پاسپورت ارمنستان ، اقامت ارمنستان ، ویزا ارمنستان ، تحصیل در ارمنستان ، سرمایه گذاری در ارمنستان ، ازدواج در ارمنستان ، تولد فرزند در ارمنستان
سپتامبر 28, 2019
تحصیل در نیوزیلند ، بورسیه تحصیلی نیوزیلند ، اقامت نیوزیلند ، ویزا نیوزیلند ، پاسپورت نیوزیلند ، ازدواج در نیوزیلند
اکتبر 1, 2019
دریافت پاسپورت نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن”، دریافت  ویزای توریستی  و گرفتن وقت سفارت نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن”  توسط وکیل متخصص  *  دریافت  ویزای تحصیلی و بورسیه نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” توسط وکیل متخصص  *دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” از طریق تمکن مالی  توسط وکیل متخصص  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” از طریق سرمایه گذاری توسط وکیل متخصص  *  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” از طریق ثبت شرکت توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” از طریق خرید سهام شرکت توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن”  از طریق ثبت شعبه توسط وکیل متخصص  *  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” از طریق ازدواج و نامزدی توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” از طریق تولد فرزند توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” از طریق کاری ( نیروی متخصص) توسط وکیل متخصص  *مشاور خرید و اجاره ملک ( مسکونی ، اداری ، تجاری ) در نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” *مشاور اخذ نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” * مشاور خدمات بازرگانی ( صادرات و واردات ، حمل و نقل ، ترخیص کالا) در نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” * مشاور خدمات بانکی ( اخذ وام ، صدور ضمانت نامه ،دیسکانت ، افتتاح حساب ) در نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” * مشاور خدمات ارزی ( ارسال حوالجات و معاملات ارزی ) در نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” * مشاور رفع ریجکتی ویزای نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” * مشاور رفع دیپورتی از کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” * قبول وکالت و مشاوره در کلیه امور حقوقی کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن” توسط مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( شهرهای اسلو ، برگن ، تروندهایم و غیره )

ویزای نروژ ، ویزای توریستی نروژ ، ویزای تحصیلی نروژ ، ویزای دانشجویی نروژ ، ویزای ازدواج نروژ ، ویزای کاری نروژ ، ویزای نیروی متخصص نروژ ، ویزای سرمایه گذاری نروژ ، ویزای کارآفرینی نروژ ,ویزای خود اشتغالی نروژ ، ویزای دیدار از خانواده نروژ ، ویزای تجاری نروژ ، رفع ریجکتی ویزای نروژ ، گرفتن وقت سفارت نروژ

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  اولین مجموعه حقوقی و دپارتمان شده با ساختار مدرن و تخصصی  در کشور ایران می باشیم و نیز مفتخریم که با داشتن تیم متخصص و مجرب به عنوان یکی از متخصص ترین مجموعه های حوزه مهاجرتی با همکاری وکلا و موسسات حقوقی در کلیه کشور ها در خدمت شما عزیزان باشیم .
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید
   www.yasnahome.com
(قسمت :حقوق مهاجرت )www.yasnasa.com
(قسمت :مهاجرت ، ویزا )www.yasnairan.com
(قسمت : مهاجرت و اقامت )www.yasnalawyer.com
(قسمت :مهاجرت و ویزا )www.yasnamigration.com
  قبول وکالت در اخذ انواع ویزای کشور نروژ زیر نظر وکیل مهاجرتی و بین المللی نروژی
شرایط دریافت ویزای کشور نروژ
برای دریافت ویزای نروژ ابتدا باید به فکر دریافت ویزای شینگن باشید چون سفر به کشور نروژ احتیاج به این نوع ویزا دارد. مدارکی را که سفارت برای دریافت ویزا به شما توصیه می کند باید فراهم کنید و پس از طی مراحل در زمانی معین الزامی است که خود شخص برای انگشت نگاری و مصاحبه به سفارت مراجعه نماید.
مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی نروژ
برای اخذ ویزای توریستی کشور نروژ مدارکی را باید به سفارت خانه تحویل دهید. این مدارک شامل: مدارک هویتی، مدارک مالی و مدارکی که با توجه به شرایط متقاضیان متفاوت هستند، فرستادن دعوت نامه از طرف یکی از آشنایان متقاضی، اصل مدرک شغلی می باشد. مدارک هویتی مانند پاسپورت، شناسنامه، (در صورت داشتن) عقد نامه و مدارک مالی مانند سند مالکیت، پرینت حساب بانکی و مدرک سوم به این معنی است که رفتن شخص به کشور میزبان را به صورت منطقی بیان می کند. برای دریافت ویزای توریستی نروژ باید فرم ویزای نروژ حتما توسط خود شخص متقاضی تکمیل شود.
انواع ویزای نروژ
برای سفر به نروژ در هر حالتی نیاز به ویزاهای مختلفی دارید، پس این بستگی دارد شما برای سفر به نروژ چه قصدی داشته باشید. انواع ویزای نروژ شامل ویزای نوع A و B و C می باشد که هر کدام شرایط خاص خود را می طلبند. ویزای کار، ویزای تحصیلی نروژ، ویزای ازدواج، ویزای توریستی و ویزای تجاری از جمله انواع ویزای نروژ می باشند که برای هر نوع ویزا باید مراحل و شرایط خاصی را طی کرد.
 شرایط اخذ ویزای کار نروژ
ویزای کار نروژ به صورت ویزای پیشنهاد شغلی است. در واقع زمانی که فردی قصد مهاجرت به نروژ را دارد باید از طرف کارفرمایی دعوت به همکاری شود و تخصص لازم را برای کار بخواهد. در این هنگام می تواند فرد قبل از اخذ ویزای نروژ توسط کارفرمایی در نروژ ابتدا کار خود را مربوط به رشته تحصیلی اش پیدا کند و پس از آن اقدام به دریافت ویزای کار نروژ کنید. زمانی که شخص کار مورد نظر را پیدا کرد می تواند ویزای کار یک ساله را دریافت کند و سال به سال آن را تمدید کند و سپس می تواند پس از ۵ سال به اقامت دائم در نروژ درآید.
شرایط اخذ  ویزای تحصیلی نروژ
به دلیل این که نروژ کشوری است که از سطح رفاهی اجتماعی بالایی برخوردار است؛ لذا دانشجویان زیادی تلاش می کنند تا با اخذ ویزای نروژ برای ادامه تحصیل به کشور نروژ بروند. دریافت ویزای تحصیلی نروژ برای دانشجویان مهم ترین مسئله می باشد. برای دریافت ویزای تحصیلی نروژ شخص باید در اولین مرحله مدارک تحصیلی و هویتی خود را به سفارت نروژ ارائه دهد و سفارت نیز پس از تأیید جواب را به فرد اعلام می کند.
جالب است بدانید زمانی که شخص با ویزای تحصیلی نروژ به این کشور وارد شود و ۲ سال از تحصیل آن بگذرد می تواند برای دوستان خود ویزای همراه نیز دریافت کند.
شرایط اخذ ویزای ازدواج نروژ
یکی از راه های اقامت نروژ و اخذ ویزای نروژ، می تواند اخذ ویزای ازدواج نروژ باشد. کسانی که با ویزای ازدواج تازه می خواهند به نروژ بروند باید سنشان بالاتر از ۱۸ سال باشد و تا زمان حال متاهل نباشند و این که هر دو طوج نیز قصد اقامت نروژ را داشته باشند. اگر به دنبال اقامت دائم نروژ هستید می توانید از ویزای ازدواج این کشور نیز استفاده کنید.
شرایط ویزای تجاری نروژ با اخذ ویزای شنگن
تجار هر کشوری می توانند با ویزای تجاری نروژ اقدام به دریافت ویزای شنگن کنند. شرایط جهت دریافت ویزای تجاری نروژ به دین صورت می باشد:
شرکت تجاری نروژی که قرار است شما از آن بازدید نمایید دعوتنامه ای را به همراه تاریخ و آدرس دقیق برای شما ارسال کنند. کارفرمای مربوطه گواهی نامه ای که اجازه می دهد شما در نروژ به کسب و کار بپردازید، برای شما فراهم می آورد. اگر سابقه ی کاری در بین شرکت های تجاری نروژ داشته باشید می توانید برای اثبات مدارکی را در این جهت ارائه دهید. و در نهایت بیانه ی مالی شش ماه گذشته که اثبات کند شما در این مدت تحت پوشش مالی و اقامت بوده اید.
شرایط درخواست ویزای توریستی نروژ برای دیدار خانواده
ویزای توریستی نروژ، یکی از دیگر انواع ویزای نروژ است که در واقع می توان آن را بهترین و مناسب ترین ویزا برای افرادی دانست که بخواهند برای دیدار خانواده، اقوام، آشنایان و دوستان خود به آن کشور سفر کنند، هر چند که کشور نروژ از جمله کشورهای توریستی است که هر ساله گردشگران بسیاری به آن سفر می کنند و برای سفر به این کشور از ویزای نروژ استفاده می کنند. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که از طریق ویزای توریستی توانسته اید ویزای نروژ را بگیرید، بهتر است بدانید یکی از الزامات ویزای توریستی داشتن بیمه است. البته این بیمه حتما باید بیمه خاصی باشد و شما نمی توانید تحت پوشش هر نوع بیمه ای قرار بگیرید.
یکی دیگر از قوانین مهم ویزای نروژ به عنوان ویزای توریستی ذکر مدت زمان اقامت شما در این کشور است و بیمه شما باید تا سقف ۳۰۰۰۰ یورو حداقل شما را تحت تکفل قرار دهد. برای اخذ ویزای نروژ به عنوان ویزای توریستی شما باید دارای معتبر گذرنامه ایرانی باشید، وکیل متخصص در دریافت پاسپورت و خود اشتغالی در نروژ ، اسلو ، برگن ، تروندهایمهیچ گونه ممنوعیت قانونی برای خروج از کشور و رفتن به نروژ نداشته باشید و حتی می توانید از یکی از اقوامتان که در نروژ زندگی می کند و در آن جا اقامت دارد، درخواست کنید که دعوتنامه ای برای شما بفرستد تا بتوانید راحت تر ویزای نروژ را اخذ نمایید.

 اقامت نروژ ، اقامت موقت نروژ ، اقامت دائم نروژ ، اقامت کاری نروژ ، اقامت نیروی متخصص نروژ ،اقامت تحصیلی نروژ ، اقامت دانشجویی نروژ ، اقامت ازدواج نروژ ، اقامت تولد فرزند نروژ ، اقامت سرمایه گذاری نروژ ، اقامت خرید ملک نروژ ، اقامت ثبت شرکت نروژ ،اقامت خرید سهام نروژ ، اقامت شریک تجاری نروژ ، رفع دیپورتی اقامت نروژ

 قبول وکالت و مشاوره در اخذ اقامت نروژ توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نروژی
اقامت دائم در نروژ
 از زیباترین کشورهای دنیا می توان کشور نروژ را نام برد که در منطقه اسکاندیناوی قرار گرفته است. از مهم ترین برتری های کشور نروژ نسبت به سایر کشورها می توان به رعایت عدالت اجتماعی اشاره کرد. روش های گوناگونی جهت مهاجرت و اقامت نروژ وجود دارد که پس از طی مراحل و رعایت  ضوابطی، شهروند این کشور شناخته می شوید. ویزای تحصیلی، کاری، ازدواج و سرمایه گذاری و ثبت شرکت از جمله این روش ها جهت اخذ اقامت نروژ به شمار می روند.
شرایط  اقامت نروژ
در این قسمت به شرح انواع راه های مهاجرت و اخذ اقامت نروژ می پردازیم:
ویزای توریستی در کشور نروژ
ویزای توریستی از جمله روش های ورود به کشورهای خارجی به شمار می رود. قابل ذکر است که مهاجرت از این طریق تنها در مدت زمان مشخص شده ای صورت می گیرد و اقامت دائم محسوب نمی شود. در حقیقت ویزای توریستی جهت گذراندن زمان مشخصی در یک کشور صادر می شود و بعد از اتمام دوره، بازگشت به کشور مبدأ الزامی می باشد.
اقامت در کشور نروژ با گرفتن ویزای کاری
با توجه به نفت خیز بودن کشور نروژ و فرصت های شغلی بسیار زیادی که وابسته به منابع نفت و گاز هستند، تعداد افراد جویای کار و متقاضی مهاجرت و اقامت نروژ در حال افزایش است.
جهت اشتغال به کار در این کشور و اخذ این نوع ویزا، باید دعوت نامه ای از سوی یک کارفرمای نروژی برای شخص ارسال شود که به طور معمول درصد احتمال اینکار بسیار اندک است و بیشتر کارفرمایان ترجیح می دهند به جای  استخدام نیروهای خارجی نیروهای نروژی را به کار بگیرند. در صورتیکه موفق به اخذ ویزا شوید با کار کردن در مدت سه سال و واریز مالیات به دولت نروژ، قادر به گرفتن اقامت نروژ برای همیشه خواهید شد. به همین دلیل اکثر افرادی که جهت یافتن شغل قصد خروج از کشور به مقصد نروژ را دارند، اقدام به گرفتن ویزای تحصیلی این کشور می کنند. افرادی که تحصیلات خود را در کشورهای اروپایی به اتمام رسانده باشند، خیلی راحت می توانند به شغل مورد نظر خود در این کشور دست پیدا کنند.
در کشورهایی همچون آلمان و اتریش ویزای شش ماهه جستجوی کار برای متقاضیان صادر می شود. بر این اساس شش ماه به شما فرصت داده می شود تا بتوانید شغلی مناسب، مرتبط با رشته تحصیلیتان پیدا کنید و قراردادتان را با کارفرما به ثبت برسانید. در اینصورت است که ویزای شما تمدید خواهد شد و در غیر این صورت این ویزا دیگر قابل تمدید نبوده و شما مجبور به برگشت به کشورتان خواهید شد. تا قبل از سال ۲۰۱۳ در کشور نروژ این نوع ویزا وجود داشت اما به دلایلی اخذ این نوع ویزا لغو شده است لذا دقت داشته باشید جهت گرفتن این نوع ویزا اطلاعات کافی داشته باشید تا افراد سودجو و موسسات مهاجرتی بدون مجوز نتوانند ضرر و زیان جبران ناپذیری برایتان ایجاد کنند.
 اقامت در کشور نروژ با ویزای تحصیلی
هم اکنون تحصیلات در تمامی مقاطع دبیرستان، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اقامت نروژ به صورت رایگان است و دانشجویان هیچ هزینه ای در مدت زمان تحصیلشان پرداخت نمی کنند. جهت اخذ پذیرش توسط دانشگاه های این کشور باید به زمان های پذیرششان توجه داشت. زیرا پذیرفتن دانشجو یکبار در سال و در تمام مقاطع تحصیلی توسط این دانشگاه ها صورت می گیرد. از نکات مهم  و مفیدی که می توان برشمرد اینست که مقطع دکتری در این کشور یک شغل به حساب می آید و علاوه بر تحصیل رایگان حقوق کافی و قابل قبولی به دانشجویان پرداخت می شود که از انگیزه های بسیار قوی برای اخذ اقامت نروژ به صورت دائم با استفاده از این نوع ویزا می باشد. گفتنی است پذیرش دانشجو در این مقطع از دیگر کشورها کاری زمان بر و دشوار می باشد، لذا توصیه می شود دانشجو از مقاطع پایین تر پذیرش این دانشگاه ها و همچنین اقامت در کشور نروژ را بگیرد. جهت تحصیل و اقامت نروژ در مقطع دبیرستان و کارشناسی، ارائه گواهی زبان نروژی الزامی می باشد. توصیه می شود تحصیل در این مقطع در کشورهای انگلیسی زبان مثل آلمان و اتریش  صورت گیرد. زیرا در این کشورها هم همان مزایای تحصیل در نروژ را دارا می باشد. مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی و دکترا سه ساله و در مقطع کارشناسی ارشد دو ساله می باشد. ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به این که تدریس دروس به زبان انگلیسی است، نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل ۶ می باشد.
از جمله مواردی که تعداد کثیری از ایرانیان تمایل به گرفتن این نوع ویزا دارند، امکانات بسیار خوب رفاهی و تحصیلی از جمله تحصیل رایگان و تدریس دروس به زبان بین المللی انگلیسی می باشد. برای اینکه شهروند کشور نروژ محسوب شوید و اقامتتان در کشور نروژ همیشگی باشد ابتدا باید به مدت سه سال شاغل این کشور باشید و در آن زندگی کنید با این حال پس از گذشت مدت زمان هفت سال پاسپورت به شما تعلق می گیرد.
اقامت در کشور نروژ با سرمایه گذاری
نحوه ورود به کشورهای اروپایی از این طریق با سرمایه گذاری در کشور مورد نظر صورت می گیرد. با ثبت یک شرکت به همراه یک شریک نروژی برای اخذ ویزای اقامت نروژ می توان اقدام کرد. لازم به ذکر است که این شرکت باید در کشور نروژ به ثبت برسد و همچنین سهم شریک نروژی باید ۵۱ درصد در نظر گرفته شود. در اینصورت ویزای سه ساله برای شخص صادر خواهد شد. نکته حائز اهمیت اینست که اگر تراز مالی شرکت ثبت شده مثبت باشد و همچنین در سال آخر حداقل دو نیروی نروژی در شرکت مشغول به کار شده باشند، شرایط برای گرفتن اقامت دائم فراهم می شود. ناگفته نماند که اخذ این نوع ویزای نروژ بسیار دشوار و همچنین غیر قابل پیش بینی و همراه با ریسک فراوان است. زیرا یافتن شخصی قابل اعتماد در کشوری دیگر و واگذاری سرمایه با این شراط برای ثبت شرکت، کاری بسیار خطرناک است.
 اقامت نروژ با ازدواج
با در نظرگرفتن شرایط مناسب ادامه تحصیل و امکانات رفاهی که کشور نروژ برای متقاضیان مهاجرت فراهم کرده است، افراد زیادی تمایل به اخذ ویزای این کشور دارند. از دیگر راه های اخذ ویزای نروژ و اقامت از طریق ازدواج می باشد. جهت اطلاع از واقعی بودن ازدواج، طرفین هنگام ازدواج باید حداقل ۲۴ سال سن داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که مهاجرت و اقامت نروژ با این روش در دهه اخیر رو به افزایش است. مطابق با قوانین حقوق بین الملل، در صورت ازدواج فرد می تواند اقدام به گرفتن اقامت در کشور نروژ و حتی تابعیت آن کشور کند و این قانون در تعداد زیادی از کشورهای جهان اعمال می شود که نروژ هم از این قاعده مستثنی نیست. لطفا دقت داشته باشید پس از گذشت مدت زمانی از اقامتتان می توانید تبعیت کشور مربوطه را دریافت کنید اما اقامت و تابعیت دو بحث مجزا هستند. جهت دریافت تابعیت کشور نروژ باید درآمدتان مشخص و مقدار معینی باشد.
کیفیت زندگی در نروژ
مردم این کشور با مسائل و مشکلات فراوانی در همه ی ابعاد زندگی روبرو هستند. نیاز مبرم به وارد کردن مواد غذایی تازه مثل گوشت، منجمد یا کنسرو بودن اکثر اقلام و نبود مواد غذایی مناسب افراد دیابتی از قبیل مشکلات دسترسی به مواد غذایی تازه و سالم می باشد. کودکان جهت شرکت در کلاس های فوق برنامه باید مدت زمان طولانی منتظر یافتن جای خالی باشند. در کشور نروژ واژه شبانه روزی برای سوپر مارکت یا فروشگاه غیر قابل تعریف است. اگر جهت اخذ اقامت نروژ برای یافتن شغلی مثل معلمی اقدام کرده اید کار بسیار اشتباهی را مرتکب شده اید زیرا علاوه بر وضعیت نابه سامان معلمان، باید تسلط کامل بر زبان نروژی داشته باشید. ضعف در حمل و نقل، کمبود فروشگاه های تخصصی، کمبود باشگاه (نداشتن ورزش فوتبال، بیس بال و …)، نداشتن هیچ رستوران مستقلی برای غیر نروژی ها و در کل ارائه سرویس های خدمات نامطلوب از دیگر معایب اقامت نروژ محسوب می شود.
مزایای اقامت در کشور نروژ
به علت جمعیت پایین کشور نروژ در صورت گرفتن ویزای تحصیلی و ادامه تحصیل در مقطع دکتری به راحتی شخص می تواند صاحب شغل شود. به همین دلیل متقاضیان اقامت در کشور نروژ اغلب از این روش استفاده می کنند.

 پاسپورت نروژ ، پاسپورت کاری نروژ ، پاسپورت نیروی متخصص نروژ ، پاسپورت تحصیلی نروژ ، پاسپورت دانشجویی نروژ ، پاسپورت ازدواج نروژ ، پاسپورت تولد فرزند نروژ ، پاسپورت سرمایه گذاری نروژ ، پاسپورت خرید ملک نروژ ، پاسپورت ثبت شرکت نروژ ، پاسپورت خرید سهام نروژ ، پاسپورت شریک تجاری نروژ ، رفع دیپورتی اقامت نروژ

قبول وکالت و مشاوره در اخذ پاسپورت کشور نروژ توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نروژی
دریافت پاسپورت نروژ در سال های اخیر به دلیل سطح بالای کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی و امکان تحصیل رایگان در این کشور مورد توجه بسیاری از مردم واقع گردیده و بسیاری از مهاجران را از طرق مختلف روانه این کشور زیبا نموده است.
کشور نروژ که در بخش غربی شبه جزیره اسکاندیناوی واقع گردیده است، با کشور های فنلاند و روسیه و سوئد همسایه می باشد. این کشور دارای سواحل طولانی و همچنین ذخایر بسیار آب شیرین، گاز طبیعی، نفت خام و معدن می باشد. پایتخت آن شهر بسیار زیبای اسلو و زبان آنها نروژی و سامی می باشد. مساحت آن 282.207 کیلومتر مربع بوده و جمعیتی بالغ بر 328.212 نفر دارد. واحد پول نروژ، کرون نروژی است.   کشورها از لحاظ حقوقی، به کشورهای تابع اصل خون و تابع اصل خاک تقسیم بندی می شوند. کشورهای اصل خاک مانند کانادا، به تمامی کودکانی که در کشورشان متولد شوند پاسپورت و تابعیت اعطا می نماید، ولی کشورهای اصل خون مانند نروژ، تنها به کودکانی که یکی از والدینشان نروژی باشند در صورت تولد در خاک این کشور تابعیت و پاسپورت نروژ را اعطا می کند. از تفاوت های پاسپورت و اقامت دائم نیز می توان به حق رای، شرط حضور و سختی دشواری تابعیت از سوی دولت برای دارندگان پاسپورت نام برد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که کشور نروژ تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی شناسد. در ادامه مقاله به مسائل مرتبط با مهاجرت به نروژ و اخذ تابعیت این کشور خواهیم پرداخت.
پاسپورت نروژ و اعتبار آن
پاسپورت نروژ از نظر اعتبار دارای شرایط نسبتا مطلوبی می باشد. توضیح اینکه رنگ جهانی پاسپورت نروژ 4 می باشد و همراه با کشورهایی نظیر فرانسه، بلژیک، ژاپن، یونان و مالتا در یک رده قرار گرفته است. با داشتن پاسپورت نروژ می توان به ۱۲۳ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر نمود، همچنین برای سفر به ۴۲ کشور دنیا به محض ورود به آن ها نیاز به صدور ویزا می باشد و تنها ۳۳ کشور دنیا هستند که با داشتن پاسپورت نروژ برای ورود به آنها نیاز به صدور ویزا می باشد.
پاسپورت نروژ و روش های اخذ پاسپورت
پاسپورت نروژ از طرق مختلفی قابل دستیابی است. این روش ها بعضاً به طور مستقیم و بعضاً به صورت غیر مستقیم منجر به اخذ تابعیت و پاسپورت نروژ خواهد شد. راه های اخذ پاسپورت نروژ شامل کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی قابل تحصیل می باشند که در ادامه مقاله به توضیح هر یک به تفصیل خواهیم پرداخت:
پاسپورت نروژ از طریق کار
اخذ پاسپورت نروژ از طریق کار یکی از روش های مهاجرت به این کشور می باشد. کار در نروژ مستلزم داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای نروژی است. مجوز کار به مجوز اقامت مرتبط است و اساساً تمامی شهروندان اتحادیه اروپا می توانند در نروژ اقامت و شروع به کار نمایند. با این حال چنانچه آنها قصد داشته باشند که بیشتر از سه ماه در نروژ بمانند باید در اداره پلیس ثبت نام کنند. از سوی. دیگر، چنانچه آنها در طی این سه ماه به کشور خودشان رفت و آمد داشته باشند، نیازی به ثبت نام نیست، زیرا یک دوره جدید سه ماهه از ابتدا شروع خواهد شد. وضعیت برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا متفاوت است و به عنوان یک قاعده کلی، باید قبل از ورود به نروژ برای اجازه اقامت کاری درخواست نمایند. به منظور درخواست اقامت برای اهداف کاری، همانطور که اشاره شد کارمند باید یک پیشنهاد خاص استخدامی (Job Offer) را از یک کارفرمای خاص در نروژ داشته باشد.
الزامات به خصوصی مربوط به تحصیلات و مدارک تحصیلی و همچنین روابط و سوابق کاری وجود دارد. همچنین ممکن است شرایط دیگری نیز وجود داشته باشد که قبل از شروع روند باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد.  به طور کلی پس از 3 سال اقامت و کار در کشور نروژ می توان برای اقامت دائم این کشور درخواست داد، مشروط بر اینکه شخص متقاضی در طول 3 سال گذشته به طور مداوم در نروژ اقامت داشته باشد و افراد بین سنین 16 تا 55 سال باید تحصیلات زبان نروژی را تکمیل نموده و یا اینکه از شهرداری گواهی معافیت از آن را دریافت نمایند. همچنین پس از دریافت اقامت دائم در صورتی که شخص سابقه کیفری نداشته باشد و بیش از 7 سال از 10 سال گذشته را در نروژ اقامت داشته باشد، می تواند برای اخذ تابعیت و پاسپورت نروژ درخواست نماید.
یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از مهاجرت کاری به این کشور باید به آن توجه شود، نرخ بیکاری در کشور نروژ است که این رقم 3.7 درصد گزارش شده است. بنابراین رقم، بیکاری در این کشور بسیار کم است، به صورتی که از هر صد نفر حدودا 3 الی 4 نفر بیکار می باشند.
پاسپورت نروژ از طریق تحصیل
یکی از روش هایی که معمولا افراد جهت اخذ پاسپورت نروژ به کار می گیرند، تحصیل در این کشور است. البته باید توجه داشت که تحصیلات به تنهایی منجر به اخذ پاسپورت نروژ نمی شود، بلکه بهانه ای برای ورود و تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپایی با رنکینگ جهانی بالا محسوب می شود تا به تبع آن بتوان پس از تحصیل وارد بازار کار شده و ویزای تحصیلی را تبدیل به ویزای کاری نموده و برای اقامت و تابعیت نروژ درخواست نمود. سیستم آموزشی نروژ یک سیستم بین المللی است و دانشگاه ها و کالج های آن به طور مداوم برای تسهیل تحصیل دانش آموزان بین المللی تلاش می نمایند. اکثریت موسسات وآموزش عالی در نروژ دولتی بوده و از نظر تامین مالی زیر نظر دولت هستند. به عنوان یک قاعده کلی، هیچ دانش آموز نروژی و هیچ دانش آموز بین المللی برای تحصیل در این کشور هزینه ای پرداخت نمی کنند. این مساله از دیگر جاذبه ها برای افراد به منظور مهاجرت از طریق تحصیل به این کشور می باشد. البته باید توجه داشت که نروژ یک کشور با هزینه بالا برای زندگی است که هزینه زندگی حدود 1700 تا 2500 یورو در ماه برای هر نفر می باشد و دانشجویان بین المللی باید انتطار داشته باشند که بتوانند سطح معینی از هزینه های خود را تامین نمایند.
تحصیل در مقطع کارشناسی
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد
تحصیل در مقطع دکترا
این مقطع که برای تکمیل تحصیلات تکمیلی در یک رشته خاص ازجمله هنر، تکنولوژی، مهندسی، حقوق، علوم زیستی، علوم اجتماعی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، عموماً 3 تا 5 سال به طول می انجامد و در این مدت دانشجویان اجازه دارند 20 ساعت در هفته کار نمایند. تحصیلات در این مقطع عموماً به زبان نروژی است اما امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز میسر می باشد.
پاسپورت نروژ از طریق سرمایه گذاری
اخذ پاسپورت نروژ از طریق سرمایه گذاری نیز میسر می باشد. یکی از طرق دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در بعضی از کشورها خرید ملک می باشد. قیمت کشور نروژ بسته به اینکه در مرکز شهر قرار داشته باشند یا نه و اینکه نوساز باشند یا قدیمی متفاوت می باشد. به علاوه اینکه قیمت املاک در اسلو پایتخت نسبت به شهر های دیگر گران تر است. به طور کلی قیمت املاک در نروژ طی سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته و سیر صعودی خود را طی نموده است. اتباع خارجی برای سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور محدودیتی نداشته و افرادی که اقامت دائم یا موقت نروژ را داشته باشند، می توانند نسبت به خرید املاک در این کشور مبادرت ورزند، اما خرید ملک به خودی خود منجر به اقامت این کشور نمی گردد.

وکیل نروژی در ویزا ،وکیل نروژی در مهاجرت ، وکیل نروژی در اقامت ، وکیل نروژی در پاسپورت ، وکیل نروژی در سرمایه گذاری ، وکیل نروژی در ازدواج ، وکیل نروژی در ویزای کار ، وکیل نروژی در اقامت نیروی متخصص ،وکیل نروژی در ثبت شرکت ، وکیل نروژی در افتتاح حساب ، وکیل نروژی در خرید ملک ، وکیل نروژی در تولد فرزند

قبول وکالت و مشاوره در ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی در کشور نروژ توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نروژی
یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در کشور نروژ، ثبت شرکت در این کشور است.. برای ثبت شرکت در کشور نروژ نیاز به یک بیزینس پلان برای توضیح نوع تجارت و برنامه های آینده شرکت می باشد. همچنین حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در این کشور بیش از 25 هزار یورو است. شایع ترین انواع شرکت ها در این کشور از قرار زیر است:
شرکت سهامی عام (Aksjeselskap – AS)
شرکت (Enkeltpersonforetak (ENK
شرکت عمومی یا مشارکت مسئولیت تقسیم شده (ANS / DA)
هیچکدام از صاحبان شخصی مسئولیت تعهدات شرکت نیستند.
سه سال پس از ثبت شرکت و اقامت در این کشور می توان برای اقامت دائم این کشور درخواست نمود که به وسیله آن بدون هیچ محدودیتی می توان در نروژ اقامت و کار نمود و پس از دریافت اقامت دائم، در صورتی که شخص متقاضی 7 سال از 10 سال را در نروژ سپری نماید و سابقه کیفری نداشته و به زبان نروژی نیز تسلط داشته باشد، می تواند برای دریافت پاسپورت نروژ اقدام نماید.
پاسپورت نروژ از طریق تولد
اخذ پاسپورت نروژ از طریق تولد، همانند اکثر کشور های دنیا از اصالت خون پیروی می نماید. به این صورت که اگر یکی از والدین هنگامی که فرزند متولد شد، یک شهروند نروژی بوده باشد، وقتی کودک او متولد شد، به طور خودکار به یک شهروند نروژی تبدیل می شود. مظابق اصل خون فرزندی که پدر یا مادرش یا هر دو تابعیت نروژ را داشته باشند، پاسپورت نروژ را اخذ می نماید، بدون توجه به اینکه در کجا به دنیا آمده باشند. در مقابل این اصل، اصل خاک قرار می گیرد که مطابق آن فرزندی که در خاک کشوری متولد شود، تابعیت همان کشور را اخذ می نماید، فارغ از اینکه پدر یا مادرش تبعه چه کشوری باشند که تنها تعداد معدودی از کشور ها مانند کانادا از این اصل پیروی می نمایند. هنگامی که یک فرزند از والدین خارجی در نروژ متولد می شود، والدین باید به محض تولد نوزاد (به محض دریافت گواهی تولد) برای اجازه اقامت وی درخواست دهند.
پاسپورت نروژ از طریق ازدواج
اخذ پاسپورت نروژ از طریق ازدواج نیز مقدور است. البته برای این منظور باید دوره ازدواج سپری شده باشد. دوره ازدواج مدت زمانی است که شما همسر قانونی و ثبت شده یک شهروند نروژی باشید. این که آیا شما در نروژ یا خارج از کشور ازدواج کردید، بی اهمیت است. اگر همسر شما در هنگام ازدواج شما یک شهروند نروژی نیست، از زمان تاریخی که همسر شما به شهروندی نروژی درآمده باشد، این تاریخ محاسبه می گردد. جهت دریافت اقامت این کشور از طریق ازدواج می بایست 3 سال از زمان ازدواج سپری شده باشد. این مدت زمان برای دریافت پاسپورت نروژ از طریق ازدواج به این صورت است که حداقل 7 سال از زمان ازدواج و زندگی مشترک گذشته باشد. شهروند نروژی که خواستار درخواست الحاق همسر خود می باشد باید حداقل 3 سال از 10 سال گذشته را در نروژ سپری نموده باشد و اقامت وی نیز قانونی بوده باشد. همچنین دارای شغل مناسب در جهت اداره زندگی خودش و همسرش باشد. مدارک مورد نیاز در این زمینه عبارتند از:
گواهی ازدواج و اثبات صوری نبودن آن
پاسپورت و مدارک هویتی و گواهی تولد فرد متقاضی
گواهی سوء سابقه کیفری و عدم ارتکاب جرم توسط متقاضی
گواهی شهروندی همسر نروژی
اثبات توانایی و تمکن مالی همسر
آدرس دقیق محل زندگی در نروژ
پاسپورت نروژ و پناهندگی
برخی از افراد برای دریافت پاسپورت نروژ از طریق پناهندگی اقدام می نمایند. مطابق با کنوانسیون بین المللی ژنو افرادی که ترس از مورد اذیت و آزار واقع شدن و مرگ را در کشور خودشان به دلیل وابستگی به گروه اجتماعی خاص، گرایشات و انحرافات جنسی، عقاید سیاسی و اجتماعی و … داشته باشند، می توانند برای پناهندگی اقدام نمایند. این در حالی است که بعضی از افراد این روش را برای مهاجرت خود انتخاب نموده و برای این منظور از گفتن دروغ هایی در این استقاده می کنند که در شان یک ایرانی و جامعه ایرانی نمی باشد.
اکثرا این افراد شرایط لازم را جهت مهاجرت قانونی دارا می باشند و به دلیل عدم اطلاع از سایر روش های درست و قانونی پا در این مسیر نادرست و غیر قانونی می گذارند. عدم ایمنی راه ها، ابتلا به بیماری های خطرناک در اثر عدم رعایت بهداشت در کمپ های نگهداری پناهندگان، وجود جرم و جنایت در این کمپ ها، خطرات مالی و جانی برای پناهندگان و بیماری های روحی و روانی و افسردگی در اثر دوری از خانواده و وطن و عدم امکان بازگشت به کشور از جمله مشکلاتی است که گریبان گیر افراد پناهنده می شود و در شماری از موارد حتی منجر به خودکشی افراد پناهنده به دلیل غیر قابل تحمل بودن این شرایط می شود. توضیح اینکه سازمان حقوقی مهاجرتی دکتر سعید محمدی  نه تنها مشاوره و خدماتی در زمینه پناهندگی ارایه نمی دهد، بلکه شما عزیزان را راهنمایی و یاری می نماید تا از سایر روش های قانونی برای مهاجرت اقدام نمایید.
جهت درخواست پناهندگی می بایست در نروژ و یا نهایتاً در مرز آن حضور داشت. عدم اظهار حقیقت به مقامات نروژی مستوجب مجازات می باشد. برای درخواست پناهندگی باید به اداره پلیس مراجعه نمود و برای مکالمه آسان با مقامات یک مترجم در آنجا به افراد متقاضی کمک می نماید. پلیس درخواست افراد را ثبت نموده و پس از بررسی مشخصات فردی آنها اثر انگشت می گیرد. در این هنگام پس از انجام آزمایشات پزشکی، پناهجویان به مرکز پذیرش پناهندگی منتقل می شوند. افراد زیر 18 سال مجاز به داشتن نماینده هستند. درخواست های پناهندگی در این کشور ظرف مدت 2 روز تا نهایتا 3 هفته رسیدگی می شود. نروژ از قانون دوبلین نیز پیروی می نماید به این معنی که چناچه قبلا در یک کشور اروپایی دیگر درخواست پناهندگی نموده باشید، به همانجا باز گردانده می شوید.
پاسپورت نروژ و نکات مهم درباره آن
برای درخواست شهروندی و پاسپورت نروژ ، شما باید اجازه اقامت معتبر در نروژ داشته باشید. شما همچنین باید چندین الزامات دیگر، از جمله موارد زیر را رعایت کنید:
شما باید هویت خود را مستند سازی یا روشن کنید
شما باید در نروژ سکونت داشته و هدفتان از سکونت ادامه زندگی در این کشور باشد
چنانچه در نروژ ازدواج کرده باشید باید حداقل 7 سال از زمان زندگی مشترک شما گذشته باشد و حداقل 3 سال از 10 سال گذشته را در این کشور زندگی کرده باشید
شما باید 300 ساعت دوره تحصیل در زبان نروژی را تکمیل کنید یا بتوانید مهارتهای کافی در نروژی یا سامی داشته باشید
شما نباید به جرم جنایی محکوم شده یا دستور داده شده باشد که تحت درمان و مراقبت روانپزشکی باشید
الزام رفتار خوب
طبق قوانین نروژ تابعیت دوگانه در این کشور به رسمیت شناخته نشده است. بنابراین فرد متقاضی که قصد دریافت شهروندی و پاسپورت نروژ را داشته باشد، باید تابعیت قبلی خود را رد نماید.
قوانین جداگانه برای کودکان زیر 12 سال و افراد بالای 55 سال که برای شهروندی و پاسپورت نروژ درخواست می دهند، اعمال می شود. افرادی که قبل از رسیدن به سن 18 سالگی به نروژ می روند باید در طول 7 سال آخر زندگی در این کشور، در مجموع 5 سال در آنجا سکونت داشته باشند.
پاسپورت نروژ و وکیل معتبر برای امور مهم
دریافت پاسپورت نروژ از طرق مختلف که در بالا به آنها پرداخته شد، نیازمند آگاهی کامل به قوانین و قواعد بین المللی می باشد تا از این طریق بتوان از ضرر های جبران ناپذیر ناشی از اشتباهات و عدم آگاهی کامل نسبت به قوانین پیش گیری نمود. چه بسا افرادی که به دلیل انتخاب مسیر اشتباه علاوه بر از دست دادن زمان و وقت خود، متحمل ضرر های سنگین مالی در این زمینه شده اند. بنابراین بهتر است در این زمینه ها با وکلا و متخصصین امر مهاجرت که آشنا به قوانین بین المللی باشند مشورت نمایید، چرا که همواره پیشگیری بهتر از درمان است. سازمان حقوقی مهاجرتی دکتر سعید محمدی  با سالها سابقه درخشان در زمینه مهاجرت می تواند شما را در این مسیر یاری نماید و بهترین مشاوره و خدمات را در این زمینه به شما عزیزان ارائه نماید.

وکیل مهاجرتی نروژ ، وکیل مهاجرتی در ویزای نروژ ، وکیل مهاجرتی در اقامت نروژ ، وکیل مهاجرتی در پاسپورت نروژ ، وکیل مهاجرتی در سرمایه گذاری نروژ ، وکیل مهاجرتی در خرید ملک نروژ ، وکیل مهاجرتی در تولد فرزند نروژ ، وکیل مهاجرتی در تحصیل نروژ ، وکیل مهاجرتی در دانشجو نروژ ، وکیل مهاجرتی در بورسیه نروژ ، وکیل مهاجرتی در ازدواج نروژ

قبول وکالت و مشاوره در ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نروژی
ثبت شرکت در نروژ
  یکی از روش های اخذ اقامت و ویزای نروژ ثبت شرکت است، با ثبت شرکت در نروژ مهاجرت به این کشور آسانتر می شود. اتریش از کشورهای اسکاندیناوی و عضو پیمان شینگن می باشد. سالیانه سفرهای زیادی از کشورهای مختلف به اتریش انجام می پذیرد چرا که این کشور از لحاظ رفاه در سطح بسیار بالایی دارد. ثبت شرکت در نروژ انواع مختلفی دارد همچنین شرایط خاص و مزایایی دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد.
انواع اصلی ثبت شرکت در نروژ
به طور کلی می توانیم از سه نوع ثبت شرکت در نروژ نام ببریم که موارد ذیل را شامل می شوند، در واقع موارد اعلام شده از نوع ثبت شرکت در نروژ هستند که استقبال خوبی از آن ها به عمل می آید.
راه اندازی و ثبت شرکت محدود خصوصی در نروژ (AS)
راه اندازی و ثبت شرکت محدود عمومی در نروژ (ASA)
راه اندازی و ثبت دفتر شعبه شرکت خارجی در نروژ
 در ادامه به ویژگی ها و شرایط هر یک از انواع شرکت های اعلام شده خواهیم پرداخت.
شرایط و ویژگی های راه اندازی و ثبت شرکت محدود خصوصی در نروژ (AS)
بسیاری از کسانی که به دنبال ثبت شرکت در نروژ هستند، ثبت شرکت محدود خصوصی را انتخاب می کنند، این نوع ثبت از شرکت برای کسانی که می خواهند در نروژ کسب و کاری متوسط و کوچک داشته باشند، مفید است. برای ثبت شرکت در نروژ از نوع محدود خصوصی باید سرمایه مشارکتی در حدود سی هزار کرون که تقریبا چهار هزار یورو است، به صورت کامل پرداخت کنید. برای ثبت شرکت در نروژ از نوع خصوصی، شرکت شما نیازمند حداقل یک سهامدار و هیئت سرپرستی است که پنجاه درصد اعضای آن باید، مقیم کشور نروژ باشند.
شرایط و ویژگی های راه اندازی و ثبت شرکت محدود عمومی در نروژ (ASA)
کسانی که معمولا به دنبال ثبت شرکت در نروژ هستند و می خواهند شرکتی بزرگ و در قالب استاندارد داشته باشند ثبت شرکت محدود عمومی را در نروژ انتخاب می کنند، سرمایه مشارکتی که برای ثبت شرکت در نروژ از نوع محدود عمومی لازم است، یک میلیون کرون می باشد که معادل ۱۲۸۳۶۰ یورو است که پرداخت کامل آن برای ثبت شرکت در نروژ ضروری است. برای ثبت این شرکت نیز حداقل یک سهامدار و هیئت سرپرستی که پنجاه درصد اعضای آن مقیم کشور نروژ هستند، ضروری است.
شرایط راه اندازی و ثبت شعبه شرکت خارجی در نروژ
شرکت های خارجی نیز می توانند در نروژ یک شعبه از شرکت خود را ثبت کنند، در این نوع از ثبت شرکت در نروژ، لازم است که شرکت خارجی در کشور خود نیز ثبت شده باشد. به همین منظور کشورهایی که جز اتحادیه اروپا محسوب نمی شوند باید مجوز ثبت را از وزارت صنعت اخذ کنند و لازم است که شعبه را در اداره ثبت نهادهای کسب و کار، ثبت کنند.
مزایای ثبت شرکت در نروژ
ثبت شرکت در نروژ از مزایای مهمی برخوردار است، به همین دلیل بسیاری از کسانی که می خواهند به این کشور مهاجرت کنند و در آن اقامت داشته باشند، به دنبال ثبت شرکت در نروژ هستند، از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در نروژ می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:
کشور نروژ از کشورهایی عضو پیمان شنگن هست، اگر بتوایند به وسیله ثبت شرکت ویزای این کشور را اخذ کنید می توانید به راحتی به ۲۶ کشور عضو پیمان شنگن رفت و آمد داشته باشید.
زمانی که شما در نروژ ثبت شرکت را انجام می دهید اقامت یک ساله برای شما و خانواده تان اخذ می شود و بعد از این که سه سال از ثبت شرکت گذشت، اقامت دائم نروژ را می توانید دریافت کنید.
شما پس از آن که پنج سال در نروژ اقامت دائم داشتید، می توانید پاسپورت نروژ را دریافت کنید.
زمانی که شما ثبت شرکت در نروژ را انجام دادید می توانید برای خود حساب بانکی افتتاح کنید.
می توانید با برند اروپایی ثبت شرکت در نروژ را انجام دهید و از مزایای آن برخوردار شوید.
از آن جا که قوانین گمرکی و تجاری در بین کشورهای اتحادیه اروپا آزاد است، ثبت شرکت در نروژ می تواند برای رونق کسب و کار شما مفید باشد.
 مراحل ثبت شرکت در نروژ و دریافت اقامت نروژ
در ابتدای ثبت شرکت در نروژ ضروری است که شخص متقاضی از طریق گروه وکلا در نروژ پرونده تشکیل دهد و با هماهنگی هایی که با وزارت امورخارجه و وزارت بازرگانی انجام می گیرد تاییدیه لازم را از دولت نروژ برای برنامه تجاری (Business Plan) و اجازه داشتن برای فعالیت تجاری را بگیرد. سپس لازم است که شخص متقاضی وقت سفارت نروژ را به منظور اخذ ویزای D بگیرد که هم برای شخص متقاضی و هم خانواده اش به منظور اقامت یکساله در نروژ و طی مراحل ثبت شرکت، اخذ ویزای D لازم است. پس از یکسال اقامت و گزارش کاری که از شرکت ارائه می دهید، اقامت تمدید خواهد شد. در صورتی که پس از سه سال اقامت در نروژ فعالیت تجاری شما به وسیله ثبت شرکت در نروژ مناسب تشخیص داده شود. متقاضی و خانواده اش می تواند تقاضای اقامت دائم در نروژ را داشته باشند.
شرایط اخذ مالیات در کشور نروژ
برای کسانی که به دنبال ثبت شرکت در نروژ هستند، آگاهی از شرایط و میزان اخذ مالیات ضروری است. به طور کلی در نروژ مالیات هایی که برای اشخاص در نظر گرفته می شود نرخ بالایی دارد و نرخ مالیات بر اساس در آمد بالای پنجاه و سه درصد است. اما مالیاتی که از شرکت ها اخذ می شود کم تر است و نرخ آن بیست و هشت درصد بر کل در آمد سرمایه است. همچنین برای سود سهام اعتبار کاملی در نظر می گیرد و نتیجه این می شود که نروژ از لحاظ نرخ ترکیبی مالیات در سطح پایینی قرار دارد.
شرایط استخدام کارکنان شرکت در نروژ
زمانی که شما ثبت شرکت در نروژ را انجام دادید و می خواهید کسب و کار خود را شروع کنید، نیازمند کارکنان و متخصصانی هستید که باید استخدام کنید، نروژ از لحاظ نرخ بیکاری در سطح بسیار پایینی قرار دارد و از لحاظ هزینه نیز دستمزدها در این کشور بسیار زیاد است، با توجه به این دو مقوله است که استخدام در کشور نروژ کمی دشوار می باشد. در بسیاری از بخش ها از جمله ساختمان سازی، در این کشور کمبود کارگر وجود دارد. در مورد استخدام کارکنان خارجی نیز در کشور نروژ محدودیت های خود را دارد و شما اگر به عنوان کارفرما تصمیم به استخدام کارکنان خارجی را بگیرید موظف هستید که ضمانت کامل آن ها را بر عهده بگیرید که می تواند برای شما مشکل ساز باشد.
شرایط و نحوه مشوق های مالیاتی در کشور نروژ
برای کسانی که به دنبال ثبت شرکت در نروژ هستند، آگاهی از مشوق های عمومی و مالیاتی در کشور نروژ اهمیت خاصی دارد و می تواند در تصمیم آن ها جهت ثبت شرکت در نروژ تاثیر داشته باشد. به طور کلی در کشور نروژ مشوق های عمومی مالیاتی برای همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه می شود ولی این مشوق ها چندان چشمگیر نیستند در این بین استثناهایی برای بخشی از مناطق و صنایع وجود دارد که به موارد ذیل می توانیم اشاره داشته باشیم:
شرکت هایی که در بخش شمالی کشور نروژ سرمایه گذاری کرده اند به طور معمولی مالیاتی را که برای کارکنان می پردازند کم تر است.
در جزیره اسپیتسبرگن نیز میزان نرخ مالیات در سطح بسیار پایین و حداقلی قرار دارد.
در مناطقی از نروژ که استخدام در سطح پایینی قرار دارد صندوقی دولتی کمک های مالی برای سرمایه گذاری در آن جا را فراهم می کند.
برای بخش هایی مثل نفت که هزینه های تحقیقاتی وجود دارد کسورات مالیاتی در نظر گرفته می شود.
محدودیت های سرمایه گذاری در نروژ
معمولا نگاه دولت نروژ به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در یک سطح است. اما در برخی از جاهایی که منافع استراتژیک نروژ مطرح می شود، استثناهایی در نظر گرفته می شود، برای مثال خارجی ها پس از ثبت شرکت در نروژ مثلا شرکت حمل و نقل هوایی فقط ۳۰ درصد می توانند مالکیت داشته باشند.

نروژ و اخذ ویزا ، نروژ و اخذ اقامت ، نروژ و اخذ اقامت موقت ، نروژ و اخذ اقامت دائم ، نروژ و پاسپورت ، نروژ و اقامت کاری ، نروژ و اقامت نیروی متخصص ، نروژ و اقامت ازدواج ، نروژ و اقامت تولد فرزند ، نروژ و اقامت تحصیلی ، نروژ و اقامت سرمایه گذاری ، نروژ و اقامت ثبت شرکت ، نروژ و افتتاح حساب بانکی ، نروژ اقامت و خرید سهام

قبول وکالت و مشاوره در اخذ ویزای تحصیلی کشور نروژ توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نروژی
شرایط ادامه تحصیل در نروژ
نروژ به عنوان یکی از کشورهای دانش محور نیاز مبرمی به افراد متخصص و ماهر سطح بالا دارد و دسترسی دانشجوهای نروژی و بین المللی به آموزش باکیفیت یکی از اهداف کلی حکومت این کشور است. سیستم آموزشی نروژ بر اساس این اصل بنیاد نهاده شده که هرکسی، بدون در نظر گرفتن پیش زمینه اجتماعی اشخاص، باید به آموزش دسترسی داشته باشد. در حال حاضر 9 دانشگاه، 8 کالج دانشگاهی و 5 کالج علمی متعلق به بخش دولتی در نروژ وجود دارند. همچنین، تعداد فراوانی از مؤسسات آموزش عالی خصوصی نیز وجود دارند که از بودجه عمومی استفاده می کنند.
سیستم آموزش عالی جهت تحصیل در نروژ از تمام مؤسسات و یا برنامه های معتبر این کشور تشکیل شده است. اگر چند کالج دانشگاهی خصوصی را استثنا در نظر بگیریم، می توانیم بگوییم که دولت تمام مؤسسات آموزش عالی این کشور را اداره می کند. از سال 2003 تا کنون نروژ از اهداف فرآیند بولونیا در آموزش عالی اروپا پیروی می کند. در این سیستم الگوی 3 + 2 + 3 اجرا می شود، یعنی دوره های کارشناسی 3 ساله، کارشناسی ارشد 2 ساله و دکتری 3 ساله. با اعمال سیستم جدید، به رسمیت شناختن مدرک دانشجویان بین المللی (که کل یا بخشی از تحصیلات خود را در دانشگاه های نروژ سپری کرده اند) در دیگر کشورهای اروپایی تسهیل شده است.
البته هنوز استثناهایی از قبیل دوره دو ساله کالج دانشگاهی قدیمی (داوطلبان کالج)، دوره پنج ساله کارشناسی ارشد پیوسته، برنامه های شش ساله تخصصی، دوره های کارشناسی ارشد یک و یک و نیم ساله، دوره کارشناسی اجرای موزیک و اجرای هنر و برنامه های چهار ساله تربیت معلم وجود دارند. تمام مؤسسات آموزش عالی و به ویژه دانشگاه ها، علی رغم فعالیت های تدریسی خود، مسئولیت راه اندازی تحقیقات پایه ای و آموزش تحقیق با استفاده از تحصیلات سطح کارشناسی ارشد و برنامه های دکتری را نیز به عهده دارند.
تفاوت اصلی بین انواع مؤسسات آموزش عالی به حقوق خود اعتباری مربوط می شود. دانشگاه ها می توانند برنامه های مطالعاتی را بدون اعتباربخشی خارجی ارائه دهند، در صورتی که کالج های دانشگاهی باید برای اعتباربخشی خارجی برنامه های خود اقدام کنند. هرچند که مؤسسات کشور نروژ در مقایسه با دانشگاه های بسیاری از کشورهای دیگر نسبتاً کوچک و کم تعداد هستند، اما از استاندارد بالایی پیروی کرده و آموزشی باکیفیت را ارائه می دهند. در برخی زمینه ها، مؤسسات و جوامع دانشگاهی نروژی حتی در سطح جهانی هستند.
پذیرش دانشجویان بین المللی به عنوان بخشی از توافق نامه های تبادل دانشجو یا دانشجویانی که در جستجوی تحصیل در نروژ هستند، هم به مثابه دارایی خود مؤسسه و هم ابزاری برای ارتقای سطح مؤسسات و آموزش نروژی در نظر گرفته می شود. بخش گسترده ای از دوره ها و برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می شوند. معمولاً سال آکادمیک در نیمه آگوست شروع شده و تا نیمه ژوئن ادامه دارد.
قوانین و شرایط پذیرش از دانشگاه های نروژ
برنامه های کاربردی و پذیرش تحصیلات عالی در نروژ توسط هر موسسه مدیریت می شود و موسسات مختلف ممکن است الزامات و مهلت های مختلفی داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات لازم در مورد الزامات، مدارک و مهلت برای برنامه های مختلف تحصیلی و موسسات را بدست آورید. در زیر شما حداقل الزامات برای پذیرش تحصیلات عالی در نروژ را خواهید یافت. تکمیل تحصیلات متوسطه در سطح پیشرفته، معادل گذراندن امتحان در پایان دبیرستان نروژی، از الزامات برای ورود به دانشگاه های نروژی و کالج های دانشگاهی است که توسط آژانس نروژی برای تضمین کیفیت در آموزش و پرورش (NOKUT) تعیین شده است.
قوانین و شرایط پذیرش از دانشگاه های نروژ
برای دانشجویان برخی از کشورها حداقل یک سال تحصیلات تکمیلی در سطح دانشگاه مورد نیاز است. بعضی از برنامه های تحصیلی دارای الزامات خاص پذیرش هستند که معمولا به موضوعات تخصصی یا رشته های تحصیلی از دبیرستان مربوط می شود. برای اطلاعات در مورد این مدارک ویژه لطفا با موسسه تماس بگیرید. متقاضیان برای برنامه های کارشناسی ارشد به طور معمول در مقطع کارشناسی / یا مدرک معادل آن از مدت زمان حداقل 3 سال لیسانس دست آمده است. این مدرک باید شامل دوره هایی با حداقل 1-1/2 سال از مطالعات تمام وقت در یک موضوع مرتبط با برنامه کاربردی باشد.
لطفا مراقب باشید که در بعضی کشورها اول (و گاهی اوقات دومین) سال تحصیلی در موسسه آموزش عالی خارجی به عنوان تحصیلات عالی در نروژ شناخته نشود. برای دوره هایی که در آن زبان آموزش به زبان انگلیسی است، تمام متقاضیان باید انتظار داشته باشند که مهارت های زبان خود را با توجه به الزامات تعیین شده توسط موسسات ثبت کنند.
مراقب باشید که الزامات ممکن است از موسسه به موسسه متفاوت باشد، و گاهی اوقات از برنامه تحصیلی به برنامه تحصیلی، و اینکه آزمون های مختلف انگلیسی و نمرات ممکن است توسط موسسات مختلف مورد نیاز باشد. برای دوره هایی که زبان آموزش زبان نروژی است، مهارت زبان نروژی مورد نیاز است و باید همراه با مدرک باشد.
شرایط اخذ ویزای تحصیلی و دانشجویی نروژ
اگر قصد تحصیل بیشتر از 3 ماه را در کشور نروژ دارید می بایست برای دریافت مجوز ویزای تحصیلی نروژ درخواست دهید. اگر به شما مجوز تحصیل داده شود می توانید تا 20 ساعت در هفته در طول مدت تحصیلتان و به صورت تمام وقت در طول تعطیلات ترم کار کنید.
مدارک مورد نیاز برای دانشجویان ایرانی که قصد تحصیل در نروژ را دارند شامل موارد زیر می باشد:
شما باید هزینه ای را بابت درخواست خود بپردازید.
باید در یک دانشگاه و یا یک کالج پذیرش گرفته باشید.
باید به صورت تمام وقت به تحصیل مشغول شوید.
باید به مقدار کافی پول داشته باشید تا بتوانید از پس مخارج خود بر بیایید. حداقل 116369 کرون نروژ (معادل 13563.51 دلار)در سال نیاز خواهید داشت.
این مبلغ می تواند در قالب وام های دانشجویی، بورسیه و یا به صورت هزینه شخصی و به وسیله ی مبلغی که در حساب یکی از بانک های کشور نروژ و یا در حساب سپرده ی موسسه ی آموزشی خود دارید و یا به صورت ترکیبی از تمامی موارد فوق پرداخت شود. اگر در حال حاضر یک پیشنهاد کار پاره وقت در کشور نروژ دارید می توانید از درآمد خود از این کار نیز استفاده کنید (لطفا توجه داشته باشید که اگر در کشور نروژ حساب بانکی ندارید می توانید از حساب بانکی موسسه ای که قصد تحصیل در آن را دارید استفاده نمایید). اگر لازم است شهریه پرداخت کنید، باید تمکن مالی لازم برای پوشش این هزینه را نیز داشته باشید.
شرایط کشور محل زندگیتان باید به گونه ای باشد که نشان دهد شما پس از اتمام تحصیلاتتان به کشور خود باز خواهید گشت. لطفا توجه داشته باشید که با توجه به شرایط کشور محل زندگیتان ممکن است دریافت مجوز اقامت نروژ برای تحصیل در مقاطع پایین تر از کارشناسی ارشد برای متقاضیان کشور شما کمی دشوار باشد. همیشه شرایط شما مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مورد به خصوصی در شرایط شما وجود داشته باشد ممکن است مجوز اقامت به شما تعلق گیرد، حتی اگر قصد تحصیل در مقاطع پایین تر را داشته باشید.
شرایط مربوط به رشته ی تحصیلی: محل تحصیل شما باید در لیست دانشگاه ها، کالج ها و موسسات دانشگاهی معتبر و مورد تایید ” آژانس نروژی تضمین کیفیت آموزشی ” یا NOKUT وجود داشته باشد. حقوق و قوانین مربوط به دانشجویانی که موفق به کسب مجوز تحصیل شده اند، اگر به شما مجوز تحصیل تعلق گیرد علاوه بر حق تحصیل به صورت خودکار مجوز کار پاره وقت تا 20 ساعت در هفته به علاوه ی کار تمام وقت در زمان تعطیلات به شما داده می شود.
همسر شما و شریک زندگیتان به همراه فرزندانتان می توانند برای زندگی به کشور نروژ بیایند. اگر اعضای خانواده شما هم زمان با شما درخواست پذیرش دهد جواب درخواست هایتان را هم زمان دریافت خواهید کرد. اگر قصد دارید پس از گذشت مدتی درخواست مجوز اقامت دائم دهید، باید بدانید که مدت زمان این مجوز تحصیلی در درخواست شما لحاظ نخواهد شد. پس از اینکه نامه ی پذیرش خود را دریافت کردید برای کسب اطلاعات در مورد روند درخواست مجوز تحصیل می بایست با نزدیک ترین سفارت و یا کنسولگری نروژ تماس بگیرید و از کشور محل زندگی خود درخواست دهید
بورس های تحصیلی نروژ
بسیاری از موسسات کشور نروژ دارای توافقات دو طرفه با موسسات تحصیلات عالی خارجه هستند. این توافقات به منظور جا به جایی متقابل دانشجویان، محققین و استادان طراحی شده است. به هر سو، تعدادی برنامه بین المللی وجود دارد که بورسیه و منابع مالی مناسبی را در اختیار کسانی که متقاضی تحصیل در نروژ هستند، قرار می دهد. ناگفته نماند که بورسیه ها و کمک های مالی، محدودیت ها و پیش نیازهای بسیاری دارند. به علاوه، بورسیه های بسیاری توسط ارگانهای خصوصی نیز ارائه می شوند.

ثبت شرکت در نروژ ، ثبت شرکت و اقامت نروژ ، ثبت شرکت و افتتاح حساب نروژ ، ثبت شرکت و پاسپورت نروژ ، ثبت شرکت و تحصیل در نروژ ، ثبت شرکت و دانشجو در نروژ ، ثبت شرکت و ازدواج در نروژ ، ثبت شرکت و تولد فرزند در نروژ ، ثبت شرکت و اقامت کاری نروژ ، ثبت شرکت کار آفرینی در نروژ ، ثبت شرکت و خوداشتغالی در نروژ

پذیرفتن وکالت و مشاوره در خدمات بازرگانی و تجاری در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( شهرهای اسلو ، برگن ، تروندهایم و غیره )
موسسه حقوقی بین المللی  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بازرگانی و تجاری در کشور  نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “( شهرهای اسلو ، برگن ، تروندهایم و غیره )  به شرح ذیل می باشد:
1- پذیرفتن وکالت و مشاوره در گرفتن نمایندگی از جمله نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر و بین المللی کشور  نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
2- پذیرفتن وکالت و مشاوره در واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از کشور ایران به کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” و بلعکس .
3- پذیرفتن وکالت و مشاوره در حمل ونقل بین المللی ( هوائی ، دریایی ، زمینی ) از بلژک نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” به ایران و بلعکس .
4- پذیرفتن وکالت و مشاوره در اخذ کلیه قراردادهای بازرگانی بین تجار و شرکتهای ایرانی با تجار و شرکتهای کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
5- پذیرفتن وکالت و مشاوره در خرید و تهیه انواع کالا از کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” برای ایرانیان .
 پذیرفتن وکالت و مشاوره در خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی در نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “ توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری ( شهرهای اسلو ، برگن ، تروندهایم و غیره )
موسسه حقوقی بین المللی یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” ( شهرهای اسلو ، برگن ، تروندهایم و غیره ) به شرح ذیل می باشد:
1- پذیرفتن و کالت و مشاوره در باز کردن حساب بانکی در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
2-پذیرفتن وکالت و مشاوره در گشایش اعتبار  ( BG   )  برای خرید کلیه کالاهای کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
3-پذیرفتن وکالت و مشاوره در صدور ( LC  ) ضمانت نامه بانکی در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
4-پذیرفتن وکالت و مشاوره در فاینانس پروژه ها از شرکتهای کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
5-پذیرفتن وکالت و مشاوره در صدور حواله ارزی و همچنین انتقال ارز فی مابین کشورهای ایران و نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
    اتحادیه اروپا ( شینگن )  یک اتحادیه اقتصادی و سیاسی است که از 28 کشور اروپایی تشکیل شده است:
1- آلمان پایتخت برلین 2- فرانسه پایتخت پاریس 3- ایتالیا پایتخت رم 4- اسپانیا پایتخت مادرید 5- بلژیک پایتخت بروکسل 6- بلغارستان پایتخت صوفیه 7- اتریش پایتخت وین  8- جمهوری چک پایتخت کپنهاک 9- استوانی پایتخت تالین 10- فنلاند پایتخت هلسینکی 11- یونان پایتخت آتن 12- مجارستان پایتخت بوداپست 13- سوئیس پایتخت برن 14- لتونی پایتخت ریگا 15- لیتوانی پایتخت ویلنیوس 16- لوکزامبورگ پایتخت لوکزامبورگ 17- مالت پایتخت والتا 18- هلند پایتخت آمستردام 19- لهستان پایتخت ورشو 20- پرتغال پایتخت لیسبون 21- رومانی پایتخت بخارست 22- اسلواکی براتیسلاوا 23- اسلوونی پایتخت لیوبلیانا 24- سوئد پایتخت استکهلم 25- کرواسی زاگرب 26- قبرس پایتخت نیکوزیا 27- دانمارک پایتخت کپنهاک 28- نروژ پایتخت اسلو
کشورهای که جز اتحادیه اروپا هستند ولی عضو پیمان شینگن نیستند :
1- جمهوری ایرلند پایتخت دوبلین 2- کرواسی پایتخت زاگرب
کشورهای که جز قاره اروپا می باشند ولی جز اتحادیه اروپا و پیمان شینگن نمی باشند :
1- بریتانیا ( انگلستان پایتخت: لندن  2- اسکاتلند پایتخت: اِدینبرا 3-  ولز پایتخت : کاردیف 4- ایسلند پایتخت : ریکیاویک 5- بوسنی هزگوین پایتخت : سارایوو 6- بلاروس پایتخت : مینسک 7- روسیه  پایتخت : مسکو 8- اوکراین پایتخت : کیف 9- مولداوی پایتخت : کیشیناو 10- ارمنستان پایتخت :  ایروان 11- آذربایجان پایتخت : باکو 12- گرینلند پایتخت :  گات هاپ 13-گوزوو پایتخت : پریشتینا 14- ترکیه پایتخت آنکارا 15- صربستان پایتخت : بلگراد 16- مونته‌ نگرو  پایتخت : پودگوریتسا  17- مقدونیه پایتخت : اسکوپیه : 18- گرجستان پایتخت : تفلیس 19- موناکو پایتخت : موناکوویل
  خدمات موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” شامل موارد زیر می شود:
1- افتتاح حساب بانکی شخصی دریکی از بانکهای کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
2- اخذ گواهی بانکی در کشور   نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
3- افتتاح حساب بانکی بنام شرکت  نروژی   ثبت شده در کلیه مناطق کشور  نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
4- اخذ پروانه فعالیت اداری برای فعالیت شرکت در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
5-  اخذ بیمه سلامت کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
6-  اخذ بیمه نامه برای شرکت ثبت شده نروژی   در کلیه مناطق کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
7- اخذ پروانه مالیاتی برای شرکت نروژی   در کلیه مناطق کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
8- اخذ وکالت نامه مبنی بر کار وهدف از اقامت کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” برای اشخاص حقیقی و حقوقی
9- بررسی مدارک لازم برای سفرواقامت ، تاسیس شرکت و اجاره دفتر اداری توسط وکیل رسمی در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
10- خرید سیم کارت تلفن همراه در کلیه مناطق کشور جمهوری نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
11- پرداخت تمام هزینه های مربوط به مدیریت فرآیند سرمایه گذاری و اخذ اقامت در نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” توسط سرمایه گذار
12-آماده سازی برای اخذ مدارک تاسیس شرکت و یا هر گونه سرمایه گذاری در نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
13- ارایه اصلاعات و قوانین تجاری وبازرگانی کشور  نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” به اشخاص حقیقی و حقوقی
14- نظارت و بررسی تمام مدارک مربوط به سرمایه گذاری از طریق معاملات املاک و مستغلات ، ثبت شرکت و  شریک تجاری شده توسط وکیل رسمی در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
15- تهیه و تحویل مدارک لازم به دفتر اسناد رسمی در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
16- درخواست بیمه اجتماعی کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
17- تشکیل پرونده برای اخذ شماره مالیاتی برای اتباع بیگانه در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
18- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت و یا کارت اقامت کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
19- پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت و شریک تجاری در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
20- ثبت نام فرد سرمایه گذار در شهرداری محل در کلیه مناطق کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
21- دادن مشاوره به سرمایه گذار در مورد مسایل مالیاتی در کلیه مناطق کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
22- پرداخت هزینه های وکیل متخصص اقامت کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
23- دادن مشاوره به خریدار درباره کسب و کار ( ثبت شرکت و شریک تجاری ) در کشور جمهوری نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
24- پرداخت هزینه های وکیل متخصص سرمایه گذاری ، معاملات املاک و مستغلات ، اخذ اقامت ، ثبت شرکت و غیره در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
25- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت در سفارت کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن ” در تهران ( کشور جمهوری اسلامی ایران )
26-امضاء مدارک خرید و قولنامه توسط وکیل متخصص به جای سرمایه گذار در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
27- اخذ دعوتنامه برای خریدار از طرف شریک تجاری یا فروشنده املاک و مستغلات جهت گرفتن ویزای نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
28- ساپورت و کمک خریدار به مدت 90 روز جهت پیگیری کارهای اداری به محض ورود به کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
29- همراهی خریدار توسط وکیل برای پروسه انگشت نگاری و استهلام عدم سوء پیشینه به محض ورود خریدار به کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
30- کمک و ساپورت خریدار جهت بستن قرارداد با شرکت های آب، برق،گاز و ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
31- اخذ ویزا ، فروش بلیط هواپیما ، رزرو هتل و هتل آپارتمان ، اجاره آپارتمان ، اجاره سوئیت ، اجاره و خرید اتومبیل در کشور نروژ ” اتحادیه اروپا ، شینگن “
موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مرکز پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، گرفتن شریک تجاری ، خرید و پیش خرید ملک ،  قبول وکالت ، خدمات بازرگانی و تجاری ، خدمات بانکی و بین المللی ، خدمات ارزی ، خدمات تسهیلاتی ، خدمات بیمه ای در کشور انگلستان و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و آسیا از جمله امارات متحده عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز کشورهای امریکا ، کانادا و استرلیا و غیره آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.به منظور استفاده از خدمات گروه ما تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *