-فردی که  با  هدف دریافت اقامت کشور ترکیه با او ازدواج می کنید، نباید در ترکیه به صورت پناهجو باشد.
 ۳-ممکن است پروسه کسب اقامت ترکیه از طریق ازدواج ( ویزای پیوستن به همسر) حدود ۳ الی ۵ سال زمان ببرد. در این مدت  متقاضی باید خارج از کشور ترکیه اقامت داشته باشد . او تنها می تواند از طریق توریستی به ترکیه سفر کند. ضمنا مدت اقامت به روش توریستی در کشور ترکیه به هیچ عنوان نبایستی بیش از ۸۹ روز باشد.
۴-اگر شخص مورد نظر متقاضی برای ازدواج در کشور ترکیه ، یک دختر شهروند ترک باشد و ازدواج  قبلی هم داشته باشد ، بایستی از زمان طلاق وی  ۳۰۰ روز سپری شده باشد تا امکان ازدواج مجدد برای او فراهم باشد.
۵-دختران و پسران در کشورترکیه باید سن ۱۸ سال را به اتمام رسانده باشند تا اجازه داشته باشند بدون رضایت پدر و مادر ازدواج کنند. در موارد استثنا که از طرف دادگاه اجازه ازدواج زیر ۱۸ سال داده شود ارائه  نامه  رضایت والدین و یاشخصی که حزانت را بر عهده دار است اجباری میباشد.
۶- بستگان نزدیک نمیتوانند با هم ازدواج کنند

  مدارک و شرایط مورد نیاز یرای اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج:

یک  تبعه ترک با یک تبعه خارجی و یا دو نفر  تبعه خارجی که از یک اهل یک کشور نیستند، توسط ماموران ازدواج در  کشور ترکیه می توانند به عقد یکدیگر درآیند. چنانچه این دو  فرد خارجی هم وطن باشند، عقد ازدواج یا توسط ماموران کشور ترکیه و یا توسط کنسولگری کشور مربوطه میتواند صورت بگیرد.برای جاری شدن عقد توسط مامور ازدواج در کشور ترکیه باید مراحلی طی شود. مدارک لازم را به اداره مربوطه تحویل داده ونوبت گرفته شود و در روز نوبت در مکان از قبل تعین شده حاضر شوند تا مراحل عقد توسط مامور مربوطه صورت گیرد .

مدارک لازم برای هر کدام از زوجین :

۱-پاسپورت
۲- ۴تا ۶ قطعه عکس
۳- گواهی تولد
درمورد کسانی که تابعیت ایرانی دارندشناسنامه به عنوان گواهی تولد کافی است.
۴- گواهی مبنی بر مجرد بودن
برگه مبنی بر مجرد بودن شخص که از کنسولگری کشورخود شخص قابل دریافت است. و این گواهی نشان دهنده این موضوع است که صاحب شناسنامه قبلا ازدواج نداشته و یا ازدواج واقع شده منجر به جدایی بر اثر طلاق، فسخ نکاح، یا انقضاء مدت ازدواج به دلیل فوت همسر شده باشد. در ضمن  تنها صاحب شناسنامه میتواند درخواست کننده گواهی تجرد  باشد.
هرچهار مدرک به انضمام ترجمه ترکی انها برای هر دو نفر(طرفین ازدواج) لازم است.
۵- زوجهای خارجی باید نامه محل اقامت خو د را با ذکر تاریخ ورود و خروج ارائه دهند.
۶-گواهی سلامت
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه ” اروپا”  از طریق کاری ( نیروی متخصص ) توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

وکیل ترکیه ای در صادرات ، وکیل ترکیه ای در واردات ، وکیل ترکیه ای در ثبت شرکت ، وکیل ترکیه ای در پاسپورت ، وکیل ترکیه ای در شناسنامه ، وکیل ترکیه ای در ثبت شعبه ، وکیل ترکیه ای در اخذ ویزا ، وکیل ترکیه ای در اخذ قرارداد، وکیل ترکیه ای در سرمایه گذاری ، وکیل ترکیه ای در ازدواج ، وکیل ترکیه ای در خرید ملک ، وکیل ترکیه ای در گمرک

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از نیرو های کارآمد و با تجربه، کلیه مراحل مربوط به اخذ اقامت   ( تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه  از طریق کاری ( نیروی متخصص ) توسط وکیل متخصص و بین المللی می باشد را به طور تخصصی  به متقاضیان ارائه می دهد.

مهاجرت از طریق کار و استخدام

برای چنین مهاجرتی باید از طرف اداره یا شرکتی در ترکیه دعوت نامه داشته باشید که این شرکت یا اداره باید از وزارت کار کشور درخواست اجازه ی کار برای آن فرد نماید در صورت دریافت اجازه ی کار. به آن فرد مجوز اقامت یک ساله داده خواهد شد که این مجوز هر سال تمدید می شود در صورتی که فرد پنج سال بطور رسمی مشغول به کار در ترکیه باشد اقامت به دائم تبدیل خواهد شد.

مهاجرت کاری و شرایط اخذ ویزای کار در ترکیه

یکی از راه های مهاجرت به ترکیه از طریق کار می باشد، که پس از اخذ اقامت از طریق کار نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی این کشور می توانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به این کشور می باشد روش های دیگر نظیر اخذ ویزای تحصیلی جهت مهاجرت تحصیلی در ترکیه و سرمایه گذاری نیز وجود دارند. تابعیت ترکیه از طریق تولد فرزند در ترکیه در این کشور وجود ندارد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت، شرایط اقامت از طریق کار یا تخصص، حقوق کار در ترکیه، هزینه زندگی در و شرایط ویزای کار می توانید به موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه کنید.
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) کشور ترکیه ” اروپا”  از طریق تحصیلی توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، الانیا ، بدروم )

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا افتخار این را دارد که با استفاده از کادر وکلا و مشاورین مجرب خود در زمینه اخذ ویزای دانشجویی کشور ترکیه همراه و یار شما باشد. علاقمندان به تحصیل در دوره های دبیرستان، کالج و دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی در ترکیه  می توانند از خدمات اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی این موسسه استفاده نمایند.

سیستم آموزشی دانشگاه های کشور  ترکیه

 سیستم آموزشی ترکیه بر اساس استانداردهای سیستم آموزشی آمریکا می باشد. بیش از ۲۰ دانشگاه ترکیه مورد تایید وزارت علوم ایران هستند. دو دانشگاه Bilkent university و Middle east technical university دو دانشگاه ترکیه هستند که در رتبه وزارت علوم ایران جزء دانشگاه های ممتاز ترکیه هستند.تحصیل در ترکیه

کارشناسی در ترکیه

دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه و دانش آموزانی که مدرک دیپلم خود را دریافت کرده اند می توانند در آزمون ورودی دانشگاه های ترکیه یوس(YOS) شرکت کنند. این دیپلم می تواند در هر یک از رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش باشد. همانطور که گفته شد دانشگاه های ترکیه مانند ایران برای ورود به دانشگاه ها از یک آزمون ورودی استفاده می کنند و آن را مبنایی برای پذیرش دانشجو قرار می دهند. البته هر دانشگاهی این آزمون را به صورت جداگانه برگزار می کند. نمره این آزمون که هر سال یک بار برگزار می شود نقش مهمی در انتخاب رشته و پذیرش دانشگاه فرد دارد.تحصیل در ترکیه

کارشناسی ارشد در ترکیه

کارشناسی ارشد در ترکیه سال می باشد. برای ورود به این دوره داشتن مدرک و نمره مناسب آزمون YDS برای برخی رشته و دانشگاه ها الزامی است. زمان درخواست اخذ پذیرش از دانشگاه های ترکیه برای دوره کارشناسی ارشد دو ترم بهار و پائیز است. طول دوره کارشناسی ارشد حداقل دو سال است.تحصیل در ترکیه

دکترا در ترکیه

دانشگاه های ترکیه هر سال ۲ بار لیست رشته های مورد نیاز خود را برای پذیرش در دوره تحصیلات تکمیلی اعلام می نمایند. بر این اساس متقاضیان، رشته خود را انتخاب و درخواست خود را به دانشگاه ارسال می کنند. تعداد واحدهای لازم برای گذراندن تحصیلات تکمیلی معمولا بین ۳۰ – ۲۰ واحد درسی است. نیمی از این واحدهای درسی به صورت کلاسی و نیمی پایان نامه است.
آزمونها در کشور ترکیه

آزمون YOS

این آزمون از دو بخش تشکیل می شود. بخش اول که به منظور سنجش استعدادهای آموزشی پایه شامل هوش و استعداد تحصیلی، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی و جغرافیای دوره دبیرستان است که ۸۰ سوال ۵ گزینه ای است که بایستی در زمان ۹۰ دقیقه به این سوال ها پاسخ داده شود. بخش دوم سنجش سطح اطلاعات متقاضی به زبان ترکی است که در این آزمون به هر داوطلب نمرات A، B و یا C داده می شود. بخش اول سوالات مبنای مهمتری در پذیرش دانشجو است.
 آزمون (YDS(Yavanci Dil Sinavi
این آزمون یک آزمون زبان برای متقاضیان دوره کارشناسی ارشد (برخی رشته ها و دانشگاه ها) و برای ادامه تحصیل در دوره دکترا الزامی است. این آزمون سالیانه دو بار در ترکیه برگزار می شود. این آزمون زبان انگلیسی است که در فصل های بهار و پائیز برگزار می شود. این آزمون ۸۰ سوال انگلیسی ۵ گزینه ای است که شامل گرامر و واژگان می باشد. البته باید این گفت این آزمون، یک آزمون داخی است و در داخل ترکیه اعتبار دارد اما متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان ترکیه را دارند بایستی در آزمون تافل شرکت کنند.تحصیل در ترکیه

آزمون آلس ALES

این آزمون از صد سوال ریاضی (saysal) و صد سوال ترکی استانبولی (sozel) تشکیل شده است. برای پذیرش در دانشکده ها و رشته های فنی و مهندسی نمره بخش سایسال یا همان ریاضی اولویت دارد و در واقع ضریب بیشتری برای آن ها دارد و دانشکده ها و رشته های علوم انسانی که امور مربوط به پذیرش آن ها را انستیتو سوسیال در دانشگاه ها انجام می دهد میانگین نمره این دو برایشان حائز اهمیت است. آزمون آلس هر سال دو بار برگزار می شود.تحصیل در ترکیه

آزمون تومر (TOMER) زبان استانبولی

دانشگاه های ترک زبان و همینطور دانشگاه هایی که به هر دو زبان ترکی و انگلیسی تدریس می کنند معمولا مدرکی به نام تومر که مدرک زبان ترکی استانبولی است را از متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه درخواست خواهند کرد. این آزمون برای سنجش توانایی های فرد متقاضی در مهارت های ترکی استانبولی است. معتبرترین آرمون تومر را دانشگاه آنکارا برگزار می کند. این آزمون در ایران نیز به صورت آنلاین برگزار می شود و مدرک رسمس آزمون به ایران ارسال خواهد شد

تحصیلات‌ پیش‌ دانشگاهی در کشور ترکیه

تحصیل در ترکیه با تحصیلات‌ ابتدایی (Ilk Ogertim) و از سن هفت‌ سالگی‌ آغاز می‌شود و هشت‌ سال‌ ادامه‌ دارد. سپس‌ تحصیلات‌ دبیرستان‌ (Lise)  شروع‌ می‌شود. مجموع‌ دوره‌ تحصیلات‌ ابتدیی و دبیرستانی‌ یازده‌ الی‌ دوازده‌ سال‌ است. دوره‌ دبیرستان‌ شامل‌ رشته‌های‌ علوم‌ انسانی، ریاضی، فیزیک، فنی‌ و علوم‌ تجربی است. بعد از اتمام‌ دوره‌ ابتدایی می‌توان‌ تحصیلات‌ دبیرستان را در رشته‌های‌ علوم‌ دینی و هنرستان‌های‌ صنعتی‌ نیز ادامه‌ داد که‌ طول‌ تحصیلات‌ در این‌ رشته‌ها معمولاً‌ دوازده‌ سال‌ است.
در پایان‌ دوره‌ دبیرستان‌ به‌ دانش‌آموزان‌ مدرک‌ دیپلم (Lise Diplomasi)   اعطا می‌شود.

‌تحصیلات دانشگاهی‌ در کشور ترکیه

‌برای‌ ورود به‌ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی‌ کشور و تحصیل در ترکیه‌ داشتن‌ دیپلم‌ دبیرستان‌ و گذراندن‌ آزمون‌ سراسری‌ (کنکور) الزامی‌ است. آزمون‌ سراسری‌ برای‌ متقاضیان‌ خارجی‌ و محلی متفاوت‌ است‌ و برای‌ خارجیان‌ به‌ زبان‌های‌ ترکی‌ و انگلیسی‌ و برای‌ مردم‌ ترکیه‌ به‌ زبان‌ ترکی‌ برگزار می‌شود. دروس‌ امتحانی‌ شامل‌ ریاضی، فیزیک، شیمی، معلومات‌ عمومی‌ و هوش‌ است. پذیرش‌ دانشجو در دانشگاه‌ها نیز بر اساس‌ رتبه‌ آنان‌ در آزمون‌ سراسری‌ صورت‌ می‌گیرد.

دوره‌های‌ تحصیلی‌

Ön Lisans Diplomasi .1 شامل‌ دو تا سه‌ سال‌ تحصیل‌ بعد از دیپلم‌ دبیرستان‌ است.
Lisans Diplomasi .2 شامل چهار سال‌ تحصیل‌ و گذراندن‌ حداقل‌ ۱۴۷ واحد است.
Yuksek Lisans Diplomasi .3 شامل دو سال‌ تحصیل‌ تمام‌ وقت‌ است. برای‌ ورود به‌ این‌ دوره‌ داشتن‌ مدرک‌ Lisans Diplomasi  الزامی‌ است. این‌ دوره‌ شامل‌ دو نیم‌ سال‌ کلاس‌ درس‌ و دو نیم‌ سال‌ پایان‌ نامه‌ پژوهشی‌ می‌شود.
Veterner Hekimligi Yuksek Lisans Diplomasi .4 شامل پنج‌ سال‌ تحصیل‌ تمام‌ وقت‌ در رشته‌ دامپزشکی‌ بعد از دیپلم‌ دبیرستان‌ است.
DOKTORA (Ph.D.) . 5 شامل سه‌ تا چهار سال‌ تحصیل‌ تمام‌ وقت‌ است. برای‌ ورود به‌ این‌ دوره‌ داشتن‌ مدرک‌ Yuksek Lisans Diplomasi  الزامی است.
‌این‌ دوره‌ شامل‌ دو تا چهار و نیم‌ سال‌ کلاس‌ درس‌ و حداقل‌ ۴چهار و نیم‌ سال‌ برای‌ پژوهش‌ است. قبل‌ از شروع‌ پژوهش، دانشجو باید امتحان‌ جامع‌ را با موفقیت‌ بگذراند. نوشتن‌ پایان‌ نامه‌ دوره‌ دکترا و دفاع‌ موفقیت‌آمیز از پژوهش‌ انجام‌ شده، شرط‌ اعطای‌ مدرک‌ دکتراست.

نکات مهم برای تحصیل در ترکیه

شروع و یا ادامه تحصیل در ترکیه بسته به مقطع تحصیلی به دو صورت امکان‌پذیر است:

الف) مقطع دبستان تا پیش از دانشگاه

تحصیل در مدارس دولتی برای دانش آموزان ترک و خارجی‌ها رایگان است و مدارس خصوصی شهریه دارد که میزان آن بر اساس نوع مدارس و سرویس‌های مختلف متفاوت می‌باشد .
دوره ابتدایی ۴ سال، دوره راهنمایی ۴ سال و دوره متوسطه ۴ سال می‌باشد. زبان رسمی برای تدریس تمام دروس زبان ترکی است. دانش آموزانی که با زبان ترکی آشنایی ندارند هم می‌بایست برای تحصیل در ترکیه به مرور زمان و در کنار دیگر دانش آموزان، زبان ترکی را فرا بگیرند؛زیرا تمام امتحانات به زیان ترکی خواهد بود.
در مدارس دولتی زبان انگلیسی مانند یکی از دروس تدریس می‌شود، اما مدارس خصوصی به آموزش زبان‌های خارجی اهمیت بیشتر می‌دهند و گاهی به جز زبان انگلیسی، دو یا سه زبان دیگر را نیز در برنامه آموزش خود دارند.
بعد از سال چهارم دبیرستان دانش آموزان می‌باست امتحان نهایی بدهند و برای ورود به دانشگاه آماده شوند. شرط ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در ترکیه قبولی در این امتحانات است و بسته به نمراتی که در دروس مختلف کسب می‌شود دانش آموز می‌تواند در رشته های مختلف دانشگاهی ثبت نام کنند.
غیز از دانشگاه آزاد آناتولی برای ورود به مابقی دانشگاه‌ها، دانش آموزان می‌بایست از طریق آزمون ورودی وارد دانشگاه‌ها شوند.

 ادامه تحصیل پیش از دانشگاه برای دانش آموزان خارجی

۱- برای شروع یا ادامه تحصیل دانش آموز خارجی در ترکیه، اولیا دانش آموز می‌بایست دارای یکی از انواع اقامت‌های ترکیه باشند.
۲- قبل از ثبت نام می‌بایست معادل سازی (Denklik) مقطع تحصیلی دانش آموز انجام شود.
۳- سپس امور اقامتی دانش آموز از طریق اداره امنیت پیگیری و می‌بایست کد ملی (TC Kımlık) ترکیه برای دانش آموز دریافت گردد.
۴- تشریفات لازم برای ثبت نام در مدرسه انجام می‌گیرد.

ب) ادامه تحصیل در دانشگاه یا مقاطع بالاتر برای دانشجویان خارجی

۱- داوطلبان خارجی برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه باید دارای مدرک فارغ التحصیلی از دوره متوسطه باشند و یا دانش آموز سال آخر تلقی شوند.
۲- داوطلبان ورود به دانشگاه‌های ترکیه باید تابعیت خارجی داشته و یا در صورت داشتن دو تابعیت می‌توانند شهروند یکی از کشورهای ترکیه یا جمهوری ترک نشین قبرس باشند.
۳- افرادی که خارجی بوده ولی به جهت آیین نامه انضباطی از یکی از دانشگاه‌ها و یا موسسات آموزش عالی اخراج شده‌اند، نمی‌توانند به عنوان دانشجوی خارجی و داوطلب ورود به دانشگاه‌های ترکیه برشمرده شوند.
۴- تمامی‌ دانشجویان خارجی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه هستند، باید مدرکی دال بر احاطه و آشنایی به زبان ترکی استانبولی داشته باشند. این مدرک در کنار سایر مدارک در هنگام ثبت نام درخواست می‌شود.
۵- مهمترین مدارک مورد نیاز شامل موارد ذیل است:
۵-۱) دیپلم ۳ ساله (برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی)
۵-۲) مدرک پیش دانشگاهی (برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی)
۵-۳) برگه معادل سازی مدرک تحصیلی (برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی)
۵-۴) ریز نمرات کل ۴ سال دبیرستان (برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی)
۵-۵) ترجمه پاسپورت
۵-۶) مدرک زبان ترکی (Tomer) یا زبان انگلیسی (Toefl)
۵-۷) دانشنامه لیسانس (برای دوره‌های کارشناسی ارشد)
۵-۸) ریزنمرات دانشگاه (برای دوره‌های کارشناسی ارشد)

 بورسیه تحصیلی  در کشور ترکیه ترکیه

یکی از موانع ادامه تحصیل دانشجویان در خارج از کشور هزینه های سنگین تحصیل در دانشگاه ها و زندگی در کشورهای خارجی می باشد. با این حال همه کشورهای خارجی شرایطی برای پذیرش دانشجوهای بین الملل به صورت بورسیه تحصیلی ارائه کرده اند. کشور ترکیه هم بورسیه ای برای دانشجویان بین الملل ارائه کرده که در صورت پذیرفته شدن دانشجو در این بورسیه، تحصیل رایگان و خوابگاه و بیمه درمانی و حقوق ماهیانه به فرد تعلق می گیرد.

مزایا و امکانات بورسیه تحصیلی در کشور ترکیه:

نسبت به مقطع تحصیلی کمک هزینه تحصیلی ماهیانه کمک هزینه پرداختی ماهیانه به این شکل می باشد که:
فوق دیپلم تقریبا ۲۸۰ دلار ماهیانه
لیسانس تقریبا ۲۸۰ دلار ماهیانه
فوق لیسانس تقریبا ۴۲۳ دلار ماهیانه
دکترا تقریبا ۵۶۵ دلار ماهیانه
پژوهشی تقریبا ۵۶۵ دلار ماهیانه
خوابگاه: کلیه دانشجویانی که موفق به اخذ بورسیه تحصیلی از ترکیه می شوند، می توانند در صورت تمایل از خوابگاه های دولتی به صورت رایگان استفاده کنند.
شهریه دانشگاه: دانشجویانی که موفق به اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه می شوند، هزینه های آموزشی آن ها در دانشگاه رایگان خواهد بود.
بیمه درمانی: کلیه دانشجویان مورد پذیرش بورس تحصیلی ترکیه٬ بیمه درمانی رایگان می شوند.
آموزش زبان ترکی استانبولی: دانشجویانی که مدرک زبان ترکی ندارند به صورت رایگان یکسال دوره زبان ترکی را میگذرانن.

کمک هزینه مسافرت: دانشجویان از کمک هزینه ی مسافرت ورودی به ترکیه (برای ثبت نام) و ترک ترکیه بعد از فارغ التحصیلی نیز برخوردار خواهند بود.

بورسیه تحصیلی ترکیه

شرایط لازم جهت اقدام به دریافت بورس تحصیلی از ترکیه

۱- فرد متقاضی برای بورسیه باید یک مقطع قبل آن را گذرانده باشد، یا این که تا آخر این سال تحصیلی به اتمام برساند.
۲- شرائط حداقل معدل:
حداقل معدل فوق دیپلم ۱۲
حداقل معدل لیسانس ۱۴
حداقل معدل فوق لیسانس ۱۵
حداقل معدل دکترا ۱۵
حداقل معدل برای داوطلبان رشته های پزشکی ۱۸ می باشد.

مدارک لازم:

مدرک فارغ التحصیلی
کارت شناسایی معتبر از قبیل کارت ملی یا پاسپورت
ترجمه ریز نمرات
برگه قبولی در کنکور
مدرک قبولی در آزمون های زبان بین المللی

 رشته پزشکی و دندانپزشکی در کشور ترکیه

 هر ساله متقاضیان زیادی از کشور ایران برای تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه به این کشور زیبا سفر می کنند و این تعداد به صورت سالانه رو به افزایش است و این محبوبیت برای دانشجویان ایرانی دلایل متعددی دارد. در مطلب این هفته به بررسی شرایط تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه می پردازیم.

دلایل محبوبیت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه

همانگونه که در ابتدا بیان شد با در نظر گرفتن شرایط دشوار برای تحصیل در شاخه های پزشکی در ایران، تعداد زیادی از متقاضیان که قصد ادامه تحصیل در رشته های پزشکی در خارج از ایران را دارند می توانند تحصیل در ترکیه را به عنوان یکی از ایده آل ترین گزینه ها در نظر بگیرند. تعدادی از ویژگیهای تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه عبارتند از:
اعتبار علمی دانشگاه های پزشکی ترکیه و ارائه کارت بین المللی طبابت پس از فارغ التحصیلی
17 دانشگاه پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت ایران
هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و زندگی در مقایسه با کشورهای اروپایی
نزدیکی به ایران و وجود مرزهای زمینی و هوایی برای تردد آسان
وجود جامعه بزرگ دانشجویان ایرانی که مشغول به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه هستند

نحوه اخذ پذیرش برای پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه

متقاضیان ایرانی باید دوره متوسطه را به پایان رسانده باشند و مدرک دیپلم داشته باشند سپس برای تحصیل در زیر شاخه های پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه باید ابتدا در آزمون YÖS شرکت کرده و نمره لازم را کسب نمایند. این آزمون که تا چند سال پیش به صورت سراسری در ترکیه برگزار می شد امروزه به صورت اختصاصی توسط هر دانشگاه برگزار می شود و متقاضیان می توانند با انتخاب دانشگاه مورد نظر خود در آزمون مربوطه شرکت نمایند. آزمون YÖS سالی یک بار و در تاریخ 18 آوریل هر سال در شهر آنکارا برگزار می گردد.
آزمون YÖS شامل دو قسمت می شود و در قسمت اول 80 سوال تستی با موضوع ریاضی، هندسه و هوش به دو زبان ترکی و انگلیسی مطرح می شود و این قسمت ملاک اصلی برای پذیرش دانشجو می باشد و قسمت دوم آزمون برای سنجش توانایی فرد در زبان ترکی می باشد و در صورتی که فرد حد نصاب لازم در این قسمت را کسب نکند باید در دوره 1 ساله آمادگی زبان ترکی TOMER شرکت کند و پس از کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره زبان دوره اصلی خود در دانشگاه را آغاز کند.

سیستم آموزشی ترکیه

سیستم آموزش در دانشگاه های ترکیه با الگوبرداری از سیستم آمریکایی طراحی شده و دوره ها به صورت ترمی واحدی ارائه می شوند. هر سال تحصیلی شامل ترم پاییز ( از اکتبر تا ژانویه ) و ترم بهار ( از فوریه تا ژوئن ) می شود. زبان تدریس در دانشگاه های ترکیه انگلیسی، ترکی، آلمانی و فرانسوی می باشد. دوره پزشکی 6 ساله و دوره دندانپزشکی 5 ساله می باشد.

هزینه زندگی و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه

برای محاسبه هزینه زندگی در ترکیه می توان اینگونه در نظر گرفت که هزینه ها تقریباً مشابه با ایران می باشد. برای اسکان می توان ماهی 200 تا 250 دلار برای کرایه یک واحد آپارتمان اختصاص داد و هزینه های خورد و خوراک تقریباً مانند ایران می باشد و می توان ماهی 100 تا 150 دلار برای آن در نظر گرفت و همچنین دانشجویان از تخفیف ویژه برای استفاده از حمل و نقل عمومی برخوردار هستند. هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه بسته به دانشگاه و نوع آن متفاوت است ولی به صورت میانگین از ترمی 700 دلار در دانشگاه های دولتی تا ترمی 7000 دلار در دانشگاه های خصوصی متغییر است.

امکانات دانشگاهی و خوابگاهی:

به طور کلی دانشگاههای ترکیه دارای امکانات وسیع و مناسبی از جهت فضای آموزشی، امکانات کتابخانه ای، اینترنتی و تجهیزات آزمایشگاهی، لوازم و زمین های ورزشی متعدد، امکانات تفریحی و خدمات درمانی و غیره می باشند. اکثر دانشگاهها دارای امکانات خوابگاهی با هزینه بسیار اندک می باشند و با وجود اینکه دانشگاه ها از پیش تعهدی جهت خوابگاه ارائه نمی نمایند لیکن در سالهای گذشته معمولاً امکان استفاده از خوابگاه برای دانشجویان ایرانی میسر بوده است.
هزینه اقامت:
در کشور ترکیه هزینه اقامت بسیار مناسب می باشد به طوریکه در شهر آنکارا یک آپارتمان معمولی (حدود 80 متر در محله ای معمولی) را می توان حدود 250 دلار اجاره نمود. هزینه ارزاق مشابه کشورمان می باشد، هزینه البسه به مراتب ارزانتر از ایران می باشد. تنها تفاوت بارز در هزینه های حمل و نقل می باشد که البته برای دانشجویان تخفیف های ویژه ای (50%) در بلیط اتوبوس های شهری و برون شهری,ترن های شهری و حتی خطوط هواپیمایی در نظر گرفته می شود. علاوه بر این هزینه های درمانی دانشجویان نیز رایگان می باشد.

اسامی جدیدترین دانشگاههای معتبر ترکیه در گروه یک:

 لیست دانشگاه های ترکیه که مورد تایید وزارت علوم می باشند:

 1- Ege Universitesi (Aegean University)
2- Anadolu Universitesi (Anatolia University)
3- Ankara Universitesi (Ankara University)
4- Ataturk Universitesi (Ataturk University)
5- Bogazici Universitesi (Bogazici University)
6- Cukurova Universitesi (Cukurova University)
7- Dokuz Eylul Universitesi (Dokuz Eylul University)
8- Gazi Universitesi (Gazi University Ankara)
9- Hacettepe Universitesi (Hacettepe University)
10- Istanbul Teknik Universitesi (Istanbul Technical University)
11- Istanbul Universitesi (Istanbul University)
12- Marmara Universitesi (Marmara University)
13- Orta Dogu Teknik Universitesi Ankara (Middle East Technical University)
14- Mimar Sinan Universitesi (Mimar Sinan University)
15- Yildiz Teknik Universitesi (Yilidiz Technical University)
16- Bilkent Universitesi (Bilkent University)
17- Karadeniz Teknik Universitesi (Karadeniz University of Technology)

دانشگاههای پزشکی و دندانپزشکی مورد تائید درکشور ترکیه:

دانشگاه  استانبول (دانشکده های جراح پاشا و چاپا)Istanbul University (Cerrah Passa, Capa)
      دانشگاه  حاجت تپه  Hacettepe Universiesi
      دانشگاه آنکارا  Ankara Universitesi
      دانشگاه  آناتولی  Anadolu Universitesi (University of Anatolia)
      دانشگاه  9 ایلول (دوقوز ایلول)Dokuz Eylul Universitesi (9th sept. University)
      دانشگاه غازی   Gazi Universitesi
      دانشگاه اژه Ege University (Aegean University)
      دانشگاه  عثمان غازی  Osmangazi University
      دانشگاه مرمره  Marmara University
      دانشگاه چکورووا   Cukurova  University
      دانشگاه اولوداغ   Uludag  University
      دانشگاه کارادنیز   Karadeniz Technical  University
      دانشگاه  19 مایس سامسون   ( Ondoks Mayis University  ( Samsun University
     دانشگاه تراکیا  Trakya University
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت ، اقامت ترکیه از طریق ثبت شعبه افتتاح حساب بانکی در ترکیه ، اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری ، اقامت ترکیه از طریق ازدواج ، اقامت ترکیه از طریق خرید ملک ، اقامت ترکیه از طریق ازدواج ، اقامت ترکیه از طریق تولد فرزند ، اقامت ترکیه از طریق کار آفرینی ، اقامت ترکیه از طریق خود اشتغالی

پذیرفتن وکالت و مشاوره در خدمات بازرگانی و تجاری در کشور ترکیه” اروپا ” توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، آلانیا ، بدروم )

 موسسه حقوقی و  بین المللی یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بازرگانی و تجاری در کشور ترکیه  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، آلانیا ، بدروم )  به شرح ذیل می باشد:
1- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در گرفتن نمایندگی از جمله نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر و بین المللی کشور  ترکیه .
2- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از کشور ایران به کشور ترکیه  و بلعکس .
3- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در حمل ونقل بین المللی ( هوائی ، دریایی ، زمینی ) از ترکیه   به ایران و بلعکس .
4- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در اخذ کلیه قراردادهای بازرگانی بین تجار و شرکتهای ایرانی با تجار و شرکتهای کشور ترکیه .
5- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در خرید و تهیه انواع کالا از کشور ترکیه  برای ایرانیان .
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

پذیرفتن  وکالت و مشاوره در خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی در کشور ترکیه ” اروپا ” توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، آلانیا ، بدروم )

موسسه حقوقی بین المللی یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی کشور ترکیه  به شرح ذیل می باشد:
1- پذیرفتن  و کالت و مشاوره در باز کردن حساب بانکی در کشور ترکیه.
2- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در گشایش اعتبار ( BG   )  برای خرید کلیه کالاهای کشور ترکیه .
3- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در صدور ( LC ) ضمانت نامه بانکی در کشور ترکیه.
4- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در فاینانس پروژه ها از شرکتهای کشور ترکیه.
5- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در صدور حواله ارزی و همچنین انتقال ارز فی مابین کشورهای ایران و ترکیه.
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور ترکیه  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

  اتحادیه اروپا ( شینگن )  یک اتحادیه اقتصادی و سیاسی است که از 28 کشور اروپایی تشکیل شده است:

1- آلمان پایتخت برلین 2- فرانسه پایتخت پاریس 3- ایتالیا پایتخت رم 4- اسپانیا پایتخت مادرید 5- بلژیک پایتخت بروکسل 6- بلغارستان پایتخت صوفیه 7- اتریش پایتخت وین  8- جمهوری چک پایتخت کپنهاک 9- استوانی پایتخت تالین 10- فنلاند پایتخت هلسینکی 11- یونان پایتخت آتن 12- مجارستان پایتخت بوداپست 13- سوئیس پایتخت برن 14- لتونی پایتخت ریگا 15- لیتوانی پایتخت ویلنیوس 16- لوکزامبورگ پایتخت لوکزامبورگ 17- مالت پایتخت والتا 18- هلند پایتخت آمستردام 19- لهستان پایتخت ورشو 20- پرتغال پایتخت لیسبون 21- رومانی پایتخت بخارست 22- اسلواکی براتیسلاوا 23- اسلوونی پایتخت لیوبلیانا 24- سوئد پایتخت استکهلم 25- کرواسی زاگرب 26- قبرس پایتخت نیکوزیا 27- دانمارک پایتخت کپنهاک 28- نروژ پایتخت اسلو
کشورهای که جز اتحادیه اروپا هستند ولی عضو پیمان شینگن نیستند :
1- جمهوری ایرلند پایتخت دوبلین 2- کرواسی پایتخت زاگرب

کشورهای که جز قاره اروپا می باشند ولی جز اتحادیه اروپا و پیمان شینگن نمی باشند :

1- بریتانیا ( انگلستان پایتخت: لندن  2- اسکاتلند پایتخت: اِدینبرا 3-  ولز پایتخت : کاردیف 4- ایسلند پایتخت : ریکیاویک 5- بوسنی هزگوین پایتخت : سارایوو 6- بلاروس پایتخت : مینسک 7- روسیه  پایتخت : مسکو 8- اوکراین پایتخت : کیف 9- مولداوی پایتخت : کیشیناو 10- ارمنستان پایتخت :  ایروان 11- آذربایجان پایتخت : باکو 12- گرینلند پایتخت :  گات هاپ 13-گوزوو پایتخت : پریشتینا 14- ترکیه پایتخت آنکارا 15- صربستان پایتخت : بلگراد 16- مونته‌ نگرو  پایتخت : پودگوریتسا  17- مقدونیه پایتخت : اسکوپیه : 18- گرجستان پایتخت : تفلیس 19- موناکو پایتخت : موناکوویل

خدمات موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا  در کشور ترکیه  ( شهرهای انکارا ، استانبول ، ازمیر ، کوش آداسی ، انتالیا، آلانیا ، بدروم )  شامل موارد زیر می شود:

1- افتتاح حساب بانکی شخصی دریکی از بانکهای کشور ترکیه.
2- اخذ گواهی بانکی در کشور ترکیه.
3- افتتاح حساب بانکی بنام شرکت ترکیه ای ثبت شده در کلیه مناطق کشور ترکیه .
4- اخذ پروانه فعالیت اداری برای فعالیت شرکت در کشور ترکیه .
5- اخذ بیمه سلامت کشور ترکیه
6- اخذ بیمه نامه برای شرکت ثبت شده ترکیه ای در کلیه مناطق کشور ترکیه.
7- اخذ پروانه مالیاتی برای شرکت ترکیه ای  در کلیه مناطق کشور ترکیه.
8- اخذ وکالت نامه مبنی بر کار وهدف از اقامت کشور ترکیه برای اشخاص حقیقی و حقوقی .
9- بررسی مدارک لازم برای سفرواقامت ، تاسیس شرکت و اجاره دفتر اداری توسط وکیل رسمی در کشور ترکیه.
10- – خرید سیم کارت تلفن همراه در کلیه مناطق کشور ترکیه.
11- پرداخت تمام هزینه های مربوط به مدیریت فرآیند سرمایه گذاری و اخذ اقامت در ترکیه توسط سرمایه گذار
12- آماده سازی برای اخذ مدارک تاسیس شرکت و یا هر گونه سرمایه گذاری در ترکیه .
13- ارایه اصلاعات و قوانین تجاری وبازرگانی کشور ترکیه به اشخاص حقیقی و حقوقی
14- نظارت و بررسی تمام مدارک مربوط به سرمایه گذاری از طریق معاملات املاک و مستغلات ، ثبت شرکت و شریک تجاری شده توسط وکیل رسمی در کشور ترکیه.
15- تهیه و تحویل مدارک لازم به دفتر اسناد رسمی در کشور ترکیه.
16- درخواست بیمه اجتماعی کشور ترکیه .
17–تشکیل پرونده برای اخذ شماره مالیاتی برای اتباع بیگانه در کشور ترکیه.
18- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت و یا کارت اقامت کشور  ترکیه.
19- پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت و شریک تجاری در کشور ترکیه.
20- ثبت نام فرد سرمایه گذار در شهرداری محل در کلیه مناطق کشور ترکیه.
21- دادن مشاوره به سرمایه گذار در مورد مسایل مالیاتی در کلیه مناطق کشور ترکیه.
22- پرداخت هزینه های وکیل متخصص اقامت کشور ترکیه.
23- دادن مشاوره به خریدار درباره کسب و کار ( ثبت شرکت و شریک تجاری ) در کشور ترکیه .
24- پرداخت هزینه های وکیل متخصص سرمایه گذاری ، معاملات املاک و مستغلات ، اخذ اقامت ، ثبت شرکت و غیره در کشور ترکیه .
25- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت در سفارت کشور ترکیه در تهران ( کشور جمهوری اسلامی ایران )
26- امضاء مدارک خرید و قولنامه توسط وکیل متخصص به جای سرمایه گذار در کشور ترکیه .
27- اخذ دعوتنامه برای خریدار از طرف شریک تجاری یا فروشنده املاک و مستغلات جهت گرفتن ویزای ترکیه .
28- ساپورت و کمک خریدار به مدت 90 روز جهت پیگیری کارهای اداری به محض ورود به کشور ترکیه .
29- همراهی خریدار توسط وکیل برای پروسه انگشت نگاری و استهلام عدم سوء پیشینه به محض ورود خریدار به کشور ترکیه
30- کمک و ساپورت خریدار جهت بستن قرارداد با شرکت های آب،برق،گاز و ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور ترکیه.
31– اخذ ویزا ( اتحادیه اروپا شینگن ) ، فروش بلیط هواپیما ، رزرو هتل و هتل آپارتمان ، اجاره آپارتمان ، اجاره سوئیت ، اجاره و خرید اتومبیل در کشور ترکیه.
موسسه حقوقی و بین المللی  یسنا مرکز پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، گرفتن شریک تجاری ، خرید و پیش خرید ملک ،  قبول وکالت ، خدمات بازرگانی و تجاری ، خدمات بانکی و بین المللی ، خدمات ارزی ، خدمات تسهیلاتی ، خدمات بیمه ای در کشور انگلستان و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و آسیا از جمله امارات متحده عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز کشورهای امریکا ، کانادا و استرلیا و غیره آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.به منظور استفاده از خدمات گروه ما تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *