قبول وکالت و مشاوره در کلیه امور حقوقی شرکتهای داخلی و خارجی، امور حقوقی ( مدنی) کیفری ( جزایی) ، امور حقوقی اتباع خارجه در ایران ،امور قراردادهای داخلی و بین المللی

وکیل پایه یک دادگستری ، وکیل کیفری ( جزایی ) ، وکیل حقوقی ( مدنی ) ، وکیل خانوادگی (طلاق و ازدواج ) ، وکیل ملکی ، وکیل دیوان عدالت اداری ، وکیل مهاجرتی ، وکیل مهاجرین و اتباع خارجه ، وکیل ثبت احوال ، وکیل داوری وصلح و سازش ، وکیل ایرانیان مقیم خارجه از کشور ، وکیل دادگاه تجدید نظر ، وکیل وصول مطالبات ، وکیل بانکی ، وکیل ارزی ، وکیل بازرگانی ، وکیل تصادفات و خسارات بیمه ای ، وکیل ثبتی ، وکیل اخذ نمایندگی و ایزو ، وکیل امور قراردادها
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید 
   www.yasnahome.com
www.yasnasa.com
 www.yasnairan.com
www.yasnalawyer.com
www.yasnamigration.com
 (نقش وکیل و مشاورخوب این است که احتمال خطاها را کم کند و در تصمیم گیری درست شما را یاری نماید )

 

قبول کلیه امور حقوقی شرکت‌ها و دفاتر و موسسات
موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا  با بهره گیری از وکلای مجرب پایه یک دادگستری در زمینه تمام امور دعاوی حقوقی در زمینه های مختلف، با سابقه بیش از صدها پرونده موفق و پشتوانه رضایت مراجعین، آمادگی قبول وکالت و ارائه مشاوره در کلیه امور حقوقی شرکتها و موسسات تجاری داخلی و خارجی  در کمترین زمان ممکن و بهترین هزینه وکالت را دارد.
تقریبا تمام شرکت های معتبر دنیا از افرادی تحت عنوان وکیل یا مشاور حقوقی و یا مدیر حقوقی بهره میگردند و در اکثر ارگان ها اداره ای تحت عنوان دایره حقوقی وجود دارد این امر نشان دهنده اهمیت اعمال حقوقی می باشد.خیلی از شرکت های تازه تاسیس با توجه به عدم اطلاعات کافی و عدم آشنایی با مسائل حقوقی اعمال حقوقی زیادی مرتکب می شوند (صدور چک، صدور رسید وفاکتور، صدور بارنامه و ثبت شرکت و……..)و بعدها به علت عدم رعایت و توجه به نکات اساسی در انجام آن اعمال دچار مشکلات عدیده ای می شوند که بعضا منجر به انحلال شرکت و زندانی شدن مدیر عامل آن می گردد.
حال شایسته است که مدیران کلیه اعمال خود را اعم اعمال از تجاری ،استخدام و…را برای جلوگیری از عواقب بعدی با مشورت و نظارت وکیل دادگستری به انجام برساند. ما با بهره گیری از مشاوران خبره و وکلای زبده با عقد قرارداد شما را در این امر یاری می رسانیم حتی اگر در شهرستان ها یا خارج از کشور حضور داشته باشید با انجام ویدئو کنفرانس ، فکس و ایمیل و انجام مشاوره های تلفنی شما را در این امر یاری می کنیم و در صورت لزوم به شهرستان ها و یا کشور مورد نظر عزیمت خواهیم نمود. وکلای ما با تبحر وتخصص در زبان های مختلفی نظیر آلمانی ، انگلیسی و عربی و آذری امکان حضور در بسیاری از کشورها و شهرها را دارا می باشد.
دعاوی شرکت ها
گسترش روز افزون روابط اجتماعی، اقتصادی، تجاری و شغلی، امکان آگاهی انسان ها بر تمامی قواعد و ضوابط و قاوانین حاکم بر شغلشان را از آنها سلب می نماید. بنابر این آنها نیاز دارند به منظور انجام صحیح فعالیت های خود و احقاق حق و حقوق خود، از مشاوران خبره کمک بگیرند. همین امر در زمینه فعالیت های سازمان ها و شرکت ها نیز صادق است. مشاور امور حقوقی شرکت ها می تواند مدیران را در زمینه دعاوی شرکت ها راهنمایی نماید.
دعاوی حقوقی مختلفی در بسیاری از مراجع قضایی مربوط می شود، اما دعاوی شرکت ها همواره یکی از پیچیده ترین دعاوی حقوقی محسوب می شود. بنابراین لزوم وکیل و مشاور حقوقی در هر شرکتی قابل چشم پوشی نیست.
دعاوی شرکت ها شامل چه مواردی است؟
شرکت ها و سازمان های تجاری با مسائل مختلفی روبرو هستند. این مسائل می توانند مالی، قانونی، درون سازمانی و … باشند. هرگونه بروز مشکل و اختلاف و طرح دعوی مربوط به مسائل حقوقی شرکت، نیازمند یک مشاور آگاه و خبره جهت حل و فصل هرچه سریعتر آن است.
دعاوی شرکت ها می تواند در زمینه های ذیل باشد:
مشاور حقوقی شرکت
تأسیس شرکت، تغییرات شرکت و تدوین اساسنامه
مطالبات معوقه شرکت
قراردادها و آیین نامه های درون سازمانی
قراردادهای خرید و فروش و قواعد حاکم بر معاملات
ورشکستگی، ابطال تصمیمات و انحلال شرکت
اختلافات شرکاء یا ذی نفعان
امور مربوط به جذب و عزل کارمندان
سایر مسائل حقوقی بنا به حوزه فعالیت شرکت
یک مشاور حقوقی خوب تجربه و علم کافی را در زمینه حل و فصل کلیه دعاوی فوق دارد. در نتیجه وی می تواند تمامی دعاوی شرکت را به صورت یکجا قبول نماید.
شرایط قبول دعاوی شرکت ها
مشاوران حقوقی شرکت ها، می توانند کلیه امور حقوقی یک شرکت را به صورت پروژه ای یا ثابت قبول نمایند.
شرکت ها و سازمان های بزرگ و عمدتاً دولتی، اغلب یک یا چند مشاور حقوقی را به صورت ثابت به استخدام خود در می آورند و کلیه امور حقوقی شرکت ها را به وی می سپارند. قبول یک جا دعاوی شرکت ها، مزایای زیادی را به دنیال دارد. از جمله آنکه مشاوران به خصوصی در جریان تمام جزئیات شرکت از بدو تأسیس هستند.
بنابراین آنها وقت زیادی را صرف مطالعه دوباره پرونده های پیشین نمی نمایند. علاوه بر این، آنها به صورت مستقل تمامی مسائل حقوقی شرکت را دنبال نموده و از بروز مشکلات حقوقی احتمالی جلوگیری می نمایند.
در مقابل، گروهی از مدیران، در هنگام ایجاد شکایات علیه شرکت و بروز مشکلات حقوقی، به یک تیم مشاوره حقوقی شرکت ها مراجعه نموده و وکالت پرونده را به آنها می سپارند.
بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام که درآینده بار حقوقی خواهد داشت با یک وکیل متخصص (همانند کاری که افراد در کشورهای پیشرفته انجام می دهند) مشورت نمائیم تا جلوی خسارات آتی را بگیریم و در صورت بروز اختلافات قبل از اقدام حقوقی حتما با یک وکیل مشورت کنیم که چه بسی یک مشورت ساده و صرف هزینه ای اندک جلوی خسارات و راه های طولانی دادگاهها و اطاله وقت مان را بگیرد .
موسسه حقوقي بین المللی یسنا هميار و پشتيبان شماست.
در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر كليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين كرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.