قبول و کالت و مشاوره در ارسال حوالجات ارزی ( خرید و فروش انواع ارز ، دلار ، یورو ، درهم )

 خدمات ارزی ، خرید و فروش انواع ارز ( یورو ، دلار ، درهم و غیره ) ،انجام کلیه حوالجات ارزی به کلیه کشورها ، انتقال ارز از طریق از طریق سوئیفت بانکی ، نقل و انتقالات ارزی در امور معاملات ملکی و ثبتی ، نقل و انتقالات ارزی در امور مهاجرتی ، نقل و انتقالات ارزی در امور بازرگانی و تجاری ، نقل و انتقالات ارزی ملکی و ثبتی ،کلیه معاملات ارزی در ایران و سایر کشورها توسط وکیل پایه یک دادگستری
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید 
   www.yasnahome.com
www.yasnasa.com
 www.yasnairan.com
www.yasnalawyer.com
www.yasnamigration.com
 (نقش وکیل و مشاورخوب این است که احتمال خطاها را کم کند و در تصمیم گیری درست شما را یاری نماید )

 

پذیرفتن  وکالت و مشاوره در نقل و انتقالات ارزی و انواع حوالجات از ایران به کلیه کشورها و بلعکس زیر نظر وکلای حقوقی و بین المللی
شما در هر کشوری که هستید کافی است از طریق سیستم بانکی (سیستم سوئیفت) وجه مورد نظر را از بانک مبدا خود به یکی از حساب های معرفی شده موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  در کشورهای مختلف  واریز نمایید. در کمتر از ۲۴ ساعت، پس از کسر کارمزد توسط بانک های مبدا و واسط و با توجه به نوع و نرخ روزانه ارز به حساب ما واریز شده ، و با بهترین نرخ ، معادل ارزی آن را در کشور مبدا ( بصورت نقدی یا به حساب ) واریز خواهد شد. نقد کردن درآمد ارزی
در حال حاضر تاجران و بازرگانان ، سرمایه گذاران  ، مهاجرین ، دانشجویان، گردشگرانو غیره در ایران که نیاز دارند درآمدهای خود را به ریال نقد کنند. لذا  موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  می تواند درآمدهای ارزی شما، در هر حجمی را، در سریع ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت نقد کند.
به منظور تسهیل در نقد کردن درآمد ارزی ، موسسه حقوقی و بین المللی یسنا آمادگی دارد ارز شما را در هر میزانی، به نرخ روز خریداری کند. پس از تأیید واریز ارز مزبور به حساب ما در خارج از کشور، معادل ریالی آن به حسابی که شما در داخل کشور معرفی می کنید واریز خواهد گردید
پذیرفتن  وکالت و مشاوره در نقل و انتقالات ارزی و انواع حوالجات از ایران به کلیه کشورها و بلعکس زیر نظر وکلای حقوقی و بین المللی
 اگر قصد ارسال پول به کشور ایران و بلعکس  برای ( امور مهاجرتی ،  امور بازرکانی ، سرمایه گذاری ، امور ثبتی  و غیره ) را دارید و به دنبال روش مناسب برای انجام این کار هستید، موسسه حقوقی و بین المللی یسنا بهترین و آسوده ترین مسیر را پیش پای شما قرار می دهد. شما می توانید نقل و نتقالات ارزی خود را به حساب های بانکی که این موسسه تایید می نماید  دیپازیت کرده و یا اگر نگران محدودیت ها و یا موانع انتقالات بانکی در کلیه کشورها هستید ، شخصا وجه مورد انتقال خود را به دفاتر اعلام شده توسط این موسسه در کشورهای مختلف  نقدا تحویل دهید و با بهترین نرخ ، معادل ارزی آن را در کشور مبدا ( بصورت نقدی یا  به حساب ) واریز خواهد شد.
  خدمات ارزی  ( نقل و انتقالات مالی و ارزی و حوالجات ) موسسه حقوقی و بین المللی یسنا بشرح ذیل می باشد:
1- فرستادن پول به هر میزان و از هر نوع آن
2- انتقال ارز به حساب های بانکی در سراسر جهان
3- حواله ارزی توسط شبکه های مالی بین المللی اعم از western union ، Money gram ، Swift
4- حواله تحویل نقدی و پرداخت لحظه ای ارز (اسکناس) در مقصد
5- ارسال پول به صورت فوری بدون حساب بانکی
6- پرداخت آنلاین هزینه خدمات و سرویس های بین المللی
7- خرید اینترنتی کالا و خدمات از میلیون ها وب سایت سراسر دنیا
8- حواله ارزی جهت کالاهای وارداتی یا سفارش نمونه کالا
9- حواله پول و پرداخت آنلاین هزینه سفارت کشورهای مختلف از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، انگستان و …کلیه کشورهای شینگن و کشورهای آسیایی و افریقای و امریکایی
10- ارسال آنلاین پول و دیگر خدمات مربوط به کارت های اعتباری و اکانت های بین المللی
11- حواله به آمریکا، انگلیس و کانادا و کلیه کشورها به صورت حواله داخلی
12- انتقال پول به صورت ویژه از سراسر دنیا به ایران
13- حواله های دانشجویی فوری و بدون کارمزد
و طیف گسترده ای ، متنوع و متفاوتی از خدمات ارزی و مالی توسط موسسه حقوقی و بین المللی یسنا
نقل و انتقالات ارزی به روش سیستم سوئیفت ( حواله بانکی ) زیر نظر وکلای تخصصی و بین المللی
یکی دیگر از روش های انتقال وجه به خارج از کشور از طریق حواله سوئیفت است این روش یکی از امن ترین روش ها جهت انتقال وجه است که تمام انتقال وجه رمز گذاری میشود موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با در نظر داشتن این که روش سوئیفت یکی از بهترین روش های انتقال وجه است، این خدمت را به هموطنان عزیزمان ارائه می دهد.
حواله ارزی سوئیفت به انتقال پول بین بانکی اطلاق می گردد که بنا به تقاضای مشتریان حقیقی و حقوقی، توسط بانک و یا موسسات مالی دارای مجوز رسمی مانند صرافی، از بانک یک کشور به عنوان مبدا به بانکی در کشور دیگر صورت می پذیرد.
حواله ارزی که به نام TT نیز شناخته می شود، از طریق شبکه جهانی سوئیفت صورت می پذیرد. شبکه سوئیفت با گستردگی جهانی خود محدودیتی در زمان و مرز برای ارسال پیام های خود ندارد و دسترسی به هزاران موسسه مالی و بانکی در تمام دنیا را امکان پذیر می نماید.
سوئیفت با دارا بودن بالاترین سطح استاندارد امنیتی عمدتا به عنوان زبان مشترک برای کابران خود در سطح جهان طراحی شده و موجبات افزایش بهره وری و کاهش خطا و هزینه های عملیاتی را فراهم نموده است.
قبول وکالت و مشاوره در نقل و انتقالات ارزی و حوالجات از طریق  حواله وسترن یونیون یا حواله مانی گرام به کلیه کشورها زیر نظر وکلای حقوقی و بین المللی
 به علت عدم وجود نمایندگی رسمی شرکت های وسترن یونیون و مانی گرام در ایران، ارسال حواله وسترن و مانی گرام به صورت مستقیم به ایران امکان پذیر نمی باشد، اگر قصد ارسال فوری وجه نقد حتی برای مبالغ پایین و بدون نیاز به حساب بانکی، توسط سیستم وسترن یا سیستم مانی گرام ، از سراسر دنیا به ایران را داشتید ، می توانید به یکی از دفاتر  موسسه حقوقی و بین المللی یسنا در نزدیکی محل اقامت خود در کلیه کشورها مراجعه کرده ، و وجه خود را ، به نماینده وسترن یا مانی گرام معرفی شده از طرف این موسسه ارسال کنید . معادل ارزی وجه کمتر از ۱ ساعت، توسط گیرنده یا در حساب بانکی معرفی شده از طرف شما، در کلیه کشورها  قابل برداشت خواهد بود.
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  به عنوان یک موسسه معتبر در ایران و طی قرارداد همکاری با دفاتر رسمی اروپایی آمریکایی، آسیایی ، افریقای خود در کشورهای مختلف ، امکان ارسال حوالجات ارزی به سراسر دنیا با سریعترین و امن ترین روش و بدون واسطه و بصورت قانونی برای هموطنان عزیز و گرامی فراهم آورده است.
حواله ارزی در حال حاضر نقش اساسی در اقتصاد بسیاری از کشورها ایفا نموده و کمک قابل توجهی به رشد اقتصادی مینماید. به منظور ارسال ارز از طریق یک بانک به حساب شخص یا شرکت در بانک مقصد از حواله ارزی شبکه سویفت استفاده می شود.
شرايط ، قوانين و نکات ارسال حواله :
1- طبق قوانين و مقررات بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران جهت احراز هويت کامل مشتري ، کپي کارت ملي ضميمه فرم درخواست حواله مي شود.
2- مشتري ملزم به تکميل فرم درخواست حواله به صورت کامل و خوانا ( به فارسي و لاتين) مي باشد و درصورت بروز هرگونه مشکل از جمله برگشت، تاخير، مسدود شدن ارز و … بر اساس درج اطلاعات ناقص و يا اشتباه در فرم حواله ، مسئولیت آن بر عهده مشتري بوده و صرافی پالادیوم هيچگونه مسئوليتي بر عهده نخواهد گرفت.
3- کليه کارمزدها و هزينه ها جهت اصلاحيه و پيگيري مجدد بر عهده مشتري مي باشد.
توجه: قابل ذکر است در صورت نقص يا اشتباه در اطلاعات موجود در فرم حواله بانکي، برگشت آن حواله، گاهي تا چند ماه به طول مي انجامد و مسئوليت اين اشتباه به عهده مشتری است.
4- حواله هاي ارزي فقط در صورت تاييديه برگشت بانک يا کارگزار مربوطه از نظر صرافي برگشتي تلقي مي شوند و مشتري بايستي براي اثبات ادعاي خويش مستندات لازم را ارائه دهد.
5- در صورت برگشت حواله به هر دليل (نواقص اطلاعات حساب گيرنده، قوانين بين المللي پولشويي و قوانين تحريم بانکي ايرانيان) کارمزد بانکي مربوطه از آن کسر شده و حواله مربوطه بعد از کسر کارمزد به صورت خالص برگشتي به مشتري مسترد خواهد شد و ظرف 24 ساعت پس از برگشت بايد از طرف مشتري تعيين تکليف شود.
الف: در صورتي که مشتري اعلام به حواله مجدد نمايد ( در شرايطي که امکان حواله مجدد وجود داشته باشد ) مي بايست کارمزدهاي مربوطه حواله فوق را پرداخت نمايد .
ب : در صورتي که مشتري درخواست وجه ريالي حواله را داشته باشد فقط به نرخ روز (نرخ خريد) با مشتري محاسبه و تسويه مي گردد. لذا نرخ اوليه خريد حواله ملاک تسويه نمي باشد و چه قيمت ارز مربوطه بالا رفته يا پايين آمده باشد فقط به نرخ روز از مشتري خريداري مي شود
6- اين صرافي فقط در شرايطي مي تواند نام فرستنده  ( ذکر نام فرستنده حواله يا با اوردر ) را در حواله بانکي ذکر کند که از قوانين کارگزار يا بانک مربوطه مانعي نداشته باشد و در غير اينصورت از نوشتن نام فرستنده معذور است.
7- در ارسال حواله های شرکتی ، درصورت درخواست بانک ارسال کننده ، مشتری موظف به ارائه پیش فاکتور و سایر مدارک مورد نیاز به صرافی میباشد.
8- حواله با هماهنگي قبلي و در صورت تسويه کامل تا پایان وقت بانکی همان روز ، قطعي تلقي مي گردد.
9- حواله هاي بانکي ناخالص بوده و کارمزدهاي بانکي پس از رسيدن به مقصد از مقدار حواله  کسر خواهد شد و با توجه به کشور و نوع بانک گيرنده و بانک واسط کارمزد بانک متغير است و اين صرافي در قبال آن هيچ مسئوليتي ندارد.
10- از اکثر حواله های بانکي بسته به نوع بانک واسط  و کشور و بانک مقصد بين 10 الي 100 دلار  کارمزد کسر مي شود و حواله های نت که بصورت مستقيم از يک بانک به همان بانک گيرنده واريز مي شود ، بدون کسر کارمزد بانکي میباشد – با هماهنگي صرافي.
11- زمان رسيدن حواله هاي بانکي تا سه روز کاري است (بدون در نظر گرفتن تعطيلات کشور مبداء و مقصد) که روال عادي انجام حواله هاي بانکي است و در صورت تاخير بيش از 5 روز کاری مشتري موظف است موضوع را جهت بررسي و پيگيري به صورت ايميل یا فکس به اطلاع صرافي برساند.
12- طبق قوانين بين المللي پولشويي بيشتر بانک ها از دريافت حواله هاي ارسالي (به خصوص دلار و یورو) به حساب هاي حقيقي (اشخاص) ممانعت مي کنند و در صورت انسداد يا برگشت این حواله ها ، مسئوليت آن به عهده مشتری است.
قوانين خاص بانکي برخي کشورها:
به دليل قوانين سخت و محکم کشورهاي اروپايي و آمريکايي به کليه مشتريان توصيه مي شود از قوانين بانکي کشور گيرنده اطلاع لازم و کافي را بدست آورده و سپس اقدام به ارسال ارز نمايند.
طبق قوانين کشورهاي انگليس، آمريکا، کانادا، استراليا و ژاپن حواله هاي داخلي (انتقال از يک بانک به بانک ديگر در همان کشور) شرايط خاصي براي جلوگيري از فرار مالياتي و فعاليت هاي غير قانوني وضع گشته است و نظارت کاملي براي جابجايي مبالغ بالا انجام مي گيرد و گاهي بانک ها پس از قبول حواله هاي داخلي با مبلغ بالا، آن مبلغ را مسدود کرده و تا زماني که گيرنده مستندات قانوني کافي جهت واريز به حساب را ارائه ننمايد براي ايشان مجوز برداشت صادر نمي گردد.
در برخي کشورها براي حساب هايي که متعلق به اشخاص حقيقي بوده محدوديت هاي خاصي قائل مي شوند که توصيه مي گردد قبل از ارسال حواله با بانک گيرنده هماهنگي لازم صورت پذيرد .
نکته : از ژانويه 2013 تا کنون کليه نقل وانتقالات به حساب اشخاص ايراني حتي داراي مليت هاي ديگر براي بيش از پنج هزار دلار در آمريکا و کانادا و سه هزار يورو در اروپا ،از طريق ارسال سويفت ممکن نيست و در صورت داشتن پاسپورت ديگر فرد دريافت کننده ايراني ارايه اسکن رنگي پاسپورت خارجي و مدارک ديگر الزامي است .
واحد پول واحدی برای سنجش داد و ستد کالا و خدمات است که در تسهیل انتقال کالا و خدمات نقشی اساسی دارد. به عبارت دیگر یکای پولی یک کشور، نام پول رایج در آن کشور است. در ادامه به معرفی تمامی واحدهای پولی جهان به تفکیک هر قاره خواهیم پرداخت.
واحد پول کشورهای آسیایی
1- واحد پول اردن : دینار اردن2- واحد پول افغانستان : افغانی3- واحد پول امارات متحده عربی : درهم4-    واحد پول ایران : ریال  5- واحد پول بحرین : دینار 6- واحد پول برمه (میانمار): کیات  7- واحد پول بنگلادش : تاکا  8-  واحد پول بوتان : روپیه هند 9- واحد پول پاکستان : روپیه  10- واحد پول تایلند : بات  11- واحد پول تایوان : یوان  12- واحد پول چین : یوان 13- واحد پول ژاپن : ین 14-  واحد پول سریلانکا : روپیه 15- واحد پول سوریه : لیره 16- واحد پول عراق: دینار 17- واحد پول عربستان : ریال 18- واحد پول عمان: ریال 19-واحد پول فلسطین : ریال 20- واحد پول فیلیپین : پزو 21- واحد پول قبرس : پوند قبرس 22- واحد پول قطر: ریال 23-   واحد پول کامبوج : ریبل 24-  واحد پول کره جنوبی : وون 25- واحد پول کره شمالی : وون 26-واحد پول کویت: دینار 26- واحد پول لائوس : کیپ 27- واحد پول لبنان : لیره 26- واحد پول مالزی : رینگیت 27- واحد پول مغولستان : توگریک 28- واحد پول نپال : روپیه 29- واحد پول ویتنام : دونگ 30-واحد پول هند : روپیه 31- واحد پول یمن : ریال
واحد پول کشورهای آفریقایی
 1- واحد پول آفریقای جنوبی : رائد 2- واحد پول آنگولا : کوان زاجدید 3- واحد پول اتیوپی : بیر 4- واحد پول اریتره : ناکفای اریتره 5- واحد پول الجزایر : دینار 6- واحد پول اوگاندا : شیلینگ اوگاندا 7- واحد پول تانزانیا : شیلینگ تانزانیا 8- واحد پول توگو : فرانک  CFA9- واحد پول تونس : دینار 10- واحد پول بنین : فرانک CFA 11- واحد پول بورکینافاسو ‌: فرانک  CFA12- واحد پول بوروندی : فرانک بوروندی 13- واحد پول جیبونی : فرانک جیبوتی14- واحد پول چاد : فرانک  CFA15- واحد پول رواندا : فرانک رواندا 16- واحد پول زامبیا : کواچا 17- واحد پول زئیر : نیوزئیر 18- واحد پول زیمبابوه : دلار 19- واحد پول ساحل عاج : فرانک CFA آفریقای غربی 20- واحد پول سنگال : فرانک  CFA21- واحد پول سومالی : شیلینگ 22- واحد پول سودان: دینار 23- واحد پول سیرالئون : لئون 24-  واحد پول سیشل : روپیه سیشل 25- واحد پول کامرون : فرانک  CFA26- واحد پول غنا : سدی 27- واحد پول کنگو: فرانک  CFA28- واحد پول کنیا : شیلینگ 29-واحد پول کومور : فرانک کومور 30- واحد پول گابون : فرانک  CFA31- واحد پول گینه استوایی: فرانک  CFA  32-  واحد پول گینه بیسائو : فرانک گینه 33-  واحد پول لسوتو : لوتی لسوتو 34- واحد پول لییریا : دلار 35- واحد پول لیبی : دینار 36- واحد پول ماداگاسکار : فرانک 37- واحد پول مالاوی : کواچای مالاوی 38- واحد پول مالی : فرانک  CFA 39- واحد پول مراکش : درهم 40- واحد پول موریتانی : وگیه 41- واحد پول موزامیک : متیکال 42- واحد پول نامیبیا : دلار 43- واحد پول مصر : لیره 44- واحد پول نیجر : فرانک CFA  45- واحد پول گامبیا : دالاسی 46- واحد پول نیجریه : نایرا
واحد پول کشورهای اروپایی
1- واحد پول آذربایجان : منات 2- واحد پول آلبانی : لک 3- واحد پول آلمان : یورو ، مارک 4- واحد پول آندورا  : پزوتا 5- واحد پول اتریش  : یورو ، شیلینگ 6- واحد پول ارمنستان : درام 7- واحد پول استونی : یورو ، کرون 8-  واحد پول اسکاتلند : پوند 9-  واحد پول اسپانیا : یورو ، پزوتا 10-  واحد پول اسلواکی : یورو ، کرونا 11- واحد پول اسلوونی : یورو ، تولار 12- واحد پول انگلیس : پوند 13- واحد پول اوکراین : کارابوانس 14- واحد پول ایسلند : کرون  15-واحد پول ایرلند : یورو ، پوند 16- واحد پول ایتالیا : یورو ، لیر 17- واحد پول بلاروس : روبل 18- واحد پول بلژیک : یورو ، فرانک 19- واحد پول بلغارستان : لو 20- واحد پول بوسنی و هرزگوین : مارک تبدیل‌پذیر 21- واحد پول پرتغال : یورو ، اسکودا 22- واحد پول ترکیه : لیر 23-واحد پول روسیه : روبل 24- واحد پول جمهوری چک : کرونا 25- واحد پول دانمارک : کرون 26- واحد پول رومانی : لی  27- واحد پول سوئد : کرون 28- واحد پول صربستان : دینار 29- واحد پول فرانسه : یورو ، فرانک 30-واحد پول فنلاند : یورو ، مارکا 31- واحد پول قبرس : یورو ، پوند 32-  واحد پول کرواسی : کونا 33- واحد پول گرجستان : لاری 34- واحد پول لتونی  : یورو ، لاتس 35- واحد پول لوکزامبورگ : یورو ، فرانک 36-واحد پول لهستان : زولو 37- واحد پول لیتوانی : یورو ، لیتا 38- واحد پول لیختن اشتاین : فرانک سوییس 39- واحد پول نروژ : کرون 40- واحد پول مجارستان : فورینت 41- واحد پول مقدونیه : دینار42-  واحد پول مولداوی : لئو 43- واحد پول مونته نگرو : یورو ، پرپر 44- واحد پول هلند: یورو ، گیلر 45- واحد پول یونان: یورو ، دارخما
واحد پول کشورهای آمریکایی
1- واحد پول آرژانتین : پزو 2- واحد پول آمریکا : دلار 3- واحد پول اکوادو : سوکر 4- واحد پول اوروگوئه : پزو 5- واحد پول باربادس : دلار 6-  واحد پول باهاما : دلار 7- واحد پول برزیل : ریل 8- واحد پول برمودا : دلار 9- واحد پول بولیویا : بولیویانو 10- واحد پول پاراگوئه : گورانی 11- واحد پول پاناما : بال بوا 12- واحد پول پرو : نیوسل 13- واحد پول جامائیکا : دلار 14- واحد پول جزائر فالکند : پوند 15- واحد پول سالوادور : کلن 16- واحد پول سورینا : گیلدز 17- واحد پول شیلی : پزو 18- واحد پول کاستاریکا : کولون 19- واحد پول کانادا : دلار 20- واحد پول کلمبیا : پزو 21- واحد پول کوبا : پزو 22- واحد پول گوادلوپ : فرانک 23- واحد پول مارتینیک : فرانک 24- واحد پول مکزیک : پزو 25- واحد پول نیکاراگوا : کوردبا 26- واحد پول ونزوئلا : بولیوار 27- واحد پول هاییتی : گرد 27- واحد پول هندوراس : لمپیرا 28-
واحد پول کشورهای قاره اقیانوسیه
1- واحد پول استرالیا : دلار استرالیا 2- واحد پول اندونزی : روپیه 3- واحد پول پاپوآ گینه نو : کینا 4- واحد پول تیمور شرقی : دلار آمریکا  5- واحد پول جزایر سلیمان : دلار جزایر سلیمان 6-  واحد پول ساموآی آمریکا : دلار آمریکا 7- واحد پول نیوزلند: دلار نیوزلند
 بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام که درآینده بار حقوقی خواهد داشت با یک وکیل متخصص (همانند کاری که افراد در کشورهای پیشرفته انجام می دهند) مشورت نمائیم تا جلوی خسارات آتی را بگیریم و در صورت بروز اختلافات قبل از اقدام حقوقی حتما با یک وکیل مشورت کنیم که چه بسی یک مشورت ساده و صرف هزینه ای اندک جلوی خسارات و راه های طولانی دادگاهها و اطاله وقتمان را بگیرد .
موسسه حقوقي بین المللی یسنا هميار و پشتيبان شماست.
در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر كليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين كرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.