ثبت شرکت عمان ، افتتاح حساب عمان ، اقامت عمان ، ویزا عمان ، وکیل عمان ، ازدواج عمان ، کار عمان
اکتبر 5, 2019
اقامت قطر ، ثبت شرکت قطر ، تحصیل در قطر ، کار در قطر ، ازدواج در قطر ، خرید ملک در قطر ، سرمایه گذاری در قطر ، رفع ریجکتی ویزا قطر
اکتبر 8, 2019
دریافت ویزای توریستی زیارتی کشور عراق توسط وکیل متخصص * مشاور خدمات بازرگانی ( صادرات و واردات ، حمل و نقل ، ترخیص کالا)  در کشور عراق توسط وکیل متخصص * دریافت ویزای تحصیلی و بورسیه کشور عراق توسط وکیل متخصص * دریافت اقامت کشور عراق از طریق سرمایه گذاری توسط وکیل متخصص * دریافت اقامت کشور عراق از طریق ثبت شرکت توسط وکیل متخصص * دریافت اقامت کشور عراق از طریق خرید سهام شرکت توسط وکیل متخصص * دریافت اقامت کشور عراق از طریق ثبت شعبه توسط وکیل متخصص * دریافت اقامت کشور عراق از طریق ازدواج توسط وکیل متخصص * دریافت اقامت کشور عراق از طریق تولد فرزند توسط وکیل متخصص * دریافت اقامت کشور عراق از طریق کاری ( نیروی متخصص) توسط وکیل متخصص *مشاور خرید و اجاره ملک ( مسکونی ، اداری ، تجاری ) در کشور عراق  *مشاور اخذ نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر کشور عراق *  مشاور خدمات بانکی ( اخذ وام ، صدور ضمانت نامه ،دیسکانت ، افتتاح حساب ) در کشور عراق * مشاور خدمات ارزی ( ارسال حوالجات و معاملات ارزی ) در کشور عراق * مشاور رفع ریجکتی ویزای کشور عراق * مشاور رفع دیپورتی از  کشور عراق * قبول وکالت و مشاوره در کلیه امور حقوقی کشور عراق  توسط وکیل متخصص و بین المللی ( بغداد ، صلاح الدین ، دیاله ، واسط ، میسان ، بصره ، ذی قار ، مثنی ، قادسیه ، بابل ، کربلا ، نجف ، انبار ، نینوا ، دهوک ، اربیل ، کرکوک ، سلیمانیه )

ویزای عراق ، ویزای توریستی عراق ، ویزای تحصیلی عراق ، ویزای دانشجویی عراق ، ویزای ازدواج عراق ، ویزای کاری عراق ، ویزای نیروی متخصص عراق ، ویزای سرمایه گذاری عراق ، ویزای کارآفرینی عراق ,ویزای خود اشتغالی عراق ، ویزای دیدار از خانواده عراق ، ویزای تجاری عراق ، رفع ریجکتی ویزای عراق ، گرفتن وقت سفارت عراق

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  اولین مجموعه حقوقی و دپارتمان شده با ساختار مدرن و تخصصی  در کشور ایران می باشیم و نیز مفتخریم که با داشتن تیم متخصص و مجرب به عنوان یکی از متخصص ترین مجموعه های حوزه مهاجرتی با همکاری وکلا و موسسات حقوقی در کلیه کشور ها در خدمت شما عزیزان باشیم .
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید
   www.yasnahome.com
(قسمت :حقوق مهاجرت )www.yasnasa.com
(قسمت :مهاجرت ، ویزا )www.yasnairan.com
(قسمت : مهاجرت و اقامت )www.yasnalawyer.com
(قسمت :مهاجرت و ویزا )www.yasnamigration.com
 قبول وکالت و مشاوره در مهاجرت به عراق از روشهای مختلف توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی عراقی ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا با داشتن وکلای متخصص و مهاجرتی در زمینه خدمات مهاجرتی افتخار این را دارد تا با قبول وکالت و مشاوره در اخذ ویزا ، اقامت ، پاسپورت کشور عراق در خدمت شما هم وطنان عزیز می باشد.
خدمات مهاجرتی موسسه در کشور عراق
1- اخذ انواع ویزای کشور عراق
2- اخذ اقامت عراق از طریق کاری و نیروی متخصص
3- اخذ اقامت عراق از طریق ازدواج
4- اخذ اقامت عراق از طریق تولد فرزند
5-اخذ اقامت عراق از طریق ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی
6- اخذ اقامت کشور عراق از طریق سرمایه گذاری
7- رفع ریجکتی ویزای کشور عراق
8- رفع دیپورتی اقامت کشور عراق

اقامت عراق ، اقامت موقت عراق ، اقامت دائم عراق ، اقامت کاری عراق ، اقامت نیروی متخصص عراق ،اقامت تحصیلی عراق ، اقامت دانشجویی عراق ، اقامت ازدواج عراق ، اقامت تولد فرزند عراق ، اقامت سرمایه گذاری عراق ، اقامت خرید ملک عراق ، اقامت ثبت شرکت عراق ،اقامت خرید سهام عراق ، اقامت شریک تجاری عراق ، رفع دیپورتی اقامت عراق

قبول وکالت و مشاوره در اخذ انواع ویزای کشور عراق توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی عراقی ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
 ویزای عراق
اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از ویزا برای شما داشته باشیم، می‌توان گفت که ویزا مدرکی است که جهت احراز هویت افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی جهت تحصیل، زیارت، کار، تفریح و زندگی دارند صادر می‌شود. در واقع ویزای شما در کنار پاسپورتتان (گذرنامه) قرار می‌گیرد و اجازه ورود شما را به کشور مربوطه احراز می‌کند. این مدرک علاوه بر احراز هویت، اجازه می‌دهد که شخص مورد نظر در کشور خارجی با خیال راحت اقامت داشته باشد.
مراحل دریافت ویزای عراق
مراحل دریافت ویزای عراق گام دوم در سفر به عراق است، چرا که ویزای این کشور به دو صورت انفرادی و گروهی صادر می‌شود که در ادامه مراحل دریافت آن را برای شما توضیح خواهیم داد:
1- ویزای انفرادی: این نوع ویزا به صورتی است که به نام خود شخص صادر می‌شود و آن شخص در زمان موردنظر به صورت تک نفره می‌تواند وارد خاک عراق شود. این نوع ویزا با ارائه مدارک به صورت کامل، طی 48 ساعت صادر شده و به دستتان خواهید رسید. مدت ویزای انفرادی عراق 3 ماه است و از روز تایید مدرک تا مدت اعتبار ویزا می‌توانید در کشور فوق به زیارت و گشت‌و‌گذار در جاذبه های طبیعی و تاریخی آن بپردازید.
2-  ویزای گروهی: در صورتی که شما و همراهانتان در زیارت و سفر به عراق دوست دارید به صورت گروهی به این کشور سفر کنید باید مراحلی را پشت سر بگذارید تا ویزای گروهی عراق برای تک تک اعضای شما به صورت قانونی صادر گردد. البته باید بدانید که اینگونه ویزاها به سفارش کاروان‌های زیارتی صادر و اخذ می‌گردد.
انواع ویزای عراق
1-  ویزای کاری عراق
این نوع ویزا برای افرادی صادر می‌شود که برای کسب و کار سفر می‌کنند. ویزای کاری عراق را معمولا شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار برای کارمندان خود اخذ می‌کنند تا برای انجام کارهای خارج از کشور خود به راحتی نماینده خود را به کشور عراق بفرستند. این ویزا یکی از عمده‌ترین استفاده های شرکت‌ها در زمینه انجام پروژه‌هاست در خارج از کشور است.
2-  ویزای پزشکی عراق
این نوع ویزا جهت انجام امورات پزشکی برای افراد صادر می‌شود و بیمارانی که برای تکمیل مراحل درمان خود مجبورند به کشور عراق بروند از ویزای پزشکی استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که این ویزا برای عمل جراحی، انجام اصلاحات در بدن و دریافت خدمات مدرن پزشکی صادر می‌گردد.
3-  ویزای توریستی و زیارتی عراق
  ویزای توریستی در بین مسافران یکی از بهترین، محبوب‌ترین و عمده‌ترین ویزاهایی است که با هدف تفریح و گردش برای علاقمندان صادر می‌شود. در واقع هدف از اخذ این ویزا، انجام امور تفریحی و مشاهده دیدنی های عراق از جاذبه های تفریحی توریستی گرفته تا  تاریخی و طبیعی است. معمولا کسانی که ویزای توریستی دارند بیشتر به نام جهانگرد از آن‌ها یاد می‌شود که کشور خود را جهت دیدن مراکز تفریحی عراق و سایر مناطق ترک می‌کنند.
4-    ویزای تحصیلی عراق
این نوع روادید برای افرادی صادر می‌گردد که جهت تحصیل و آموزش به این کشور سفر می‌کنند، چرا که بیشتر مشتریان این ویزا دانشجویان هستند. همچنین این ویزا ممکن است از طریق کشور بورسیه کننده یک دانشجو یا ارگانی به جهات مختلف برای وی اخذ گردد تا بتواند به راحتی به آن کشور ورود و خروج داشته باشد. ویزای تحصیلی مشخص می‌کند که یک دانشجو تا چه مدت زمانی را در کشور مربوطه می‌تواند تحصیل کند و اجازه انجام چه کارهایی را در کشوری که به آن سفر می‌کند (عراق) خواهد داشت.
5-    ویزای ازدواج عراق
با گسترش روز افزون فناوری و ارتباطات نوع جدیدی از اخذ ویزا به نام ویزای ازدواج پا به عرصه گذاشت که با هدف ازدواج برای افراد صادر می‌شود. معمولا افرادی که در هر گوشه‌ای از دنیا زندگی می‌کنند وقتی با یکدیگر آشنا می‌شوند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند از ویزای ازدواج می‌توانند استفاده کنند. این نوع ویزا در گذشته چندان شایع نبود ولی امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.
انواع ویزای عراق از نظر دفعات ورود و خروج
1- ویزای single
معمولا افرادی که ویزای سینگل می‌گیرند دائما در حال مسافرت نیستند و با دلایل خاصی (زیارت، درمان و…) اقدام به دریافت این ویزا از سوی ارگان‌ها و شرکت‌های مربوطه می‌کنند. این نوع ویزا محدودیت زمانی دارد و ورود و خروج تنها یکبار باید صورت بگیرد. این نوع ویزا معمولا برای یک سفر زیارتی صادر می‌شود و اکثر مسافران کشور عراق برای زیارت حرم مطهر امام حسین، حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت علی (ع) در نجف و سایر اماکن زیارتی از این ویزا استفاده می‌کنند.
2- ویزای multiple
این ویزا مخصوص کسانی است که دائما در حال سفر به کشورهای مختلف با اهداف بیزینسی، تفریح، کار و غیره هستند. ویزای مولتیپل بسته به تعداد دفعات ورود و خروج آن‌ها به کشور عراق معتبر است و تا زمان اعتبار شخص می‌تواند از آن استفاده نماید.
ترجمه ویزای عراق
برای دریافت هرچه سریع‌تر و بهتر ویزای تضمینی عراق پیشنهاد می‌کنیم ترجمه مدارک خود از قبیل شناسنامه یا مدارک دیگر را جهت انجام امور سفارتی، به شرکت‌های مختلف که دارای کادری مجرب و متخصص هستند بسپارید تا ترجمه مدارک شما به درستی انجام گردد و با خیال آسوده به عراق سفر کنید.
تمدید ویزای عراق
در صورتی که تاریخ ویزای عراق شما از اعتبارش تا موعد مقرر تمام شده باشد باید اقدام به تمدید آن کنید. چرا که ویزایی که اعتبار و تاریخ نداشته باشد با یک برگه کاغذ تفاوتی نخواهد داشت.
نکاتی مهمی که در اخذ ویزای عراق باید به آن توجه داشته باشید به شرح زیر است:
1- هرگز بدون داشتن گذرنامه، اقدام به خرید ویزا نکنید.
2- از صحت مدارک خود اطمینان داشته باشید
3- سعی کنید از دارالترجمه‌هایی که کادر مجرب و متخصص دارند استفاده نمایید.
4- در امورات مربوط به ویزای عراق خود و هر ویزای دیگر همیشه پیگیر قضیه باشید.

پاسپورت عراق ، پاسپورت کاری عراق ، پاسپورت نیروی متخصص عراق ، پاسپورت تحصیلی عراق ، پاسپورت دانشجویی عراق ، پاسپورت ازدواج عراق ، پاسپورت تولد فرزند عراق ، پاسپورت سرمایه گذاری عراق ، پاسپورت خرید ملک عراق ، پاسپورت ثبت شرکت عراق ، پاسپورت خرید سهام عراق ، پاسپورت شریک تجاری عراق ، رفع دیپورتی اقامت عراق

قبول وکالت و مشاوره در اخذ اقامت کشور عراق توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی عراقی ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
  اقامت عراق از طریق سرمایه گذاری ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
 مهاجرت سرمایه گذاری و اقامت در واقع با گذراندن مراحل دریافت کارت اقامت دائم کشور عراق  شما از طریق سرمایه گذاری در اقتصاد آن کشور انجام می شود.
اغلب افراد برای ورود هر چه بیشتر سرمایه های خود به کشور عراق تا مبلغ  صد هزار دلار امریکا ، می تواند از اقامت کشور عراق استفاده نماید . و همچنین با سرمایه خود  می تواند در پروژه های بزرگ اقتصادی و فرهنگی وارد شود .
مزایای مهاجرت سرمایه گذاری در عراق
مهاجرت سرمایه گذاری مزیت های زیادی را برای افراد خواهد داشت که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1- اخذ اقامت دائم
2- دریافت شهروندی کشور مقصد و برخورداری از تمام مزایای مربوط به آن
3- برای دریافت ویزا و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، ارائه ی مدرک تحصیلی
4- تخفیف در پرداخت مالیات ها
5- دریافت امکانات زندگی، کار و تحصیل برای خود و خانواده ی سرمایه گذاران
 اقامت عراق از طریق کاری و نیروی متخصص
مهمترین دلیلی که باعث شده است بسیاری از ایرانیان عراق را برای کار کردن انتخاب کنند، نزدیکی این دو کشور به یکدیگر است. بنابراین افراد به راحتی می توانند برای کار در عراق اقدام کنند بدون این که نگران نحوه رفت و آمدشان به کشور باشند.
از طرف دیگر، بعد از سرنگون شدن دولت صدام، شهرهای (شهرهای اربیل ، سلیمانیه ، بغداد، نجف ، کربلا ، بصره )  برای دوباره سر پا شدن از سرمایه گذارهای خارجی استفاده کرد. سرمایه گذاری خارجیان در حوزه های مختلف مانند ساخت و ساز موجب شد که بسیاری از مهندسین و کارگران ایرانی برای بهبود شرایط کاریشان به این منطقه مهاجرت کنند.
علاوه بر موارد گفته شده، تناسب فرهنگی و مذهبی که بین ایران و عراق وجود دارد، زندگی در مناطق مختلف  عراق برای مهاجران ایرانی سخت نخواهد بود.
جالب است بدانید که کار در (شهرهای اربیل ، سلیمانیه ، بغداد، نجف ، کربلا ، بصره )    برای ایرانیان به نسبت سایر کشورهای خارجی، رونق بهتری دارد. بر اساس بررسی هایی که انجام شده است، به گفته برخی منابع، درآمد افراد ایرانی در عراق حدود ۳٫۵ برابر سایر افراد شاغل خارجی است.
 همان طور که گفته شد (شهرهای اربیل ، سلیمانیه ، بغداد، نجف ، کربلا ، بصره )   از مناطق رو به رشد در عراق می باشند. پس قطعا شهرهای عراق به نیروی کار و نیروی متخصص در زمینه های مختلف خصوصا ساخت و ساز (جهت بهبود و آبادانی شهرها ) نیاز دارند. علاوه بر این، با توجه به منابع طبیعی مانند نفت و گاز که در عراق وجود دارد، شرایط کار در این کشور را  ۹۸ بیش از پیش بهتر خواهد بود. چرا که ارزش نفت و فعالیتهایی که در این حوزه صورت میگیرد، هر روز بهتر از دیروز می شود.
بنابراین فرقی نمی کند که در چه حوزه ای توانایی دارید، می توانید شانستان را برای کسب درآمد بیشتر، امتحان کنید.
   اقامت عراق از طریق تحصیلی ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
اقامت پس از تحصیل  مدت زمان تحصیل برای گرفتن اقامت دائم ، تابعیت یا شهروندی کشور عراق به این معنا می باشد که اگر شخصی بتواند شهروندی را از یک کشور اخذ نماید به یکی از اهالی آن کشور تبدیل می شود و وی را تبعه کشور می نامند. در نتیجه شخص پاسپورت کشور مورد نظر را دریافت خواهد کرد. اخذ تابعیت یک کشور اینگونه است که از مدت زمان حضور شخص در آن کشور باید مدت زمان معینی گذشته باشد و شخص در آن کشور زندگی کرده باشد تا زبان، فرهنگ، قانون و تاریخ آن کشور را یاد بگیرد. در چنین وضعیتی بعد از انجام مراسمی کوتاه، شخص متقاضی می تواند تابعیت خود را دریافت کند.
نکته ای که اکثر افراد باید به آن توجه کنند این است که شهروندی و یا تابعیت هیچ گاه به سرعت به کسی واگذار نمی شود. با این وجود استثناهایی در این زمینه وجود دارد مانند کشور های بسیار کوچک مانند دومنیکا و…به نام سرمایه گذاری و در عوض دریافت مبالغ بالا پاسپورت خود را به سرمایه گذار به فروش میرسانند. مورد استثنای بعد این است که دولت یک کشور به یک شخص بسیار مهم شهروندی افتخاری کشور خود را اهدا کند و همچنین فروش پاسپورت اوکراینی به بهانه ازدواج می توان نام برد. بنابراین راه حل قانونی بهترین و مطمئن ترین راه می باشد، کما اینکه زمان بر باشد.
  اقامت عراق از طریق ازدواج ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
اگر شخصی(زن یا مرد)با یک تبعه خارجی در عراق  ازدواج کند، می تواند تابعیت آن شخص را به دست بیاورد.  اگر یک زن غیر عراقی با یک مرد عراقی  ازدواج کند، تبعه عراق محسوب می شود.
در کشورعراق  اخذ تابعیت امری ارادی و زوج یا زوجه حتما باید درخواست اخذ اقامت برای همسرش را به دولتی که تبعه آن می باشد، بدهد. برای مثال اگر یک تبعه عراقی با یک غیر عراقی ازدواج نماید، باید حتما برای همسر خود نیز درخواست ویزای اقامت بدهد. ولی قبل از آن باید حتما معتبر بودن ازدواج خود را ثابت نماید.
در کشور عراق داشتن چند همسر به طور همزمان  برای  مرد، آزاد می باشد پس در نتیجه شخص متاهل در عراق  اجازه ازدواج مجدد را دارد.
  اقامت عراق از طریق تولد فرزند ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
اصل خون
یکی دیگر از قوانین مهم برای دریافت اقامت عراق تولد فرزند ( اصل خون)  است. بر اساس قانون خون، هرگاه فرزندی از پدر یا مادر اهل عراق در هر نقطه از آن کشور متولد شود، شهروند عراق است و از حقوق شهروندی آن کشور برخوردار خواهد بود. این قانون در همه کشورهای عربی حاکم شده است.
در عراق  نیز قانون خون  کاملا اجرا می شود به این معنی که اگر تولد فرزند در این کشور صورت گیرد و فرزندی در خاک عراق  متولد شود، شهروند آن کشور محسوب نمی شود مگر آنکه پدر یا مادر او تابعیت کشور عراقی  را داشته باشد یا حداقل اجازه اقامت در این کشور را داشته باشند. در واقع می توان چنین بیان کرد که کسب تابعیت و یا اقامت فرزند شما به صورت موروثی است.

وکیل عراقی در ویزا ،وکیل عراقی در مهاجرت ، وکیل عراقی در اقامت ، وکیل عراقی در پاسپورت ، وکیل عراقی در سرمایه گذاری ، وکیل عراقی در ازدواج ، وکیل عراقی در ویزای کار ، وکیل عراقی در اقامت نیروی متخصص ،وکیل عراقی در ثبت شرکت ، وکیل عراقی در افتتاح حساب ، وکیل عراقی در خرید ملک ، وکیل عراقی در تولد فرزند

 اقامت عراق از طریق ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
تجارت و ثبت شرکت در عراق
خانه  ثبت شرکت مسائل حقوقی ثبت شرکت عراق تجارت و ثبت شرکت در عراق
قانون ثبت شرکت در عراق به معرفی انواع سازمان های همکاری در زیر پرداخته است :
شرکت سهامی خاص در عراق با وجود ۲۵ شخص قابل تاسیس می باشد در حالی که شرکت با مسئولیت محدود با توجه به مقدار سرمایه تعیین شده قابل تاسیس می باشد، شرکت با مسئولیت محدود با یک گروه از سهامداران و بدون وجود هیئت مدیره فعالیت می کند و توسط یک مجمع عمومی راه اندازی می شود، شرکت با مسئولیت محدود در عراق همانند شرکت های مشارکتی در غرب، قادر به فعالیت با مالکان منحصر به فرد، دفاتر شعب، دفاتر نمایندگی و دفاتر وکالتی می باشد.
از نهاد های رایجی که در شرکت های غربی کاربرد دارند : ۱- شرکت با مسئولیت محدود ۲- شعبه دفتری می باشد.
شرکت با مسئولیت محدود : اولین قدم برای ثبت شرکت، انتخاب نام و تعریف نوع تجارت آن در اتاق بازرگانی بومی می باشد.
شرکت سهامی خاص: شرکتی است که سرمایه ی آن به سهام های متعدد تقسیم شده است.
شرکت  تضامنی : شرکت تضامنی شرکتی است که امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت محدود تشکیل می شود.
هر ساله افراد زیادی تمایل دارند برای تحصیل, کار و زندگی وارد کشور عراق شوند. حال چرا افراد این کشور را برای زندگی انتخاب مینمایند؟ مزایای ثبت شرکت در این کشور چیست؟ شرایط مهاجرت به عراق از طریق ثبت شرکت چیست؟ روش های مختلف مهاجرت سرمایه گذاری به این کشور چیست؟ در این مقاله سعی شده است شما را با شرایط کار , راه های مهاجرت ، تحصیل و هزینه زندگی در عراق آشنا نماییم.
برای مهاجرت به عراق راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اخذ شهروندی از طریق ثبت شرکت و همچنین ویزای کار در عراق می باشد. از دیگر روش های اخذ اقامت میتوان به تحصیل ، مهاجرت از طریق تخصص ، اخذ اقامت از طریق خرید ملک اشاره کرد. قیمت ملک و  هزینه زندگی در عراق بایستی ، قبل از شروع تجارت و کسب کار در عراق به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.
شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در عراق
این در مطلب به صورت کلی اطلاعاتی در زمینه ثبت شرکت در عراق را ارائه میدهیم. ثبت شرکت در عراق دارای مزایا و البته معایبی است. ما توصیه میکنیم، افرادی وارد پروسه ثبت شرکت در عراق شوند که قصد فعالیت اقتصادی در این کشور را داشته باشند، چنانچه شخصی صرفاً به واسطه این کار قصد مهاجرت به عراق را داشته باشد، روش های دیگری هم موجود است. موسسه با سابقه ی فعالیت در زمینه مهاجرت و حقوق بین الملل خصوصی می تواند در زمینه ثبت شرکت در عراق راهنمایی لازم را به شما داشته باشد.
تجارت و ثبت شرکت در عراق
ثبت شرکت در عراق دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از افتتاح حساب بانکی بین المللی گرفته تا اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در عراق ، همگی امکان پذیر می باشد. مشاوران و وکیل مهاجرت به عراق با ثبت شرکت در موسسه بهترین راه حل را برای ثبت شرکت بین المللی به شما پیشنهاد می دهد. قیمت ملک و هزینه زندگی در عراق بایستی ، قبل از شروع تجارت و کسب کار به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.
اقامت و ثبت شرکت در خارج از کشور: ثبت شرکت در کشور های مختلف یکی از راه حل های اخذ اقامت و مهاجرت به آن کشور محسوب می شود. گاهی شما برای مهاجرت به یک کشور مثلا اروپایی باید اقدام به سرمایه گذاری نمائید ولی ممکن است با هزینه بسیار پایین تر و صرف زمان کمتر از طریق ثبت شرکت بتوانید برای خود و اعضای خانواده خود اقامت یک کشور را اخذ نمائید.
اگر شما قصد تاسیس شرکت در عراق را دارید، میبایست اطلاعلات خود را برای وزارت ثبت شرکت و تجارت ارسال نمایید.
آماده کردن مدارک مورد نیاز برای ارسال به دفاتر ثبت شرکت درعراق ضروری می باشد که شامل فرم درخواست، مقاله همکاری، اثبات هویت سهامداران و امضای محل اجاره نامه در این کشور می باشد.
شرکت با مسئولیت محدود توسط هیئت مدیران، مدیریت نمی شود، بلکه با وجود مدیران عمومی بحث مدیریت اجرا می شود، لذا نیازی نیست که مدیران حتما شهروند عراقی باشند اما ناگفته نماند که منصوب مدیران خارجی مستلزم تایید وزارت داخلی می باشد.
اختیارات مدیران عمومی در حد تعیین میزان حقوق و پاداش افراد می باشد، که پس از آن در مجمع عمومی مورد تایید واقع می شود.
اگر شما قصد تاسیس شرکت در عراق را دارید میبایست اطلاعات ذکر شده در خصوص ثبت شرکت را به وزارت تجارت ارسال نمایید؛ این اطلاعات عبارتند از : نام، نوع تجارت، آدرس تجاری، ارائه شماره ای برای برقراری ارتباط، ساختار مالکیت و تفاهم نامه انجمن.
شعبه دفتری : شرکت خارجی میبایست مدارک خاص جهت ثبت شرکت را در پوشه ای نگهداری کند. این مدارک گواهی مشارکت با شرکت مادر، مقاله همکاری، بیانیه شرکت مادر در خصوص حمایت مالی، نامه شروع همکاری شرکت مادر با شرکتی معتبر و دارای اعتبار مالی کافی، اختیارات وکیل در شعبه دفتری، امضای تفاهم نامه در عراق و از همه مهم تر امضای قرارداد با نهاد دولتی را در بر می گیرد.
اگر شما نماینده ای در اختیار دارید، میبایست او را به وزیر تجارت که شخصی عراقیست معرفی نمایید.
ثبت شرکت در کردستان منطقه عراق : همه مراحل طی شده در این فرایند همانند مراحل ذکر شده در عراق می باشد با این تقاوت که نیازی به عقد قرارداد دولتی برای ثبت شعب شرکت های خارجی نمی باشد. جدول زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت شرکت در این منطقه، کمتر از مدت زمان ثبت شرکت در کشور عراق می باشد.
برای نوشتن بیزنس پلن یا برنامه تجاری برای ثبت شرکت در عراق باید موراد زیر را در نظر گرفت:
خلاصه ی کارهای اجرایی اولیه و اهداف کسب و کار
انتظاراتی که از محصولات و خدمات می رود
تعیین تیم مدیریت
نوع سهام شرکت و همچنین شرایط خرید سهام شرکت در عراق بایستی مشخص گردد.
برآوردهای مالی و هزینه ها:
هزینه ثبت شرکت
هزینه نگهداری سالانه شرکت
تمکن یا ساپورت مالی برای ثبت شرکت
در ثبت شرکت های شریکی مانند تعداد سهامداران برای ثبت شرکت در عراق وثبت شرکت با چند نفر بایستی به دلیل موارد کلاهبرداری دقت بسیاری به عمل آورد.
توصیه می شود که تمام فعالان تجاری برای افتتاح حساب در همین کشور اقدام کرده و شایان ذکر است که داشتن حساب ارزی در عراق کاری بسیار ساده می باشد. افتتاح حساب بانکی مستلزم داشتن پاسپورت، مدرک ثبت تجاری، اساسنامه شرکت و همچنین مدرکی مبنی بر اثبات اسکان در این کشور است. مدارک لازم به فرم شرکت بستگی دارد.
واردات و منطقه آزاد عراق
عمل واردات در بخش های خصوصی عراق، مستلزم اخذ مجوز برای وارد کردن کالاها می باشد، برای این امر افراد میبایست گواهی که شبیه به سند اصلی می باشد را در دست داشته باشند، صورت حساب تجارت و بارنامه ها میبایست توسط اتاق بازرگانی و صنعت تایید گردد.
این بسیار مهم است که بدانید تمام کالاهای وارداتی مورد بازرسی قرار می گیرند.
حدود ۵ درصد از مالیات به کالاهای وارداتی بجز خوراک، دارو، کتاب، پوشاک و کمک های اولیه تعلق می گیرد.
مجوز انجام فعالیت هایی مانند : حفاظت، جمع آوری، بسته بندی و فروش محصولات، انبارداری، حمل و نقل کالا ها در منطقه آزاد به افراد داده شده است.
منطقه آزاد
۴ منطقه آزاد به نام های : خور آل زبیر در بصره، فلایفیل در نینوا، القائم در الانبر و ویریج در جنوب بغداد در حال فعالیت می باشند. به علاوه برنامه های دیگری در مناطق سلیمانیه و دوهاک در منطقه کردستان جهت فعالیت های تجاری در نظر گرفته شده است.
تمامی فعالیت های سرمایه گذاری، سود آوری و درآمد های حاصل از پروژه های سرمایه گذاری در مناطق آزاد از پرداخت مالیات معاف می باشند.
فعالیت های صورت گرفته در منطقه آزاد تمامی فعالیت ها مانند: تولید، جمع آوری، بسته بندی، فروش محصولات، انبارداری، حمل و نقل کالا، بانکداری، بیمه و تمامی خدمات ارائه شده در خصوص فعالیت های تجاری را در بر می گیرد.

وکیل مهاجرتی عراقی ، وکیل مهاجرتی در ویزای عراقی ، وکیل مهاجرتی در اقامت عراقی ، وکیل مهاجرتی در پاسپورت عراقی ، وکیل مهاجرتی در سرمایه گذاری عراقی ، وکیل مهاجرتی در خرید ملک عراقی ، وکیل مهاجرتی در تولد فرزند عراقی ، وکیل مهاجرتی در تحصیل عراقی ، وکیل مهاجرتی در دانشجو عراقی ، وکیل مهاجرتی در بورسیه عراقی ، وکیل مهاجرتی در ازدواج عراقی

قبول وکالت و مشاوره در اخذ ویزای تحصیلی کشور عراق توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی عراقی ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
شرایط تحصیل پزشکی در عراق
آموزش پزشکی در عراق یکی از بهترین سیستم های آموزشی در منطقه بود، به ویژه در دهه 1980. به دنبال این دوره طلایی، نظام آموزشی از تفرقه و پس گرایی در برنامه آموزشی آکادمیک و تکنیک های تدریس دانشجویان پزشکی آسیب بسیار دید. اولین کالج پزشکی سلطنتی عراق (اکنون کالج پزشکی بغداد) در سال 1927 توسط گروهی از پزشکان عراقی که از دانشکده های پزشکی بین المللی فارغ التحصیل شده بودند، تاسیس شد. این یکی از قدیمی ترین مدارس پزشکی در منطقه خاورمیانه است. این دانشگاه برنامه درسی سنتی مبتنی بر مدارس پزشکی ادینبورگ را در پیش گرفت. این نوع برنامه درسی پس از آن به تمام مدارس پزشکی در عراق منتقل شد.
دوره پزشکی در عراق
اخیرا تعداد کمی از مدارس پزشکی برنامه درسی مبتنی بر سیستم یکپارچه را با همکاری دانشگاه های ناتینگهام و شفیلد به تصویب رساندند. در حال حاضر در عراق 24 کالج پزشکی معتبر وجود دارد، که سالانه حدود 2000 دانشجو را می پذیرند. تمام دانشکده ها دولتی هستند و تحت حمایت وزارت آموزش عالی عراق فعالیت می کنند.
دوره پزشکی در عراق
آموزش پزشکی در مقطع کارشناسی بر اساس یک برنامه درسی شش ساله بریتانیا است. تحصیل پزشکی در عراق رایگان است، تمام دانشجویان پزشکی به سخنرانی ها، کتاب های درسی و منابع بالینی بدون پرداخت هزینه تحصیل دسترسی دارند. برنامه درسی به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود.
آموزش پزشکی در عراق
همه کالج ها در عراق روش سنتی آموزش را دنبال می کنند، که شامل سخنرانی های سنتی، آزمایشگاه های علوم پایه و آموزش بالینی است. کالج پزشکی تکریت (TUCOM) تنها کالج در عراق است که روش بلاکی آموزش را معرفی کرد. در حالت بلاک، دانشجویان تشویق به شرکت در بحث های گروهی می شوند که شامل خود آموزشی است. این روش شبیه به یادگیری مبتنی بر مشکل است (PBL)، با این حال هنوز کمبود های بسیاری نسبت به عناصر روش یادگیری متداول مبتنی بر مسئله دارد. روش ارزیابی شامل آزمون های کتبی در سه سال اول علوم پایه است و آزمون کتبی با ارزیابی شفاهی در سه سال آخر بالینی ترکیب می شود.
فارغ التحصیلان پزشکی در عراق
پس از فارغ التحصیلی، پزشکان یک دوره کارآموزی بالینی را در بخش های اصلی پزشکی انجام می دهند. در طول سال دوم، تمام پزشکان باید در شهرهای روستایی و دور افتاده خدمت کنند تا مجاز به ادامه تحصیلات تکمیلی خود باشند. پس از دو سال آموزش عمومی، پزشکان پس از آن حق تحصیلات تخصصی ویژه را دارند. پزشکان می توانند تخصص پزشکی خود را در هیئت پزشکی پزشکی عراقی یا عربی دنبال کنند. به طور کلی، برنامه اقامت چهار ساله برای تخصص پزشکی و پنج ساله برای تخصص جراحی است. در عراق، کالج های پزشکی دانشجویانی را پذیرش می کنند، که بالاترین نمره را در امتحان نهایی مدارس متوسطه خود کسب کرده اند. هیچ آزمون پذیرشی وجود ندارد و دانشجویان هزینه های تحصیلی را پرداخت نمی کنند.
شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در عراق
از مهمترین دلایلی که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در عراق را مورد توجه قرار می‌دهد ، می‌توان به کم هزینه بودن در کنار سیستم تحصیلی اروپایی با زبان انگلیسی اشاره نمود . تنها پیش‌نیاز لازم برای ورود به رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی بالا بودن میانگین نمرات دوره‌ی دبیرستان است که میانگین لازم نمرات برای پزشکی ۹۶ تا ۱۰۰ درصد و برای دندانپزشکی ۹۵ تا ۹۶ درصد می‌باشد . این بدان معناست که سیستم جذب متقاضیان پزشکی و دندانپزشکی بر پایه‌ی ممتاز بودن شرایط تحصیلی پیشین افراد بنا شده است .
تحصیلات پزشکی در عراق در دهه‌ی ۸۰ میلادی در اوج وضعیت خود و یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در ناحیه به شمار می‌رفت . البته به دلایل گوناگون سیاسی ، اقتصادی و از همه مهمتر چندین جنگ افت چشمگیری در این سیستم مشاهده شد . حتی برای دوره‌ای از تاریخ پرچالش این کشور ، خروج پزشکان از این سرزمین ممنوع بوده و تعداد بسیاری از پزشکان و متخصصان طی روزگار ناامنی و جنگ به اسارت گرفته شده یا کشته شدند .
تحصیل پزشکی در عراق
هر چند پس از آن ممنوعیت ، خیل عظیمی از پزشکان و متخصصان این کشور را ترک کردند و به همین دلیل حتی امروزه تعداد به آمار جهانی ، تعداد پزشکان عراق با توجه به نسبت ‌آن‌ها به سرانه‌ی این کشور بسیار کم اعلام شده است . به این صورت که بر اساس آمار سال ۲۰۱۲ این نسبت ۷٫۵ دکتر به ازای ۱۰۰۰۰۰ شهروند بوده و پیش‌بینی شده که تا سال جاری یعنی ۲۰۱۸ به ۸٫۷ افزایش پیدا کند که باز هم در مقایسه با آمار جهانی ۱۴ به ازای ۱۰۰۰۰ در جهان و ۱۸ به ازای ۱۰۰۰۰ در منطقه بسیار پایین تر است .
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های عراق
در حال حاضر تعداد ۲۱ کالج پزشکی و ۱۰ کالج دندانپزشکی برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در عراق وجود دارد که بیشتر آن‌ها دولتی و زیر نظر وزارت بهداشت و سلامت این کشور اداره می‌شوند .
طی دهه‌ی اخیر ، دوباره دانشگاه‌های پزشکی عراق جان تازه‌ای گرفته‌اند و با ثبات نسبی ، برنامه‌های معتبر خود را پیش می‌برند . نخستین کالج پزشکی در عراق در سال ۱۹۲۷ توسط شماری از پزشکانی که از دانشگاه‌های بین‌المللی فارغ‌التحصیل شده بودند بنا و به نام کالج سلطنتی پزشکی نامیده شد که امروزه همان کالج پزشکی عراق است . بخش دندانپزشکی آن نیز به عنوان نخستین مرکز تخصصی تربیت دندانپزشکان در سال ۱۹۵۳ تاسیس شد .طی سال‌های پس از آن ، این دانشگاه به یکی از بهترین مراکز پیشرو و معتبر در منطقه تبدیل شد و اکنون مدرک این دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران است .
برنامه‌ی درسی تحصیل پزشکی در دانشگاه‌های عراق به این صورت است که طی مدت زمان ۶ سال با سرفصل‌ها و برنامه ها‌ی درسی به زبان انگلیسی برگزار می‌شود . این دوره‌ی تحصیلی همان‌گونه که اشاره شد رایگان بوده و تمامی دانشجویان حق استفاده از تمامی امکانات و تسهیلات دانشگاه را بدون نیاز به پرداخت هزینه خواهند داشت .
فارغ‌التحصیلان پزشکی باید یک سال پس از تحصیل خود را به عنوان کارمند بخش درمانی در یکی از مراکز درمانی گذرانده و به مدت یک سال نیز در مناطق محروم و دوردست ، طرح خود را سپری کنند . پس از این دو سال ‌آن‌ها مجاز خواهند بود تا رسماّ مشغول به کار شده یا دوره‌های تخصص را بگذرانند . دوره‌های تخصص برای تمامی گرایش‌ها ۴ سال و تنها برای تخصص‌های جراحی ۵ سال خواهد بود .
تحصیل دندانپزشکی نیز با همان اصول پزشکی انجام می‌شود و طول این دوره ۵ سال است که دانشجویان موظف به گذراندن ۴۶ درس در این مدت هستند .
سیستم آموزشی عراق
بررسی‌های گوناگون درباره‌ی سیستم آموزشی عراق در زمینه‌های پزشکی و دندانپزشکی نشان داده که فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها از نظر تئوری و سواد در سطح بالایی قرار دارند اما تنها مشکل این سیستم تحصیلی به‌ویژه در سال‌های پس از سرپا شدن دوباره‌ی سیستم تدریس آن ، کمبود آموزه‌های عملی و تجربه‌ی به نسبت پایین فارغ‌التحصیلان به دلیل عدم گذراندن دوره‌های عملی لازم همانند کشورهای دیگر می‌باشد .

عراقی و اخذ ویزا ، عراقی و اخذ اقامت ، عراقی و اخذ اقامت موقت ، عراقی و اخذ اقامت دائم ، عراقی و پاسپورت ، عراقی و اقامت کاری ، عراقی و اقامت نیروی متخصص ، عراقی و اقامت ازدواج ، عراقی و اقامت تولد فرزند ، عراقی و اقامت تحصیلی ، عراقی و اقامت سرمایه گذاری ، عراقی و اقامت ثبت شرکت ، عراقی و افتتاح حساب بانکی ، عراقی اقامت و خرید سهام

قبول وکالت و مشاوره در اخذ پاسپورت کشور عراق توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی عراقی ( بغداد ، نجف ، کربلا ، بصره ، سلیمانیه ، بغداد)
یکی از مهمترین حقوقی که یک تبعه خارجی باید در عراق از آن برخوردار باشد، بی شک اجازه اقامت است. بطور کلی، فردی که تصمیم می گیرد قانونا در جایی اقامت داشته باشد، ابتدا باید از دولت محلی نسبت به اخذ اقامت در کشور موردنظر اقدام نماید. فردی که به واسطه داشتن اجازه اقامت در کشوری مانند عراق  مقیم می شود، هر زمان که بخواهد می تواند بدون نیاز به اخذ ویزا، ورود و خروج کند؛ همچنین، بدون خروج از عراق  و به شرط آن که شرایط لازم را کماکان داشته باشد، می تواند این اجازه را تمدید نماید.
بدیهی است با اخذ تابعیت، اقامت نیز بدست می آید اما صرف داشتن اقامت (چه دائم و چه موقت)، به معنی داشتن تابعیت یا گرفتن پاسپورت نیست.
پاسپورت عراق
هر کشور بنا بر سیاست ها و توانمندی های داخلی و نیز میزان گستردگی روابط بین الملل خود، امکانات و فرصت هایی را برای اتباع خود فراهم می آورد. ناگفته پیداست، هرچه کشور موردنظر از حیث مسائل: اقتصادی، تجاری، تعامل با سایر کشورها و …، در سطح بالایی قرار داشته باشد، نه تنها خودِ کشور و اتباعش از وجه خوبی در عرصه بین المللی برخوردار خواهند بود، بلکه پاسپورت آن نیز ارزش قابل توجهی پیدا می کند.
شما می توانید در شرایط خاص از پاسپورت کشور عراق برخودار شوید .
پذیرفتن وکالت و مشاوره در خدمات بازرگانی و تجاری در کشور عراق توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( بغداد ، صلاح الدین ، دیاله ، واسط ، میسان ، بصره ، ذی قار ، مثنی ، قادسیه ، بابل ، کربلا ، نجف ، انبار ، نینوا ، دهوک ، اربیل ، کرکوک ، سلیمانیه )
موسسه حقوقی بین المللی  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بازرگانی و تجاری در کشور  عراق  به شرح ذیل می باشد:
1- قبول  وکالت و مشاوره در گرفتن نمایندگی از جمله نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر و بین المللی کشور عراق
2- قبول  وکالت و مشاوره در واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از کشور ایران به کشور عراق  و بلعکس .
3- قبول  وکالت و مشاوره در حمل ونقل بین المللی ( هوائی ، دریایی ، زمینی ) از عمان  به ایران و بلعکس .
4- قبول  وکالت و مشاوره در اخذ کلیه قراردادهای بازرگانی بین تجار و شرکتهای ایرانی با تجار و شرکتهای کشور عراق.
5- قبول وکالت و مشاوره در خرید و تهیه انواع کالا از کشور عراق برای ایرانیان .
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور عمان  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.

ثبت شرکت در عراقی ، ثبت شرکت و اقامت عراقی ، ثبت شرکت و افتتاح حساب عراقی ، ثبت شرکت و پاسپورت عراقی ، ثبت شرکت و تحصیل در عراقی ، ثبت شرکت و دانشجو در عراقی ، ثبت شرکت و ازدواج در عراقی ، ثبت شرکت و تولد فرزند در عراقی ، ثبت شرکت و اقامت کاری عراقی ، ثبت شرکت کار آفرینی در عراقی ، ثبت شرکت و خوداشتغالی در عراقی

قبول وکالت و مشاوره در خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی در کشور  عراق توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری  ( بغداد ، صلاح الدین ، دیاله ، واسط ، میسان ، بصره ، ذی قار ، مثنی ، قادسیه ، بابل ، کربلا ، نجف ، انبار ، نینوا ، دهوک ، اربیل ، کرکوک ، سلیمانیه )
 موسسه حقوقی بین المللی  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی کشور عراق   به شرح ذیل می باشد:
1- قبول و کالت و مشاوره در باز کردن حساب بانکی در کشور عراق.
2- قبول وکالت و مشاوره در گشایش اعتبار ( BG   )  برای خرید کلیه کالاهای کشور عراق.
3- قبول وکالت و مشاوره در صدور ( LC ) ضمانت نامه بانکی در کشور عراق.
4- قبول وکالت و مشاوره در فاینانس پروژه ها از شرکتهای کشورعراق.
5- قبول وکالت و مشاوره در صدور حواله ارزی و همچنین انتقال ارز فی مابین کشورهای ایران و عراق.
کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری ، خرید و اجاره ملک ،خدمات ارزی ، خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، خدمات بازرگانی و تجاری و غیره  در کشور عمان  را ارائه  خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت  می توانید با ما در ارتباط باشید.
خدمات گروه ما در کشور عراق شامل موارد زیر می شود:
1- افتتاح حساب بانکی شخصی دریکی از بانکهای کشور عراق .
2- اخذ گواهی بانکی در کشور عراق .
3- افتتاح حساب بانکی بنام شرکت  عراقی  ثبت شده در کلیه مناطق کشور عراق .
4- اخذ پروانه فعالیت اداری برای فعالیت شرکت در کشور عراق .
5- اخذ بیمه کشور عراق
6- اخذ بیمه نامه برای شرکت ثبت شده عراقی در کلیه مناطق کشور عراق .
7- اخذ پروانه مالیاتی برای شرکت عراقی  در کلیه مناطق کشور عراق .
8- اخذ وکالت نامه مبنی بر کار وهدف از اقامت کشور عراق  برای اشخاص حقیقی و حقوقی
9- بررسی مدارک لازم برای سفرواقامت ، تاسیس شرکت و اجاره دفتر اداری توسط وکیل رسمی در کشور عراق
10- خرید سیم کارت تلفن همراه در کلیه مناطق کشور عراق
11- پرداخت تمام هزینه های مربوط به مدیریت فرآیند سرمایه گذاری و اخذ اقامت در عراق  توسط سرمایه گذار
12- آماده سازی برای اخذ مدارک تاسیس شرکت و یا هر گونه سرمایه گذاری در عراق
13- ارایه اصلاعات و قوانین تجاری وبازرگانی کشور عراق به اشخاص حقیقی و حقوقی
14- نظارت و بررسی تمام مدارک مربوط به سرمایه گذاری از طریق معاملات املاک و مستغلات ، ثبت شرکت و شریک تجاری شده توسط وکیل رسمی در کشور عراق
15-  تهیه و تحویل مدارک لازم به دفتر اسناد رسمی در کشور عراق
16- تشکیل پرونده برای اخذ شماره مالیاتی برای اتباع بیگانه در کشور عراق
17- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت و یا کارت اقامت کشور عراق
18-  پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت و شریک تجاری در کشور عراق
19-  ثبت نام فرد سرمایه گذار در شهرداری محل در کلیه مناطق کشور عراق
20- دادن مشاوره به سرمایه گذار در مورد مسایل مالیاتی در کلیه مناطق کشور عراق
21- پرداخت هزینه های وکیل متخصص اقامت کشور  عراق
22- دادن مشاوره به خریدار درباره کسب و کار ( ثبت شرکت و شریک تجاری ) در کشور عراق
23-  پرداخت هزینه های وکیل متخصص سرمایه گذاری ، معاملات املاک و مستغلات ، اخذ اقامت ، ثبت شرکت و غیره در کشور  عراق
24- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت در سفارت کشور عراق  در تهران ( کشور جمهوری اسلامی ایران )
25-  امضاء مدارک خرید و قولنامه توسط وکیل متخصص به جای سرمایه گذار در کشور عراق
26- اخذ دعوتنامه از طرف شریک تجاری یا فروشنده املاک و مستغلات از کشور عراق
27- ساپورت و کمک خریدار به مدت 90 روز جهت پیگیری کارهای اداری به محض ورود به کشور عراق
28- کمک و ساپورت خریدار جهت بستن قرارداد با شرکت های آب،برق،گاز و ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور عراق
29- اخذ ویزا ، فروش بلیط هواپیما ، رزرو هتل و هتل آپارتمان ، اجاره آپارتمان ، اجاره سوئیت ، اجاره و خرید اتومبیل در کشور عراق
موسسه حقوقی و بین المللی مرکز پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، گرفتن شریک تجاری ، خرید و پیش خرید ملک ،  قبول وکالت ، خدمات بازرگانی و تجاری ، خدمات بانکی و بین المللی ، خدمات ارزی ، خدمات تسهیلاتی ، خدمات بیمه ای در کشور انگلستان و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و آسیا از جمله امارات متحده عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز کشورهای امریکا ، کانادا و استرلیا و غیره آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.به منظور استفاده از خدمات گروه ما تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *