ثبت شرکت در اوکراین ، افتتاح حساب در اوکراین ، پاسپورت اوکراین از طریق سرمایه گذاری ، پاسپورت اوکراین از طریق تولد فرزند ، پاسپورت اوکراین از طریق کاری و نیروی متخصص ، پاسپورت اوکراین از طریق تحصیلی ، پاسپورت اوکراین از طریق ازدواج ، پاسپورت اوکراین از طریق خرید بیزنس ، بورسیه تحصیلی در اوکراین ، ویزا اوکراین ، ویزای توریستی اوکراین ، ویزای کاری اوکراین ، ویزای تحصیلی اوکراین ، ویزای ازدواج اوکراین ، ویزای کار آفرینی اوکراین ، اقامت اوکراین از طریق سرمایه گذاری ، اقامت اوکراین از طریق تولد فرزند ، اقامت اوکراین از طریق کاری و نیروی متخصص ،اقامت اوکراین از طریق تحصیلی ، اقامت اوکراین از طریق ازدواج ، اقامت اوکراین از طریق خرید بیزنس

وکیل خانواده ، وکیل خانواده در طلاق ، وکیل خانواده طلاق یک طرفه و توافقی ، وکیل خانواده طلاق بدون حضور زوجین ، وکیل خانواده در مهریه ، وکیل خانواده در جهیزیه ، وکیل خانواده در نفقه ، وکیل خانواده در اجرت المثل ، وکیل خانواده حضانت فرزند ،وکیل خانواده در تمکین ، وکیل خانواده در استرداد جهیزیه ، وکیل خانواده در ملاقات فرزند ، وکیل خانواده در ازدواج مجدد ، وکیل خانواده سلب حضانت فرزند ، وکیل خانواده حذف نام همسر یا حذف طلاق از شناسنامه
دسامبر 7, 2019
ثبت شرکت در روسیه ، افتتاح حساب در روسیه ، پاسپورت روسیه از طریق سرمایه گذاری ، پاسپورت روسیه از طریق تولد فرزند ، پاسپورت روسیه از طریق کاری و نیروی متخصص ، پاسپورت روسیه از طریق تحصیلی ، پاسپورت روسیه از طریق ازدواج ، پاسپورت روسیه از طریق خرید بیزنس ، بورسیه تحصیلی در روسیه ، ویزا روسیه ، ویزای توریستی روسیه ، ویزای کاری روسیه ، ویزای تحصیلی روسیه ، ویزای ازدواج روسیه ، ویزای کار آفرینی روسیه ، اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری ، اقامت روسیه از طریق تولد فرزند ، اقامت روسیه از طریق کاری و نیروی متخصص ،اقامت روسیه از طریق تحصیلی ، اقامت روسیه از طریق ازدواج ، اقامت روسیه از طریق خرید بیزنس
دسامبر 17, 2019
ثبت شرکت در اوکراین ، افتتاح حساب در اوکراین ،  پاسپورت  اوکراین از طریق سرمایه گذاری ، پاسپورت  اوکراین از طریق تولد فرزند ، پاسپورت  اوکراین از طریق کاری و نیروی متخصص ، پاسپورت  اوکراین از طریق تحصیلی ، پاسپورت  اوکراین از طریق ازدواج ، پاسپورت  اوکراین از طریق خرید بیزنس ، بورسیه تحصیلی در اوکراین ،  ویزا اوکراین ، ویزای توریستی اوکراین ، ویزای کاری اوکراین ، ویزای تحصیلی اوکراین ، ویزای ازدواج اوکراین ، ویزای کار آفرینی اوکراین ، اقامت اوکراین از طریق سرمایه گذاری ، اقامت اوکراین از طریق تولد فرزند ، اقامت اوکراین از طریق کاری و نیروی متخصص ،اقامت اوکراین از طریق تحصیلی ، اقامت اوکراین از طریق ازدواج ، اقامت اوکراین از طریق خرید بیزنس

ویزای اوکراین ، ویزای توریستی اوکراین ، ویزای تحصیلی اوکراین ، ویزای دانشجویی اوکراین ، ویزای ازدواج اوکراین ، ویزای کاری اوکراین ، ویزای نیروی متخصص اوکراین ، ویزای سرمایه گذاری اوکراین ، ویزای کارآفرینی اوکراین ,ویزای خود اشتغالی اوکراین ، ویزای دیدار از خانواده اوکراین ، ویزای تجاری اوکراین ، رفع ریجکتی ویزای اوکراین ، گرفتن وقت سفارت اوکراین

 موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  اولین مجموعه حقوقی و دپارتمان شده با ساختار مدرن و تخصصی  در کشور ایران می باشیم و نیز مفتخریم که با داشتن تیم متخصص و مجرب به عنوان یکی از متخصص ترین مجموعه های حوزه مهاجرتی با همکاری وکلا و موسسات حقوقی در کلیه کشور ها در خدمت شما عزیزان باشیم .
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید 
   www.yasnahome.com
(قسمت :حقوق مهاجرت )www.yasnasa.com
(قسمت :مهاجرت ، ویزا )www.yasnairan.com
(قسمت : مهاجرت و اقامت )www.yasnalawyer.com
(قسمت :مهاجرت و ویزا )www.yasnamigration.com
ویزای اوکراین ، ویزای توریستی اوکراین ، ویزای تحصیلی اوکراین ، ویزای دانشجویی اوکراین ، ویزای ازدواج اوکراین ، ویزای کاری اوکراین ، ویزای نیروی متخصص اوکراین ، ویزای سرمایه گذاری اوکراین ، ویزای کارآفرینی اوکراین ,ویزای خود اشتغالی اوکراین ، ویزای دیدار از خانواده اوکراین ، ویزای تجاری اوکراین ، رفع ریجکتی ویزای اوکراین ، گرفتن وقت سفارت اوکراین
قبول وکالت و مشاوره در اخذ انواع ویزای اوکراین توسط بهترین وکلای مهاجرتی و بین المللی(  کیو ، اودسا ، دنیپروپترووسک ، پولتاوا)
انواع ویزای اوکراین و مدارک مورد نیاز
ویزای توریستی
این نوع ویزا برای کسانی مناسب است که مایلند تعطیلات خود را با هدف گردشگری در اوکراین بگذرانند و از مکانهای دیدنی، تاریخی، تفریحی و … دیدن نمایند. سفر به اوکراین با ویزای توریستی میتواند بصورت گروهی به همراه یک تور و یا بصورت انفردای باشد. ویزای توریستی معمولا برای اقامت به مدت یک تا دو هفته صادر میشود و امکان تمدید آن مگر در شرایط خاص وجود ندارد.
مدارک مورد نیاز:
1- دعوتنامه توریستی (واچر)tourist
2- اصل پاسپورت معتبر + کپی آن (با حداقل اعتبار ۶ ماهه)
3-دو  قطعه عکس ۴×۶ رنگی با زمینه سفید
4- بیمه نامه مسافرتی با توجه به مدت اقامت در اوکراین
5- بلیط رفت و برگشت
ویزای تجاری
این نوع ویزا مناسب تجار و بازرگانانی است که تصمیم دارند جهت انجام امور تجاری به دعوت یک شرکت معتبر اوکراینی، وارد اوکراین شوند. ویزای تجاری میتواند از یک ماه تا یک سال صادر شود. همچنین ویزای تجاری میتواند برای ورود و خروج مکرر برای مدت شش و یا یک سال صادر گردد(مولتی).
مدارک مورد نیاز:
1- اصل پاسپورت معتبر + کپی آن (با حداقل اعتبار ۶ ماهه)
2- دعوتنامه معتبر تجاری
3-دو  قطعه عکس ۴×۶ رنگی با زمینه سفید
4- پرینت حساب بانکی
5- بلیط هواپیما
ویزا با دعوت شخص
روش دیگر اخذ ویزای اوکراین با دعوتنامه ای از طرف یک شخص حقیقی می باشد. به گونه ای که شهروندی اوکراینی شما را به این کشور دعوت کند. این نوع ویزا میتواند برای مدت یک تا سه ماه برای حضور در خاک اوکراین معتبر یاشد.
مدارک مورد نیاز:
1- اصل پاسپورت معتبر + کپی آن (با حداقل اعتبار ۶ ماهه)passport-card
2- دعوتنامه شخصی معتبر
3-دو  قطعه عکس ۴×۶ رنگی با زمینه سفید
4- فیش پرداخت هزینه وبزا
5- بلیط رفت و برگشت
6- مدارک اختصاصی تر بنابر صلاحدید کنسول اوکراین …
ویزای کار
قوانین اوکراین اجازه کار را برای اتباع دیگر کشورها بدون مانع می داند و تا زمانی که نیروی کار خارجی باعث از بین رفتن فرصت های شغلی برای شهروندان اکراینی نشود، اجازه ورود شهروندان کشورهای دیگر را برای کار در اوکراین بلامانع می داند. وبزای کار معمولا یک ساله صادر شده و قابل تمدید است اما این نوع اقامت را نمی توان به اقامت دائم تبدیل کرد مگر در شرایط خاص (از جمله ازدواج با شهروند اوکراینی)
مدارک مورد نیاز:
1- اصل پاسپورت معتبر + کپی آن (با حداقل اعتبار ۶ ماهه)engineer
2- درخواست رسمی کارفرما
3- دعوتنامه معتبر از طرف کارفرما
4-دو  قطعه عکس ۴×۶ رنگی با زمینه سفید
5- مدارک اختصاصی تر بنابر صلاحدید کنسول اوکراین …
ویزای دانشجویی (تحصیل در دانشگاه های اوکراین)
بعد از فروپاشی شوروی و استقلال اوکراین در ۲۳ اوت ۱۹۹۱، شرایط فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی سبب شد تا بسیاری از مردم از گوشه و کنار جهان به اوکراین سفر کنند. تقریبا یک دهه بعد از استقلال اوکراین، تعداد علاقمندان به تحصیل در این کشور روز به روز افزایش یافت بگونه ای که اوکراین در بین جوانان دیگر کشورها بخصوص در ایران به کشوری دانشجویی معروف گردید. در اوکراین بیش از ۸۰۰ واحد تحصیلات عالی وجود دارد. این مراکز اکثرا اوکراینی و بعضا اروپایی و یا آمریکایی هستند.
هزینه های تحصیلی و زندگی نسبتا پایین در اوکراین شرایط مساعدی را برای تحصیل اتباع خارجی فراهم نموده است. تقریبا از همه ملیت ها در دانشگاه های اوکراین مشغول به تحصیل میباشند. از معروف ترین دانشکاه های اوکرابن میتوان به دانشگاه معروف ” پلی تکنیک کیف (کا پ ای- KPI) ” اشاره نمود. مندلیف دانشمند اوکراینی و کاشف جدول عناصر از اساتیدمعروف این داشکاه بوده است.
مدارک مورد نیاز:
1- اصل پاسپورت معتبر + کپی آن (با حداقل اعتبار ۶ ماهه)internet-education-graduation
2- پذیرش دانشجویی معتبر
3- دوازده قطعه عکس ۴×۶ رنگی با زمینه سفید
4- ترجمه مدارک تحصیلی به روسی و یا انگلیسی
5- آزمایش سلامت جسمانی + آزمایش HIV/AIDS
6- مدارک اختصاصی تر بنابر صلاحدید کنسول اوکراین …
تاریخ اعتبار ویزای اوکراین
تاریخ اعتبار ویزاها بر حسب تیپ ویزای این کشور تعیین می شود. ویزاهای اوکراین در ۳ تیپ تقسیم می شوند. که در مورد تمامی آنها توضیح ارائه خواهد شد.
ویزای ترانزیتی
یکی از انواع ویزای اکراین است که به شخص اجازه اقامت در مدت پنج روز را می دهد و فقط می تواند در یک سال این درخواست را داشته باشد.
ویزای کوتاه مدت
بدین صورت است که به شخص اجازه اقامت ۹۰ روزه می دهد در حالی که اعتبار این نوع ویزای اکراین ۱۸۰ روزه می باشد. حتی می تواند این ویزا به صورت یک باره الی چندباره با اعتباری پنج ساله برای افراد درخواست کننده صادر شود.زمانی که ویزای کوتاه مدت اکراین را انتخاب می کنید باید به دیگر انواع آن نیز توجه فرمایید. ویزای اکراین از نوع کوتاه مدت خود به انواعی دیگر که شامل ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای پزشکی، ویزای رسمی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای خبرنگاری، ویزای دیدار خانواده یا دوستان، ویزا برای امور مذهبی و همچنین ویزا برای افراد تابعیت اکراین تقسیم می شود. هر کدام از این ویزاها مدارک خاص خود را در زمان درخواست خواستار می باشند.
به عنوان مثال اگر ویزای پزشکی اکراین را درخواست می کنید باید از یکی از بیمارستان های اکراین دعوتنامه ای برای معالجه شما صادر شود یا اگر ویزای سرمایه گذاری اکراین را درخواست می کنید باید مدرکی را ارائه دهید که به ارزش ۵۰ دلار است و نشان دهنده توانایی سرمایه گذاری شما در این کشور است و چنانچه خواستار ویزای اکراین نوع توریستی هستید، باید مدارکی را که نشان دهنده رزرو هواپیما و هتل و سفر شما باشد تحویل سفارت دهید.
ویزای بلند مدت اکراین
ویزایی است که به شخص اجازه اقامت بیش از ۹۰ روز را می دهد یعنی به صورت اقامت دائم اما فرد باید در نظر داشته باشد که پس از ۴۵ روز اقامت در کشور اکراین اقامت خود را چه موقت و چه دائم قانونی نماید.
چند نکته درباره ویزای اوکراین
در صورتی که سفارت تصمیم به عدم صدور ویزا برای شخص درخواست کننده بنماید این موضوع را به صورت کتبی به شخص اعلام خواهد کرد.همچنین فردی که درخواست ویزایش رد شده است. می تواند به همراه مدارکی دال بر اثبات درخواست ویزا و با داشتن نامه تجدید نظر ظرف مدت دو ماه از تاریخ رد درخواست ویزا به سفارت اوکراین مراجعه کند.
صدور ویزای اوکراین برای این افراد رایگان است:
۱- کودکانی که سنی زیر شش سال دارند.
۲- برای افرادی که به قصد انجام وظیفه سازمانی خود به اوکراین سفر می کنند. و دارای گذرنامه دیپلمات یا سازمانی هستند.
۳- برای کارکنان نهادهای بین المللی و نمایندگی های شان در اوکراین و همچنین اعضای خانوده ها این افرد صدور رایگان است.
۴- رای افرادی که با هدف انجام کمک های بشر دوستانه و امور خیریه وارد اوکراین می شوند، در صورتی که از تاییدیه لازمه کمیسیون امور کمک های بشردوستانه کابینه وزیران اوکراین برخوردار باشند.
۵- برای اعضای خانواده افرادی که از عنوان پناهندگی به اوکراین برخوردارند؛
۶- برای نمایندگان نظامی که به دلایل کاری بنا به دعوت وزارت مربوطه اوکراین یا دیگر نهاد های مرکزی اجرایی دولتی به اوکراین سفر می نمایند؛
در چه صورتی هزینه کنسولگری برای دریافت ویزای اکراین پرداخت نمی شود
در برخی موارد استثنائاتی وجود دارد که برای ویزای اکراین دیگر احتیاج نیست هزینهٔ کنسولی را بپردازید. این موارد شامل ۶ نکته است: ۱_ کودکانی که زیر ۶ سال دارند. ۲_ کارکنان و خانواده های آنان که در سفارت اکراین مشغول به کار هستند. ۳_ اشخاصی که ویزای دیپلماتیک دارند. ۴_ کسانی که هدف بشر دوستانه دارند. ۵_ کارکنان و خانواده های افرادی که در نهادهای بین المللی اکراین هستند. ۶_ برای خانواده هایی که یکی از اعضای آنان پناهنده اکراین شده اند.
ویزای اکراین و گرفتن وقت سفارت
هنگامی که قصد رفتن به کشور اکراین را دارید برای دریافت ویزای اکراین باید در مرحلهٔ اول به سفارت اکراین مراجعه کنید. سپس مدارک لازم و خواسته شده را به آن ها تحویل داده تا مأمور کنسولگری آن ها را بررسی کند و پس از موافقت با درخواست شما ویزای اکراین برایتان صادر شود؛ اما در این هنگام باید وقت سفارت خود را نیز تعیین کنید تا هدف خود را از رفتن به کشور اکراین ثابت کنید. بررسی مدارک شما توسط امور کنسولگری ممکن است ۱۵ یا ۳۰ روز از زمانی که شما درخواست ویزای اکراین کرده اید طول بکشد و بعد از آن ویزای شما صادر گردد
قبول وکالت و مشاوره در اخذ اقامت اوکراین ار طریقهای مختلف زیر نظر وکلای مهاجرتی و بین المللی(  کیو ، اودسا ، دنیپروپترووسک ، پولتاوا)
اقامت اوکراین از طریق ثبت شرکت
سرمایه گذاری در اوکراین می‌تواند به شیوه‌های مختلفی انجام شود که بتوانید اقامت این کشور را به دست آورید. شما می‌توانید با راه اندازی کسب و کار در اوکراین و ثبت شرکت در این کشور اقامت اوکراین از طریق سرمایه گذاری را به دست آورید. سرمایه مورد نیاز جهت ثبت شرکت در اوکراین ۱۰۰۰۰۰ دلار در ابتدای کار می‌باشد، که بعد از افتتاح حساب در اوکراین نیاز است که این مبلغ به حساب شرکت واریز گردد.
اقامت اوکراین از طریق کار
کار در یک شرکت اوکراینی پیشنه­ادی مطمئن برای تبعۀ خارجی می­سازد تا موفق به دریافت اقامت موقت اوکراین شود. مجوز اقامت، امکان سکونت در خاک اوکراین را فراهم می­کند و ورودهای مکرر و روند ساده شدۀ عبور از مرز را در طول مدت اعتبار مجوز کار اولیه تضمین می­کند. افزون بر این اعضای خانوادۀ تبعۀ خارجی نیز می­توانند مجوز اقامت موقت دریافت کنند. مجوز کار با اعتبار یک ساله با توجه به شرایط قرارداد استخدام مربوطه و برای سمتی ویژه در فقط یک شرکت صادر می­شود. فسخ قرارداد استخدام منجر به فسخ مجوز کار می­شود. هربار تبعه­ خارجی محل کار خود را در اوکراین تغییر دهد، باید یک مجوز کار جدید باید دریافت کند. اقامت اوکراین و اخذ اقامت کاری این کشور نیازمند داشتن کارفرما یا پیشنهاد کاری از سوی شرکت یا فردی در اوکراین برای ورود به این کشور می باشد. در صورتی که کارفرمای فوق در مدت 3 ماه آگهی کار در اوکراین بدهد و نتواند فردی با شرایط مورد نیازش جذب کند، می‌تواند برای درخواست نیروی کار خارجی اقدام کرده و با وی قرار داد کاری امضا نماید.
 اقامت اوکراین از طریق ازدواج
ازدواج بین شخص اکراینی و یک خارجی بنابر مادۀ قانونی تشکیل خانواده در اکراین صورت می‌گیرد. ضمانت اقامت دائم به شخص خارجی که با یک شهروند اکراینی ازدواج می‌کند، توسط قانون دولت در ارتباط با وضعیت قانونی شهروندان خارجی داده می‌شود. برای ازدواج با شهروند اکراینی، شخص خارجی باید یک پاسپورت معتبر که دارای مهر دفتر اسناد رسمی باشد و ترجمه شده داشته باشد و در صورتی که قبلا ازدواج کرده، سند طلاق برای تایید جداییش نشان دهد. طبق قانون اوکراین یک خارجی باید حداقل ۵ سال متوالی در خاک اوکراین زندگی کند تا بتواند تقاضای شهروندی دهد، اما در صورت ازدواج با شهروند اوکراین و زندگی با او در خاک اوکراین این زمان به ۲ سال کاهش می‌یابد و بعد از دو سال می‌تواند شهروند اوکراین شود. با توجه به قوانین دولت اوکراین در خصوص روابط خانوادگی، متقاضیان اقامت به واسطۀ ازدواج‌های سوری و یا واقعی، باید این موضوع را در نظر داشته باشند که به محض امضای قرارداد ازدواج، زن و مرد در کلیه دارایی‌های یکدیگر شریک می‌شوند. بنابراین توصیه می‌شود که در این روش اخذ اقامت اوکراین حتماً امور مربوطه را به یک وکیل متبحر واگذار کنید.
اقامت اوکراین از طریق تحصیل
تحصیل در اوکراین به دلیل هزینه‌های نسبتاً پایین و شرایط مساعد برای زندگی دانشجویی، علاقمندان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. همچنین وجود دانشگاه‌های معتبر در اوکراین سبب شده که این کشور به مکانی مناسب برای تحصیلات آکادمیک تبدل شود. زبان آموزش در کشور اوکراین در سه زبان اوکراینی ، روسی و انگلیسی می‌باشد. دانشجویان در صورتی که نتوانند در رشته مورد نظر خود به زبان انگلیسی تحصیل کنند، می‌توانند در دوره‌های آموزش زبان روسی که مدت آن ۹ ماه می باشد، شرکت کنند و بعد از پایان دوره در رشته مورد نظرشان که به زبان روسی است مشغول به تحصیل شوند. جالب است بدانید در این دوره‌ها کشور اوکراین برای رفاه حال دانشجویان خوابگاه و بیمه دانشجویی در نظر گرفته است .
اقامت اوکراین از طریق حضانت
اوکراین یکی از کشورهایی است که یک فرد خارجی می‌تواند با قبول حضانت یک اوکراینی مستحق که دادگاهی در اوکراین، نیازمند بودن وی را تایید کرده، اقامت اوکراین را دریافت کند. واضح است که این راه پیچیدگی ها و فراز و نشیب‌های خود را داراست.
 مزایای اقامت دائم اوکراین
1- داشتن تمامی حقوق یک شهروندی اوکراینی به جزعدم امکان شرکت درانتخابات
2- بدست آوردن پاسپورت اوکراینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
3- دریافت اجازۀ کار دائم
4- دریافت تسهیلات بانکی و وام
5- تسهیل در دریافت ویزا برای سفر به کشورهای دیگر اروپایی و امریکا
6- وجود موقعیت‌های مناسب سرمایه گذاری
7- امکان دریافت اقامت برای خانواده درجه یک بدون هزینه اضافی
مزایای اقامت موقت اوکراین
1- ورود بدون روادید به کشور اوکراین برای شهروندان خارجی
2- امکان اقامت نامحدود در اوکراین
3- امکان کار٫ فعالیت اقتصادی و افتتاح حساب بانکی
4- عدم نیاز به بیمه پزشکی در طول مدت اقامت در اکراین

اقامت اوکراین ، اقامت موقت اوکراین ، اقامت دائم اوکراین ، اقامت کاری اوکراین ، اقامت نیروی متخصص اوکراین ،اقامت تحصیلی اوکراین ، اقامت دانشجویی اوکراین ، اقامت ازدواج اوکراین ، اقامت تولد فرزند اوکراین ، اقامت سرمایه گذاری اوکراین ، اقامت خرید ملک اوکراین ، اقامت ثبت شرکت اوکراین ،اقامت خرید سهام اوکراین ، اقامت شریک تجاری اوکراین ، رفع دیپورتی اقامت اوکراین

قبول وکالت و مشاوره در اخذ پاسپورت کشور اوکراین توسط بهترین وکلای مهاجرتی و بین المللی(  کیو ، اودسا ، دنیپروپترووسک ، پولتاوا)
پاسپورت اوکراین و اعتبار آن
پاسپورت اوکراین از نظر اعتبار در بین کشورهای دنیا دارای رتبه 25 می باشد که نشان دهنده یک پاسپورت با اعتبار متوسط و معمولی در سطح دنیا است. افرادی که پاسپورت این کشور را داشته باشند می توانند بدون داشتن پاسپورت و ویزا به حدود 90 کشور دنیا از جمله کشورهای حوزه اروپا سفر داشته باشند. علاوه بر آن برای حدود 42 کشور دیگر نیز با اخذ ویزای فرودگاهی می توانند رفت و آمد داشته باشند. افرادی که پاسپورت این کشور را داشته باشند می توانند برای همسر و فرزندان و پدر و مادر خود نیز درخواست اقامت دهند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که اعتبار پاسپورت اوکراین برخلاف کشورهای برتر اروپایی خیلی بالا نیست و افرادی که قصد دارند برای اخذ پاسپورت دوم اقدام کنند می توانند کشورهای برتر اروپایی از جمله کشور اتریش، آلمان، سوئد، سوئیس، هلند، دانمارک و… اقدام نمایند که روش های مختلفی برای اخذ پاسپورت این کشورها نیز وجود دارد.
پاسپورت اوکراین و روش های اخذ پاسپورت
از روش های مختلفی می توان موفق به اخذ پاسپورت اوکراین شد. از جمله این روش ها می توان به تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی اشاره کرد. برای اخذ اقامت کشور اوکراین نیز از همین راه ها می توان اقدام نمود. اما در خصوص اخذ پاسپورت کشور اوکراین اینگونه است که افراد تا اخذ اقامت این کشور را نداشته باشند نمی توانند برای اخذ پاسپورت آن اقدام کنند. بنابراین افرادی که از روش های تحصیل یا کار یا سرمایه گذاری یا…. اقدام می کنند باید یک سری شرایط خاص را رعایت کنند تا بتوانند به اخذ تابعیت کشور اوکراین برسند. در ادامه به بررسی راه هایی که می توان در نهایت از طریق آن ها به این هدف دست پیدا نمود می پردازیم.
اخذ پاسپورت اوکراین از طریق کار
برای اخذ اقامت کاری و در نهایت اخذ پاسپورت اوکراین از طریق کار شخص باید شرایط اولیه کار در اوکراین را داشته باشد که از جمله آن می توان به داشتن مدرک تحصیلی (حداقل لیسانس ) و سن کمتر از 40 سال و آشنایی به زبان اوکراینی اشاره کرد. متقاضیان باید یک دعوت نامه کاری از یک کارفرمای معتبر در این کشور داشته باشند تا بتوانند برای دریافت ویزای کار اوکراین اقدام کنند. پس از ورود شخص به اوکراین به وی اقامت موقت یک ساله داده می شود و در صورتی که شخص هنوز مشغول به کار باشد و کار خلافی از وی سر نزده باشد اقامت وی هر سال تمدید می شود.
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری عبارتند از:
1- ارائه دعوت نامه ی کاری و استخدام با یک موقعیت خاص
2- ارائه مدرک تحصیلات عالی یا گواهی تحصیلات و آموزش های دیگر
3- ارائه پاسپورت و ویزای معتبر که حداقل به مدت سه ماه اعتبار داشته باشد
4- ارائه عدم وجود سابقه کیفری
5- ارائه گواهی عدم وجود بیماری های جسمی و روحی
6- پرداخت هزینه های اداری بسته به وضعیت خاص
پس از 5 سال اقامت موقت در این کشور و در صورت عدم انجام فعالیت غیرقانونی شخص می تواند برای دریافت پاسپورت اوکراین یا همان شهروندی کشور اوکراین اقدام نماید.
اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اوکراین (Ukraine)
اگر قصد اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشورهای اروپائی را دارید، در این مقاله می خواهیم در رابطه با اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اوکراین صحبت کنیم. ثبت شرکت در کشور اوکراین می تواند به گونه‌های مختلفی انجام بپذیرد و از راه‌های حقوقی متعددی انجام شود.. یک شخص خارجی می تواند برای سرمایه گذاری در کشور اوکراین راه های مختلفی را انجام دهد که یکی از آنها ثبت شرکت در کشور اوکراین می باشد.

پاسپورت اوکراین ، پاسپورت کاری اوکراین ، پاسپورت نیروی متخصص اوکراین ، پاسپورت تحصیلی اوکراین ، پاسپورت دانشجویی اوکراین ، پاسپورت ازدواج اوکراین ، پاسپورت تولد فرزند اوکراین ، پاسپورت سرمایه گذاری اوکراین ، پاسپورت خرید ملک اوکراین ، پاسپورت ثبت شرکت اوکراین ، پاسپورت خرید سهام اوکراین ، پاسپورت شریک تجاری اوکراین ، رفع دیپورتی اقامت اوکراین

قبول وکالت و مشاوره در ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی در کشور اوکراین توسط وکلای مهاجرتی و بین المللی(  کیو ، اودسا ، دنیپروپترووسک ، پولتاوا)
 ثبت شرکت در کشور اوکراین
کشور اوکراین در یک منطقه بسیار سودمند در شرق اتحادیه اروپا، هم مرز با دریای سیاه قرار گرفته است، و فرصت های عالی و خوبی برای سرمایه گذارانی که می خواهند یک شرکت جدید را راه اندازی کنند، فراهم می کند. اگر شما علاقه مند به ثبت شرکت در کشور اوکراین می باشید، باید بدانید که نیروی کار کشور اوکراین به خوبی آموزش دیده هستند و کشور اوکراین در جهان رتبه ۵ را از نظر متخصصان IT داراست.
۳۰ درصد از خاک های جهان در مالکیت کشور اوکراین است، که باعث سرمایه گذاری های متعددی در زمینه کشاورزی شده است. این بخش برای افرادی که قصد ثبت شرکت در کشور اوکراین را دارند، جالب توجه است. همچنین، کشور اوکراین دارای ذخایر عمده تیتانیوم، زیرکونیوم، آهن و منگنز است.
اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اوکراین
سایت تأسیس و ثبت شرکت Ukraine.com تمام موارد لازم برای ثبت شرکت در کشور اوکراین مانند معرفی دفاتر ثبت، افتتاح حساب بانکی، تهیه پیش نویس اسناد اصلی را فراهم و ارائه می کند.
روند ثبت شرکت در کشور اوکراین با انتخاب تجارت مناسب شروع می شود. کارآفرینان کشور اوکراین می توانند از میان انواع تجارت ها ی زیر دست به انتخاب بزنند.
انواع راه های تجاری در کشور اوکراین:
ایجاد TOV اوکراینی- شرکتی با مسئولیت محدود در کشور اوکراین، این شرکت با مسئولیت محدود، شکلی از تجارت است که به واسطه کسب و کارهای کوچک ایجاد می شود و حداکثر تعداد سهام داران آن نباید بیشتر از نفر۱۰ باشد و سرمایه سهام هم به میزان حداقل۱۰۰ حقوق در زمان ثبت شرکت است و نباید کمتر باشد.
حداقل نیمی از این سرمایه باید در زمان ثبت شرکت و نیمی دیگر حداکثر تا یک سال پس از ثبت آن پرداخت شود. سرمایه TOV به سهام هایی تقسیم می شود که تنها با رضایت کامل اعضای شرکت قابل انتقال است. مدیریت TOV اوکراین، در جلسه عمومی شرکت کنندگان، هیئت مدیره و مدیر کل انتخاب شده از سمت اعضای هیئت مدیره، مشخص می شود.
نوع دیگری از شرکت اوکراینی شرکت با مسئولیت محدود اضافی است. بنیان گذاران یک شرکت اوکراینی با مسئولیت محدود اضافی باید سهام حداقل ۱۰۰ حقوق را ارائه دهند و دارایی های شخصی آنها را می توان در صورت نیاز برای پوشش بدهی های قابل توجه استفاده کرد.
PrAT اوکراینی – شرکت سهامی خاص و یا شرکت سهامی عام PuAT به خصوص برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ طراحی شده است. هر دو نوع این شرکت باید سرمایه حداقل ۱۲۵۰ حقوق در لحظه ثبت شرکت داشته باشند و تفاوت اصلی در این است که این شرکت سهامی خاص نمی تواند آزادانه سهام خود را به عموم مردم واگذار کند، در حالی که شرکت سهامی خاص PuAT می تواند سهام خود را بطور آزاد انتقال دهد و در بورس اوراق بهادار حضور داشته باشد. اشخاص اصلی که شرکت های سهامی را مدیریت می کنند مجمع عمومی در بدنه اجرایی و بدنه نظارتی شرکت می باشند.
در شرکت تضامنی ثبت شده در کشور اوکراین تمام اعضا تحت هدف های اقتصادی مشترک اتحاد دارند و مسئولیت و تعهد یکسانی برای بدهی های شرکت به اشتراک می گذارند.
شرکت غیر سهامی ثبت شده در کشور اوکراین حداقل توسط یک شریک تضامنی با تعهد نامحدود برای بدهی های شرکت و یک شریک سرمایه رسان تشکیل می شود که مسئولیت آنها محدود به سهم آنها در سرمایه شرکت است.
سرمایه گذاران خارجی اجازه اخذ اقامت در کشور اوکراین را دارند.
در اکتبر ۲۰۱۶ شورای عالی کشور اوکراین پیش نویس قانونی را در رابطه با اصلاحات مربوط به قوانین قوه مقننه کشور اوکراین در زمینه اقامت و اشتغال اتباع خارجی و لغو نیاز به ثبت سرمایه گذاری های خارجی به تصویب رساند.
پیش نویس قانون فوق سبب کاهش موانع برای جذب سرمایه گذاری خارجی شد و قوانین زیر تصویب شد:
– لغو نیاز به ثبت سرمایه گذاری خارجی.
– در نظر داشتن گرفتن حق اجازه اقامت موقت کشور اکراین به سرمایه گذاران خارجی که علاقه قابل توجهی به شرکت های اوکراینی دارند، اما در این شرکت ها کار و فعالیتی ندارند. چنین تغییراتی به خارجی ها امکان گذراندن زمان کافی در کشور اوکراین برای نظارت و پیگیری فعالیت های شرکت را می دهد.
1- تسهیل روند صادر کردن مجوز اشتغال و اجازه اقامت به طور موقت برای خارجی ها.
2- تعیین لیست کاملی از موارد گرفتن مجوز اشتغال طبق قانون کار کشور اوکراین.
3- ایجاد اصلاحات مناسب در قانون تجارت و قانون های مرتبط با آن.
صرف نظر از تابعیت و محل اقامت، اگر تصمیم به آغاز تجارت خود در کشور اوکراین دارید، انتخاب بانک مناسب برای افتتاح حساب بانکی شرکت بسیار ضروری است.
برای انتخاب بانک مناسب باید نیازهای خود را مشخص کنید و در مورد میزان ثبات و قابلیت اطمینان بانک، سودآوری و نقدینگی و همچنین مقدار سپرده های افراد و اشخاص حقوقی، شرایط استفاده از خدمات، ظرفیت و اعتبار بانک اطلاعات مناسب را بدست آورید.
آماده کردن مهر شرکت
استفاده از مهر برای شرکت طبق قوانین الزامی نیست اما در واقع به طور گسترده از مهر استفاده می شود. مدارک ارائه شده در روند ثبت نام باید مهر شده باشند.
دادگاه ها و مقامات دولتی معمولاً وکالت صادر شده از طرف اشخاص حقوقی را تنها در صورتی که مهر شده باشد، قبول می کنند. در غیر این صورت آنها خواستار محضری شدن POA می باشند. پرداخت های بانک فقط در حالتی نیاز به مهر دارند که کارت نمونه امضا (یکی از اسنادی که شرکت باید برای افتتاح حساب به بانک ارائه دهد) نه تنها شامل امضای مقامات مورد تایید و مجاز شرکت، بلکه شامل مهر شرکت نیز باشد.
گواهی ها و درخواست هایی که از طرف یک شرکت رسمی امضا میشود اما مهر نداشته باشند، همچنان از نظر مقامات دولتی فاقد اعتبار هستند، مگر اینکه در حضور یک مقام دولتی امضا شده باشند. برخی موارد استثنا شامل پرونده مالیاتی می شود، چرا که مقامات مالیاتی آنها را در قالب کاغذ بدون مهر قبول می کنند، اگر با نشانه با ( “w/s”فاقد مهر) امضا شده باشد. این مرحله بسته به پیچیدگی مهر ۱ روز زمان می برد.
افتتاح حساب بانک دائمی
با توجه به قوانین شماره ۲۱۲ بانک ملی کشور اوکراین در رابطه با اصلاح برخی قوانین بانک ملی کشور اوکراین به تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۱۳، فهرستی از مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی برای نهاده ای قانونی به شرح زیر نیاز است:
الف) کارت نمونه امضای بانکی مورد تایید دفاتر اسناد رسمی جایگزین کارت حاوی نمونه امضاء و اثر مهر شده است
ب) کپی ثبت نام دولتی نهادها و کارآفرینان.
ج) درخواست افتتاح حساب بانک.
د) کپی محضری منشور شخص حقوقی.
ثبت مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در سازمان امور مالیاتی کشور و اخذ شماره VAT                                                                                                                                                 طبق قانون شماره ۷۱ در رابطه با اصلاحات مربوط به قوانین مالیات کشور اوکراین و برخی از مصوبات کشور اوکراین در مورد اصلاحات مالیاتی که در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۵ تصویب شد، اگر مقدار کل معاملات با تحویل کالا یا/ و خدمات، شامل استفاده از شبکه های کامپیوتری محلی و یا جهانی، در طول ۱۲ ماه گذشته، به طور کلی بیش از ۱ میلیون گریونا باشد (به استثنای مالیات بر ارزش افزوده)، چنین شرکتی وطیفه دارد به عنوان مالیات دهنده ی مالیات بر ارزش افزوده ثبت شود. تنها شرکت های پرداخت کننده مالیات از این قانون مستثنا هستند. در واقع، ماده ۱۸۲ از قانون مالیات مذکور در بالا همچنین گزینه ای را برای ثبت نام داوطلبانه به عنوان مالیات دهنده مالیات بر ارزش افزوده ارائه کرده اند.
دولت کشور اوکراین اطلاعیه ای به وزارت مالی در تاریخ ۲ فوریه، ۲۰۱۵ به شماره ۱۸۵/۲۶۶۳۰ در زمینه اصلاحات مربوط به قوانین ثبت نام مالیات دهندگان مالیات بر ارزش افزوده ارائه کرد که در ۳۰ مارس ۲۰۱۵ اجرایی شد. اطلاعیه فوق اعلام می کند که ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده باید ظرف ۳ روز کاری پس از تشکیل پرونده ثبت نام باید به مقامات دولتی ارائه شود.
  شرایط ثبت شرکت در کشور اوکراین
1- میزان سهام شرکت ۱۰۰ سهم است و شرکت میتواند از ۱ تا ۵ نفر سهام دار داشته باشد.
2- مدیر عامل شرکت باید شهروند کشور اوکراین یا دارنده اقامت دائم کشور اوکراین باشد. شرکت آتیه آفرینان نسبت به معرفی ‌و انتصاب مدیر عامل شرکت اقدام مینماید در غیر اینصورت اگر مدیر عامل از طرف شما معرفی شود شرکت ما در کشور اوکراین اقدام به دریافت مجوز کار برای ایشان کرده تا پس از دریافت اجازه کار برای این سمت منصوب گردد.
3- حداقل میزان سرمایه ‌شرکت ۸۰۰۰۰ گریونی معدل ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا می‌باشد که حداقل باید نیمی از این میزان در زمان افتتاح حساب شرکت واریز گردد و الباقی در مدت زمان یکسال از ثبت شرکت قابل واریز به حساب است که البته این مبلغ بلافاصله پس از واریز به حساب قابل استفاده در جهت اهداف شرکت قرار می‌گیرد.
4- برای ثبت شرکت نیاز به حضور فیزیکی ‌سهام داران در کشور اوکراین نیست و از طریق فرم وکالتی که از طرف شرکت ما در اختیار آنها قرار می‌گیرد می‌توانند اساس نامه شرکت را تنظیم کرده و اقدام به دریافت کلیه مدارک شرکت نمایند، اما حضور مدیر عامل شرکت در کشور اوکراین اجباری است.
5-برای ثبت شرکت احتیاج به داشتن آدرس حقوقی می‌باشد که این آدرس از طریق اجاره یا خرید دفتر کار در کشور اوکراین انجام شده و با در دست داشتن اجاره نامه یا قرارداد خرید ملک از همان آدرس می‌توان برای ثبت آدرس حقوقی اقدام کرد.
6- مدت زمان ثبت شرکت از ۲۰ روز تا یک ماه کاری است، پس از ثبت شرکت کلیه مدارک ثبتی و بانکی‌ در اختیار سهام داران قرار می‌گیرد.
گمرکات:
برای ورود کالا به کشور اوکراین نیاز به ثبت شرکت در یکی‌ از گمرک های کشور اوکراین است. البته محدودیتی برای انتخاب محل گمرک وجود ندارد. بطور مثال شرکت بازرگانی می تواند در شهر کیف پایتخت کشور اوکراین ثبت شده باشد اما کالای خود را از گمرک بندر ادسا ترخیص کند. هزینه ترخیص کالا با توجه به اینویس ارسال شده از طرف شخص صادر کننده کالا و ارزیابی کارشناس گمرک صورت می‌پذیرد
NDS.
مالیات با ارزش افزوده ۲۰ درصد از قیمت کالا را شامل میگردد که در زمان ترخیص کالا از وارد کننده گرفته می شود و در هنگام فروش کالا این مبلغ از خریدار به فروشنده یا وارد کننده کالا برگشت داده می شود.
مجوز بهداشت و استاندارد کالا:
برای ورود هر کالا به کشور اوکراین نیاز به دریافت مجوز استاندارد و بهداشت است که می‌توان این مجوز را یک بار برای مدت ۵ سال دریافت کرد. هزینه ثبت کالا و گرفته شدن مجوز بهداشت و استاندارد کالا بسته به نوع کالا دارد و متفاوت می‌باشد.
انتقال پول از کشور اوکراین به ایران:
از طریق حساب بانکی ‌شرکت توسط یکی ‌از بانک‌ های واسطه که با بانک ‌های ایرانی ‌مبادلات ارزی دارند انجام می گیرد. واحد پول کشور اوکراین گریونی می‌باشد که در حل حاضر هر ۸ گریونی معدل ۱ دلار آمریکا می‌باشد.
هزینه‌های جانبی:
اجاره دفتر کار بسته به موقعیت محل از ۳۰۰ دلار به بالا در ماه می‌باشد.
هزینه هر دقیقه مکالمه از کشور اوکراین به ایران با موبایل ۱ گریونی است.
اجاره انبار بسته به موقعیت انبار و محلش از هر متر مربع ۳۰ گریونی شروع و به بالا می‌باشد.

وکیل اوکراین در ویزا ،وکیل اوکراین در مهاجرت ، وکیل اوکراین در اقامت ، وکیل اوکراین در پاسپورت ، وکیل اوکراین در سرمایه گذاری ، وکیل اوکراین در ازدواج ، وکیل اوکراین در ویزای کار ، وکیل اوکراین در اقامت نیروی متخصص ،وکیل اوکراین در ثبت شرکت ، وکیل اوکراین در افتتاح حساب ، وکیل اوکراین در خرید ملک ، وکیل اوکراین در تولد فرزند

قبول وکالت و مشاوره در اخذ اقامت اوکراین از طریق تحصیلی زیر نظر وکلای مهاجرتی و بین المللی(  کیو ، اودسا ، دنیپروپترووسک ، پولتاوا)
تحصیل در اوکراین
تحصیل در اوکراین در مقطع کارشناسی عموما ۴ سال به طول می انجامد. دوره های تحصیلی در مراکز آموزش عالی اوکراین به زبان های روسی، اکراینی، انگلیسی و فرانسه (برای پزشکی فقط) ارائه می شوند. دانشجویانی که از کشورهای دیگر می آیند باید در آزمون مهارت زبان شرکت کنند یا برای یک سال تحصیلی در دانشکده مقدماتی شرکت کنند تا زبان روسی یا اکراینی را بیاموزند.
دانشجویانی که دوره تحصیلی خود را به زبان انگلیسی و فرانسه می گذرانند، نیازی نیست که در دوره آمادگی شرکت کنند ولی می توانند زبان روسی را به طور مستقل همزمان با تحصیل در اوکراین بیاموزند.
قبل از ارائه درخواست پذیرش از دانشگاه های اوکراین باید در مورد زبان تدریس دوره مدنظرمان اطلاع دقیق به دست آوریم.
دانشگاه های اوکراین تحصیل در اوکراین
۶ نوع مرکز آموزشی برای تحصیل در اوکراین وجود دارد که هر کدام برای صدور مدرک در مقاطع مختلف مجوز رسمی دریافت کرده اند. برنامه های درسی در مقطع کارشناسی و بالاتر توسط دانشگاه هایی که بالاترین مجوز رسمی را دارند ارائه می شود که به عنوان دانشگاه، آکادمی و دانشکده شناخته می شوند.
در حالی که آکادمی ها بیشتر در زمینه فرهنگ، هنر و موسیقی فعالیت می کنند، دانشگاه ها مؤسساتی چند رشته ای با دپارتمان های تخصصی مختلف هستند. دانشکده ها مانند دانشگاه های تک رشته ای، روی یک شاخه از دانش تمرکز کرده اند، مثل: پزشکی، کشاورزی، آموزشی، فنی (عمران و حمل ونقل)، اقتصاد (شامل مالی، مدیریت و کارآفرینی)، فرهنگ (هنر و طراحی)، مراقبت های بهداشتی، حقوق و…
جایگاه دانشگاه های اوکراین در دنیا
با توجه به رده بندی QS که یکی از رده بندی های معتبر دانشگاهی دنیا است، می توان گفت دانشگاه های اوکراین در میان دانشگاه های معتبر دنیا جایی ندارند و در بهترین حالت می توان آنها را دانشگاه هایی متوسط معرفی کرد.
در آخرین رده بندی منتشرشده از سوی QS در نیمه سال ۲۰۱۹، نام ۶ دانشگاه اوکراینی دیده می شود که یکی از آنها جزو ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا است؛ V. N. Karazin Kharkiv National University که در رده ۴۹۱ رنکینگ QS قرار دارد.
تعداد دانشگاه های اوکراینی حاضر در رده بندی QS با دانشگاه های ایرانی برابری می کند ولی بهترین دانشگاه ایران (دانشگاه صنعتی شریف) در رتبه ۴۰۷ و دومین دانشگاه برتر ایران (دانشگاه امیرکبیر) در رتبه ۴۸۹ این رده بندی جای دارد.
دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم در اوکراین
گروه ب (خوب)
Karazin Kharkiv National University
Kharkiv National University of Radio Electronics
Kharkiv State Technical University of Construction and Architecture.
Kyiv National University of Construction and Architecture
National Academy of Sciences of Ukraine
National Aerospace University (Kharkiv Aviation Institute)
National Aviation University
National Technical University ‘Kharkiv Polytechnical Institute’
National Technical University of Ukraine (Kiev Polytechnical Institute), Ukraine
National University of Life Science & Environmental Studies (National Agricultural University)
Taras Schevchenko University of Kiev
گروه ج (متوسط)
Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv
Donetsk National Technical University
Kharkiv State Automobile and Highway Technical University
Kyiv National Linguistics University
Kyiv National University of Design and Technology
Mycola Lysenko Lviv National Music Academy
National Metallurgical Academy of Ukraine در مقطع کارشناسی تمامی رشته‌ ها، در مقاطع کارشناسی ارشد ودکترا صرفا رشته‌ های فنی و مهندسی
National P.I Caikovsky Musical Academy
National University of Shipbuilding ‘Admiral Makarov’ (NUS)
Odesa National Maritime Academ
Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture صرفا در رشته های عمران، ساختمان، معماری و رشته ‌های مرتبط با آنها
Sumy State University در مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد تمامی رشته‌ها و در مقطع دکترا صرفا رشته‌ های مکانیک، الکترونیک، فیزیک، اقتصاد و مدیریت
Uman National University of Horticulture صرفا رشته های کشاورزی -باغبانی، زراعت، اقتصاد کشاورزی ومدیریت مزرعه- ومنابع طبیعی
Zhytomyr State ‘Ivan Franko’ University صرفا در رشته ‌های علوم انسانی، علوم پایه و تربیت دبیری
دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت در اوکراین
در حال حاضر و برای تحصیل رشته های پزشکی در سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ وزارت بهداشت ایران هیچ دانشگاهی را در اوکراین مورد تأیید نمی داند.
شهرهای دانشجویی اوکراین
دانشجویانی که برای تحصیل در اوکراین به این کشور سفر می کنند، بسته به دانشگاه مورد نظر و سبک زندگی خود معمولا یکی از چند شهر مهم اوکراین را برای زندگی انتخاب می کنند. شهرهای دانشجویی اوکراین عبارتند از:
کیف – Kievتحصیل در اوکراین
اگر برای تحصیل در اوکراین پایتخت این کشور را انتخاب کرده اید، کیف شما را ناامید نمی کند. وقتی وارد این شهر می شوید، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد؛ از موزه های مختلف (از جمله موزه سرویس های بهداشتی) گرفته تا نمایشگاه ها و کنسرت های متنوع که مناسب ذائقه های متفاوت است، ورزشگاه ها، تئاترها، سینماها، سالن های راک زیرزمینی و موارد دیگر که شما را به طور مفصل سرگرم می کنند.
بسیاری از دانشگاه های کیف هم زمین های ورزشی، استخر و باشگاه ورزشی نزدیک خوابگاه دانشجویی دارند؛ بنابراین اگر اهل ورزش باشید، هیچ وقت حوصله شما سر نمی رود. اگر به دنبال یک مکان آرام و ساکت بعد از درس خواندن طولانی هستید، کیف پارک های طبیعی زیادی دارد. شما برای مثال می توانید ساعاتی را به گشت و گذار در الکساندریا پارک بگذرانید که با قدمتی ۲۰۰ ساله در بیلا تسرکوا قرار دارد.
دانشگاه ملی تاراس شفچنکو کیف Taras Schevchenko National University of Kyiv دومین دانشگاه برتر در میان دانشگاه های اکراین است. این دانشگاه در رنکینگ QS رتبه ای بین ۵۴۱ تا ۵۵۰ را دارد. دومین دانشگاه برتر شهر کیف، دانشگاه فنی و ملی اکراین National Technical University of Ukraine Kyiv Polytechnic Institute است که رتبه ای بین ۷۰۱ تا ۷۵۰ را در رنکینگ QS دارد. در کل شهر کیف بیش از ۳۰ دانشگاه را در خود جای داده است.
دونتسک – Donetsk
دانشجویانی که برای تحصیل در اوکراین شهر دونتسک را انتخاب می کنند از مزایای این شهر همچون برخورداری از راه های هموار، معماری فوق العاده و فضای علمی بهره می برند. علاقمندان به گردشگری می توانند از ردیف های طولانی سازه های فلزی دیدن کنند. برای کسانی هم که بیشتر اهل طبیعت هستند، دونتسک فضاهای سبز بسیاری دارد که به همراه شش برکه آبی از جاذبه های طبیعی این شهر به شمار می روند.
دونتسک تعداد زیادی دانشگاه ملی دارد که عبارتند از:
دانشگاه پزشکی و ملی دونتسک Donetsk National Medical University (اولین دانشگاه پزشکی برتر اوکراین طبق گزارش وزارت آموزش و پرورش این کشور)
دانشگاه فنی و ملی دونتسک Donetsk National Technical University
دانشگاه اقتصادی و بازرگانی  و ملی دونتسک Donetsk National University of Economy and Trade
دانشگاه ملی دونتسک Donetsk National University
دانشگاه ایالتی دونتسک Donetsk State University of Management (این دانشگاه در زمینه مدیریت هم یک انتخاب خوب برای دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در اوکراین محسوب می شود)
خارکف – Kharkivتحصیل در اوکراین
خارکف (به زبان روسی؛ خارکو) به خاطر جامعه دانشگاهی روسی زبان و روشنفکران شناخته شده و همچنین برای موسیقی های مختلف و اجرای زنده راک شهرت دارد. دانشگاه هایی که در خارکف قرار دارند، شامل ۱۳ دانشگاه ملی به همراه تعدادی دانشگاه دیگر هستند. V. N. Karazin Kharkiv National University برترین دانشگاه اوکراین در رنکینگ QS‌ در شهر خارکف واقع شده است. همچنین National Technical University یا Kharkiv Polytechnic Institute که سومین دانشگاه برتر اوکراین با رتبه ۷۰۰-۶۵۱ است.
از دیگر دانشگاه های خارکف می توان دانشگاه ملی اتومبیل و بزرگراه خارکف، دانشگاه ملی پزشکی خارکف، دانشگاه ملی خارکف و دانشگاه ملی هوا و فضا “دانشگاه هواپیمایی خارکف” را نام برد.
خارکف با داشتن یک جامعه دانشجویی بزرگ، از مقاصد مناسب برای تحصیل در اوکراین به شمار می رود. ضمن اینکه هزینه زندگی هم در این شهر نسبت به بقیه شهرهای اوکراین پایین تر است.
 ادسا – Odesa
ادسا به خاطر موزه ها، پارک ها و سواحلش بیشتر شناخته شده است ولی گویا پله های مشهور پتمکین، از همه اینها شهرت بیشتری دارد. این پله ها راه پله بسیار عظیمی برای ورودی رسمی به شهر از سمت دریا  است. اگر خیال بالا رفتن از پله ها را ندارید، یک بالابر به موازات پله ها شما را بالا خواهد برد.
دانشگاه های ادسا شامل دانشکده موسیقی ایالتی ادسا V. Nezhdanova Odessa State Musical Academy، که قدیمی ترین دانشگاه اکراین است و به آموزش موسیقی می پردازد و دانشگاه ملی پزشکی ادسا Odessa National Medical University و دانشگاه ملی اقتصاد ادسا Odessa National Economic University می شود.
پذیرش برای تحصیل در اوکراین
دانشجویان بین المللی برای تحصیل در اوکراین نیاز به دعوت نامه ای دارند که پذیرش آن ها را از سوی یک دانشگاه تأیید می کند. شما دعوتنامه را می توانید مستقیما از دانشگاهتان بگیرید یا از مؤسسه های مجاز که این سرویس را به متقاضیان در نوبت های پذیرش (در ماه های ژانویه و سپتامبر) ارائه می دهند. برای درخواست دعوت نامه، دانشجویان باید کپی پاسپورت، کپی آخرین مدرک تحصیلی و فرم درخواست تکمیل شده را برای دانشگاه ارسال کنند. معمولا روند اخذ دعوت نامه بین ۱۰ تا ۱۵ روز طول می کشد.
دعوتنامه یک سند رسمی است که به عنوان سند پشتیبانی ویزا یا دعوتنامه رسمی شناخته می شود و باید توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت جوانان و ورزش اوکراین امضا و توسط وزارت امور خارجه اوکراین پردازش شود. در نهایت سفارت اوکراین با استفاده از این دعوتنامه، ویزای دانشجویی را صادر می کند.
دعوتنامه شما بین ۹۰ تا ۱۸۰ روز از زمان صدور اعتبار دارد، پس در بازه زمانی مناسب برای دریافت ویزا اقدام کنید.
ویزای دانشجویی اوکراین
دانشجویان شهروند ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، گرجستان، مولداوی، روسیه و ازبکستان برای ورود و ماندن در اکراین محدودیتی ندارند. دانشجویان آندورا، کانادا، کشورهای اتحادیه اروپا، ایسلند، ژاپن، لیختن اشتاین، مقدونیه، موناکو، سان مارینو، نروژ، کنفدراسیون سوییس و آمریکا هم برای اخذ ویزا محدودیتی ندارند و تا ۹۰ روز می توانند در اوکراین اقامت داشته باشند.
شهروندان دیگر کشورها برای تحصیل در اوکراین به ویزای دانشجویی نیاز دارند. اگر کشور شما سفارت اوکراین داشته باشد اخذ ویزا دشوار نخواهد بود و به محض دریافت دعوتنامه می توانید به نزدیک ترین سفارت اوکراین مراجعه کرده و ویزای دانشجویی بگیرید.
مدارک لازم برای دریافت ویزای دانشجویی اوکراین
 برای ارائه درخواست ویزای دانشجویی اوکراین تنها اصل و کپی مدارک زیر را باید همراه داشته باشید:
دعوتنامه
درخواست ویزا
پاسپورت (که لااقل تا ۱سال اعتبار داشته باشد)
۸ تا ۱۵ قطعه عکس پاسپورتی جدید (در رابطه با تعداد عکس ها با سفارت هماهنگ کید)
بیانیه بانک در مورد توانایی مالی شما یا نامه حمایت مالی از طرف شخصی که هزینه های تحصیل شما را متقبل می شود ( این مورد برای برخی سفارت ها اجباری نیست)
مجوز سلامت پزشکی که آزمایشات باید حداکثر ۲ماه قبل از شروع به تحصیل انجام شده باشند
تأییدیه بیمه درمان
جواب آزمایش HIV/AIDS (آزمایشات باید حداکثر ۲ماه قبل از شروع به تحصیل انجام شده باشند)
گواهی اتمام تحصیلات متوسطه (با رونوشت و ریز نمرات) برای دانشجویان سال اول (کارشناسی) و برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا؛ مدارک تحصیلی و ریز نمرات و رونوشت همه مقاطع
جزییات آدرس محل سکونت و محل تحصیل
سفارت اوکراین مدارک را برای شما ترجمه و هم چنین امضا یا مهر می کند. شما باید اسناد را همراه با کارت مهاجرت در فرودگاه اوکراین تحویل دهید. کارت مهاجرت سند مهمی است که توسط مهماندار هواپیما و هم چنین در بخش کنترل مهاجرت در فرودگاه اوکراین کنترل می شود. شما باید یک کارت با دو بخش یکسان پر کنید که هر دو بخش توسط افسر مهاجرت مهر می شود. افسر یکی از آنها را نگه می دارد و یکی را به شما تحویل می دهد که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، چون هنگام ترک اوکراین به آن نیاز خواهید داشت.
هزینه تحصیل در اوکراین
هزینه تحصیل در اوکراین با توجه به مقطع تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل متفاوت است. دانشگاه های کیف کمی گران تر از بقیه شهرهای اوکراین هستند. برای بعضی از دانشجویان هزینه تحصیل در اوکراین در سال اول شاید بالاتر از سال های دیگر باشد. دانشگاه های اوکراین ممکن است پکیج های رایگانی را به دانشجویان ارائه دهند که هزینه کتاب های درسی، امتحانات، کمک برای باز کردن حساب بانکی و همچنین اینکه ترانسفر فرودگاهی توسط نماینده آنها انجام شود را در بر می گیرند.
برای تحصیل در اوکراین شما عموما باید انتظار پرداخت مبلغی بین ۲۵۰۰ تا ۵۸۰۰ دلار آمریکا را برای مقطع کارشناسی داشته باشید و دوره های آمادگی هم شهریه ای معادل ۱۸۰۰ دلار آمریکا دارند. دانشجویانی که برای اولین بار به اوکراین سفر می کنند، باید هزینه اولین سال را ابتدا بپردازند و بعد از آن می توانند برای هر نیمسال تحصیلی شهریه را پرداخت کنند.

وکیل مهاجرتی اوکراین ، وکیل مهاجرتی در ویزای اوکراین ، وکیل مهاجرتی در اقامت اوکراین ، وکیل مهاجرتی در پاسپورت اوکراین ، وکیل مهاجرتی در سرمایه گذاری اوکراین ، وکیل مهاجرتی در خرید ملک اوکراین ، وکیل مهاجرتی در تولد فرزند اوکراین ، وکیل مهاجرتی در تحصیل اوکراین ، وکیل مهاجرتی در دانشجو اوکراین ، وکیل مهاجرتی در بورسیه اوکراین ، وکیل مهاجرتی در ازدواج اوکراین

قبول  وکالت و مشاوره در خدمات بازرگانی و تجاری در کشور  اکراین توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی ( شهرهای کی‌یف،  یالتا، زاپاروژیا،دنیپروپتروفسک،خرسون، سواستوپول و غیره )
  موسسه حقوقی و  بین المللی یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بازرگانی و تجاری در کشور  اکراین ( شهرهای کی‌یف،  یالتا، زاپاروژیا،دنیپروپتروفسک،خرسون، سواستوپول و غیره ) به شرح ذیل می باشد:
1- قبول  وکالت و مشاوره در گرفتن نمایندگی از جمله نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر و بین المللی کشور  اکراین .
2- قبول  وکالت و مشاوره در واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از کشور ایران به کشور اکراین  و بلعکس .
3- قبول  وکالت و مشاوره در حمل ونقل بین المللی ( هوائی ، دریایی ، زمینی ) از اکراین  به ایران و بلعکس .
4- قبول  وکالت و مشاوره در اخذ کلیه قراردادهای بازرگانی بین تجار و شرکتهای ایرانی با تجار و شرکتهای کشور اکراین .
5- قبول  وکالت و مشاوره در خرید و تهیه انواع کالا از کشور اکراین  برای ایرانیان .
قبول  وکالت و مشاوره در خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی در کشور اکراین توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی ( شهرهای کی‌یف،  یالتا، زاپاروژیا،دنیپروپتروفسک،خرسون، سواستوپول و غیره )
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی کشور اکراین  به شرح ذیل می باشد:
1- قبول  و کالت و مشاوره در باز کردن حساب بانکی در کشور اکراین .
2- قبول  وکالت و مشاوره در گشایش اعتبار ( BG   )  برای خرید کلیه کالاهای کشور اکراین .
3- قبول  وکالت و مشاوره در صدور ( LC  ) ضمانت نامه بانکی در کشور اکراین .
4- قبول  وکالت و مشاوره در فاینانس پروژه ها از شرکتهای کشور اکراین.
5- قبول  وکالت و مشاوره در صدور حواله ارزی و همچنین انتقال ارز فی مابین کشورهای ایران و اکراین.

اوکراین و اخذ ویزا ، اوکراین و اخذ اقامت ، اوکراین و اخذ اقامت موقت ، اوکراین و اخذ اقامت دائم ، اوکراین و پاسپورت ، اوکراین و اقامت کاری ، اوکراین و اقامت نیروی متخصص ، اوکراین و اقامت ازدواج ، اوکراین و اقامت تولد فرزند ، اوکراین و اقامت تحصیلی ، اوکراین و اقامت سرمایه گذاری ، اوکراین و اقامت ثبت شرکت ، اوکراین و افتتاح حساب بانکی ، اوکراین اقامت و خرید سهام

خدمات موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  در کشور اکراین ( شهرهای کی‌یف،  یالتا، زاپاروژیا،دنیپروپتروفسک،خرسون، سواستوپول و غیره ) شامل موارد زیر می شود:
 1- افتتاح حساب بانکی شخصی دریکی از بانکهای کشور  اکراین.
2- اخذ گواهی بانکی در کشور  اکراین.
3-  افتتاح حساب بانکی بنام شرکت اکراینی  ثبت شده در کلیه مناطق کشور اکراین.
4- اخذ پروانه فعالیت اداری برای فعالیت شرکت در کشور  اکراین.
5- اخذ بیمه سلامت کشور اکراین.
6- اخذ بیمه نامه برای شرکت ثبت شده اکراینی در کلیه مناطق کشور  اکراین .
7- اخذ پروانه مالیاتی برای شرکت  اکراینی  در کلیه مناطق کشور اکراین.
8-  اخذ وکالت نامه مبنی بر کار وهدف از اقامت کشور اکراین برای اشخاص حقیقی و حقوقی
9- بررسی مدارک لازم برای سفرواقامت ، تاسیس شرکت و اجاره دفتر اداری توسط وکیل رسمی در کشور اکراین.
10-  خرید سیم کارت تلفن همراه در کلیه مناطق کشور  اکراین.
11- پرداخت تمام هزینه های مربوط به مدیریت فرآیند سرمایه گذاری و اخذ اقامت در کشور اکراین توسط سرمایه گذار
12- آماده سازی برای اخذ مدارک تاسیس شرکت و یا هر گونه سرمایه گذاری در  کشور اکراین .
13- ارایه اصلاعات و قوانین تجاری وبازرگانی کشور  اکراین به اشخاص حقیقی و حقوقی
14-  نظارت و بررسی تمام مدارک مربوط به سرمایه گذاری از طریق معاملات املاک و مستغلات ، ثبت شرکت و شریک تجاری شده توسط وکیل رسمی در کشور اکراین.
15- تهیه و تحویل مدارک لازم به دفتر اسناد رسمی در کشور اکراین.
16- درخواست بیمه اجتماعی کشور اکراین.
17- تشکیل پرونده برای اخذ شماره مالیاتی برای اتباع بیگانه در کشور اکراین.
18- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت و یا کارت اقامت کشور اکراین.
19- پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت و شریک تجاری در کشور اکراین.
20- ثبت نام فرد سرمایه گذار در شهرداری محل در کلیه مناطق کشور اوکراین.
21- دادن مشاوره به سرمایه گذار در مورد مسایل مالیاتی در کلیه مناطق کشور اکراین.
22- پرداخت هزینه های وکیل متخصص اقامت کشور اکراین.
23-  دادن مشاوره به خریدار درباره کسب و کار ( ثبت شرکت و شریک تجاری ) در کشور اکراین.
24- پرداخت هزینه های وکیل متخصص سرمایه گذاری ، معاملات املاک و مستغلات ، اخذ اقامت ، ثبت شرکت و غیره در کشور اکراین.
25- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت در سفارت کشور اکراین   در تهران ( کشور جمهوری اسلامی ایران )
26- امضاء مدارک خرید و قولنامه توسط وکیل متخصص به جای سرمایه گذار در کشور اکراین.
27- اخذ دعوتنامه برای خریدار از طرف شریک تجاری یا فروشنده املاک و مستغلات جهت گرفتن ویزای اکراین.
28- ساپورت و کمک خریدار به مدت 90 روز جهت پیگیری کارهای اداری به محض ورود به کشور اوکراین.
29- همراهی خریدار توسط وکیل برای پروسه انگشت نگاری و استهلام عدم سوء پیشینه به محض ورود خریدار به کشور  اکراین.
30- کمک و ساپورت خریدار جهت بستن قرارداد با شرکت های آب،برق،گاز و ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور  اکراین( .
31- اخذ ویزا   ، فروش بلیط هواپیما ، رزرو هتل و هتل آپارتمان ، اجاره آپارتمان ، اجاره سوئیت ، اجاره و خرید اتومبیل در کشور اکراین.
گروه حقوقی و  بین المللی موسسه سپند آفرین  یسنا مرکز پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، گرفتن شریک تجاری ، خرید و پیش خرید ملک ،  قبول وکالت ، خدمات بازرگانی و تجاری ، خدمات بانکی و بین المللی ، خدمات ارزی ، خدمات تسهیلاتی ، خدمات بیمه ای در کشور انگلستان و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و آسیا از جمله امارات متحده عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز کشورهای امریکا ، کانادا و استرلیا و غیره آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.به منظور استفاده از خدمات گروه ما تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *