وکیل کیفری و جزایی، وکیل پایه یک دادگستری
فوریه 4, 2019
اقامت آلمان ، ثبت شرکت در آلمان ، اقامت آلمان از طریق ازدواج ، اقامت کاری آلمان
فوریه 10, 2019
وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در امور دعاوی املاک و مستغلات، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در امور دعاوی  قرارداد اجاره ملکی ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در امور دعاوی دعاوی ملکی ناشی از قرارداد ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در امور دعاوی ناشی از دعوای تصرف عدوانی ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در در دعاوی ملکی ناشی از صورتمجلس تفکیکی (  ملک مشاعی ، افراز و تفکیک) ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ملکی ناشی از وقف توسط وکیل پایه یک دادگستری ، وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ملکی ناشی از خلع ید

 وکیل ملکی خلع ید ، وکیل ملکی رفع تصرف عدوانی ، وکیل ملکی رفع مزاحمت ، وکیل ملکی الزام به فک رهن ، وکیل ملکی تخلیه اماکن ، وکیل ملکی اخذ صورتمجلس تفکیکی ، وکیل ملکی مطالبه ثمن معامله ، وکیل ملکی ابطال قرارداد ، وکیل ملکی اجرت المثل ، وکیل ملکی موقوفات عام و خاص ، وکیل پایه یک دادگستری

پذیرفتن  وکالت و مشاوره حقوقی  در امور دعاوی املاک و مستغلات
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  ارائه دهنده خدمات نوین مشاوره در ایران  توسط مجموع  از بهترین و مجرب ترین وکیل های پایه یک دادگستری در زمينه ملکی ( املاک و مستغلات) شما را از بروز اختلافات و دعاوي احتمالي ايمن نگهداريم و به ياري وكلا وحقوقدانان این موسسه ، گام به گام ، در دستيابي به حقوقتان در محاكم همراهيتان نماييم.لذا مرکز تخصصی حقوقی و مشاوره ای موسسه حقوقی و بین المللی یسنا توسط وکیل های پایه یک دادکستری در امور ملکی(املاک و مستغلات ) با انعقاد قراردادهای حقوقی خدماتی ویژه ای را ارائه می نماید
پذیرفتن  وکالت و مشاوره حقوقی در امور دعاوی املاک و مستغلات توسط وکیل پایه یک دادگستری
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از مشاوران حقوقي  و  وکلای متخصص و با تجربه ، خدمات حقوقی  ویژه خود را در قالب ارائه ي مشاوره حقوقي  و قبول وکالت ، در خصوص دعاوی ملكي  و دعاوي ناشي از قرارداد ، به شرح ذیل ارائه می نماید  :
1- مشاوره حقوقي و پذيرش وكالت کلیه دعاوی ناشی از خرید ، فروش و اجاره املاک ، از قبیل : الزام به تنظیم سند رسمی ، الزام  به اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی
 2- پيگيري الزام به تنظیم سند رسمی اجاره ، تخلیه املاک تجاری و مسکونی ، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت ، تجویز انتقال منافع
3- دعاوی راجع به تصرفات غیر قانونی املاک از قبیل : خلع ید ، رفع تصرف عدوانی ، رفع مزاحمت و رفع ممانعت از حق  و ….
4- مشاوره حقوقي و پذيرش وكالت در کلیه دعاوی راجع به املاک و اموال مشاع ، از قبیل : افراز ملک مشاع ، دستور فروش ملک مشاع ، تقسیم و تفکیک ملک مشاع  و….
5- مشاوره حقوقي و پذيرش وكالت در كليه دعاوي راجع به موقوفات عام و خاص
6-اخذ و مطالبه اجور معوقه ، اخذ و مطالبه اجرت المثل ، تعديل ( به روز كردن ) اجاره بها
7- مشاوره حقوقي در زمینه تخليه اماكن تجاري و مسكوني مشمول قانون سال ۱۳۷۶،۱۳۶۲، ۱۳۵۶
 8-ابطال سند ،  ابطال قرارداد ، فسخ قرارداد
9- پشتيباني اجراي قراردادهاي ملکی ،تنظیم  قرارداد مشارکت در ساخت
10- سایر دعاوی ناشی از اموال و املاک
انواع خواسته ( ملكی و غیر منقول)
اثبات حق ارتفاق ، اثبات حق انتفاع ، اثبات مالکیت ، اثبات وقفیت ، اخراج ثلث ، اعتراض به تملک ، افراز ملک ( دارای سابقه ثبتی ) ، افراز ملک ( فاقد سابقه ثبتی ) ، الزام به تعمیر ساختمان مشاعی ، الزام به تفکیک  ملک ، الزام به دادن زمین معوض یا قیمت روز آن ، تسلیط ید ، تعیین تولیت ، تقسیم سهم الشرکه ، تقسیم  مال ( بدون اختلاف در مالکیت ) ، تقسیم مال ( اختلاف در مالکیت ) ، خلع ید ، دستور فروش ملک مشاع ، رفع تصرف عدوانی ، رفع مزاحمت ، رفع ممانعت از حق ، قلع و قمع مستحدثات ، منع استفاده از ملک بر خلاف کاربری مجاز، منع استفاده آموزشی از ملک ، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف ، نزع اشجار و
پذیرفتن  وکالت و مشاوره حقوقی در دعاوی قرارداد اجاره ملکی توسط وکیل پایه یک دادگستری
 موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از مشاور حقوقی متخصص و با تجربه ، خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب ارائه ی مشاور حقوقی ، در خصوص دعاوی ملكی و دعاوی ناشی از قرارداد اجاره ، ارائه می نماید .
1- مشاور حقوقی ملكی در زمینه ی انعقاد قرارداد اجاره و دعاوی ناشی از آن
2- مشاور حقوقی ملكی در زمینه تخلیه املاك مسكونی و تجاری
3- مشاوره حقوقی ملكی در پیگیری الزام به تنظیم سند رسمی اجاره ، تخلیه املاک تجاری و مسکونی ، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت ، تجویز انتقال منافع
 4- مشاوره حقوقی در زمینه ی كلیه اختلافات و دعاوی ناشی از قرارداد اجاره
انواع اجاره ها :
با مورد بررسی قرار دادن قوانین موجر و مستاجر به سه گروه اجاره روبرو می شویم که لازم است قوانین حاکم بر هر یک از آنها را شناخت.
1- اجاره محل سکونت
2- اجاره محل کسب ، پیشه و تجارت
3- اجاره های به منظور دیگر
با توجه به قوانینی كه مورد انواع اجاره وجود دارد و مسائلی كه در این موارد مطرح می شود از جمله حق سرقفلی ، حق كسب و پیشه و تجارت ، فسخ و انحلال اجاره ، شروط ضمن عقد اجاره ، اختلافات راجع به اجاره بها و … لازم است با مراجعه به مشاوره حقوقی ملكی متخصص موسسه حقوقی و بین المللی یسنا در این امور بتوان به نتیجه مطلوب رسید .
پذیرفتن  وکالت و مشاوره حقوقی در دعاوی ملکی ناشی از قرارداد توسط وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ملکی مطالبه سهم الارث ، وکیل ملکی انحصارث وراثت ، وکیل ملکی تخلیه اجاره نامه ، وکیل ملکی تامین دلیل ، وکیل ملکی توقیف اموال ، وکیل ملکی تنظیم سند رسمی ، وکیل ملکی ابطال سند ، وکیل ملکی دستور فروش املاک ، وکیل ملکی اجاره بها ، وکیل ملکی انجام تعهد ، وکیل ملکی تقسیم ترکه وارث ، وکیل پایه یک دادگستری

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از مشاور حقوقی و وکیل دادگستری  با تجربه ، خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب ارائه ی مشاوره حقوقی ، در خصوص دعاوی ملكی و دعاوی ناشی از قرارداد ، و الزام به تنظیم سند رسمی ارائه می نماید .
  تنظیم سند رسمی(قالنامه)
قولنامه حاوی یک تعهد و قول است . هنگامیكه خریدار و فروشنده قصد انجام معامله را دارند ولی مقدمات لازم را هنوز فراهم نكرده اند ، قراردادی را منعقد می كنند که دو طرف در آن تعهد می كنند که با شرایط معین و ظرف مهلت خاص معامله را انجام دهند این توافق ها مشمول ماده۱۰قانون مدنی است.
 لازم است گفته شود كه اشخاص برای اینكه در معاملات و عقود خود دچار اختلاف نشوند از مشاوره حقوقی ملکی استفاده نمایند و لااقل پس از ایجاد اختلاف و دعوای حقوقی برای رسیدن اشخاص به حقوق خود به مشاور متخصص در امور ملکی مراجعه نمایند تا آسانتر بتوانند به حقوق خود برسند .
پذیرفتن  وکالت و مشاوره حقوقی در دعاوی ملکی ناشی از تخلیه املاک تجاری، مسکونی، مشاعی توسط وکیل پایه یک دادگستری
  مرکز تخصصی مشاوره موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از وکیل دادگستری متخصص و با تجربه در زمینه دعاوی ملکی، خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت توسط وکیل ملکی ، در خصوص دعاوی ملکی و دعاوي ناشي از اجاره املاك مسكوني و تجاري ، ارائه می نماید .
 تخلیه املاک تجاری، مسکونی، مشاعی
اجاره عقد معوضی مي باشد كه به موجب آن مستاجر مالك منافع عین مستاجره به مدت معینی كه در قرارداد مشخص شده می شود . و پس از آن لازم است مستاجر ملك را تحويل مستاجر بدهد . لذا در اين راستا ممكن است اختلافاتي ميان مالك و مستاجر حاصل شود كه نياز به مشاوره از وکیل ملکی با تجربه احساس مي شود .
بنابراين وجود با توجه به قوانين احساس به مراجعه به وکیل ملکی بيشتر احساس مي شود . گروه دادگان نيز با عنايت به اين مطالب گروهي از وکیل ملکی مختصص را گرد هم جمع آورده است با خواست خداوند بتواند از حقوق اشخاص به خوبي دفاع نمايد .
پذیرفتن  وکالت و مشاوره حقوقی در دعاوی ملکی ناشی از دعوای تصرف عدوانی توسط وکیل پایه یک دادگستری
مرکز تخصصی مشاوره حقوقی موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره مندی از مشاور حقوقی و  وکیل دادگستری ملکی متخصص و با تجربه ، خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب وكالت ملکی ، در خصوص دعاوی ملکی و دعاوی ناشی از تصرفات ، ارائه می نماید .
  تعریف تصرف
از نظر حقوق مدنی تصرف عبارت است از اینكه مالی تحت اختیار كسی باشد اعم اینكه منقول یا غیر منقول باشد ، و او قادر باشد نسبت به آن مال در حدود قانون یا عدوان تصمیم بگیرد.
خواهان در دعوای تصرف عدوانی تنها كافی می باشد كه سبق ید خود را اعم از مالكیت و یا تصرف را ثابت نماید . تا بتواند از ملك خویش متصرف را خارج سازد . لذا در این راستا چگونگی اقامه دعوی و ارائه نمودن ادله بسیار مهم می باشد تا حدی كه ممكن است نتیجه دعوی را منقلب نماید بنابراین اشخاص در دعاوی تصرف لازم است كه به وکیل ملکی متخصص در زمینه ی دعاوی تصرف رجوع نمایند تا زودتر و بهتر به نتیجه برسند.
تعریف دعوا و شرایط اقامه ی آن
دعوا به معنای اعم از حق مراجعه صالح برای هر شخص ، بالغ یا نابالغ ، عاقل یا مجنون ، حقیقی یا حقوقی به منظور احقاق حقّ ماهوی تضییع شده ایجاد می شود . در عین حال اقامه ی دعوا ، مستلزم وجود شرایطی می باشد كه هرچند اقدام به « اقامه ی دعوا » حتّی در صورتی كه یكی از شرایط موجود نباشد ، همواره امكان پذیر می باشد ، ولی عدم وجود شرایط مورد اشاره باعث می گردد كه دادگاه هرچند وارد رسیدگی می شود ، ولی از رسیدگی نمودن به ماهیّت دعوا ، ممنوع شود لذا برای اینكه بتوان در دعوایی موفق شد لازم است همواره با مشاور حقوقی از وكیل دادگستری مشورت گرفت .
دعوای تصرف عدوانی
براساس ماده ی158 قانون آیین دادرسی مدنی دادگاههای عمومی و انقلاب دعوای تصرف عدوانی عبارتست از: ادعای متصرف سابق مبنی بر اینكه دیگری بدون رضایت او مال غیر منقول را تصرف وی خارج كرده و ادعای تصرف خود را نسبت به آن مال درخواست می نماید.
دعوای ممانعت از حق
طبق ماده ی 159 ق.ج . دعوای ممانعت از حق عبادت است از : «تقاضای كسی كه رفع ممانعت از حق ارتفاق یا انتفاع خود را در ملك دیگری بخواهد ».
دعوای مزاحمت
بر اساس ماده 1602 ق.ج. دعوای مزاحمت عبارتست از دعوایی كه بر اساس آن متصرف مال غیر منقول درخواست جلوگیری از مزاحمت كسی را می كند كه نسبت به متصرفات او مزاحم است بدون اینكه مال را از تصرف متصرف خارج كرده است .
باید گفت در دعاوی تصرف مسائلی مطرح می شود كه نیاز است اشخاص به وکیل ملکی متخصص در این امور مراجعه نمایند . بر این اساس گروه وکیل ملکی دادگان خدمات مشاوره حقوقی و پذیرش وكالت در کلیه دعاوی راجع به تصرفات غیر قانونی املاک از قبیل : خلع ید ، رفع تصرف عدوانی ، رفع مزاحمت و رفع ممانعت از حق و ….را ارائه می نماید .
پذیرفتن  وکالت و مشاوره حقوقی در دعاوی ملکی ناشی از صورتمجلس تفکیکی (  ملک مشاعی ، افراز و تفکیک) توسط وکیل پایه یک دادگستری
دادگان با بهره گیری از مشاور حقوقی با تجربه در زمینه های مختلف ، خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت ، در خصوص دعاوی ملکی و دعاوی ناشی از قرارداد ، از جمله دعاوی و اختلافات ملك مشاعی و افراز و تفكیك ارائه می كند .
در اینجا لازم است توضیح مختصری در این باب ارائه شود و برای توضیحات بیشتر گروه مشاوره حقوقی ملکی دادگان آماده برای ارائه خدمات بیشتر می باشد .
ملک مشاعی ،افراز و تفکیک
تفکیک در عرف ثبتی عبارت از تقسیم مال غیرمنقول به قطعات کوچک ‌تر می باشد .
بدین ترتیب از تفکیک به منظور انتقال قطعات تفکیک شده به صورت مفروز ( جدا جدا ) ، صادر نمودن سند مالکیت مفروزی با ابطال سند اولیه و تنظیم نمودن تقسیم نامه استفاده می شود . كلیه امور مربوط به تفکیک در اداره ثبت انجام می شود و صورت ‌مجلس تفکیکی بعد از آن تنظیم می گردد . این صورت ‌مجلس شامل حدود مساحت قطعات جدا شده به منظور انتقال و به صورت قطعات مفروزی به منظور صدور سند مالکیت برای قطعات و تنظیم تقسیم نامه می باشد. در حقیقت اگر یکی از موارد بیان شده ناقص باشد ، تفکیک دارای اعتبار نمی باشد .
 ‌با این حال ، تفکیک به منظور مجزا شدن قطعات جهت فروش از سوی صاحب آن انجام می گردد و براساس آن ملک تقسیم به قطعات کوچک ‌تر شده و به قطعات شماره ‌های جدید ، اما فرعی داده می ‌شود ، حدود و حقوق ارتفاعی جدید تعریف و آخرین قطعه ‌ای که انتقال داده می‌شود ، سند اولیه باطل می‌گردد. از تفکیک در تقسیم نامه ‌ها نیز مورد استفاده واقع می گردد .
در باب ملک مشاعی – افراز و تفکیک مطالب وسیعی وجود دارد كه در آن نیاز به مشاوره حقوقی ملکی از مشاوران كه تخصص در امور ملکی دارند احساس می گردد و آنچه برای گروه دادگان دارای اهمیت است و بر آن تأكید دارد به كارگیری اساتید و مشاوران و وكیل های متخصص در زمینه های مختلف از جمله امور ملکی است تا بر این اساس بتواند در دعاوی تأمین كننده ی حقوق افراد باشد .
پذیرفتن  وکالت و مشاوره حقوقی در دعاوی ملکی ناشی از وقف توسط وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره حقوقی ملکی موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  توسط جمعی از اساتید و قضات و وکیل دادگستری مجرب در زمینه دعاوی ملکی ، خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب ارائه ی مشاوره حقوقی ، در خصوص دعاوی ملکی و دعاوی ناشی از قرارداد ، ارائه می نماید .
از مواردی كه در مشاوره حقوقی ملکی مورد درخواست قرار میگیرد مشاوره در مورد وقف می باشد.
از مسائلی كه در مورد املاك ممكن است ایجاد شود و گاه باعث به وجود آمدن اختلاف و دعاوی شود وقف می باشد كه مشاوره حقوقی ملکی دادگان نیز به ارائه مشاوره حقوقی در این مورد به مراجعین می پردازد آنچه كه گروه حقوقی دادگان بسیار مورد عنایت قرار می دهد استفاده از مشاوران حقوقی مجرب و متخصص در مسائل و دعاوی حقوقی برای ارائه نمودن مشاوره حقوقی می باشد كه به یاری خداوند این مهم در گروه دادگان مورد توجه می باشد.
در مورد وقف ابتدا به تعریفی از آن می پردازیم و مسائل و مواردی كه اشخاص ممكن است نیاز به آن داشته باشند را بررسی می كنیم كه البته تمامی موارد مرتبط با وقف را نمی توان در اینجا گنجاند بنابراین مشاوره حقوقی ملکی دادگان آمادگی ارائه نمودن خدمات در زمینه وقف به صورت حضوری و آنلاین را دارا می باشد .
در مورد وقف در قانون مدنی در ماده ی 55 چنین آمده است : وقف عبارتست از حبس كردن عین مال و تسبیل منافع مال .
مقصود از حبس كردن عین مال نگاه داشتن عین مال از نقل و انتقال و تصرفاتی كه موجب تلف عین مال می گردد ، می باشد. زیرا منظور از وقف انتفاع و بهره مندی دایم و همیشگی موقوف علیهم از مال موقوفه می باشد . همچنین منظور از تسبیل منافع ، واگذارى منافع در راه خدا ، و امور خیریه و اجتماعى می باشد.
همچنین در بند 7 الحاقی به ماده ی 1 قانون تشکیلات و اختیارات سازمان حج و اوقاف بیان شده است :
اثلاث باقیه ، محبوسات ، نذور، صدقات و هر مال دیگرى كه به غیر از وقف براى امور عام المنفعه و خیریه اختصاص یافته در حكم موقوفات عامه است و چنانحه فاقد متولى و متصدى باشد با اذن ولى فقیه تحت اداره و نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه قرار خواهد گرفت .
انواع وقف :
از یك جهت وقف به عام و خاص ، تقسیم می شود :
الف ) وقف عام : وقف عام وقفى می باشد كه راجع به جهات عامه است .
مانند مساجد ، مدارس و مانند این موارد.
ب ) وقف خاص : وقف خاص به وقفی می گویند كه به افراد معینى اختصاص دارد مانند وقف بر اولاد .
قبول وکالت و مشاوره حقوقی در دعاوی ملکی ناشی از خلع ید توسط وکیل پایه یک دادگستری
 دپارتمان حقوقی املاک و مستغلات موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  با بهره گیری از وکیل ملکی متخصص و با تجربه در زمینه ی امور ملكی ، خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب و قبول وکالت ، در خصوص دعاوی ملکی و دعاوی ناشی از قرارداد ، ارائه می نماید . یكی از مواردی كه در امور ملکی مورد دعوی قرار می گیرد دعوای خلع ید و تخلیه می باشد كه گروه دادگان با دارا بودن وکیل ملکی متخصص در این زمینه ارائه خدمات می نماید .
از لحاظ حقوقی خلع ید به عنوان دعوایی گویند که مالک یک مال غیر منقول ( خانه ، مغازه ، زمین ) به طرفیت متصرف غیر قانونی مال خود اقامه می نماید و از دادگاه ( امروزه شورای حل اختلاف ) خواهان پایان بخشیدن به روند تصرف غیر مجاز متصرف و خارج نمودن ملك وی و تحویل به او می شود .
لازم به ذکر می باشد كه دعوای خلع ید با دعوای تصرف عدوانی و تخلیه ید تفاوت دارد چون منشاء دعوای خلع ید غصب می باشد و هیچ قراردادی میان مالک و متصرف وجود ندارد ولی در تخلیه قراردادی موجود می باشد اما با وجود اینكه مدت اجاره پایان یافته است مستاجر حاضر به تخلیه ملک نمی باشد اینجا لازم است دعوای تخلیه مطرح گردد که در آن مالکیت عین ملک نیز شرط نمی باشد و همین که مالک منافع هم باشد کفایت می نماید .
لذا با این توضیحات باید گفت در مورد ملك مسائل و اختلافاتی ممكن است ایجاد گردد كه در زندگی اشخاص تأثیر به سزایی دارد بنابراین لازم است اشخاص در برخورد با این موارد با مشاوره حقوقی و وکیل ملکی متخصص در زمینه ی امور ملكی بتوانند با خیالی آسوده به نتیجه مطلوب برسند .

وکیل ملکی خلع ید ، وکیل ملکی رفع تصرف عدوانی ، وکیل ملکی رفع مزاحمت ، وکیل ملکی الزام به فک رهن ، وکیل ملکی تخلیه اماکن ، وکیل ملکی اخذ صورتمجلس تفکیکی ، وکیل ملکی مطالبه ثمن معامله ، وکیل ملکی ابطال قرارداد ، وکیل ملکی اجرت المثل ، وکیل ملکی موقوفات عام و خاص ، وکیل پایه یک دادگستری

 خدمات دعاوی ملکی موسسه حقوقی و بین المللی یسنا به شرح ذیل می باشد.
1- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی از موجر و مستاجر
2- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازدستور تخلیه
3- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازحکم به تخلیه
4- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازسرقفلی
5- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازحق کسب و پیشه و تجارت
6- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تنظیم سند رسمی اجاره
7- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به پرداخت اجاره معوقه
8- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازتجویز انتقال منافع
9- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازفسخ اجاره
10- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازتعدیل
11- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازدعاوی وقف
12- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازابطال وقف نامه
13- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازاثبات وقفیت
14- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازتنظیم سند رسمی اجاره موقوفه
15- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازاثبات عدم صلاحیت وکیل موقوفه
16- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازسرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت مورد اجاره وقفی
17- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازاعتراض به نظر شعب هیات تحقیق اوقاف
18- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی از معاملات املاک
19- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تنظیم سند رسمی
20- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به ایفای تعهدات قراردادی
21- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمطالبه ثمن معامله
22- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازاعلام بطلان معامله
23- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازتایید فسخ
وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمطالبه خسارت عدم انجام یا تاخیر در انجام تعهد
24- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تحویل مبیع
25- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به فک رهن
26- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمشارکت در ساخت
27- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به ایفای تعهدات قراردادی
28- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تکمیل بنا
29- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به اخذ پایان کار
30- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی
31- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تحویل مبیع
32- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمطالبه خسارت عدم انجام یا تاخیر در انجام تعهد
33- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تنظیم سند رسمی
34- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمسائل ناشی از شرط داوری در قرارداد
35- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازدعاوی تصرف
36- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازخلع ید
36- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازرفع تصرف
37- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازتصرف عدوانی
38- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازرفع ممانعت از حق
39- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازرفع مزاحمت
40- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی به املاک مشاع
41- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازدستور فروش
42- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازافراز ملک مشاع
43- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازتفکیک ملک مشاع
44- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازخلع ید مشاعی
45- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازحکم به فروش
46- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازدعاوی پیش فروش ساختمان
47- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به ایفای تعهدات قراردادی
48- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تکمیل بنا
49- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به اخذ پایان کار
50- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی
51- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تحویل مبیع
52- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمطالبه خسارت عدم انجام یا تاخیر در انجام تعهد
53- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازالزام به تنظیم سند رسمی
54- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمسائل ناشی از شرط داوری در قرارداد
55- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازدعاوی کیفری مربوط به پیش فروش ساختمان
56- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازدعاوی مربوط به آپارتمان
57- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمطالبه هزینه های تعمیر و نگهداری قسمت های مشاعی
58- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازمطالبه شارژ
59- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازبیمه آپارتمان
60- وکیل متخصص و پایه یک دادگستری در دعاوی ناشی ازتخریب و نوسازی آپارتمان فرسوده
 بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام که درآینده بار حقوقی خواهد داشت با یک وکیل متخصص (همانند کاری که افراد در کشورهای پیشرفته انجام می دهند) مشورت نمائیم تا جلوی خسارات آتی را بگیریم و در صورت بروز اختلافات قبل از اقدام حقوقی حتما با یک وکیل مشورت کنیم که چه بسی یک مشورت ساده و صرف هزینه ای اندک جلوی خسارات و راه های طولانی دادگاهها و اطاله وقت مان را بگیرد .
موسسه حقوقي بین المللی یسنا هميار و پشتيبان شماست.
در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر كليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين كرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *