وکیل مهاجرتی در امریکا ، قبول وکالت در امریکا ، ویزا امریکا ، ویزای توریستی آمریکا ، ویزای تحصیلی امریکا ، بورسیه تحصیلی امریکا ، ویزای ازدواج امریکا ، ویزای کاری امریکا ، ویزای سرمایه گذاری امریکا ، مهاجرت به امریکا ، ، گرین کارت امریکا ، سی تی زن امریکا ، اقامت از طریق تولد فرزند در امریکا ، ثبت شرکت در امریکا ، افتتاح حساب بانکی در امریکا

ویزای تجاری نگلیس ، اقامت از طریق سرمایه گذاری انگلیس ، وکیل مهاجرتی انگلیس ، وکیل متخصص و بین المللی انگلیس ، ویزای تحصیلی انگلیس ، بورسیه تحصیلی ، ثبت شرکت در انگلیس ، افتتاح حساب در انگلیس ، ویزای توریستی انگلیس ، ویزای دایدار از فرزند انگلیس ، اقامت انگلیس ، اقامت موقت انگلیس ، اقامت دائم انگلیس ، انگلیس ، ویزای ازدواج انگلیس ، رفع ریجکتی ویزای انگلیس ، ویزای کاری انگلیس
اکتبر 13, 2019
اقامت اسپانیا ، اقامت موقت اسپانیا ، اقامت دائم اسپانیا ، پاسپورت اسپانیا ، ویزای تحصیلی اسپانیا ، بورسیه تحصیلی اسپانیا ، تحصیل در اسپانیا ، پاسپورت اسپانیا و خرید ملک ، پاسپورت اسپانیا و سرمایه گذاری ، پاسپورت اسپانیا و تولد فرزند ، پاسپورت اسپانیا و کار ، ویزای اسپانیا ، ویزای توریستی اسپانیا ، ویزای تحصیلی اسپانیا ، پاسپورت اسپانیا و ثبت شرکت ، ویزای کاری اسپانیا ، ویزای ازدواج اسپانیا ، وکیل در اسپانیا ، وکیل مهاجرتی در اسپانیا ، وکیل بین المللی در اسپانیا
اکتبر 26, 2019
دریافت  ویزای توریستی و گرفتن وقت سفارت امریکا توسط وکیل متخصص  *  دریافت  ویزای تحصیلی و بورسیه امریکا توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) امریکا از طریق سرمایه گذاری توسط وکیل متخصص  *  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) امریکا از طریق ثبت شرکت توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) امریکا از طریق خرید سهام شرکت توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) امریکا از طریق ثبت شعبه توسط وکیل متخصص  *  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) امریکا از طریق ازدواج و نامزدی توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) امریکا از طریق تولد فرزند توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) امریکا از طریق کاری ( نیروی متخصص) توسط وکیل متخصص  *مشاور خرید و اجاره ملک ( مسکونی ، اداری ، تجاری ) در امریکا *مشاور اخذ نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر امریکا * مشاور خدمات بازرگانی ( صادرات و واردات ، حمل و نقل ، ترخیص کالا) در امریکا * مشاور خدمات بانکی ( اخذ وام ، صدور ضمانت نامه ،دیسکانت ، افتتاح حساب ) در امریکا * مشاور خدمات ارزی ( ارسال حوالجات و معاملات ارزی ) در امریکا * مشاور رفع ریجکتی ویزای امریکا * مشاور رفع دیپورتی از کشور امریکا * قبول وکالت و مشاوره در کلیه امور حقوقی کشور امریکا توسط وکیل متخصص و بین المللی ( شهرهای  بالتیمور، مریلند – اوکلند، کالیفرنیا – سیاتل، واشنگتن – واشنگتن دی‌سی – شیکاگو، ایلینویز – میامی، فلوریدا – فیلادلفیا، پنسیلوانیا – بوستون، ماساچوست – سانفرانسیسکو، کالیفرنیا – نیویورک، نیویورک )

ویزای امریکا ، ویزای توریستی امریکا ، ویزای تحصیلی امریکا ، ویزای دانشجویی امریکا ، ویزای ازدواج امریکا ، ویزای کاری امریکا ، ویزای نیروی متخصص امریکا ، ویزای سرمایه گذاری امریکا ، ویزای کارآفرینی امریکا ,ویزای خود اشتغالی امریکا ، ویزای دیدار از خانواده امریکا ، ویزای تجاری امریکا ، رفع ریجکتی ویزای امریکا ، گرفتن وقت سفارت امریکا

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  اولین مجموعه حقوقی و دپارتمان شده با ساختار مدرن و تخصصی  در کشور ایران می باشیم و نیز مفتخریم که با داشتن تیم متخصص و مجرب به عنوان یکی از متخصص ترین مجموعه های حوزه مهاجرتی با همکاری وکلا و موسسات حقوقی در کلیه کشور ها در خدمت شما عزیزان باشیم .
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید
   www.yasnahome.com
(قسمت :حقوق مهاجرت )www.yasnasa.com
(قسمت :مهاجرت ، ویزا )www.yasnairan.com
(قسمت : مهاجرت و اقامت )www.yasnalawyer.com
(قسمت :مهاجرت و ویزا )www.yasnamigration.com
 اقامت امریکا ، اقامت موقت امریکا ، اقامت دائم امریکا ، اقامت کاری امریکا اقامت نیروی متخصص امریکا ،اقامت تحصیلی امریکا ، اقامت دانشجویی امریکا ، اقامت ازدواج امریکا ، اقامت تولد فرزند امریکا ، اقامت سرمایه گذاری امریکا ، اقامت خرید ملک امریکا ، اقامت ثبت شرکت امریکا ،اقامت خرید سهام امریکا ، اقامت شریک تجاری امریکا ، رفع دیپورتی اقامت امریکا
 قبول وکالت و مشاوره در اخذ انواع ویزای امریکا زیر نظر وکیل مهاجرتی و بین المللی
درباره ویزای آمریکا :
هر مسافر برای ورود به ایالات متحده آمریکا نیازمند به داشتن ویزا برای ورود به خاک این کشور است.
ایالات متحده آمریکا در ایران سفارت ندارد و برای دریافت ویزای کشور آمریکا شما باید به یکی از کشورهای همسایه که سفارت کشور آمریکا در آن وجود دارد رفته و از آنجا اقدام نمایید و هر سفارت در هر یک از کشورها دارای شرایط گوناگونی می باشد که قبل از ارائه مدارک می بایست اطلاعات کامل و دقیق را از سفارتی که می خواهید از آنجا اقدام به اخذ ویزا نمایید را جویا شوید.
کشورهای همسایه ایران که آمریکا در آنها سفارت دارد :
سفارت آمریکا در ارمنستان ( ایروان)
سفارت آمریکا در ترکیه ( آنکارا )
سفارت آمریکا در امارات ( دبی )
مراحل دریافت ویزای آمریکا :
قدم اول اخذ ویزای آمریکا :
اول از همه چیز شما می بایست فرمی به نام “اپلیکیشن فرم ویزا” را با دقت و به صورت صحیح و خوانا پر کنید.
قدم دوم اخذ ویزای آمریکا :
شما در مرحله بعدی می بایست از سفارت مربوطه وقت برای مصاحبه و ارائه مدارک بگیرید.
بدلیل شلوغ بودن میزان درخواست ها برای اخذ ویزای آمریکا شما می بایست از چند ماه قبل برای ارائه مدارک و اخذ ویزا اقدام به گرفتن نوبت از سفارت مربوطه کنید .
قدم سوم اخذ ویزای آمریکا :
در مرحله بعدی شما می بایست مبلغ مربوطه برای وقت سفارت را به طور دقیق از سفارت مربوطه پرسیده و آنرا به حساب مربوطه واریز نماید.
  نحوه گرفتن وقت سفرات آمریکا
هر کشور و سفارتی در چارچوب خاص خود برای دادن ویزای کشورش به درخواست دهنده اخذ ویزا وقت سفارت می دهند تا در زمان تعیین شده شخص درخواست دهنده مدارک خود را ارائه دهد و خود نیز برای مصاحبه حضوری به سفارت مربوطه مراجعه نمایید.
انواع ویزای آمریکا
توجه داشته باشید اخذ ویزای آمریکا با دعوتنامه بسیار آسان تر آخذ ویزا بدون دعوتنامه می باشد .
ویزای B1 توریستی آمریکا :
این نوع ویزا برای سفر های کوتاه مدت به ایالات متحده آمریکا نظیر شرکت در نمایشگاه یا کنفرانس صادر میگردد.
ویزای B2 توریستی آمریکا :
این نوع ویزا برای سفرهای توریستی و گردشگری صادر میگردد و این اجازه را به افراد می دهند تا با سفر به کشور ایالات متحده آمریکا به گردش و گذراندن وقت به دوستان،آشنایان و بستگان بپردازند.
 – ویزای تحصیلی آمریکا – اخذ ویزای تحصیلی آمریکا – اخذ ویزای تحصیلی تضمینی آمریکا :
ویزای تحصیلی F1 آمریکا :
افرادی می توانند این نوع از ویزا را دریافت نمایند که قصد ادامه تحصیل در کشور مربوطه را دارند.
ویزای تحصیلی J1 آمریکا :
این نوع ویزا به افرادی داده می شود که قصد گذراندن دوره آموزشی،تدریس و یا تحقیق در کشور ایالات متحده آمریکا را دارند.
ویزای تحصیلی H3 آمریکا :
این نوع ویزا برای افرادی صادر میگردد که قصد یادگیری در یک کار و رشته ی مخصوص را دارند.
ویزای تحصیلی M1 آمریکا :
این نوع ویزا برای افرادی صادر می گردد که قصد تحصیل در یکی از موسسات غیر دولتی و یا یکی از هندرستان های کشور ایالات متحده آمریکا را دارند.
 – ویزای سرمایه گذاری آمریکا – اخذ ویزا سرمایه گذاری آمریکا – گرفتن ویزا سرمایه گذاری آمریکا :
ویزای سرمایه گذاری EB-5 آمریکا :
این نوع ویزا برای افرادی صادر میگردد که قصد سرمایه گذاری دارند که ملزوم به داشتن اجازه کار و کارفرما ندارد.
ویزای سرمایه گذاری L1 آمریکا :
این نوع ویزا برای متقاضیانی می باشد که قصد کار هم در آمریکا و هم در کشور خود را دارند و کارمندان خود را برای مدت موقت به دفتر آمریکا انتقال می دهند.
ویزای کار EB1 آمریکا :
این نوع از ویزا برای متقاضیانی صادر میگردد که دارای تواناهای خاص و منحصر به فردی هستند در هریک از رشته های مربوطه تحت تخصصشان.
ویزای کار EB2 آمریکا :
این نوع ویزا برای پزشکانی صادر میگردد که قصد خدمت و ارائه خدمات در مناطق محروم ایالات متحده آمریکا را دارند.
ویزای کار EB3 آمریکا :
این نوع ویزا برای افراد و متقاضیانی صادر میگردد که در رشته و شغل خاصی مشغول به کار هستند و می بایست دارای پیشنهاد کار از طرف کارفمای خاصی باشد.
توجه داشته باشید تمامی مدارکی که به سفارت ایالات متحده آمریکا ارائه می دهید می بایست به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند.
در ادامه به مدارکی که در روز مصاحبه و ارائه مدارک می بایست به همراه داشته باشید اشاره خواهیم کرد:
برگه کانفرم وقت مصاحبه همراه با رسید پرداختی.
عکس شخصی با زمینه سفید،بدون روتوش و از روبرو.
اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی.
اصل و کپی کارت پایان خدمت.
پرینت حساب بانکی شما که می بایست به زبان انگلیسی باشد.
در صورت متاهل بودن می بایست سند ازدواج خود را نیز ارائه دهدید.
در صورت داشتن طلاق در زندگی شخصی  سند طلاق خود را نیز می بایست ارائه دهید.
اگر شما دارای سابقه کیفری و قانونی دارید می بایست رونوشت تایید شده سوابق دادگاه و زندان و یا بازداشت و هر چیزی که مرتبط با سابقه شما باشد را نیز ارائه دهید.
در روز مصاحبه خود شما می بایست تمامی مدارک پزشکی و آزمایشات خود را نیز که بر اساس درخواست سفارت مربوطه انجام می پذیرد را نیز به همراه داشته باشید.
ارائه گواهی تمکن مالی که نشان دهنده این موضوع باشد که شما بعد از اتمام مهلت ویزای خود به کشورتان باز خواهید گشت.

پاسپورت امریکا ، پاسپورت کاری امریکا پاسپورت نیروی متخصص امریکا ، پاسپورت تحصیلی امریکا ، پاسپورت دانشجویی امریکا ، پاسپورت ازدواج امریکا ، پاسپورت تولد فرزند امریکا ، پاسپورت سرمایه گذاری امریکا ، پاسپورت خرید ملک امریکا ، پاسپورت ثبت شرکت امریکا ، پاسپورت خرید سهام امریکا ، پاسپورت شریک تجاری امریکا ، رفع دیپورتی اقامت امریکا

قبول وکالت و مشاوره در اخذ گرین کارت امریکا زیر نظر وکلای مهاجرتی و بین المللی
انواع گرین کارت آمریکا
گرین کارت اصطلاحی غیررسمی برای کارت ثبت‌نام خارجی  می باشد که سال‌ها پیش رنگ آن سبز بود (در حال حاضر اکثراً این کارت‌ها بصورت سفید رنگ صادر می‌شوند).
افراد زیادی به‌اشتباه معتقدند که گرین کارت فقط مجوزی برای کار کردن است. اما گرین کارت در واقع حق کار کردن قانونی در ایالات‌متحده را به شما می‌دهد، یعنی هر جا و هر زمان بخواهید می‌توانید کارکنید، اما این تنها یکی از مشخصه‌های این کارت است.
کاربرد اصلی گرین کارت این است که دارنده آن به‌عنوان مقیم دائم ایالات‌متحده آمریکا شناخته می‌شود.
اگر واقعاً هدف شما زندگی در ایالات‌متحده نیست، بهتر است که برای گرفتن این کارت به خود زحمت ندهید. هنگامی که گرین کارت دارید باید خانه دائمی شما در آمریکا باشد. اگر این کار را انجام ندهید احتمال دارد که گرین کارت خود را از دست بدهید. این به معنای محدودیت در مسافرت به ایالات‌متحده نمی باشد.
آزادی مسافرت به ایالات متحده از مزایای مهم گرین کارت محسوب می­شود. اما مهم نیست که چه تعداد مسافرت کنید، به هر حال خانه اصلی شما باید در آمریکا باشد و در غیر این صورت کارت شما باطل خواهد شد. به بیان واضح‌تر، نباید بیشتر از شش ماه (در سال) را در خارج از ایالات‌متحده بگذرانید.
تمام گرین کارت‌هایی که از سال ۱۹۸۹ صادر شده‌اند دارای تاریخ انقضای ۱۰ سال هستند. این به معنی آن نیست که اقامت شخص بعد از این ده سال لغو می‌شود، بلکه صرفاً کارت باید تعویض شود.
الف. انواع گرین کارت آمریکا
نه دسته از افراد برای اخذ انواع گرین کارت آمریکا اقدام می‌کنند. در برخی از این دسته‌ها شما فورا شایستگی گرفتن یکی از انواع گرین کارت آمریکا را دارید و در بقیه دسته ها باید صبر کنید تا یک مورد آزاد شود. به طور خلاصه در اینجا دسته‌های انواع گرین کارت آمریکا را شرح می‌دهیم:
انواع گرین کارت آمریکا
مهاجرت به آمریکا از طریق خویشاوندی
برای مهاجرانی که وابستگان نسبی شهروندان آمریکا هستند امکان صدور گرین کارت بدون محدودیت در تعداد وجود دارد. وابستگان نسبی عبارتند از:
همسر شهروند آمریکا، شامل بیوه یا مردی که زن او فوت کرده است.
افراد مجرد کمتر از ۲۱ سالی که حداقل یکی از والدین آن‌ها شهروند آمریکا می باشد.
والدین شهروندان آمریکا، به شرطی که فرزندی که شهروند آمریکا است بالای ۲۱ سال باشد.
فرزندخوانده یا پدرخوانده (مادرخوانده)، به شرطی که ازدواجی که رابطه فرزندخواندگی/ پدر (مادر) خواندگی را ایجاد کرده است قبل از تولد ۱۸ سالگی فرزند باشد، و والدین و فرزندانی که از طریق پذیرش (بچه) وابسته شده‌اند، به شرطی که این پذیرش قبل از ۱۶ سالگی بچه اتفاق افتاده باشد. تمام قوانین مهاجرت که به والدین و فرزندان واقعی مربوط می‌شود برای وابستگان انتخابی (پذیرشی) هم صدق می‌کند، اما برخی از رویه‌های اضافی را دارد.
همچنین در صورتی که همسر شما مقیم آمریکا است می توانید برای مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج اقدام کنند.
سایر وابستگان
برخی اعضای دیگر خانواده شهروندان آمریکا نیز امکان گرفتن گرین کارت را دارند. اما تعداد گرین کارت محدودی برای این متقاضیان وجود دارد. آن‌ها باید سال‌ها صبر کنند و این مدت انتظار به موقعیت آن‌ها در دسته‌های اولویت بستگی دارد که در بخش زیر نمایی کلی از آن را ارائه نموده ایم.
اولویت اول خانواده: افراد مجرد در هر سنی که باشند و حداقل یکی از والدین آن‌ها شهروند آمریکا باشد.
اولویت دوم خانواده، ۲A: همسران افرادی که گرین کارت دارند و فرزندان مجرد کمتر از ۲۱ سال، ۲B: پسران و دختران مجرد دارندگان گرین کارت (که کمتر از ۲۱ سال سن دارند).
اولویت سوم خانواده: افراد متاهل با هر سنی که باشند و حداقل یکی از والدین آن‌ها شهروند آمریکا باشد.
اولویت چهارم خانواده: خواهران و برادران شهروندان آمریکا، به شرطی که آن شهروند بیش از ۲۱ سال سن داشته باشد.
گرین کارت‌های استخدامی
افراد دارای مهارتی که کارفرمایان آمریکایی آن‌ها را خواسته‌اند نیز صلاحیت داشتن گرین کارت را دارند. اما تعداد گرین کارت برای این متقاضیان نیز محدودیت دارد، لذا ممکن است شخص ماه‌ها یا سال‌ها منتظر بماند و این زمان بستگی به دسته‌های اولویت زیر دارد:
اولویت اول استخدامی. کارکنان مقدم، شامل سه گروه زیر:
افرادی که توانایی بالایی در هنر، علوم، آموزش، تجارت یا ورزش دارند.
اساتید یا محققین برجسته، و
مدیران و مدیران اجرایی شرکت‌های چندملیتی
اولویت دوم استخدامی. اساتید دارای مدارک پیشرفته یا توانایی‌های استثنایی
اولویت سوم استخدامی. اساتید یا کارکنان ماهر یا غیرماهر
اولویت چهارم استخدامی. کارکنان مذهبی، دسته‌های مختلف کارکنان و به‌اصطلاح مهاجران خاص.
اولویت پنجم استخدامی. سرمایه‌گذارانی که تمایل دارند ۱ میلیون دلار در یک کسب ‌و کار آمریکایی هزینه کنند .
ویزای تنوع نژادی: لاتاری گرین کارت
سالیانه تقریبا ۵۰،۰۰۰ گرین کارت به افراد کشورهایی داده می‌شود که در سال‌های اخیر کمترین مهاجر به آمریکا را داشته‌اند. هدف این برنامه، اطمینان از ترکیب متنوع نژادی بین افراد مهاجرت کننده به آمریکا می باشد (اگرچه متقاضیان باید برخی نیازمندی‌های آموزشی خاصی را هم برآورده کنند). بنابراین گرین کارت‌های این دسته را گرین کارت مبتنی بر نژاد می­نامند. روش مورد استفاده برای انتخاب افرادی که می‌توانند برای این گرین کارت‌ها اقدام کنند تصادفی بوده و توسط کامپیوتر انجام می‌شود، بنابراین نام این برنامه لاتاری (قرعه‌کشی) گرین کارت نهاده شده است.

وکیل امریکایی در ویزا ،وکیل امریکایی در مهاجرت ، وکیل امریکایی در اقامت ، وکیل امریکایی در پاسپورت ، وکیل امریکایی در سرمایه گذاری ، وکیل امریکایی در ازدواج ، وکیل امریکایی در ویزای کار ، وکیل امریکایی در اقامت نیروی متخصص ،وکیل امریکایی در ثبت شرکت ، وکیل امریکایی در افتتاح حساب ، وکیل امریکایی در خرید ملک ، وکیل امریکایی در تولد فرزند

 نحوه مهاجرت به آمریکا
مهاجرت به آمریکا نسبت به سایر کشورها کمی سخت تر اما امکان پذیر میباشد. باتوجه به سن و سرمایه و هدفتون از مهاجرت به آمریکا می تواند از روشهای مختلف برای اقامت استفاده کنید. این روش ها شامل سرمایه گذاری، کاریابی و شغلی، تحصیلی و پژوهشی، نامزدی و ازدواج و… می باشند. اما باید در نظر داشته باشید که سیاست های دولت آمریکا و روابط آن ها با سایر کشورها به شدت در مساله مهاجرت و روش مهاجرتی که تصمیم میگیرد، تاثیر میگذارد.
لازم به ذکر است که با توجه به حیطه فعالیت شرکت Bahar Gate LTD در زمینه سرمایه گذاری، شرکت Bahar Gate LTD فقط امور مربوط به سرمایه گذاری و ثبت شرکت را انجام میدهد.برای اطلاعات بیشتر در بخش های زیر توضیحات کامل تری داده شده است.
مهاجرت به آمریکا به روش سرمایه گذاری
بی شک آمریکا کشوری قوی در دنیا به حساب می آید و سرمایه گذاری در آن نیز فواید بی شماری دارد. متن زیر نشان دهنده قدرت اقتصادی آمریکا در دنیا می باشد.
تولید ناخالص داخلی ایالات متحده آمریکا با بیش از ۱۳ تریلیون (۱۳٬۰۰۰ میلیارد) دلار، یعنی حدود ۲۰٪ تولید ناخالص جهان، نخستین اقتصاد بزرگ جهان است. از لحاظ حجم مبادلات، ایالات متحده بزرگ‌ترین واردکننده، و – پس از آلمان و چین – سومین صادرکننده  بزرگ جهان است.کانادا، چین، مکزیک، ژاپن و آلمان، به ترتیب بزرگ‌ترین شرکای تجاری آمریکا هستند. آمریکا در دهه اخیر بزرگ‌ترین بدهی جهان را نیز بر شانه داشته‌است.
برای دریافت اقامت دائم آمریکا می توان بعد از 5 سال از مهاجرت به آمریکا با تامین پیش نیازهای لازم اقامت دائمی آن را دریافت کرد.
در ادامه توضیحاتی در خصوص ویزای سرمایه گذاری آمریکا – ویزای EB5 داده شده است.
ویزای سرمایه گذاری آمریکا ،ویزای EB5 نام دارد، که از سال 1990 در قانون این کشور تصویت شده است. این ویزا روشی برای دریافت گرین کارت آمریکا برای افراد خارجی به حساب می آید. گرین کارت (کارت سبز) کارتی است سبز رنگ که مجوز اقامت دائم آمریکا می باشد. دارندگان این کارت حق زندگی، کار یا تحصیل به صورت دائم در آمریکا را خواهند داشت. از آنجایی که اقامت بعضی کشورها منجر به لغو اقامت کشور اولیه می شود، اقامت آمریکا مشکلی در این خصوص ایجاد نخواهد کرد.
اگر شما بالای 18 سال باشید، می توانید در انتخابات محلی و ایالتی که نیاز به تابعیت آمریکایی ندارد، شرکت کنید. تنها تفاوت شما با آن ها در حق رای شما در انتخابات فدرال و دولت آمریکا است. به بیان ساده تر تنها نمی توانید در انتخابات رئیس جمهور آمریکا شرکت کنید. پس با مهاجرت به آمریکا و دریافت گرین کارت از تمام مزایای این کشور بهره مند خواهید شد. در ادامه ویژگی های برنامه سرمایه گذاری آمریکا (EB5)، پیش نیازهای لازم و روش های سرمایه گذاری در آمریکا توضیح داده خواهد شد.
مهاجرت به آمریکا به روش کاری
یکی از دیگر روش ها برای مهاجرت به آمریکا مهاجرت از طریق کاری می باشد، که به عنوان ویزای EB3 آمریکا مشهور است. که در حاضر برای ایرانیان این گزینه امکان پذیر نمی باشد.
امتیاز بندی مهاجرت به آمریکا
طبق طرحی که اخیرا سیستم مهاجرتی به آمریکا نیز مانند سایر کشورها مانند کانادا- استرالیا بر اساس گزینش بر حسب میزان امتیاز بدست آمده می شود. بر این اساس هر سال 140 هزار نفر می توانند پاسپورت آمریکا را بدین طریق دریافت کنند.
در این طرح پیشنهادی مواردی همچون سن ، مدرک تحصیلی، داشتن پیشنهاد کاری، سرمایه گذاری و سایر امتیازات ویژه در نظر گرفته می شوند.
سن
کمتر از 18 سال: 0 امتیاز
18 تا 21 سال:  6 امتیاز
22 تا 25 سال: 8 امتیاز
26 تا 30 سال: 10 امتیاز
31 تا 35 سال: 8 امتیاز
36 تا 40 سال: 6 امتیاز
41 تا 45 سال: 4 امتیاز
46 تا 50 سال: 2 امتیاز
بیشتر از 50 سال: 0 امتیاز
تحصیلات
دیپلم یا معادل 1 امتیاز
کارشناسی از آمریکا :  6 امتیاز —  از خارج از آمریکا:  5امتیاز
کارشناسی ارشد از آمریکا: 8 امتیاز— از خارج از آمریکا: 7 امتیاز
دکترای تخصصی از آمریکا:  13 امتیاز— از خارج از آمریکا: 10 امتیاز
داشتن پیشنهاد شغلی
اگر متقاضی مهاجرت به آمریکا پیشنهاد شغلی داشته باشد، با توجه به میزان درآمد شغل امتیاز به او تعلق می گیرد.
درآمد 3 برابر میانگین درآمد افراد در آمریکا= 13 امتیاز
درآمد 2 برابر میانگین درآمد افراد در آمریکا= 8 امتیاز
درآمد 1.5 برابر میانگین درآمد افراد در آمریکا= 5 امتیاز

وکیل مهاجرتی امریکا ، وکیل مهاجرتی در ویزای امریکا ، وکیل مهاجرتی در اقامت امریکا ، وکیل مهاجرتی در پاسپورت امریکا ، وکیل مهاجرتی در سرمایه گذاری امریکا ، وکیل مهاجرتی در خرید ملک امریکا ، وکیل مهاجرتی در تولد فرزند امریکا ، وکیل مهاجرتی در تحصیل امریکا ، وکیل مهاجرتی در دانشجو امریکا ، وکیل مهاجرتی در بورسیه امریکا ، وکیل مهاجرتی در ازدواج امریکا

سرمایه گذاری
امتیازبندی بر اساس میزان سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد. چنانچه متقاضی یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار برای دست‌کم سه سال در شرکت تجاری جدیدی در آمریکا سرمایه گذاری کند، شش امتیاز و اگر مبلغ سرمایه‌گذاری به یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برسد ۱۲ امتیاز به دست خواهد آورد.
 ویزای کار آمریکا برای ایرانیان
ویزای کار آمریکا برای ایرانیان با توجه به وضعیت حاضر دولت ترامپ و سیاست های خارجه آمریکا امکان پذیر نیست. قبلا از طریق ویزای EB3 مهاجرت کاری برای ایرانیان امکان پذیر بود، اما در حال حاضر ویزای کاری برای ایران و چند کشور دیگر ممنوع است و دیگر ویزای EB3 برای ایرانیان صادر نمی شود.
مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری ( ویزای EB5)
برای مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای سرمایه گذاری EB5  متقاضی باید مبلغ 1 میلیون دلار را در آمریکا سرمایه گذاری کند. البته در حالتی که سرمایه گذاری در مناطق خاص تعیین شده توسط دولت آمریکا باشد (مناطق حاشیه ای- روستایی )، این میزان به 500 هزار دلار کاهش می یابد. اما در هر صورت باید سرمایه گذاری منجر به ایجاد 10 شغل تمام وقت برای ساکنان آمریکا به مدت 2 سال شود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد در خصوص تعداد سرمایه گذاران در سال می باشد. طبق سیاست های کشور آمریکا هر ساله 10 هزار متقاضی برای این برنامه می توانند شرکت کنند که 5 هزار تای آن ها برای سرمایه گذاری در مناطق روستایی می باشند.
موفقیت در ویزای سرمایه گذاری آمریکا بستگی به برنامه و شرایط و نوع سرمایه گذاری متقاضی می باشد و نرخ ثابتی ندارد. اما با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده در حال حاضر می توان گفت که بیشتر این سرمایه گذاری ها در بخش مسکن در آمریکا بوده است.
ذکر این نکته ضروری است که ارائه مدرک برای اثبات دارایی سرمایه به صورت قانونی و سرمایه گذاری ریسک پذیر و عدم سوابق کیفری و سوپیشینه جز شرایط اولیه سرمایه گذاری در آمریکا می باشد.
مهاجرت از طریق ویزای کاری آمریکا
بهتر است قبل از مهاجرت تحصیلی به آمریکا در رشته هایی که در آمریکا برای کار بازار خوبی دارند دقت کافی را مبذول نمود تا در آینده برای اخذ ویزای کاری امریکا دچار مشکل نشد. سرمایه گذاری در آمریکا آخرین راه برای عزیزان است که قصد مهاجرت به امریکا را دارند مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کار مفید و به صرفه ای نیست و پیشنهاد می کنیم با تایپ ویزای دیگر حتی توریستی وارد کشور شوید اصطلاحا قاعده بازی را یاد بگیرید و خودتان سرمایه گذاری بکنید چون سرمایه گذاری یک امر ریسکی است و امکان سوخت شدن سرمایه بسیار بالاست.
انواع ویزای کاری آمریکا عبارت است از:
ویزای H1B آمریکا
بهترین تایپ ویزا برای مهاجرت ویزای کاری است، از این جهت که اگر موفق شوید و کار پیدا کنید یا با کارفرمایی قرارداد منعقد بکنید مسیر رسیدن به اقامت برای فرد کوتاه و آسان تر می شود و با هر تایپ ویزایی غیر از کاری بخواهید وارد آمریکا بشوید اینکه به اقامت آمریکا برسید روند طولانی مدت و سخت حقوقی و قانونی را باید پشت سر بگذارید. کار در امریکا برای بسیاری آرزوست اما نام دیگر آمریکا را عمری کار نیز مینامند.
ویزای کاری آمریکا یا H1B
ویزای کاری امریکا یا همان H1B ویزایی است که با داشتن آن ویزا میتوان به عنوان نیروی کار وارد آمریکا شوید جالب است بدانید که ویزای کاری آمریکا را به آسانی نمی توان اخذ نمود و آن به این صورت است که حتما باید کارفرما یا موسسه یا شرکت خاصی در آمریکا پیدا کنید که متقاضی کار فرد باشند و از قبل اطلاعیه جستجوی کارمند خود را در آمریکا به مدت 3 ماه سپس در اروپا زده باشد اگر نیروی کاری خود را پیدا نکرد می تواند وی را استخدام نماید که درصد کاریابی از این طریق به 20 % حتی پایین تر می رسد.
مهاجرت از طریق ویزای کاری از انجایی که فرد به درآمد میرسد ارامش روانی را فراهم می کند به این دلیل که فرد مهاجر تنها به اندوخته مالی از پیش داشته خود اکتفا نمی کند و به حقوق و مزایایی که دریافت می کند نیم نگاه دارد و معمولا ارامش خاصی دریافت می کند. این ویزای کاری بیشتر به افرادی تعلق میگیرد که حداقل مدرک لیسانس داشته باشند و اگر مدرک تحصیلی ندارند بتوانند سابقه کاری معقول و مناسبی ارائه دهند از مزایای این ویزا این است که به فرد امکان می دهد که همراه داشته باشد و ویزای همراه به همسر و فرزند زیر 18 سال تعلق میگیرد. روند اخذ ویزای کاری آمریکا حدودا یکسال طول میکشد.
مدت زمان ویزای کار آمریکا
بیشترین مهلتی که فردی با ویزای کاری می تواند در کشور آمریکا مقیم باشد حداکثر تا 3 سال است و اینگونه است که امکان تمدید این نوع ویزا تا 3 سال دیگر نیز وجود دارد و در طول این زمان کارفرمای وی می تواند برای کارمند خود در صورت صلاحدید درخواست گرین کارت آمریکا و کارت اقامت آمریکایی را نماید و با گذشت حدود 6 سال در صورتی که هیچگونه تغییری در وضعیت گرین کارت و اقامتی کارمند صورت نپذیرد فرد باید خاک امریکا را ترک کند و مجدد و با مدارک کامل برای ویزای کار آمریکا اقدام کرده و درخواست بدهند.
مدارک مورد نیاز ویزای کاری امریکا عبارتند از:
پاسپورت دارای اعتبار و مدارک هویتی
جاب آفر و پیشنهاد کاری و دعوتنامه کاری
هزینه مصاحبه سفارت
مدارک مالی نشان دهنده توانایی مالی

 امریکا و اخذ ویزا ، امریکا و اخذ اقامت ، امریکا و اخذ اقامت موقت ، امریکا و اخذ اقامت دائم ، امریکا و پاسپورت ، امریکا و اقامت کاری ، امریکا و اقامت نیروی متخصص ، امریکا و اقامت ازدواج ، امریکا و اقامت تولد فرزند ، امریکا و اقامت تحصیلی ، امریکا و اقامت سرمایه گذاری ، امریکا و اقامت ثبت شرکت ، امریکا و افتتاح حساب بانکی ،امریکا اقامت و خرید سهام

قبول وکالت و مشاوره در اخذ ویزای تحصیلی کشور امریکا زیر نظر وکیل مهاجرتی و بین المللی
پنج نکته مهم درباره تحصیل در آمریکا
اولین مقصد دانشجویان بین المللی جهان با بیش از ۸۰۰.۰۰۰ دانشجوی خارجی
سومین کشور دنیا از نظر وسعت و جمعیت
بزرگترین اقتصاد جهان با پیشرفته ترین تکنولوژی
دارای برخی از با کیفیت ترین موسسات آموزشی
دارای وسیع ترین گزینه های تحصیلی شامل گزینه های عمومی، کاری و …
 ویزای F-1
دانشجویان بین المللی بعد از گرفتن پذیرش از موسسات آمریکا نیاز به ویزای F-1 (غیر مهاجرتی) یا همان ویزای تحصیلی آمریکا دارند که برای دست یابی به آن می بایست فرم های تقاضا پر شده، هزینه آن پرداخت شده و مصاحبه ای انجام شود. در این صورت، سازمان مسئول، یک پروفایل (SEVIS = Student and Exchange Visitor Information System) I-20 صادر میکند که برای اخذ ویزای F-1 ضروری است. با ویزای F-1 دانشجو می تواند 20 ساعت در هفته در سال اول تحصیل خود کار نیمه وقت در محدوده دانشگاه و نه خارج از حریم دانشگاه انجام دهد. بعد از سال اول، در صورتی که اجازه از طرف دانشگاه صادر شود، کار خارج از حریم دانشگاه امکان پذیر خواهد شد. البته این کار اغلب برای افرادی است که نیاز به دوره کارآموزی یا انترنی دارند. دانشجویان دارای ویزای F-1 آمریکا همچنین امکان بهره مندی از 12 ماه آموزش عملی اختیاری را دارند(OPT). دانشجویان رشته های علوم پایه، فناوری، مهندسی و ریاضی یا سایر رشته ها ممکن است تا 29 ماه امکان آموزش عملی اختیاری را داشته باشند. ویزای F-2 مربوط به همسر دارنده ویزای F-1 بوده و اگر همسر دارنده F-1 قصد تحصیل در آمریکا را داشته باشد، باید درخواست تغییر ویزا بدهد. فرزندان با داشتن ویزای F-2 در صورتی که قصد تحصیل در مدارس K-12 را داشته باشند، نیازی به تغییر ویزا نخواهند داشت.
ویزای J-1
آن دسته از افراد که برای تبادلات فرهنگی می آیند یا از طرف کشور مبدا از لحاظ مالی حمایت شده اند، برای ادامه تحصیل در آمریکا نیاز به ویزای توریستی J-1 دارند. دانشجویان با ویزای J1 واجد شرایط 18 ماه آموزش دانشگاهی هستند (سه سال، در مواردی که رساله دکتری داشته باشند). ویزای J-2 مربوط به همسر یا فرزندان دارای ویزای J-1 بوده و با این ویزا آنها نیز میتوانند در آمریکا تحصیل کنند.
سازمان های DHS/ ICE در صورت وجود گرفتاری های مالی برای فرد می توانند اجازه کار خارج از محیط دانشگاه در آمریکا را بعد از سال اول صادر کنند.
ویزای M-1
ویزای M-1 به دانشجویانی اعطا میشود که در دوره های کاری ثبت نام کرده باشند. با داشتن این ویزا اجازه کار کردن ندارید. ویزای M-2 نیز مربوط به همسر دارنده ویزای M-1 خواهد بود. اگر همسر یا فرزند دارنده M-1 قصد تحصیل در آمریکا را داشته باشد، باید درخواست تغییر ویزا را بدهد.
روند اخذ ویزای تحصیلی امریکا
هر یک از متقاضیان شرایط شخصی و منحصر بفرد خود را دارد و ما این تجربه را داریم که ممکن نیست چند متقاضی شرایط یکسانی داشته باشد. هر متقاضی نیاز به نوع خاصی از مراکز آموزشی در ایالت و شهر خاصی از امریکا را داشته و سابقه تحصیلی علمی متفاوتی را دارا می باشد. بنابراین ممکن نیست یک نوع خدمات به همه ارائه شود، تک تک متقاضیان ویزای تحصیلی امریکا، شرایط ویژه خود را ذارا هستند.
یافتن دانشگاه و یا کالج در امریکا
جستجو برای یافتن دانشگاه و کالج هایی در امریکا که بهتر با شرایط مالی متقاضی منطبق باشند. ما برای یافتن این مراکز آموزشی، بین حدود ۳۰۰۰ کالج و دانشگاه امریکا را بررسی می کنیم تا رشته تحصیلی متقاضی را دارا بوده و شرایط ورود آن مرکز نیز با شرایط متقاضی منطبق بوده و متقاضی نیز از عهده شهریه ها و سایر مخارج آن دانشگاه برآید.
رشته تحصیلی
اکثر متقاضیان در مورد رشته تحصیلی که تمایل به ادامه آن را دارند، ایده آل های خاص خود را دارا می باشند. این رشته ها چه رشته های  مهندسی، مدیریت، حقوق، روانشناسی و یا هر چیز دیگری که بخواهید، ما می توانیم اطلاعاتی در مورد هریک از ۵۰ رشته تحصیلی دانشگاه های امریکا در اختیار متقاضیان خود قرار دهیم. مهم نیست که این رشته مورد نظر شما در کدام دانشگاه و یا کدام ایالت امریکا واقع شده باشد.
تحصیلات عالیه در امریکا و کسب مدارک دانشگاهی به صورت آنلاین
بسیاری از مراکز آموزش عالی امریکا موقعیت کسب مدارک دانشگاهی را به صورت آنلاین در اختیار مردم جهان (چه در امریکا و یا خارج از امریکا) قرار می دهند. تعداد زیادی از متقاضیان ویزای تحصیلی امریکا که از عهده مخارج سفر به امریکا و شرکت در کلاسهای حضوری بر نمی آیند، می توانند از تحصیلات آنلاین بهره ببرند.
آزمونهای استاندارد بین المللی (SAT, ACT, GRE, MCAT, LSAT, TOEFL, IELTS)
بسیاری از دانشگاه های امریکا به عنوان یکی از شرایط ورود به دانشگاه، نیازمند مدرک آزمونهای بین المللی فوق می باشند. ولی متاسفانه متقاضیان ویزای تحصیلی امریکا با این اسامی آشنایی کامل ندارند. لذا به صورت بسیار مختصر اشاره ای به این آزمونها می کنیم:
آزمونهایی که بیشتر برای افرادی که برای مقاطع کارشناسی به امریکا می روند مورد نیاز می شود:
SAT: سنجش معلومات دبیرستانی (Scholastic Assessment Test)
TOEFL: سنجش معلومات زبان انگلیسی برای خارجی ها (Test of English as a Foreign Language)
ACT: آزمون کالج های امریکایی (American College Testing)
آزمون های مربوط به فارغ التحصیلان و یا مقاطع کارشناسی به بالا
TOEFL: سنجش معلومات زبان انگلیسی برای خارجی ها (Test of English as a Foreign Language)
Graduate Record Examinations (GRE) – for liberal arts, science, math آزمون برای فارغ التحصیلان علوم انسانی – علوم و ریاضی
Graduate Management Admission Test (GMAT) آزمون پذیرش تحصیلات تکمیلی مدیریت
– for business schools/study for MBA (Master’s in Business Administration) programs • برای مدارس کسب و کار / مطالعه برای MBA (کارشناسی ارشد در مدیریت کسب و کار برنامه
Law School Admission Testing Program (LSAT) – for law schoolsآزمون پذیرش دانشکده حقوق
Medical College Admission Test (MCAT) – for medical schoolsآزمون پذیرش دانشکده پزشکی
Dental Admission Testing Program (DAT) – for dental schoolsآزمون پذیرش دندانپزشکی
Pharmacy College Admission Test (PCAT) آزمون دانشکده دارو سازی
Optometry Admission Testing Program (OAT)آزمون پذیرش بینایی سنجی
فارغ التحصیلی در امریکا
 شما پس از فارغ التحصیلی انتخاب های بسیاری پیش روی دارید. می توانید یک دوره کار عملی بردارید و سپس وارد بازار کار شوید و یا می توانید تحصیلات خود را ادامه داده و به مقطعی بالاتر بروید.

ثبت شرکت در امریکا ، ثبت شرکت و اقامت امریکا ، ثبت شرکت و افتتاح حساب امریکا ، ثبت شرکت و پاسپورت امریکا ، ثبت شرکت و تحصیل در امریکا ، ثبت شرکت و دانشجو در امریکا ، ثبت شرکت و ازدواج در امریکا ، ثبت شرکت و تولد فرزند در امریکا ، ثبت شرکت و اقامت کاری امریکا ، ثبت شرکت کار آفرینی در امریکا ، ثبت شرکت و خوداشتغالی در امریکا

 پذیرفتن وکالت و مشاوره در خرید و اجاره املاک و مستغلات در کشور ایالات متحده امریکا توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری (ایالات های واشینگتن  ، نیویورک ، کالیفرنیا ، ایلینویز ، تکزاس ، پنسیلوانیا، آریزونا، تکزاس ، کالیفرنیا و غیره )
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با بهره گیری از نیرو های کارآمد و با تجربه، کلیه مراحل مربوط به اخذ اقامت دائم  کشور ایالات متحده امریکا از طریق خرید ملک توسط وکیل متخصص و بین المللی می باشد را به طور تخصصی ارائه به متقاضیان می دهد.
 یکی راههای کمک به اخذ اقامت کشور ایالات متحده امریکا   خرید املاک و مستغلات مسکونی ، تجاری ، اداری ، صنعتی ، کشاورزی برای زندگی و همچنین دفتر کار برای ثبت شرکت و شریک تجاری است.
موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین  یسنا مفتخر است با کادری مجرب و توانا یکی از بزرگترین مرکز مشاوره و وکالت در  خرید و پیش خرید ، فروش و پیش فروش املاک ( آپارتمان ، ویلا ، سوئیت، زمین ) بصورت نقد و اقساط در کشور کشور ایالات متحده امریکا   می باشد .  و همچنین این موسسه  تمام معاملات املاک و مستغلات را بدون واسطه و مستقیم با شرکتهای سازنده در کشور  کشور ایالات متحده امریکا   برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.
 پذیرفتن  و مشاوره در خدمات بازرگانی و تجاری در کشور  ایالات متحده امریکا توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری (ایالات های واشینگتن  ، نیویورک ، کالیفرنیا ، ایلینویز ، تکزاس ، پنسیلوانیا، آریزونا، تکزاس ، کالیفرنیا و غیره )
موسسه حقوقی بین المللی سپند آفرین   یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بازرگانی و تجاری در کشور   ایالات متحده امریکا  به شرح ذیل می باشد:
1- پذیرفتن وکالت و مشاوره در گرفتن نمایندگی از جمله نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر و بین المللی کشور  ایالات متحده امریکا  .
2-پذیرفتن وکالت و مشاوره در واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از کشور ایران به کشور ایالات متحده امریکا  و بلعکس .
3- پذیرفتن وکالت و مشاوره در حمل ونقل بین المللی ( هوائی ، دریایی ، زمینی ) از ایالات متحده امریکا    به ایران و بلعکس .
4-پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ کلیه قراردادهای بازرگانی بین تجار و شرکتهای ایرانی با تجار و شرکتهای کشور ایالات متحده امریکا  .
5-پذیرفتن وکالت و مشاوره در خرید و تهیه انواع کالا از کشور ایالات متحده امریکا  برای ایرانیان .
پذیرفتن وکالت و مشاوره در خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی در کشور ایالات متحده امریکا توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری (ایالات های واشینگتن  ، نیویورک ، کالیفرنیا ، ایلینویز ، تکزاس ، پنسیلوانیا، آریزونا، تکزاس ، کالیفرنیا و غیره )
موسسه حقوقی بین المللی  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی کشور ایالات متحده امریکا  به شرح ذیل می باشد:
1- پذیرفتن و کالت و مشاوره در باز کردن حساب بانکی در کشور ایالات متحده امریکا .
2- پذیرفتن وکالت و مشاوره در گشایش اعتبار ( BG   )  برای خرید کلیه کالاهای کشور ایالات متحده امریکا.
3-پذیرفتن وکالت و مشاوره در صدور ( LC ) ضمانت نامه بانکی در کشور ایالات متحده امریکا.
4- پذیرفتن وکالت و مشاوره در فاینانس پروژه ها از شرکتهای کشور ایالات متحده امریکا.
5- پذیرفتن وکالت و مشاوره در صدور حواله ارزی و همچنین انتقال ارز فی مابین کشورهای ایران و ایالات متحده امریکا.
خدمات موسسه حقوقی و بین المللی یسنا در کشور ایالات متحده امریکا شامل موارد زیر می شود:
1- افتتاح حساب بانکی شخصی دریکی از بانکهای کشور ایالات متحده امریکا.
2- اخذ گواهی بانکی در کشور ایالات متحده امریکا.
3- افتتاح حساب بانکی بنام شرکت امریکایی ثبت شده در کلیه مناطق کشور ایالات متحده امریکا.
4- اخذ پروانه فعالیت اداری برای فعالیت شرکت در کشور ایالات متحده امریکا.
5- اخذ بیمه سلامت کشور ایالات متحده امریکا.
6- اخذ بیمه نامه برای شرکت ثبت شده امریکایی در کلیه مناطق کشور ایالات متحده امریکا.
7- اخذ پروانه مالیاتی برای شرکت امریکایی در کلیه مناطق کشور ایالات متحده امریکا.
8- اخذ وکالت نامه مبنی بر کار وهدف از اقامت کشور ایالات متحده امریکا برای اشخاص حقیقی و حقوقی.
9- بررسی مدارک لازم برای سفرواقامت ، تاسیس شرکت و اجاره دفتر اداری توسط وکیل رسمی در کشور ایالات متحده امریکا .
10- – خرید سیم کارت تلفن همراه در کلیه مناطق کشور ه ایالات متحده امریکا .
11- پرداخت تمام هزینه های مربوط به مدیریت فرآیند سرمایه گذاری و اخذ اقامت در کشور ایالات متحده امریکا توسط سرمایه گذار.
12- آماده سازی برای اخذ مدارک تاسیس شرکت و یا هر گونه سرمایه گذاری در کشور ایالات متحده امریکا.
13- ارایه اصلاعات و قوانین تجاری وبازرگانی کشور ایالات متحده امریکا به اشخاص حقیقی و حقوقی.
14- نظارت و بررسی تمام مدارک مربوط به سرمایه گذاری از طریق معاملات املاک و مستغلات ، ثبت شرکت و شریک تجاری شده توسط وکیل رسمی در کشور ایالات متحده امریکا.
15- تهیه و تحویل مدارک لازم به دفتر اسناد رسمی در کشور ایالات متحده امریکا.
16- درخواست بیمه اجتماعی کشور ایالات متحده امریکا.
17–تشکیل پرونده برای اخذ شماره مالیاتی برای اتباع بیگانه در کشور ایالات متحده امریکا.
18- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت و یا کارت اقامت کشور ایالات متحده امریکا.
19- پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت و شریک تجاری در کشور ایالات متحده امریکا.
20- ثبت نام فرد سرمایه گذار در شهرداری محل در کلیه مناطق کشور ایالات متحده امریکا.
21- دادن مشاوره به سرمایه گذار در مورد مسایل مالیاتی در کلیه مناطق کشور ایالات متحده امریکا.
22- پرداخت هزینه های وکیل متخصص اقامت کشور ایالات متحده امریکا.
23- دادن مشاوره به خریدار درباره کسب و کار ( ثبت شرکت و شریک تجاری ) در کشور ایالات متحده امریکا.
24- پرداخت هزینه های وکیل متخصص سرمایه گذاری ، معاملات املاک و مستغلات ، اخذ اقامت ، ثبت شرکت و غیره در کشور ایالات متحده امریکا.
25- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت در سفارت کشور ایالات متحده امریکا.
26- امضاء مدارک خرید و قولنامه توسط وکیل متخصص به جای سرمایه گذار در کشور ایالات متحده امریکا.
27- اخذ دعوتنامه برای خریدار از طرف شریک تجاری یا فروشنده املاک و مستغلات جهت گرفتن ویزای ایالات متحده امریکا .
28- ساپورت و کمک خریدار به مدت 90 روز جهت پیگیری کارهای اداری به محض ورود به کشور ایالات متحده امریکا .
29- همراهی خریدار توسط وکیل برای پروسه انگشت نگاری و استهلام عدم سوء پیشینه به محض ورود خریدار به کشور ایالات متحده امریکا .
30-بستن قرارداد با شرکت های آب،برق،گاز و ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور ایالات متحده امریکا .
31- اخذ ویزا ( اتحادیه اروپا شینگن ) ، فروش بلیط هواپیما ، رزرو هتل و هتل آپارتمان ، اجاره آپارتمان ، اجاره سوئیت ، اجاره و خرید اتومبیل در کشور ایالات متحده امریکا
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مرکز پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، گرفتن شریک تجاری ، خرید و پیش خرید ملک ، قبول وکالت ، خدمات بازرگانی و تجاری ، خدمات بانکی و بین المللی ، خدمات ارزی ، خدمات تسهیلاتی ، خدمات بیمه ای در کشور انگلستان و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و آسیا از جمله امارات متحده عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز کشورهای امریکا ، کانادا و استرلیا و غیره آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.به منظور استفاده از خدمات گروه ما تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *