قبول وکالت مشاور در کلیه امور حقوقی حقوقی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

وکیل پایه یک دادگستری ، وکیل کیفری ( جزایی ) ، وکیل حقوقی ( مدنی ) ، وکیل خانوادگی (طلاق و ازدواج ) ، وکیل ملکی ، وکیل دیوان عدالت اداری ، وکیل مهاجرتی ، وکیل مهاجرین و اتباع خارجه ، وکیل ثبت احوال ، وکیل داوری وصلح و سازش ، وکیل ایرانیان مقیم خارجه از کشور ، وکیل دادگاه تجدید نظر ، وکیل وصول مطالبات ، وکیل بانکی ، وکیل ارزی ، وکیل بازرگانی ، وکیل تصادفات و خسارات بیمه ای ، وکیل ثبتی ، وکیل اخذ نمایندگی و ایزو ، وکیل امور قراردادها
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید 
   www.yasnahome.com
www.yasnasa.com
 www.yasnairan.com
www.yasnalawyer.com
www.yasnamigration.com
 (نقش وکیل و مشاورخوب این است که احتمال خطاها را کم کند و در تصمیم گیری درست شما را یاری نماید )

 

موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا  خدمات حقوقی متنوعی به ایرانیان مقیم خارج از کشور ارایه می‌نماید. مشاوره و قبول وکالت در زمینه امور سیاسی ، خانوادگی، دعاوی ملکی و نیز سرمایه گذاری و غیره در ایران از اهم این خدمات هستند. وکلا و مشاوران حقوقی موسسه، آمادگی برگزاری جلسات مشاوره و وکالت را در تمامی کشورها و در کوتاه ترین زمان ممکن دارند.
درحال حاضر تعداد کثیری از هموطنان در خارج از مرزهای جغرافیایی به سر می برند که هر یک به دلایلی به طور موقت و یا دائمی امکان حضور درخاک ایران را ندارند اما به موجب اصل 34 قانون اساسی که دادخواهی را حق مسلم هر فرد می داند ، لذا ایرانیان خارج از کشور نیز حق دادخواهی از محاکم ایران را دارا می باشند.که ممکن است این دعاوی  راجع به امور حسبی از قبیل اخذ گواهی حصر وراثت  و صدور حکم حجر و غیره باشد و نیز می تواند  موضوع مربوط به امور  ترافعی  از قبیل خلع ید از املاک ایشان ، وصول مطالبات ایرانیان خارج از کشور، شناسایی و تنفیذ و اجرای آراء صادره از محاکم دیگر کشورها  و امثالهم باشد ، که این مؤسسه با توان بالای علمی وکلای عضو و تجارب فراوان در این خصوص در مسیر دادخواهی و احقاق حق ایرانیان خارج از کشور سابقه درخشانی داشته و همراه هموطنان، از ابتدا تا خاتمه  این مسیر خواهد بود.
قبول وکالت و مشاوره برای  ایرانیان خارج از کشور
شما هموطنان عزیز مقیم خارج از کشور می توانید به صورت حضوری و هم غیر حضوری، نسبت به اعطای وکالت، جهت انجام امور حقوقی و اداری تان در ایران توسط وکیل اقدام نمایید.
گام اول: ابتدا موضوع خود را از طریق راههای ارتباطی با ما مطرح نمایید:
گام دوم: منتظر پاسخ ما باشید (اگر از طریق تلگرام موضوع خود را مطرح کنید در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.)
گام سوم: در صورتی که موضوع حقوقی شما قابل انجام بود می توانید از طریق کنسولگری یا سفارت ایران در محل اقامت خود اقدام به تنظیم و امضای وکالتنامه نموده و آنرا به همراه مدارک به آدرس ما پست کنید (متن وکالتنامه و مشخصات وکیل برای شما ارسال خواهد شد.)
 خدمات موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا برای  ایرانیان مقیم خارج به طور خلاصه عبارت است از:
1- ارائه مشاوره حقوقی تلفنی به صورت رایگان از ساعت 9 الی 18 به وقت ایران از شنبه تا چهارشنبه
2- قبول وکالت و پیگیری امور حقوقی در مراجع دادگستری ازجمله دفاع از دعاوی طرح شده علیه ایشان، طرح دعوا به وکالت از این افراد و ….
 3- اداره اموال و املاک موجود در ایران (اجاره، خرید، فروش، و امثال آن)
4- پیگیری ممنوعیت خروج از کشور و رفع آن
 5- سایر امور و مسائل قابل توکیل و قابل پیگیری از سوی وکیل دادگستری
6- کلیه دعاوی و امور توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می شود.
7- در کلیه پرونده ها دو وکیل پایه یک و البته با یک دستمزد اعلام وکالت و دخالت می نمایند.
8- کلیه پرونده ها در صورت تمایل موکل توسط وکیل خانم یا وکیل آقا قابل پیگیری است.
9- دستمزد وکیل (حق الوکاله) با توافق طرفین تعیین می شود و در صورت عدم توانایی پرداخت یکجا در چند قسط پرداخت می شود.
 ارائه این خدمت از آن جهت ضروری می نماید که در حال حاضر تعداد زیادی از ایرانیان به دلایل مختلف (ازجمله پناهندگی و مهاجرت و اقامت موقت و اخذ تابعیت مضاعف) در خارج از کشور زندگی می کنند و به دلیل تعلق مادی و معنوی نیازمند دریافت خدمات حقوقی و پیگیری امور در مراجع قضایی و اداری هستند.
 فرآیند حقوقی طلاق برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا  ارائه دهنده خدمات مشاوره تلفنی حقوقی ، مشاوره حقوقی ، مشاوره حقوقی در امور طلاق ،ملک، امور ثبتی، مهریه،نفقه و …. ، وکیل طلاق ، وکیل ملک ، وکیل در امور قراردادی و اراده دهنده مشاوره حضوری در کلیه امور حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری
قوانین کشور ما در مورد طلاق بسیار روشن است با وجود این وقتی طلاقی رخ می‌دهد مشکلات زیادی را برای هر دو طرف ایجاد می‌کند، مواردی مانند طلب مهریه، تعیین تکلیف جهیزیه، حق بچه‌های احتمالی و … مسائلی هستند که در مسیر جدایی زوجین مطرح می‌شود. حالا تصور کنید دو ایرانی خارج از مرزهای کشور تصمیم به طلاق بگیرند.
اگر مقررات کشور متبوع رعایت نشود حقوق کسب شده قابلیت شناسایی شاکی و اجرا در ایران را ندارد و اگر حقوق کشور خارجی محل اقامت رعایت نشود فرد مقیم با ضمانت اجراهای رعایت نشدن حقوق خارجی کشور محل اقامت مواجه می‌شود؛ در واقع ایرانی مقیم خارج از کشور باید با احتیاط عمل و مقررات امری هر دو کشور متبوع و محل اقامت را رعایت کند.
احترام به ادیان رسمی
از طرف دیگر طبق اصول ۱۲ و ۱۳ قانون اساسی، دین رسمی‌ایران، اسلام و مذهب جعفری اثنی‌عشری است و این اصل الی‏الابد غیرقابل تغییر است، البته مذاهب دیگر اسلامی‌اعم از حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی دارای احترام کامل هستند و پیروان این مذاهب در انجام مراسم مذهبی، طبق فقه خودشان آزادند و در تعلیم و تربیت دینی و احوال شخصیه (ازدواج، طلاق، ارث و وصیت) و دعاوی مربوط به آن در دادگاه‏ها رسمیت دارند و در هر منطقه‏ای که پیروان هر یک از این مذاهب اکثریت داشته باشند، مقررات محلی در حدود اختیارات شوراها بر طبق آن مذهب خواهد بود. از سوی دیگر ایرانیان زرتشتی، کلیمی‌و مسیحی تنها اقلیت‌های دینی شناخته می‏شوند که در حدود قانون در انجام مراسم دینی خود آزادند و در احوال شخصیه و تعلیمات دینی بر طبق آیین خود عمل می‌کنند.
اگر زن و مرد ایرانی، به عنوان مثال مقیم آمریکا، در مذاهبشان تشریفات خاصی در طلاق وجود نداشته باشد (اقلیت مذهبی یا دینی نباشند) و حقوق کشور محل اقامت با حقوق مذهبی آنها در تعارض باشد دین حاکم در ایران قابلیت شناسایی و اجرا را دارد.
 اگر در باره زوجین مقیم خارج از کشور به سبب انجام ندادن تشریفات طلاق، حکم طلاق دادگاه خارجی در ایران مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفت توافق‌های مالی یا غیرمالی مربوط و وابسته به موضوع طلاق نیز کان لم یکن می‌‌شود؛ زیرا معمولاً این توافق‌ها به همراه انحلال نکاح، یک واحد و کل غیرقابل تجزیه را تشکیل می‌دهند که بخش اساسی و زیربنایی موضوع طلاق است و با روبه‌رو شدن آن با موانع حقوقی، توافق‌های روبنایی و جنبی (شامل مالی و غیرمالی) فاقد اثر حقوقی می‌شود.
مباحث خانوادگی ایرانیان خارج از کشور
«قوانین مربوط به احوال شخصیه، از قبیل نکاح و طلاق و اهلیت اشخاص و ارث، در مورد تمام اتباع ایران، ولو این که مقیم در خارجه باشند، مجری خواهد بود» حقوق ایران نیز در مورد مذاهب رسمی آن را به مقررات مذهبی فرد ایرانی ارجاع می‌دهد اما کشور محل اقامت گاه مقرراتی متفاوت و حتی معارض با حقوق متبوع شخص دارد که باعث ایجاد تعارض قوانین می‌‌شود و در مواردی نمی‌توان راه حل جامعی برای رفع تعارض بین حقوق متبوع و حقوق کشور محل اقامت یافت؛ بنابراین هر حقوق در سرزمین خود لازم‌الاجرا و معتبر است.
 طبق ماده ۹۶۳ قانون مدنی روابط شخصی و مالی بین زوجین را اگر زوجین تبعه یک دولت نباشند تابع قوانین دولت متبوع شوهر می‌داند بنابراین مقررات و تشریفات طلاق بین زوجین ایرانی و زوج خارجی تابع حقوق متبوع زوج خارجی است. در اینجا نیز اگر این خانواده مقیم خارج از کشور باشند کشور محل اقامت ممکن است راه حل متفاوتی داشته باشد.
اگر زوج و زوجه هر دو خارجی و در ایران حضور داشته باشند، برای موضوع‌های مربوط به انحلال نکاح، طبق ماده ۴ قانون حمایت از خانواده مصوب سال ۹۱ به دادخواست آنان رسیدگی می‌شود و دادگاه‌های خانواده صلاحیت رسیدگی به این موضوع را دارند. اصولاً صلاحیت مراجع قضایی عام است و وابسته به تابعیت اشخاص نیست.
نگاه قانون به طلاق شیعه
طبق اصول ۱۲ و ۱۳ قانون اساسی و قانون خاص لزوم رعایت احوال شخصیه ایرانیان غیرشیعه اقلیت‌های دینی از لحاظ ماهوی در مباحث احوال شخصیه و من جمله طلاق تابع مقررات خودشان هستند. از لحاظ مرجع رسیدگی نیز مانند سایر ایرانیان، دادگاه‌های خانواده صلاحیت رسیدگی به موضع طلاق آنان را دارند. وی می‌گوید: اما در قسمت آخر تبصره ماده ۴ قانون حمایت از خانواده، تاسیس بی‌سابقه‌ای مقرر شده است مبنی بر اینکه تصمیم‌های مراجع عالی اقلیت‌های دینی مذکور در امور حسبی و احوال شخصیه آنان از جمله نکاح و طلاق، معتبر و توسط محاکم قضایی بدون رعایت تشریفات، تنفیذ و اجرا می‌شود.
بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام که درآینده بار حقوقی خواهد داشت با یک وکیل متخصص (همانند کاری که افراد در کشورهای پیشرفته انجام می دهند) مشورت نمائیم تا جلوی خسارات آتی را بگیریم و در صورت بروز اختلافات قبل از اقدام حقوقی حتما با یک وکیل مشورت کنیم که چه بسی یک مشورت ساده و صرف هزینه ای اندک جلوی خسارات و راه های طولانی دادگاهها و اطاله وقت مان را بگیرد .
موسسه حقوقي بین المللی یسنا هميار و پشتيبان شماست.
در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر كليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين كرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.

 

 

هرگز نترس که صدای خود را برای صداقت و حقیقت و دلسوزی در مقابل بی عدالتی و دروغ گویی و طمع بالا ببری اگر تمام مردم دنیا این عمل را انجام دهند، زمین را تغییر می دهد.
مدیر عامل موسسه حقوقی یسنا
مهدی افشارزاده