وکیل پایه یک دادگستری در امور کیفری و حقوقی ایرانیان مقیم خارج از کشور  ، وکیل پایه یک دادگستری در امور ثبت احوال ایرانیان مقیم خارج از کشور  ،
ژانویه 30, 2019
وکیل ملکی خلع ید ،وکیل ملکی رفع مزاحمت ، وکیل ملکی تامین دلیل
فوریه 5, 2019
 وکیل متخصص حقوقی ( مدنی ) ، دعاوی ملکی و مالکیت، دعاوی موجر و مستاجر، سرقفلی، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه وجه، مطالبه خسارت و تاخیر و تادیه، تحویل مبیع، فسخ و ابطال معامله ، وکیل متخصص کیفری ( جزایی )، حدود، تعزیرات، قتل، فوت در تصادفات رانندگی، دیه، ضرب و جرح، نزاع، جعل و استفاده از سند مجعول، توهین، سرقت، تجاوز به عنف، تهدید، آدم ربایی، کلاهبرداری، انتقال مال غیر، خیانت در امانت، مزاحمت تلفنی، مواد مخدر و غیره   
 

 وکیل کیفری و جزایی در دعاوی کلاهبرداری ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی جعل ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی سرقت ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی خیانت در امانت، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی ضرب و جرح، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی رابطه نا مشروع ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی تجاوز به عنف ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی تصرف عدوانی وکیل کیفری و جزایی در دعاوی بلوا و آشوب،

پذیرش وکالت و مشاوره در امور حقوقی و کیفری توسط وکیل پایه یک دادگستری
موسسه حقوقی و بین المللی ریسنا  با دارا بودن بهترین گروه وکلا و مشاوران حقوقی برای تمام دعاوی مدنی (حقوقی ) و دعاوی کیفری ( جزایی ) و همچنین  این موسسه با برخورداری از کارشناسان و کلای توانا، خدمات و مشاوره حقوقی خود را به موکلین ارائه می‌کند. این خدمات به سه صورت حضوری، آنلاین و تلفنی قابل انجام است. و نیز موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره‌گیری از تیم وکلای متخصص در هر یک از کارروه‌ها موفق شده است تا در 98 درصد از موارد پرونده‌ها را با موفقیت به پایان برساند.
تعریف دعاوی حقوقی
دعاویی حقوقی مستقیماٌ در محاکم دادگستری مطرح می شود و دیگر نیازی نیست که به دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه کرد بلکه بدواٌ در دادگاه مطرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد .
1- دعاویی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع و بایستی خواسته را به صورت منجز و آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه که حسب مورد اگر پرونده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف باشد به شور ها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع که 2- پس از تنظیم دادخواست و باطل نمودن تمبر، دادخواست را به دفتر ثبت کل جهت ثبت رایانه ای برده و پس از ثبت حسب مورد به شورا یا شعب حقوقی مراجعه و پرونده را تسلیم می نماییم.
2- مدیر دفتر دادگاه پس از ثبت پرونده بایستی فوراٌ پرونده را جهت تعیین وقت رسیدگی به نظر دادگاه می رساند که پس از دستور تعیین وقت رسیدگی پرونده جهت ارسال ابلاغ اوراق قضایی به دفتر عودت داده می شود.
3- پس از انشاء رای حکم دادگاه به طرفین ابلاغ که از تاریخ ابلاغ به مدت ۲۰ روز می توانند در محاکم تجدیدنظر تقاضای تجدیدنظر خواهی می نمایند.
4- چنان چه حکم داگاه غیابی صادر شده باشد محکوم علیه غیابی می تواند درخوست واخواهی نماید.
چند نکته:
1- مهلت واخواهی برای ایرانیان مقیم خارج ۲ ماه از تاریخ ابلاغ است.
2- بعد از اتمام مهلت واخواهی مهلت تجدیدنظر شروع خواهد شد.
3- چنان چه حکم قطعی گردیده باشد و حکم صادره ظرف قانون و شرع مقدس باشد می توان تقاضای فرجام خواهی نماید.
5- بعد از قطعی شدن حکم دادگاه پرونده جهت اجرای حکم به اجرای احکام حقوقی ارسال می گردد.
به طور کلی مراحل رسیدگی به یک دعوای حقوقی به شرح ذیل است:
1- تقدیم دادخواست به دادگاه
2- باطل نمودن تمبر و پرداخت هزینه دادرسی
3- ثبت پرونده و ارجاع آن به شورا یا شعب حسب مورد
4- ثبت پرونده در دفتر دادگاه و تعیین وقت رسیدگی
5- جلسات دادرسی و حل و فصل اختلاف
6-انشاء رای (حکم – قرار )
7- واخواهی
8- تجدیدنظر خواهی
9- فرجام خواهی
10- اجرای حکم
پذیرش وکالت و مشاوره در امور کیفری ( جزایی) توسط وکیل پایه یک دادگستری

 

وکیل کیفری و جزایی در دعاوی معامله معارض ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی انتقال فروش ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی تحیل مال از راه نا مشروع ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی معامله بوی ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی استفاده از سند مجهول ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی تغییر کاربری غیر مجاز ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی شهادت دروغ وکیل کیفری و جزایی در دعاوی خروج غیر قانونی از کشور،

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  دارای وکلای حرفه‌ای در زمینه‌های اختلاس ، پولشویی ، رشوه ، فحاشی ، تهمت  و افتراء ، دعاوی رفع مزاحمت ، اتهامات تصرف عدوانی ، شکایت ممانعت از حق ، درخواست عفو و بخشودگی ، سرقت ادبی ، جرایم سایبری ، قصاص ، دریافت و اجرای حکم جلب ، همچنین در این مجموعه ، وکلای متخصص در امور مربوط به قصور پزشکی یا سایر امور مربوط به جرائم پزشکی بصورت کاملا حرفه‌ای بررسی می‌گردد .
 موسسه حقوقی و بین المللی یسنا به مراجعین و موکلین محترم پیشنهاد می‌نماید اگر به عنوان شاکی یا متهم با هریک از موضوعات کیفری مواجه هستند الزاماً می‌بایست با وکیل و مشاوره‌ی حقوقی متخصص در زمینه‌امور کیفری، مشاوره تخصصی نمایند .
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا آماده ارائه برترین خدمات خود به مراجعین و موکلین گرامی می‌باشد .
دعاوی کیفری :
گروه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت با بهره‌گیری از وکلای مجرب و متخصص خدمات ویژه خود را در قالب قبول وکالت و همچنین ارائه مشاوره‌های حقوقی در خصوص کلیه دعاوی کیفری و دفاع از اتهام‌ها ارائه می دهد.
این خدمات به شرح زیر اعلام می‌دارد :
دعاوی کیفری شامل :‌صدور چک بلامحل، خیانت در امانت ، کلاهبرداری ، تخریب ، مزاحمت ، سرقت ، جرائم رایانه‌ای و سایر جرایم و اتهامات کیفری و …
جرایم علیه اشخاص از قبیل : قتل ، قتل غیر عمد ، ضرب و شتم ، ضرب و جرح ، تجاوز به عنف و امور مربوط به تصادفات و اخذ دیه جراحات ناشی از تصادفات رانندگی و همچنین قبول پرونده‌های اخذ دیه افراد فوت شده در تصادفات و اتفاقات رانندگی.
جرایم علیه امنیت و پرونده‌های جعل و استفاده از سند مجعول ، محاربه و اختلاس
جرایم علیه خانواده شامل ترک انفاق ، عدم ثبت نکاح ، و سایر جرایم مرتبط
قبول وکالت در پرونده‌های ضرب و جرح عمدی و غیر عمدی که پیگیری آن‌ها در دادسراهای محل وقع جرم انجام می‌پذیرد و همچنین ارائه لوایح دفاعی در پرونده‌های ضرب و شتم تا رسیدن به مرحله دیه و ارش توسط وکلای خبره در این مجموعه حقوقی بصورت ویژه انجام می‌پذیرد.
 در جرائمی مانند فروش مال غیر و یا جرم تحصیل مال از طریق نامشروع و همچنین پولشویی و اختلاس نیاز به تخصص‌های لازم و پیگیری ویژه توسط حقوقدانان با تجربه در گروه حقوقی دفاع یاران می‌باشد.
به جهت سرعت بخشیدن به روند ارائه شکوائیه‌های تخصصی در امور کیفری و پرونده‌های جرائم علیه کودکان و یا سایر پرونده‌های مرتبط با کودکان از یک وکیل خوب و متخصص در این مورد کمک بخواهید.
 در جرائم سرقت اتومبیل و یا سرقت لوازم خودرو و یا خریداران اموال مسروقه همواره نیاز به وکیل پایه یک دادگستری احساس می‌گردد .
 طرح شکایت و نگارش شکوائیه در برخی جرائم می‌بایست بصورت فوری و بلادرنگ انجام بپذیرد، زیرا آثار جرم و گاهی شرایط صحنه جرم ممکن است که از بین بروند و در این موارد گاهی نیاز فوری به نظریه پزشکی قانونی و یا بازپرس‌های ویژه در امور جرائم تخصصی می‌باشد و بررسی‌های اولیه در لحظات اولیه صحنه جرم می‌تواند حقیقت و عوامل جرم را برای مقامات انتظامی و قضایی آشکار بسازد و در نهایت صدور رای دادگاه با دلایل و مستندات کافی و سهل‌تر امکان‌پذیر می‌شود.
تفاوت بین دعاوی حقوقی( مدنی ) و دعاوی جزایی ( کیفری )
1- دعوای کیفری مربوط به عملی است که برای مرتکب آن، دادگاه مجازات تعیین می کند.
ولی برای دعوای حقوقی دادگاه مجازاتی در نظر نمی گیرد و فقط مرتکب عمل را به دادن حقوق قانونی دیگران یا انجام تکالیفش ملزم می سازد.
2- شکایت کیفری را در هر کاغذی می توان نوشت و به مرجع قضایی برد. ولی دادخواست حقوقی حتما باید در ورقه مخصوصی بنام دادخواست نوشته شود والا مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
3- شکایت کیفری را برای رسیدگی باید ابتدا به مرجعی بنام دادسرا برد و بعد از انجام تحقیقات در کلانتری و دادسرا، جهت رسیدگی به دادگاه فرستاده می شود. ولی دادخواست حقوقی باید مستقیما به دادگاه برده شود.
4- برای مطرح کردن شکایت کیفری فقط یک تمبر 5000 تومانی لازم است که در دادگستری بر روی آن زده می شود. که البته این مبلغ هزینه به تناسب هر سال از سوی قوه قضائیه متغیر و افزایش پیدا می کند.
ولی برای طرح دادخواست حقوقی، باید به تناسب ارزش مالی که راجع به آن دعوا مطرح شده یک و نیم در هزار تمبر باطل کرد. مثلا برای گرفتن یک طلب 10 میلیون تومانی بالغ بر 150 هزار تومان تمبر لازم است.
5- پرونده بسیاری از شکایت های کیفری حتی با پس گرفتن شکایت از طرف شاکی هم بسته نمی شوند. مثل شکایت راجع به رشوه، قتل، زنا و…
اما دادخواست های حقوقی با پس گرفتن دعوا از طرف خواهان، خاتمه می یابند.
6- در شکایت های کیفری، به شکایت کننده شاکی، به طرف او متشاکی یا مشتکی عنه و یا متهم و به موضوع پرونده نیز اتهام می گویند.
اما در دادخواست های حقوقی، به تقدیم کننده دادخواست خواهان، به طرف او خوانده و به موضوع پرونده هم خواسته می گویند.
7- برای دعوت کردن طرف شکایت کیفری (متهم) به دادگاه ورقه ای بنام احضاریه برای او فرستاده می شود.
ولی برای دعوت کردن طرف دادخواست حقوقی (خوانده) از ورقه ای بنام اخطاریه استفاده می نمایند.
8- در شکایت کیفری، اگر متهم به احضاریه توجه نکند و در وقت تعیین شده خود را به مرجع قضایی معرفی نکند او را جلب و به اجبار به دادگستری می برند.
ولی در دادخواست های حقوقی اگر خوانده بموقع حاضر نشود، منتظر او نمی مانند و ممکن است حق را به خواهان بده
وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی و بین المللی یسنا
شاید از سخت ترین مشاغل وکالت در ایران، شغل یک وکیل در سمت وکیل پایه یک دادگستری تهران باشد.وکلای پایه یک دادگستری در تهران،پرریسک ترین و در عین حال حرفه ای ترین مشاغل موجود در کشور ایران را برعهده دارند.وکلایی که عمدتا پرکار، سخت کوش و صد البته باهوش هستند.
در میان دعاوی حقوقی (مدنی ) و دعاوی کیفری (جزایی) ، شاید پیدا کردن بهترین موسسه حقوقی در ایران ، کمی سخت باشد اما به جرات میشود گفت که یافتن بهترین وکیل پایه یک دادگستری، از آن هم سخت تر است.
بسیاری از موسسات حقوقی درایران ، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی و آنلاین می نمایند که البته در بسیاری از آنها هم، نتیجه ی مورد نظر حاصل نمی گردد و لازم است که حتما با یک وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مشورت گردد.
وکلای موسسه حقوقی و بین المللی یسنا ، همگی از وکلای درجه یک و حرفه ای و کارکشته سیستم قضایی ایران هستند که توصیه می کنیم همینک جهت مشاوره حقوقی و آنلاین، اقدام فرمایید.
شرایط بهترین وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی و بین المللی یسنا
یک وکیل خوب، باید منضبط، کارکشته و آشنا به امور باشد.سیستم قضایی را بشناسد و به بالا و پایین امور آشنا باشد.بهتر است با وکلایی کار کنید که پرونده درخشانی داشته باشند و در این زمینه می توانید از وکلای بهترین موسسه حقوقی و بین المللی یسنا استفاده نمایید.
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  از آغاز تا پایان پرونده ی شما در هر نوعی از دعاوی، در کنار شما هستیم و در کنار شما می مانیم.
اشخاص با مراجعه به وکیل و سپردن کار خود به وکیل و نتظیم قرارداد وکالت خود از پرونده فاصله می گیرند و به شخص خبره این کار می سپارند تا هم سریعتر و هم دقیقتر و کم اشتباه تر و با هزینه کمتر به هدف خود برسند و با انجام این کار از خیلی از رفت و آمد های خود به مراجع قانونی جلو گیری می کنند.
تعریف های کلی از مواردی که موکل لازم است بداند:
تعریف وکیل :
وکیل کسی که از طرف شخص دیگری – اعم از حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.
تعریف وکالت :
 قانون مدنی ایران در ماده ۶۵۶ وکالت را چنین تعریف کرده است:
وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد.
با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند.
وکالت در لغت به معنای واگذار کردن یا تفویض کردن می‌باشد.
وکالت در اصطلاح حقوقی:
عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین عقد، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌نماید.
وکالت یکی از عقود بسیار رایج می‌باشد، که امروزه در صحنه‌های اجتماعی و اقتصادی و بانک‌ها استفادۀ زیادی می‌شود. وکالت عقد است و در نتیجه نیاز به ایجاب موکّل و قبول وکیل دارد.
وکالت :
وکالت از جهت شکل به وکالت رسمی یا عادی یا شفاهی تقسیم می‌شود.
مورد وکالت باید امری باشد که به موجب قانون یا طببعتاً درانحصار شخص نباشد مثل وکالت در مجلس معامله که باید خودش عمل نماید و نمی‌تواند دیگری را وکیل نماید و دیگر این‌که خود شخص موکل بتواند آن را انجام دهد، برای مثال شخص ورشکسته که از دخالت در اموال ممنوع است نمی‌تواند در مورد آن به دیگری وکالت دهد.
حدود وکالت :
«وکیل نمی‌تواند عملی را که خارج از حدود وکالت است انجام دهد» (مفاد ماده ۶۶۳قانون مدنی)
«در صورتی که وکالت به طور مطلق داده شده و قیدی در آن نیامده مربوط به ادارۀ اموال خواهد بود». (مفاد ماده ۶۶۱قانون مدنی)
مثلاً‌در بیع حدود وکالت، فروش است و قبض ثمن آن جزو وکالت در بیع نیست مگر این‌که قرینۀ قطعی بر آن باشد.
مورد وکالت :
راجع به مورد وکالت می توان موارد ذیل را بطور خلاصه اشاره کرد:
مورد وکالت نباید از مواردی باشد که قانون مباشرت شخص اصیل را ضروری بداند مثل وکالت در سوگند.
وکالت باید معلوم باشد اگر وکالت بصورت مطلق باشد به امور اداری و تصرفات مادی محدود می شود.
موضوع وکالت می تواند امور مادی یا حقوقی باشد مثلاً وکالت در عقد نکاح یک امر حقوقی است ولی وکالت در اخذ ثمن یا وکالت در پرداخت مالیات یا قبض مبیع یک امر مادی و تصرف مادی محسوب می شود . وکالت در همه امور ممکن است مگر اینکه مباشرت اصیل قانوناً لازم و ضروری باشد .
وکالت در توکیل :
 اینکه وکیل مجاز باشد انجام امری را که در آن وکالت به دیگری واگذارد نیاز به تصریح دارد و در غیر این صورت شخصی ثالث در مقابل مؤکل مسئول خسارات خواهد بود.
وکیل ممکن است یک نفر باشد یا بیشتر و در صورت تعدد ممکن است به طور اجتماع باشد (این‌که همه با هم وکالت کنند) یا این‌که به طور مستقل باشد (هر کدام انجام دهد کافی است).
وکالت ممکن است مجانی باشد یا با اجرت و اگر مجانی بودن قید نشده محمول بر با اجرت خواهد بود. وکالت عقدی است جائز و طرفین می‌توانند هر گاه خواستند آن را بر هم بزنند مگر این که وکالت وکیل یا عدم عزل او، در ضمن عقد لازمی شرط شده است.
تعهدات وکیل :
اگر از اقدامات یا سهل‌انگاری وکیل خسارتی به موکل وارد آید او مسئول خواهد بود.
رعایت مصلحت موکل در اقدامات و فعالیت‌های خویش.
استرداد اموال تحویلی، چرا که وکیل امین است و آن‌چه را که در اثر وکالت به دست می‌آورد باید به موکل تحویل دهد.
تسلیم صورت‌حساب وکالت.
تعهدات موکل :
التزام عملی به تعهدات وکیل در قبال افراد ثالث؛ زیرا وکیل از طرف او انجام وظیفه نموده است.
پرداخت هزینه وکالت مثل کرایه و عوارض و مالیات که وکیل پراخته است.
پرداخت اجرت وکیل که طبق قرارداد یا عرف یا اجرة المثل پرداخت می‌شود.
 پایان وکالت :
 وکالت به طرق ذیل مرتفع می‌شود:
عزل موکل که وکیل را از وکالت عزل کند.
 موت یا جنون وکیل یا موکل.
 موت یاجنون وکیل یا موکل» (مفاد ماده ۶۷۸ قانون مدنی)
 علاوه بر این موارد، سفه وکیل و موکل و پایان یافتن موضوع وکالت را باید از موارد انقضای وکالت دانست.
 بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام که درآینده بار حقوقی خواهد داشت با یک وکیل متخصص (همانند کاری که افراد در کشورهای پیشرفته انجام می دهند) مشورت نمائیم تا جلوی خسارات آتی را بگیریم و در صورت بروز اختلافات قبل از اقدام حقوقی حتما با یک وکیل مشورت کنیم که چه بسی یک مشورت ساده و صرف هزینه ای اندک جلوی خسارات و راه های طولانی دادگاهها و اطاله وقتمان را بگیرد .

وکیل کیفری و جزایی در دعاوی شهادت دروغ ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی تهدید به قتل، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی افترا، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی ترک نفاق، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی عدم ثبت نکاح ، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی اینترنتی و یارانه ای، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی چک برگشتی، وکیل کیفری و جزایی در دعاوی جرایه سیاسی

موسسه حقوقي بین المللی یسنا هميار و پشتيبان شماست.
در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر كليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين كرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *