اقامت نروژ ، ویزا نروژ ، پاسپورت نروژ ،تحصیل در نروژ ، تولد فرزند در نروژ ، سرمایه گذاری در نروژ
سپتامبر 30, 2019
ثبت شرکت عمان ، افتتاح حساب عمان ، اقامت عمان ، ویزا عمان ، وکیل عمان ، ازدواج عمان ، کار عمان
اکتبر 5, 2019
دریافت پاسپورت نیوزیلند ، دریافت  ویزای توریستی و گرفتن وقت سفارت نیوزیلند توسط وکیل متخصص  *  دریافت  ویزای تحصیلی و بورسیه نیوزیلند توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نیوزیلند از طریق سرمایه گذاری توسط وکیل متخصص  *  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نیوزیلند از طریق ثبت شرکت توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نیوزیلند از طریق خرید سهام شرکت توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نیوزیلند از طریق ثبت شعبه توسط وکیل متخصص  *  دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نیوزیلند از طریق ازدواج و نامزدی توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نیوزیلند از طریق تولد فرزند توسط وکیل متخصص  * دریافت  اقامت ( پاسپورت ، تابعیت و شهروندی ) نیوزیلند از طریق کاری ( نیروی متخصص) توسط وکیل متخصص  *مشاور خرید و اجاره ملک ( مسکونی ، اداری ، تجاری ) در نیوزیلند *مشاور اخذ نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر نیوزیلند * مشاور خدمات بازرگانی ( صادرات و واردات ، حمل و نقل ، ترخیص کالا) در نیوزیلند * مشاور خدمات بانکی ( اخذ وام ، صدور ضمانت نامه ،دیسکانت ، افتتاح حساب ) در نیوزیلند * مشاور خدمات ارزی ( ارسال حوالجات و معاملات ارزی ) در نیوزیلند * مشاور رفع ریجکتی ویزای نیوزیلند * مشاور رفع دیپورتی از کشور نیوزیلند * قبول وکالت و مشاوره در کلیه امور حقوقی کشور نیوزیلند توسط وکیل متخصص و پایه یک دادگستری (  شهرهای آوکلند، اینورکارگیل، پالمرستون نورث، تائورانگا، دنیدن، کرایست چرچ، نیپیر، ولینگتون و هامیلتون)

ویزای نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای توریستی نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای تحصیلی نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای دانشجویی نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای ازدواج نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای کاری نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای نیروی متخصص نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای کارآفرینی نیوزیلند _زلاندنو ,ویزای خود اشتغالی نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای دیدار از خانواده نیوزیلند _زلاندنو ، ویزای تجاری نیوزیلند _زلاندنو ، رفع ریجکتی ویزای نیوزیلند _زلاندنو ، گرفتن وقت سفارت نیوزیلند _زلاندنو

موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  اولین مجموعه حقوقی و دپارتمان شده با ساختار مدرن و تخصصی  در کشور ایران می باشیم و نیز مفتخریم که با داشتن تیم متخصص و مجرب به عنوان یکی از متخصص ترین مجموعه های حوزه مهاجرتی با همکاری وکلا و موسسات حقوقی در کلیه کشور ها در خدمت شما عزیزان باشیم .
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید
   www.yasnahome.com
(قسمت :حقوق مهاجرت )www.yasnasa.com
(قسمت :مهاجرت ، ویزا )www.yasnairan.com
(قسمت : مهاجرت و اقامت )www.yasnalawyer.com
(قسمت :مهاجرت و ویزا )www.yasnamigration.com
 قبول وکالت و مشاوره در اخذ ویزای کشور نیوزیلند ( زلاندنو ) توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نیوزیلندی
 برای گرفتن ویزای نیوزلند، حتما باید برگه عدم سوء پیشینه خود را به افسران ویزا ارائه کنید. درخواست ویزای نیوزلند به دو صورت دستی و آنلاین انجام می‌شود که در هر دو صورت، ۲۹ روز تقویمی بعد جواب ویزا برای شما ارسال خواهد شد. ویزای نیوزلند مصاحبه ندارد و فقط باید برای تحویل مدارک به سفارت این کشور مراجعه کنید. نکته مهمی که در مورد ویزای نیوزلند باید بدانید این است که، اخذ ویزای نیوزلند به سادگی نیست و سفارت این کشور برای اعطای ویزا به متقاضیان، به شدت سختگیری می‌کند. با توجه به عنوان های متن زیر، اطلاعات درخواستی خود را در مورد ویزای نیوزلند به دست آورید.
انواع ویزای نیوزلند
سفارت نیوزلند، با توجه به هدف سفر متقاضی به این کشور، در انواع مختلفی ویزا ارائه می‌کند. از محبوب ترین انواع ویزای نیوزلند، می‌توانیم به ویزای توریستی نیوزلند، تحصیلی و کاری اشاره کنیم که در زیر به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:
۱- ویزای توریستی نیوزلند
برای اخذ ویزای نیوزلند توریستی ، باید دارای تمکن مالی و گردش حساب قوی، دعوت نامه معتبر، تاریخچه سفری و نامه عدم سوء پیشینه باشید. در صورتی که به هر دلیلی سوء پیشینه داشته باشید، از ورود شما به نیوزلند جلوگیری می‌شود. همچنین، تمکن مالی و گردش حساب شما با دقت بالایی بررسی می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان از مدارک مالی غیر واقعی استفاده نکنید. دعوت نامه نیز، می‌تواند از سوی اعضای خانواده، دوست و یا یک آشنا برای شما ارسال شود. در صورتی که شرایط ذکر شده را داشته باشید و دعوت نامه نداشته باشید، می‌توانید برای ویزای توریستی نیوزلند اقدام کنید.
۲- ویزای تحصیلی نیوزلند
برای اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند، باید از یک موسسه آموزشی و یا دانشگاه دعوت نامه معتبر ارائه کنید. برای ویزای تحصیلی نیوزلند نیز باید برگه عدم سوء پیشینه خود را ارائه کنید. مهم ترین شرط گرفتن ویزای تحصیلی نیوزلند، تمکن مالی، دعوت نامه و گردش حساب می‌باشد. در صورتی که هرکدام از شرایط ذکر شده را نداشته باشید، مجاز به تحصیل در نیوزلند نمی‌باشید.
۳- ویزای کار نیوزلند
دعوت نامه از سوی یک کارفرما، شرکت و یا کارخانه مهم ترین شرط اخذ ویزای کار نیوزلند می‌باشد. برای ویزای نیوزلند کار نیز باید نامه عدم سوء پیشینه خود را ارائه کنید. در صورتی که دعوت نامه و یا نامه عدم سوء پیشینه نداشته باشید، مجوز کار در نیوزلند برای شما صادر نمی‌شود.
مدارک ویزای نیوزلند
متقاضیان ویزای نیوزلند، برای دریافت ویزای این کشور، باید مدارک درخواستی را در محل سفارت نیوزلند تحویل کنند. مدارکم ویزای نیوزلند باید به زبان انگلیسی و توسط دارالترجمه رسمی ترجمه شود. نیازی به گرفتن تائیدیه از سوی وزارت امور خارجه و دادگستری نیست اما اگر بگیرید بهتر است. مدارک ویزای نیوزلند به ترتیب زیر می‌باشد:
   مدارک مورد نیاز:
1- فرم تکمیل شده و امضا شده INZ 1017  که با هماهنگی موسسه تکمیل می گردد
 2- مدارک دال بر پرداخت هزینه درخواست به مبلغ 395 درهم امارات به صورت نقدی
3- اصل گذر نامه (با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ قصد ورود به نیوزیلند) به همراه کپی از صفحه مشخصات و تمامی ویزاهای قبلی کشورهای مختلف (به انضمام گذر نامه های قبلی ) برای همه متقاضیان
 4-دو قطعه عکس رنگی سایز پاسپورتی
5- ترجمه شناسنامه
6-  نامه دعوت به انضمام کپی تابعیت و یا اخرین وضعیت اقامتی شخص دعوت کننده
7-  آدرس کامل و تلفن تمامی اقوام و اشنایان ساکن در استرالیا
8- ارائه بلیط رفت و برگشت و یا تاییدیه رزرواسیون بلیط
9- مدارک دال بر توانایی مالی برای مدت سفربه مانند ریز صورت حساب بانکی سه تا شش ماه اخیر (حداقل مبلغ 1000 دلار نیوزیلند برای هر نفر در هر ماه اقامت و یا حداقل میلغ 500 دلار نیوزیلند درصورت رزرو مکان اسکان)
تاییدیه رزرو محل اسکان (درصورت وجود)
10- تکمیل فرم ضمانت مالی INZ 1025 که با هماهنگی موسسه تکمیل می گردد
11- در صورت شاغل بودن گواهی شغلی با ذکر مدت  اشتغال  میزان حقوق دریافتی و تاییدیه مرخصی از کارفرما (در صورت خویش فرما بودن لطفا ازجواز کسب /اگهی تاسیس و تمهیدات مربوطه در زمان سفر به استرالیا را تسلیم نمایید)
12- قرار داد شغلی و اخرین فیش حقوقی
13- گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان /محصلین
14- ترجمه سند ازدواج
   شرایط ویزای نیوزلند
متقاضیان ویزای نیوزلند، برای اخذ ویزای این کشور باید نامه عدم سوء پیشینه، تمکن مالی و گردش حساب قوی داشته باشید. در صورتی که برای ویزای نیوزلند دعوت نامه داشته باشید، شانس بیشتری برای اخذ ویزای این کشور خواهید داشت اما لزومی به ارائه دعوت نامه نیست.

 اقامت نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت موقت نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت دائم نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت کاری نیوزیلند _زلاندنو اقامت نیروی متخصص نیوزیلند _زلاندنو ،اقامت تحصیلی نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت دانشجویی نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت ازدواج نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت تولد فرزند نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت سرمایه گذاری نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت خرید ملک نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت ثبت شرکت نیوزیلند _زلاندنو ،اقامت خرید سهام نیوزیلند _زلاندنو ، اقامت شریک تجاری نیوزیلند _زلاندنو ، رفع دیپورتی اقامت نیوزیلند _زلاندنو

 قبول وکالت در اخذ اقامت کشور نیوزیلند ( زلاندنو ) توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نیوزیلندی
شرایط اقامت نیوزلند
شرایط اخذ اقامت نیوزلند برای متقاضیانی که سن کمتر از ۵۵ سال دارند، در مقایسه با استرالیا که محدودیت سنی تا ۴۵ سال می باشد، و دارای سلامتی کامل و عدم سوء سابقه کیفری و قضایی باشند و از گذرنامه معتبری برخوردارند، می توانید برای اخذ اقامت دائم نیوزلند و نهایتا” اخذ تابعیت آن اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مهاجرت به نیوزلند می توانید به این نشانی مراجعه کنید.
راههای اقامت نیوزلند
در خصوص مهاجرت و راههای اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق کار و تخصص، در حال حاضر به دو شیوه و از طریق دو روش با ۲ نوع ویزا یا مجوز اقامتی در خاک نیوزلند وجود دارد.
 روش اول مخصوص افراد تحصیل کرده و دارای تخصص میباشد. در این روش اخذ اقامت دائم نیوزلند متقاضیان می بایست دارای مدارک دانشگاهی در یکی از علوم و فنون، دارای عناوین تحصیلی قابل اثبات و ارزشیابی توسط اداره مهاجرت نیوزلند باشند، دانشگاههای مورد تائید وزارت علوم ایران البته در دوسطح ارزیابی میشوند که در فرایند ارزیابی اولیه توسط ما شرایط اخذ اقامت به دقت بررسی می شود.
این نوع از اقامت به ویزای های مهاجرت از طریق مهارت یاد میشود که در مدارک و اسناد مهاجرتی به آن اس ام سی گفته می شود. در این نوع ویزا شما با داشتن حداقل امتیاز در سیستم امتیازی مهاجرت می توانید آنرا کسب کرده و ویزای اقامت دائم نیوزلند را اخذ کنید. در شرایطی که شما از امتیاز کمتری برخوردارید گرفتن پیشنهاد کار رسمی از یک کارفرمای نیوزلندی نیز میتواند به امتیاز شما کمک کرده و شرایط گرفتن اقامت را اخذ کنید که پس از اقدام برای اخذ اقامت دائم نیوزلند و دوسال کار وزندگی در این کشور شما نهایتا” میتوانید برای پاسپورت و تابعیت نیز اقدام کنید. متقاضیانی که پیشنهاد رسمی کار نداشته باشند، اما حداقل امتیاز لازم را کسب کنند نیز می توانند با ویزای کار به نیوزلند مهاجرت کنند و در مدت زمانی که مجوز اقامت در خاک نیوزلند را دارند و در صورت یافتن کار و قرارداد رسمی با کارفرما می توانند برای اقامت دائم نیوزلند نیز اقدام کنند. شرایط مربوط به اخذ ویزای کار نیوزلند را در این قسمت مشاهده نمائید.
روش دوم در اخذ اقامت نیوزلند، از نوع ویزاهای اقامت موقت قابل تبدیل به ویزای اقامت دائم می باشد. و اگر رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند بوده و بتوانید ارزیابی مثبت خود را اخذ کنید، پس از دریافت پیشنهاد شغلی امکان اخذ این نوع از اقامت را خواهید داشت که به آن ویزای کار به اقامت گفته می شود. با داشتن این نوع روادید می توانید وارد نیوزلند شده و در این کشور مشغول به کار و زندگی شوید. اگرچنانچه پیشنهاد کاری ندارید، نیز می توانید پس از دریافت ویزای موقت ۹ ماه پس از ورود به خاک نیوزلند و پس از یافتن شغل مرتبط، ویزای موقت خود را به ویزای اقامت دائم تبدیل کنید. نیوزلند بر خلاف کشورهای مهاجر پذیر دیگر رودند شرایط سنی بهتری را برای متقاضیان اقامت دائم در نظر گرفته است و به متقاضیان تا ۵۵ سال اقامت میدهد، و این درحالیست که استرالیا و کانادا تا ۴۵ سالگی ویزاهای مهارت و تخصص را ارائه میکنند. البته شیوه های دیگر نیز از جمله سرمایه گذاری برای مهاجرت به نیوزلند وجود دارند که به تفصیل به آنها پرداخته می شود.

پاسپورت نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت کاری نیوزیلند _زلاندنو پاسپورت نیروی متخصص نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت تحصیلی نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت دانشجویی نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت ازدواج نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت تولد فرزند نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت سرمایه گذاری نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت خرید ملک نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت ثبت شرکت نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت خرید سهام نیوزیلند _زلاندنو ، پاسپورت شریک تجاری نیوزیلند _زلاندنو ، رفع دیپورتی اقامت نیوزیلند _زلاندنو

ویزای اقامت دائم نیوزلند از طریق برنامه مهاجرتی افراد ماهر و متخصص
موارد مورد نیاز عمومی برای نیروی های کار متخصص و ماهر عازم نیوزلند  New Zealand
به یاد داشته باشید در صورتیکه امتیاز لازم را در پروسه اخذ اقامت دائم نیوزلند داشته باشید شما بدون نیاز به پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمایان نیوزلندی واجد شرایط خواهید بود. اما داشتن پیشنهاد شغلی خود میتواند برای شما امتیاز اضافه محسوب شود که در ادامه در جدول ذیر به آنها اشاره شده است. شما برای اینکه بتوانید واجد شرایط ویزای اقامت دائم افراد ماهر و متخصص شوید و وارد استخر مجازی انتخاب متقاضیان شوید، نیاز به امتیاز حداقلی ۱۰۰ و گذراندن ارزیابی های لازم خواهید بود . دیگر فاکتورهایی که برای واجد شرایط شدن اولیه شما مورد نیاز خواهد بود عبارتند از:
شرایط اقامت نیوزلند از طریق کار و تخصص
شرایط عمومی گرفتن اقامت نیوزلند از طریق کار و تخصص و یا مهارت در ذیل آمده است. توجه داشته باشید که حتما” امتیاز خود را برای کسب اقامت از طریق جدول ذیل این پست بررسی کنید، و در صورتی که شرایط عمومی را دارید برای جلسه مشاوره تکمیلی و توجیهی با ما تماس بگیرید.
سن شما باید زیر ۵۶ سال باشد، محدودیت سنی نیوزلند برای ویزای اقامت دائم از طریق مهارت و تخصص تا ۵۶ سال می باشد
شما باید از شخصیت و سلامت مورد تائید اداره مهاجرت و شهروندی نیوزلند برخوردار باشید.
شغل شما باید جزو کدرشته های اعلامی سال درخواست، یا در لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند باشد.
ترجیحا” تحصیلات دانشگاهی و یا گواهی اشتغال ارزیابی شده اداره مهاجرت نیوزلند را داشته باشید.
تجربه حداقلی ۳ سال کار مرتبط و صلاحیت کار در رشته درخواستی خود را داشته باشید.
تسلط کامل به زبان انگلیسی از الزامات میباشد که باید یکی از مدارک زبان مورد تائید اداره مهاجرت استرالیا و نیوزلند را داشته باشید.
خدمات گروه مهاجرتی موسسه یسنا در مهاجرت به نیوزلند:
1- گرفتن مدرک تائیدیه ارزیابی شغلی و تحصیلی
2- بکاربردن تدابیرلازم جهت بالابردن امتیاز پرونده مهاجرت به نیوزلند
3- تشکیل پرونده در اداره مهاجرت نیوزلند در زمان مقرر و پیگیری تا زمان حصول نتیجه مثبت
این ساب کلاس ویزا از انوع ویزاهای امتیازی نیوزلند محسوب شده و مختص آن دسته از متقاضیانی است که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، تخصص و شغل مورد نیاز موجود در لیست مشاغل نیوزیلند هستند. متقاضی در صورت احراز شرایط اولیه و کسب حد نصاب امتیازات لازم می تواند در اداره مهاجرت و شهروندی نیوزلند درخواست تشکیل پرونده مهاجرت بدهد. این ساب کلاس ویزا نهایتا” به اقامت دائم و یا ویزای کار نیوزلند ختم می شود. ویزای اقامت نیوزلند همچنین به همسر و فرزندان متقاضی و افراد دیگری که تحت تکفل وی هستند نیز تعلق خواهد گرفت.
در اولین مرحله برای اقدام درخواست این ویزا متقاضی می بایست اولین فرم را که به آن ای او آی میگویند یا فرم اظهار علاقمندی مهاجرت به نیوزلند را جهت شروع اولین مرحله مهاجرت تکمیل و ارسال نماید و اگر احراز شرایط اولیه کسب کند، از سوی اداره مهاجرت و شهروندی نیوزلند برای تشکیل پرونده دعوت خواهد شد. نکته جالب اینکه، این روش در اقدام به تشکلیل پرونده کانادا و استرالیا نیز مرسوم می باشد.
در ادامه به یادآوری عوامل عمومی پیش از درخواست پرونده مهاجرت نیوزلند اشاره می کنیم.
سن متقاضی در زمان دریافت دعوتنامه کمتر از 55 سال کامل باشد.
شغل متقاضی اصلی و نه همراه وی، جزو لیست مشاغل مورد نیاز و به روز نیوزیلند باشد.
مدارک تحصیلی، مدارک شغلی و مهارتی، و اسناد دال بر مهارت و تخصص متقاضی برای کدرشته انتخابی مناسب بوده ( با اخذ گواهی ارزشیابی تحصیلی و شغلی از مرکز ارزیابی تحصیلی و شغلی مربوطه در نیوزیلند) ارزیابی اخذ شود.
پرونده متقاضی از حداقل 100 امتیاز کسب شده برخوردار باشد.
مدرک زبان آیلتس یا مدارک معادل مورد تائید نیوزلند با کسب حداقل میانگین نمره ۶.۵ یا معادل آن در مدارک دیگر را ارائه کرده باشد.
متقاضی دارای سوء پیشینه قضایی نبوده و سلامت فیزیکی و روانی خود را ثابت کند
مزیت های اخذ ویزای اقامت دائم نیوزلند:
از جمله مزایای گرفتن اقامت نیوزلند به طور دائم برای متقاضیان به بار خواهد آورد شامل موارد ذیل می باشد.
امکان زندگی ، کار و تحصیل در کشور نیوزیلند بدون محدودیت
استفاده از خدمات رفاهی و درمانی در بدو ورود به نیوزیلند
استفاده از خدمات اجتماعی   (همچون  بیمه بیکاری  بعد از طی ۲ سال زندگی در نیوزیلند)
اقدام برای دریافت شهروندی یا تابعیت نیوزیلند پس از ۵ سال زندگی در خاک نیوزیلند
امکان سفر به تمام نقاط جهان تا زمانی که کارت اقامت شما اعتبار دارد
امکان اسپانسرشیپ خویشاوندان جهت اخذ اقامت دائم و مهاجرت به نیوزیلند

وکیل نیوزیلندی در ویزا ،وکیل نیوزیلندی در مهاجرت ، وکیل نیوزیلندی در اقامت ، وکیل نیوزیلندی در پاسپورت ، وکیل نیوزیلندی در سرمایه گذاری ، وکیل نیوزیلندی در ازدواج ، وکیل نیوزیلندی در ویزای کار ، وکیل نیوزیلندی در اقامت نیروی متخصص ،وکیل نیوزیلندی در ثبت شرکت ، وکیل نیوزیلندی در افتتاح حساب ، وکیل نیوزیلندی در خرید ملک ، وکیل نیوزیلندی در تولد فرزند

قبول وکالت و مشاوره در اقامت کشور نیوزیلند از طریق نیروی متخصص کار از طریق وکیل مهاجرتی و بین المللی نیوزیلندی
یکی از ارزانترین روشهای مهاجرت که متخصصین حرف مختلف می توانند برای مهاجرت به نیوزلند از طریق نیروی کار ماهر و متخصص برگزینند اقامت از طریق ویزای مهارت یا تخصص یا همان ویزای اقامت اسکیل ورکر می باشد. برای بررسی لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند در سال ۲۰۱۹ در اینجا کلیک و یا از اینجا فایل پی دی اف آنرا دانلود نمایید. متقاضیان عزیزی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق نیروی کار ماهر و متخصص را دارند باید شرایط حداقلی زیر را با توجه به امتیاز مربوط به هر فاکتور احراز نموده و از سیستم امتیاز بندی مهاجرتی نیوزلند حداقل ۱۰۰ امتیاز را کسب نمایند؛ بدیهی است پرونده آن دسته از متقاضیانی که از امتیاز بالاتری برخوردار هستند در اولویت بررسی اداره مهاجرت و شهروندی نیوزلند قرار گرفته و فرآیند زمانی کوتاه تری را برای اخذ اقامت نیوزلند طی خواهند نمود.
 ویزای موقت کار نیوزلند که منجر به اقامت دائم می شود
این ویزا از انواع ویزاهای موقت نیوزلند بوده و برای آن دسته از متقاضیانی است که دارای شرایط ذیل هستند:
1- دارای مهارت، تخصص و یا مجوز (برای بعضی از مشاغل مجوز کار در نیوزلند نیاز می باشد) بر ای یکی از مشاغل مورد نیاز نیوزلند باشند
2- از یک کارفرمای مورد تایید اداره کار نیوزلند، پیشنهاد کار تمام وقت (بیش از ۳۰ ساعت در هفته) برای مدت حداقل ۲ سال در شغل موردنظر دریافت کرده باشند.
3- سن متقاضی در زمان درخواست ویزا کمتر از ۵۳ سال باشد. ( در پاره ای از موارد ۵۵ سال نیز مجاز است)
4- از سلامت جسمی و روحی و پیشینه قضایی خوبی برخوردار باشند.
و یا
1-فردی صاحب نام در رشته های ورزشی، فرهنگی و هنری باشند( باید در مسابقات بین المللی شرکت کرده باشند یا عنواین بین المللی در رشته خود داشته باشند)
2- از طریق یک سازمان یا شخصیت بنام ورزشی، هنری یا فرهنگی در نیوزیلند حمایت و توصیه شوند.
3- سن متقاضی در زمان درخواست ویزا کمتر از ۵۵ سال باشد.
4- از سلامت جسمی و روحی و پیشینه قضایی خوبی برخوردار باشند.
این ویزا به همسر و فرزندان متقاضی و افراد دیگری که تحت تکفل متقاضی هستند نیز تعلق خواهد گرفت.
این ویزا به شما اجازه کار و زندگی تا مدت زمان سی ماه در نیوزیلند را داده و این امکان را به شما می دهد تا پس از ۲ سال کار در نیوزیلند بتوانید برای اقامت دائم اقدام نمائید. مزیت این ویزا این است که برای اقدام برای ویزا دائم نیاز به پرکردن فرم ای او آی نخواهید داشت.
بنابراین از شرایط اخذ اقامت دائم اینکه، شما میبایست به مدت ۲ سال یا بیشتر ویزای اولیه اقامت را اخذ کرده باشید، و پس از تائید اینکه می توانید تعهد خود را به زندگی در نیوزیلند نشان دهید مجاز به اقدام و درخواست برای ویزای دائم اقامت در نیوزلند خواهید بود . پس از اعطای اقامت دائم، می توانید در نیوزیلند برای همیشه زندگی و کار کنید از نیوزیلند بدون هیچ محدودیتی خارج شوید.
مزیتهای ویزای موقت کار نیوزلند:
 1- امکان زندگی ، کار و تحصیل در کشور نیوزیلند
2- امکان اقدام جهت دریافت اقامت دائم نیوزیلند بعد از ۲ سال کار و زندگی در نیوزیلند بدون نیاز به برای اقدام برای ویزا دائم نیاز به پرکردن فرم (ای او آی ) ( می توانید در طول اقامت به تمام نقاط جهان سفر کنید)
 مدت زمان بررسی پرونده متقاضیان مهاجرت به نیوزلند
اغلب ویزاهای اقامتی نیوزلند بین ۸ ماه تا ۱۷ ماه زمان نیاز دارند و معمولا این فرآیند بستگی به کدرشته و نیاز شغلی در رشته شما در زمان درخواست به اداره مهاجرت نیوزلند و تکمیل مدارک مورد نیاز از سوی متقاضی دارد.
البته ویزاهای سرمایه گذاری با اقبال بهتری روبرو هستند و در اکثر مواقع سریعتر بررسی میشوند، که در نیوزلند بین ۸ تا ۱۲ ماه زمان می برد. این مورد را متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور در نظر داشته باشند که فرآیند فوری و سریع برای دریافت هیچ نوع ویزای اقامتی وجود ندارد و برای هر نوع ویزایی که تقاضا داده اید زمانبر و نیاز به بررسی های خود را دارد.

وکیل مهاجرتی نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در ویزای نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در اقامت نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در پاسپورت نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در سرمایه گذاری نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در خرید ملک نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در تولد فرزند نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در تحصیل نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در دانشجو نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در بورسیه نیوزیلند _زلاندنو ، وکیل مهاجرتی در ازدواج نیوزیلند _زلاندنو

 قبول وکالت و مشاوره در اخذ اقامت  نیوزلند  از طریق تولد فرزند توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نیوزیلندی
به‌ طور کلی هر شخصی که تا قبل از سال ۲۰۰۶ در نیوزلند متولد شده باشد تبعه نیوزلند محسوب می‌گردد. البته این اصل شامل فرزندان متولد شده از مأموران سیاسی دولت‌ ها نمی‌ گردد.اطفالی که بعد از اول ژانویه ۲۰۰۶ در نیوزلند متولد گردند حتی اگر یکی از والدین آن‌ها تبعه نیوزلند و یا مقیم دائم نیوزلند و استرالیا باشند نیز تابعیت و اقامت در نیوزلند را به وسیله تولد در خاک نیوزلند بدست خواهند نمود.
تحصیل تابعیت از طریق نسب (اصل خون) در نیوزلند
تابعیت و اقامت در نیوزلند از طریق خون به فرزندانی که در خارج از نیوزلند متولد شوند منتقل نمی‌گردد مگر اینکه این طفل تابعیت کشور دیگری را نداشته باشد و یا اینکه در نیوزلند زندگی می‌کرده‌اند و بعدا تابعیت و اقامت در نیوزلند را کسب کرده باشند.
اشخاص زیر به عنوان تبعه نیوزلند محسوب می‌شوند:
اشخاصی که در بین سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۷۷ در خارج از نیوزلند از پدر نیوزلندی متولد شده باشند.
اشخاصی که از اول ژانویه ۱۹۷۸ در خارج از نیوزلند از یکی از والدین (پدر یا مادر) تبعه نیوزلند متولد شده باشد. برای اینکه تابعیت به وی منتقل شود حتماً می‌بایستی تقاضای تحصیل تابعیت خود را در یکی از کنسولگری‌های نیوزلند ثبت نماید.
افرادی که قبل از سال ۱۹۷۷ از مادر نیوزلندی در خارج متولد شده باشند در صورتی‌که شرایط تابعیت را داشته باشند می‌توانند به تابعیت و اقامت در نیوزلند درآیند.
قبول وکالت و مشاوره در اخذ پاسپورت کشور نیوزیلند ( زلاندنو ) توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نیوزیلندی
پاسپورت نیوزیلند جزء معتبرترین پاسپورت های دنیا می باشد. نیوزیلند یا زلاندنو کشوری است در جنوب غربی اقیانوس آرام که از جزایر متعدد بزرگ و کوچک زیادی تشکیل شده است.
پاسپورت نیوزیلند
فقط شهروندان نیوزیلند می توانند برای اخذ پاسپورت اقدام کنند. پاسپورت نیوزیلند به منظور سفرهای بین المللی توسط وزارت امور داخلی نیوزیلند برای شهروندان نیوزیلندی صادر می شود. پاسپورت نیوزیلند در رتبه بندی جهانی، یکی از قوی ترین پاسورت های دنیا می باشد.
پاسپورت نیوزیلند
دسته بندی پاسپورت نیوزیلند
پاسپورت نیوزیلند به انواع مختلفی دسته بندی می شود.
1- پاسپورت نیوزیلند معمولی (Ordinary): برای شهروندان نیوزیلندی که قصد سفر در ایام تعطیلات و یا سفرهای کاری را دارند صادر می شود.
2- پاسپورت نیوزیلند دیپلماتیک (Diplomatic): برای افراد سیاسی نیوزیلند صادر می شود و جزء قوی ترین پاسپورت های رسمی دولتی می باشد.
3- پاسپورت نیوزیلند رسمی (Official): برای نماینده های دولت که صاحب کسب و کاری هستند صادر می شود. افرادی که قصد سفر غیر رسمی و غیر سیاسی دارند، باید پاسپورت معمولی را همراه خود داشته باشند.
4- پاسپورت نیوزیلند شناسایی (Certificate of Identity): برای افراد خارجی ساکن نیوزیلند که نمی توانند پاسپورت بین المللی دریافت کنند، صادر می شود.
5- پاسپورت نیوزیلند از نوع سفر اضطراری (Emergency Travel Document): این نوع پاسپورت برای کسانی که قصد سفر فوری دارند صادر می شود. معمولا برای افراد سفارتخانه ها صادر می شود.
6- پاسپورت نیوزیلند از نوع مسافرتی پناهنده (Refugee Travel Document): این پاسپورت برای پناهنده ها صادر می شود.
شرایط اخذ پاسپورت نیوزیلند
هر فردی که شهروند نیوزیلند باشد و بالای ۱۶ سال سن داشته باشد، می تواند برای دریافت پاسپورت کشور نیوزیلند اقدام کند. طبق دسته بندی بالا، نیوزیلند ۶ نوع پاسپورت دارد: پاسپورت عادی یا معمولی با جلد سیاه رنگ، پاسپورت های دپلماتیک با جلد قرمز رنگ، پاسپورت های رسمی با جلد سبز رنگ، پاسپورت های مسافرتی از نوع اضطراری نیز با جلد سیاه می باشند.
برای طراحی روی جلد پاسپورت نیوزیلند از سرخس، نقشه این کشور و نشان دولتی نیوزیلند استفاده شده است.

نیوزیلند _زلاندنو و اخذ ویزا ، نیوزیلند _زلاندنو و اخذ اقامت ، نیوزیلند _زلاندنو و اخذ اقامت موقت ، نیوزیلند _زلاندنو و اخذ اقامت دائم ، نیوزیلند _زلاندنو و پاسپورت ، نیوزیلند _زلاندنو و اقامت کاری ، نیوزیلند _زلاندنو و اقامت نیروی متخصص ، نیوزیلند _زلاندنو و اقامت ازدواج ، نیوزیلند _زلاندنو و اقامت تولد فرزند ، نیوزیلند _زلاندنو و اقامت تحصیلی ، نیوزیلند _زلاندنو و اقامت سرمایه گذاری ، نیوزیلند _زلاندنو و اقامت ثبت شرکت ، نیوزیلند _زلاندنو و افتتاح حساب بانکی ، نیوزیلند _زلاندنو اقامت و خرید سهام

قبول وکالت و مشاوره در اخذ اقامت کشور نیوزیلند از طریق ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی توسط وکیل مهاجرتی و بین المللی نیوزیلندی
انواع ثبت شرکت در  نیوزلند
ثبت شرکت به روش تنها یک بازرگان یا تاجر )Sloe trader
ثبت شرکت به صورت مشارکتی
 ثبت شرکت با مسئولیت محدود در نیوزلند
اکنون در زیر به شرح خلاصه هر یک از این موارد فوق می‌پردازیم.
برای ثبت شرکت در نیوزلند به این روش، متقاضی به عنوان یک بازرگان باید به صورت فردی و تنها اقدام به انجام کسب و کار کند، هر چند که این فرد می‌تواند از کشور ساکن در آن افرادی را استخدام کند، ولی تمام مسئولیت های مدیریتی و کنترل شرکت را باید خودش به عهده بگیرد و نیز حق تمام سود رادارا می باشد. همچنین او شخصاً موظف است که تمامی بدهی ها و مالیات های شرکت تجاری خود را بر عهده بگیرد.
ثبت شرکت با مسئولیت محدود در نیوزلند
یکی از بهترین راه های راه اندازی کسب و کار ثبت شرکت در نیوزلند با مسئولیت محدود می باشد. به این جهت، شرکت حقوقی به صورت مرسوم و شرعی می باشد که در این صورت سهامداران و صاحبان از یکدیگرجدا نیستند. هنگامی که شرکت رو به ورشکستگی است، هر یک از سهامداران به میزان سهام خود در شرکت ضرر و زیان می‌بینند.
به دلیل سلطه‌گری روابط، بین سرمایه گذاران، سهامداران، مدیران و مشتریان، ثبت شرکت در نیوزلند  با مسئولیت محدود از  موفق ترین نوع شرکت ها در نیوزلند می باشد. یکی از راه های آسان برای ثبت شرکت در نیوزلند، به صورت آنلاین است، که می شود تمامی مراحل را به صورت اداری انجام داد، که به این منظور شخص می‌تواند با پرداخت ۱۵۰ دلار این پروسه را انجام دهد.
 نکات ثبت شرکت در نیوزلند
الف) انتخاب محل ثبت شرکت
ابتدا جهت ثبت شرکت خود لازم است، محل مناسبی را برای آن انتخاب کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که هر منطقه‌ای دارای ضوابطی در امور فعالیت‌های تجاری می باشد، برای مثال یک شخص نمی تواند در مناطق مسکونی تعمیرگاه ماشین بزند..
معمولا برای ثبت شرکت به این روش و ضرورتی برای انجام کارهای اداری وجود ندارد. همچنین شرکت‌های حاضر در نیوزلند نخست به صورتsole truder درج می شوند، که به تدریج ارتقا می یابند، به همین دلیل به یکی از شرکت‌های متعهد تبدیل می شوند.
ثبت شرکت به صورت مشارکتی
برای افراد ماهر (پروفشنال (و صنایع کشاورزی رایج ترین راه ثبت شرکت به صورت مشارکتی می باشد. به علاوه هزینه ها و خدمات تجاری از طریق شراکت بسیار تاثیرگذار می‌باشد،به عنوان مثال، آغاز کار به همراه چندین فرد حرفه ای صورت می گیرد.
همچنین برای ثبت شرکت به این روش، پرداخت مالیات بر درآمد به صورت فردی می باشد. اما در جبران این کار، درآمد بین شرکا تقسیم می‌شود  که از این طریق شرکا مالیات بر سهم خود را پرداخت میکند. برای ثبت نام به صورت مشارکتی، که راه سهل و آسانی میباشد، امضاء تعهد نامه به صورت مشارکتی است.
ثبت شرکت به صورت مشارکتی برای افراد خارجی متداول نیست، زیرا مردم آنها می‌توانند از دیگر اقسام ثبت شرکت که قابل اطمینان و به صرفه تر است را انتخاب کنند. لیکن در سال‌های اخیر، ثبت شرکت به این صورت، تنها برای وکلا، پزشکان، حسابداران و دیگر مهارتها بوده است.
ب) افتتاح حساب بانکی برای ثبت شرکت
کار دیگری که باید برای ثبت شرکت خود انجام دهید، باز کردن حساب بانکی است، که این کشور اجازه این را به افراد داده که در بانکهای موجود در این کشور حساب خود را باز کنند. همچنین با باز کردن حساب بانکی، برای مقاصد تجاری، کشور را یاری نمایند. اکثر بانک‌ها در نیوزیلند این توانایی را دارا می باشند که کمک‌های شایانی به افراد جهت جابجایی پول از خارج کشور و دیگر خدمات مهاجران دارای تخصص داشته باشند.
ج) ثبت نام شرکت خود
بعد از انجام دادن تمامی مراحل فوق الذکر، برای به اتمام رساندن ثبت شرکت خود، باید شروع به نام گذاری و همچنین ثبت لوگو نمایید.
ثبت شرکت در نیوزلند در یک نگاه
استفاده از اینترنت برای اتمام فرم درخواست ثبت شرکت
عرضه طرح تجاری
تقاضا برای معین کردن نام و لوگوی مخصوص شرکت
مطلع ساختن آدرس محل شرکت به منظور فعالیت های عرضه شرکت
منصوب کردن سهامداران و مدیران شرکت
به دست آوردن هزینه اجرایی برای درج
تامین طرح های توجیهی اقتصادی
در انتها اگر کشور نیوزلند توافق کرد، ویزای سه ساله به فرد می‌دهد، به همین جهت فرد و تمامی افراد تیم اجرایی اش، باید فعالیت و کوشش های بسیاری برای بیزینس خود انجام دهند. ایضاًاگر در طی دوسال شرکت بتواند نتیجه مثبتی را از خود نشان دهد، باعث اقامت دائم برای شخص موسس می شود.

 ثبت شرکت در نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و اقامت نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و افتتاح حساب نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و پاسپورت نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و تحصیل در نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و دانشجو در نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و ازدواج در نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و تولد فرزند در نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و اقامت کاری نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت کار آفرینی در نیوزیلند ( زلاندنو ) ، ثبت شرکت و خوداشتغالی در نیوزیلند ( زلاندنو )

پذیرفتن  وکالت و مشاوره در خدمات بازرگانی و تجاری در کشور  نیوزیلند” زلاندنو “توسط وکیل مهاجرتی و پایه یک دادگستری (  شهرهای آوکلند، اینورکارگیل، پالمرستون نورث، تائورانگا، دنیدن، کرایست چرچ، نیپیر، ولینگتون و هامیلتون)
موسسه حقوقی و  بین المللی یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بازرگانی و تجاری در کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  به شرح ذیل می باشد:
1- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در گرفتن نمایندگی از جمله نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر و بین المللی کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  .
2- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از کشور ایران به کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  و بلعکس .
3- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در حمل ونقل بین المللی ( هوائی ، دریایی ، زمینی ) از نیوزیلند” زلاندنو ”  به ایران و بلعکس .
4- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در اخذ کلیه قراردادهای بازرگانی بین تجار و شرکتهای ایرانی با تجار و شرکتهای کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
5- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در خرید و تهیه انواع کالا از کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  برای ایرانیان .
پذیرفتن  وکالت و مشاوره در خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی در کشور نیوزیلند” زلاندنو “توسط وکیل مهاجرتی پایه یک دادگستری (  شهرهای آوکلند، اینورکارگیل، پالمرستون نورث، تائورانگا، دنیدن، کرایست چرچ، نیپیر، ولینگتون و هامیلتون)
موسسه حقوقی و بین المللی  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  به شرح ذیل می باشد:
1- پذیرفتن  و کالت و مشاوره در باز کردن حساب بانکی در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
2- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در گشایش اعتبار ( BG   )  برای خرید کلیه کالاهای کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
3- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در صدور ( LC ) ضمانت نامه بانکی در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
4- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در فاینانس پروژه ها از شرکتهای کشور نیوزیلند” زلاندنو ” .
5- پذیرفتن  وکالت و مشاوره در صدور حواله ارزی و همچنین انتقال ارز فی مابین کشورهای ایران و نیوزیلند” زلاندنو ” .
خدمات موسسه حقوقی و بین المللی  یسنا  در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  شامل موارد زیر می شود:
1- افتتاح حساب بانکی شخصی دریکی از بانکهای کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  .
2- اخذ گواهی بانکی در کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  .
3-  افتتاح حساب بانکی بنام شرکت نیوزیلندی ثبت شده در کلیه مناطق کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
4- اخذ پروانه فعالیت اداری برای فعالیت شرکت در کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  .
5- اخذ بیمه سلامت کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
6- اخذ بیمه نامه برای شرکت ثبت شده نیوزیلندی در کلیه مناطق کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  .
7- اخذ پروانه مالیاتی برای شرکت  نیوزیلندی  در کلیه مناطق کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
8-  اخذ وکالت نامه مبنی بر کار وهدف از اقامت کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  برای اشخاص حقیقی و حقوقی
9- بررسی مدارک لازم برای سفرواقامت ، تاسیس شرکت و اجاره دفتر اداری توسط وکیل رسمی در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
10-  خرید سیم کارت تلفن همراه در کلیه مناطق کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  .
11- پرداخت تمام هزینه های مربوط به مدیریت فرآیند سرمایه گذاری و اخذ اقامت در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  توسط سرمایه گذار
12- آماده سازی برای اخذ مدارک تاسیس شرکت و یا هر گونه سرمایه گذاری در  کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
13- ارایه اصلاعات و قوانین تجاری وبازرگانی کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  به اشخاص حقیقی و حقوقی
14-  نظارت و بررسی تمام مدارک مربوط به سرمایه گذاری از طریق معاملات املاک و مستغلات ، ثبت شرکت و شریک تجاری شده توسط وکیل رسمی در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
15- تهیه و تحویل مدارک لازم به دفتر اسناد رسمی در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  ..
16- درخواست بیمه اجتماعی کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
17- تشکیل پرونده برای اخذ شماره مالیاتی برای اتباع بیگانه در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
18- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت و یا کارت اقامت کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
19- پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت و شریک تجاری در کشور نیوزیلند.
20- ثبت نام فرد سرمایه گذار در شهرداری محل در کلیه مناطق کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
21- دادن مشاوره به سرمایه گذار در مورد مسایل مالیاتی در کلیه مناطق کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
22- پرداخت هزینه های وکیل متخصص اقامت کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  ..
23-  دادن مشاوره به خریدار درباره کسب و کار ( ثبت شرکت و شریک تجاری ) در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
24- پرداخت هزینه های وکیل متخصص سرمایه گذاری ، معاملات املاک و مستغلات ، اخذ اقامت ، ثبت شرکت و غیره در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
25- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت در سفارت کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  در تهران ( کشور جمهوری اسلامی ایران )
26- امضاء مدارک خرید و قولنامه توسط وکیل متخصص به جای سرمایه گذار در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
27- اخذ دعوتنامه برای خریدار از طرف شریک تجاری یا فروشنده املاک و مستغلات جهت گرفتن ویزای نیوزیلند” زلاندنو ”  .
28- ساپورت و کمک خریدار به مدت 90 روز جهت پیگیری کارهای اداری به محض ورود به کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
29- همراهی خریدار توسط وکیل برای پروسه انگشت نگاری و استهلام عدم سوء پیشینه به محض ورود خریدار به کشور  نیوزیلند” زلاندنو ”  .
30- کمک و ساپورت خریدار جهت بستن قرارداد با شرکت های آب،برق،گاز و ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور  نیوزیلند.
31- اخذ ویزا   ، فروش بلیط هواپیما ، رزرو هتل و هتل آپارتمان ، اجاره آپارتمان ، اجاره سوئیت ، اجاره و خرید اتومبیل در کشور نیوزیلند” زلاندنو ”  .
موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین  یسنا مرکز پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، گرفتن شریک تجاری ، خرید و پیش خرید ملک ،  قبول وکالت ، خدمات بازرگانی و تجاری ، خدمات بانکی و بین المللی ، خدمات ارزی ، خدمات تسهیلاتی ، خدمات بیمه ای در کشور انگلستان و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و آسیا از جمله امارات متحده عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز کشورهای امریکا ، کانادا و استرلیا و غیره آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.به منظور استفاده از خدمات گروه ما تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *